וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרת הטיפוח של גברים השתנתה, והיום כולם מבינים את זה

16.11.2020 / 12:26

ב-SABON מדווחים על גידול שנתי במכירות, בד"ר עור מעידים על עלייה במודעות לשמירה על עור הפנים ובלוריאל מודים: "הידע הגברי בתחום לא מספק". רגע לפני יום הגבר הבינלאומי, הגיע הזמן לומר בפה מלא: "קרם" היא כבר לא מילה גסה. זה רק עניין של מודעות

cut.com

בסרטון: 100 שנות טיפוח גברי

מותג Kiehl's קיים כבר 170 שנה והוקם, איך לא, על ידי גבר. "בשנים האחרונות אנחנו רואים את המגמה", מסביר בן אילן, מנהל שיווק וריטייל של המוצר, "הגבר המודרני הופך מטופח יותר ומתחיל לאט לאט להשתמש ביותר ויותר מוצרים בשגרת הטיפוח שלו. זה התחיל כאשר לגברים נהיה יותר 'אכפת' מהמראה שלהם, המשיך בתספורות ייחודיות, שימוש במוצרי שיער שונים וכמובן התחזק עם טרנד הזקנים שמזמן כבר קיבל מעמד של קבע בחברה. גם עור הפנים לא נשאר מקופח והגברים החלו לאט לאט 'לספח' מהמוצרים שנמצאים על המדף של החברה, האישה ואפילו של אמא".

חברות האסתטיקה שמו לב להתנהגות הצרכנית המשתנה והחלו לייצר יותר מוצרים ביותר קטגוריות המותאמים לגברים. אפילו בקיל'ס עצמם חשו במהפך. "אנחנו מייצרים מוצרים לגבר כבר כמעט 170 שנה, ניתן לראות את השינוי", אומר בן אילן, "קצף הגילוח הפך לקרם, האפטר שייב הפך לתחליב קליל ונפטר מהאלכוהול שהתחלף באלוורה ונענע. זה לא הכול. בשנים האחרונות השקנו סדרות מוצרים חדשניות שמותאמות לעור הגברי ולאופן השימוש המועדף לגברים. אנחנו מציעים כיום סדרות ייעודיות לסוגי העור השונים לגבר תוך מתן דגש על ההעדפות וצרכי העור הגברי. המבנה, הפיזיולוגיה והתמיכה של העור הגברי שונים מזה של האישה - עור הגבר עבה יותר, הוא שומר על האלסטיות למשך זמן ארוך יותר ותהליכי ההזדקנות מופיעים מאוחר יותר אך קורים בצורה מהירה יותר, לא נשכח את הגילוח שיכול לגרום לגירויים, דלקות ואדמומיות באופן קבוע".

דיקלה חרפק מהרבאן, יועצת מדעית לד"ר עור, מחזקת את דברי אילן: "יש עליה במודעות למראה הפנים לשימור ומניעה של פגמים כתמים ופצעונים. שיער בעל מראה בריא ללא קשקשים, זקן נעים ומטופח, הגנה מפני השמש ועוד. ניתן לראות התפתחות של מוצרים רבים ומגוונים בארץ ובעולם הפונים לגברים, שלל פרסומות וקמפיינים. בשנים האחרונות מפורסמים רבים מעולמות הבידור והספורט מתפארים במראה המטופח, מסירים שיער, פונים לטיפולים קוסמטיים ועוד. שגרה זו אומצה בימינו על ידי גברים רבים".

קילס לגבר. יחצ,
170 שנה של טיפוח לגבר. Kiehl's/יחצ

האם כל זה בא לידי ביטוי במכירות? כמובן. נופר מורד, מנהלת שיווק רשת SABON, מסבירה: "בשנה האחרונה ניתן לראות עלייה של 7% ברכישה של גברים מאתר המכר אונליין והם מהווים כ- 68% מסך הטארפיק באתר. המוצר הפופלארי ביותר הוא סבון נוזלי על בסיס שמנים מקולקציית ג'נטלמן שעבורה פיתחנו ניחוח גברי ייחודי".

אבל סבון הוא לא הכול. "היום ניתן למצוא על המדף סדרות אנטי-אייג' לגברים הכוללות אפילו סרומים, פילינגים, מסיכות ואפילו שפתונים שקופים במראה מט", אומר אילן, "כל אלו התפתחו לצד מוצרי טיפוח ייעודיים לזקן ולשיער המקנים טיפוח ועיצוב. עיצוב המוצרים, המרקמים, אופן השימוש, המרכיבים והריחות גם הם הותאמו לצרכן הגברי - מרקמים קלילים, ניחוחות מרעננים של נענע ואקליפטוס ומוצרים ממריצים המבוססים על קפאין, אריזות מוצרים בצבע שחור מט, כחול, ירוק וכו'. אפילו שמות המוצרים והמלל עליהם הותאמו. בקיל'ס מציעים מגוון רחב של מוצרים לגבר יותר מאי-פעם ורואים עלייה משמעותית בריכוז הגברים בקרב קהל הלקוחות שלנו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
סדרת ג'נטלמן של Sabon. רונן מנגן,
סדרת ג'נטלמן של SABON. גידול מאסיבי במכירות/רונן מנגן

הגברים יותר מודעים גם לפן האורגני. "מגפת הקורונה הציפה את תחושת האחריות על כדור הארץ, בנוסף לדאגה לבריאות הגופנית והנפשית, ומכאן לשינוי הרגלי צריכה במוצרי צריכה ועלייה גבוהה במכירות מוצרים אורגניים, בעיקר בתחום הטיפוח וההיגיינה, מה שמפתיע שגם בקרב גברים", אומר שרונה רומנו לזר, בעלת חברת אורגניקזון. לראיה, אתר האינטרנט "בשבילנו", שמתמחה בשיווק מוצרים אורגניים ואקולוגיים, מדווח על גידול במכירות אונליין של מוצרי גברים במאות אחוזים ממרץ 2020.

חברת אורגניקזון רשמה גידול של מעל 30 אחוז במכירות שלה למוצרי גברים אקולוגיים. אפילו מוצרי טיפוח אורגניים כמו שמפו, סבון גוף, מרככי שיער וסבוני ידיים גדלו משמעותית בעקבות הצורך המוקפד בהיגיינה. לדברי רומנו לזר, "גברים גם הבינו שמוצרים אורגניים ואקולוגיים אינם יקרים כמו שהיו בעבר, הם נגישים וניתן למצוא בחנויות הטבע וברשתות מזון רבות בארץ".

אורגניקזון טיפוח לגברים. יחצ,
הרבה פחות יקר היום. מוצרי טיפוח אורגניים לגברים/יחצ

ועדיין, הידע הגברי בתחום לא מספק, כפי שמעידה מאיה לזר, מנהלת ההדרה של לוריאל Men Expert. "אם נשאל את הגבר הישראלי כמה זמן הוא משקיע בשגרת הטיפוח היומיומית של העור, כנראה שהתשובה תהיה לא מספקת", היא אומרת, "למעשה, אם נדבר על טיפוח העור לעומק, רוב הגברים יהיו המומים מהחשיבות, ממגוון מוצרי הטיפוח הקיימים ומהשימושים הרבים שלהם. אבל זה שהגברים לא מבדילים בין סרום לקרם או אפטרשייב, לא אומר שלא צריכים להרפות לחלוטין ולוותר על הטיפוח, להיפך, זה הזמן ללמוד ולהשקיע בטיפוח העור. החדשות הטובות הן ששמירה על שגרת טיפוח לא תגזול זמן רב כמו שנדמה ותופתעו לגלות איך בשגרה של כמה דקות בודדות ביום, בהם תעניקו לעור טיפול נכון, תראו את התוצאות מידית גם בתחושה וגם בנראות".

לוריאל Men Expert. יחצ,
עדיין יש כברת דרך. מוצרי לוריאל Men Expert/יחצ

מדוע בעצם צריך מוצרים שונים לגברים ולנשים? "מבנה העור הגברי שונה מזה של האישה", מסבירה חרפק מהרבאן, "עור הגבר עבה יותר ותהליכי ההזדקנות מופיעים מאוחר יותר, אך מתרחשים בצורה מהירה יותר. לפיכך, יש צורך במוצרים המותאמים במיוחד לעור הגברי. למצח גבוה, לאזור הקרחת ולשימוש לאחר גילוח ופעילות גופנית. תהליך הגילוח התדיר יכול לגרום לגירויים, שערות כלואות, דלקות ואדמומיות ולכן מומלץ להשתמש במוצרים איכותיים שנבדקו לעור רגיש, בעלי רכיבים שיעילותם מוכחת ומותאמים במיוחד לגברים. בשגרת הטיפוח חשוב לשמור על ניקיון והיגיינה. שטיפת הפנים בסבון עדין/טיפולי להסרת הלכלוך, התאים המתים והשומנים שהצטברו במהלך היום. להרגעת אדמומיות, גירויים ובליטות בזקיקי השערה, האופייניים במיוחד לשיער הצומח פנימה לאחר גילוח".

בנוסף, אומרת חרפק מהרבאן, כי יש להקפיד על לחות לעור הפנים והקרחת, במיוחד לאחר הגילוח ובעונות היבשות. לבחור במוצרים/פורמולות בעלות מרקם קליל שנספגות בקלות בעלות רכיבים פעילים להרגעה של העור ולהפחתת תחושת גירוי, אי נוחות או אדמומיות. לשלב לחות עם הגנה מפני קרינת השמש גם בקיץ וגם בחורף.

מוצרי ד"ר עור Men מותאמי לעור הגברי. יחצ,
מותאם לעור הגברי. מוצרי ד"ר עור לגברים/יחצ

המלצות טיפוח לגבר/לירון פוזננסקי, מנהלת ההדרכה של SABON

  • שימוש בסבון על בסיס שמנים איכותיים יעניק לעורך את הלחות והגמישות שהעור שלך צריך.
  • שימוש פעם בשבוע בפילינג גוף, במיוחד באזורי המרפקים, ברכיים, כפות רגליים וידיים יסירו את העור היבש והמחוספס ויעודדו חידוש תאי עור לעור חלק ונעים למגע.
  • העור הגברי נוטה להתייבש ולהפוך למחוספס לכן חשוב להקפיד על שימוש בקרם גוף המכיל שמנים טבעיים להתחדשות העור ולחות מקסימלית.
  • כפות ידיו של הגבר נוטות להתייבש ולהיסדק דבר היוצר תחושת חיספוס, מריחת קרם ידיים חמאתי על בסיס יומי ירכך את כפות הידיים ויעניק לחות למגע נעים ורך.
  • אחת לשבוע מומלץ להשתמש במסיכת פנים ניקוי העור והענקת מראה רענן. מסיכת בוץ מנקה ומטהרת את העור ונוסף מכווצת את הנקבוביות מבלי לייבש את העור יתר על המידה.
  • לאחר גילוח בסכין או במכונה העור נותר יבש, מגורה ונוטה לאדמומיות, חשוב מאוד לאחר גילוח להעניק לעור לחות אינטנסיבית שנספגת בקלות למראה עור נקי, בריא ואחיד.
  • כדי לשמור על מראה שיער מבריק עם מגע רק כמשי יש להקפיד על שימוש בשמפו לשיער על בסיס שמנים טבעיים שירוו את השיער בלחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully