וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום הגבר הבילאומי מתקרב: הטיפים לטיפוח

15.11.2020 / 13:21

יותר ויותר גברים מבינים את עניין הטיפוח, וברשת SABON מדווחים על גידול מתמיד: "גברים מהווים 68 אחוז מסך הטראפיק באתר". מהו המוצר הפופולארי ביותר ואם אתם חדשים בתחום - קחו גם קצת טיפים

אם בעבר מוצרי הטיפוח והקוסמטיקה היו נחלתן הבלעדית של נשים, הרי שבעשור האחרון ניתן לראות שינוי מהותי. הגברים בעולם ובארץ הרבה יותר מודעים, מטפחים ומתחדשים. כחלק מהרצון לשמור על מראה עור רענן גברים רבים הוסיפו לשגרה היומית שגרת טיפוח הכוללת שימוש במגוון תכשירים לניקוי ושמירת מראה העור וכן טיפולי קוסמטיקה שונים להצערת מראה העור. בהתאם למגמה זו מותגים רבים יצאו בקולקציות ייחודיות לגבים המבוססות על צרכי שגרת הטיפוח שלהם.

נופר מורד מנהלת שיווק רשת SABON, מסבירה: "בשנה האחרונה ניתן לראות עלייה של 7% ברכישה של גברים מאתר המכר אונליין והם מהווים כ- 68% מסך הטראפיק באתר. המוצר הפופלארי ביותר הוא סבון נוזלי על בסיס שמנים מקולקציית ג'נטלמן שעבורה פיתחנו ניחוח גברי ייחודי".

סדרת ג'נטלמן של Sabon. רונן מנגן,
סדרת ג'נטלמן של SABON. גידול מאסיבי במכירות למוצרי גברים/רונן מנגן

המלצות טיפוח לגבר/לירון פוזננסקי, מנהלת ההדרכה של SABON

  • שימוש בסבון על בסיס שמנים איכותיים יעניק לעורך את הלחות והגמישות שהעור שלך צריך.
  • שימוש פעם בשבוע בפילינג גוף, במיוחד באזורי המרפקים, ברכיים, כפות רגליים וידיים יסירו את העור היבש והמחוספס ויעודדו חידוש תאי עור לעור חלק ונעים למגע.
  • העור הגברי נוטה להתייבש ולהפוך למחוספס לכן חשוב להקפיד על שימוש בקרם גוף המכיל שמנים טבעיים להתחדשות העור ולחות מקסימלית.
  • כפות ידיו של הגבר נוטות להתייבש ולהיסדק דבר היוצר תחושת חיספוס, מריחת קרם ידיים חמאתי על בסיס יומי ירכך את כפות הידיים ויעניק לחות למגע נעים ורך.
  • אחת לשבוע מומלץ להשתמש במסיכת פנים ניקוי העור והענקת מראה רענן. מסיכת בוץ מנקה ומטהרת את העור ונוסף מכווצת את הנקבוביות מבלי לייבש את העור יתר על המידה.
  • לאחר גילוח בסכין או במכונה העור נותר יבש, מגורה ונוטה לאדמומיות, חשוב מאוד לאחר גילוח להעניק לעור לחות אינטנסיבית שנספגת בקלות למראה עור נקי, בריא ואחיד.
  • כדי לשמור על מראה שיער מבריק עם מגע רק כמשי יש להקפיד על שימוש בשמפו לשיער על בסיס שמנים טבעיים שירוו את השיער בלחות.
  • עוד באותו נושא:
  • SABON

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully