וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: יין חדש - היסטוריה עתיקה

רונית מטיאס

15.11.2020 / 13:18

וגם: סיור מעניין בחברת החשמל, חברת הענן זוכה בפרס, בנק הפועלים תורם לאנשים עם מוגבלויות והעסקה הרווחית של טיילור מלכוב

קדומים ונהנים

לי בולדס ועידו לוינסון. ליאור גולסאד,
לי בולדס ועידו לוינסון/ליאור גולסאד

לי בולדס, מנהלת השיווק של 'יקבי סגל' ועידו לוינסון, היינן הראשי של היקב ערכו ערב טעימות וירטואלי בזום לרגל השקת סדרת היינות החדשה 'קדומים' של יקב סגל. לוינסון חשף לראשונה סדרת יינות את סדרת 'קדומים' החדשה הכוללת שני יינות לבנים, מראווי בציר 2019 ודבוקי בציר 2019 ואמר כי הסדרה מביאה לקדמת הבימה זנים קדומים מקומיים שגדלים כאן בישראל במשך מאות עד אלפי שנים, ומדובר ביינות שהם חלק מהיסטוריה של ארץ ישראל ושל אגן הים התיכון שהתפתחו, התאקלמו והתאימו עצמם למזג האוויר ולאדמה המקומית.

סדרת היינות החדשה 'קדומים' מושקת בימים אלו בחנויות היין ונקודות השיווק המתמחות ברחבי הארץ.

seperator

ביקור מחשמל

יפתח רון-טל, מתניהו אנגלמן, עופר בלוך. יוסי וייס, חברת החשמל,
יפתח רון-טל, מתניהו אנגלמן, עופר בלוך/יוסי וייס, חברת החשמל

יפתח רון-טל, יו"ר חברת החשמל, עופר בלוך, המנכ"ל, וחברי ההנהלה הבכירה, ארחו את מבקר המדינה מתניהו אנגלמן ובכירי משרדו לביקור במשרדי החברה. הם שמעו סקירה על ההתפתחויות בחברת החשמל על רקע יישום הרפורמה והשינויים במשק האנרגיה, הפעילות הפנימית והמגמה אותה מוביל הדירקטוריון בשנים האחרונות לשיתוף פעולה מלא עם משרד מבקר המדינה תוך שקיפות מלאה ושיתוף בדו"חות הנתונים.

רון-טל אמר כי הוא רואה בדוחות המבקר כלי חשוב להתייעלות, לשיפור תהליכים ולבחינה עצמית, והוא שמח שיחידת הביקורת הפנימית של חברת החשמל עברה שינוי והפכה להיות כלי ביקורתי מקצועי ושכלל התובנות והביקורות מופנמות ומיושמות בשינויים מהותיים שמתרחשים בחברה בתקופה מאתגרת שכזאת. הם שמעו סקירה של חטיבת החדשנות של חברת החשמל, וסיירו בתחנת הכוח "אורות רבין" ובבית הספר התיכון "אנרג'יטק" בו מוכשר דור העתיד בתחום החשמל, חלק מהביקור הוקדש לתחום הסייבר שנמצא בחזית המאבק הלאומי וחברת החשמל לוקחת בו חלק מרכזי.

לאנגלמן הוצג מודל הפעולה של החברה בתחום לצד ביקור בחברת "סייבר ג'ים" בה שותפה חברה החשמל לטובת הכשרת לוחמי סייבר בתחום האנרגיה. אנגלמן הציג את תפיסת ביקורת המדינה ואת חשיבות שילוב חדשנות בעבודת ביקורת המדינה לצד ביצוע ביקורות מעקב, ועדכן כי המשרד מקדם בימים אלו עריכת ביקורות בתחומי סייבר ומערכות המידע בהלימה לתחומים שהציגה החברה, והדגיש את החשיבות בהמשך פעילות הביקורת בתחומים השונים בעת הזו תוך מיקודה בהשפעות הקורונה.

seperator

חגיגה בענן

מגי שניידר, אולג גוחמן, אורי טבצניק, יפתח שונבאום, רן בלומנפלד, עדי הייניש, אורטל נחום. עומר ברש,
מגי שניידר, אולג גוחמן, אורי טבצניק, יפתח שונבאום, רן בלומנפלד, עדי הייניש, אורטל נחום/עומר ברש

חברת הענן של מטריקס, CloudZone, שהיא שותף ייעוץ בכיר של Amazon Web Services (AWS) משנת 2014, נערכה חגיגה לרגל זכייתה בתואר "שותף השנה בתחום DevOps APN" (Amazon Partner Network) לשנת 2020. פרסי "שותף השנה" של APN מוקירים את החברות ברשת השותפים של AWS (AWS Partner Network) המובילות בתחומן, ושמהוות גורמי מפתח בסיוע ללקוחות בתהליכים לשיפור החדשנות ולבניית פתרונות ב-AWS.

חברת CloudZone מספקת ייעוץ, אספקה ותמיכה בכל הקשור לשירותי ופתרונות ענן. CloudZone זכתה בפרס לאחר שהוכיחה ניסיון וידע רבים בעבודה עם AWS בביצוע פרויקטים מורכבים וסומנה על ידי לקוחותיה כמקור המספק ייעוץ מהימן. פרס ה-APN ניתן ל-CloudZone, בין היתר, גם בשל יכולתה לסייע ללקוחותיה למקד את הפעילות שלהם במשימות המגדילות צמיחה ורווחיות.

seperator

שת"פ אופנתי

אלעד בורנשטיין, רוני מאנה וגיא בלושינסקי. יח"צ,
אלעד בורנשטיין, רוני מאנה וגיא בלושינסקי/יח"צ

אלעד בורנשטיין, מנכ"ל חברת ברוניי-פלטפורמה העוסקת במתן כלים ופתרונות שיווק, יצור ותפעול בארץ ובעולם בתחום האופנה והלייף סטייל, מרחיב את פעילות החברה ומגייס את אנשי העסקים רוני מאנה וגיא בלושינסקי כשותפים בחברה. מאנה ובלושינסקי ישקיעו בהרחבת הפעילות שתעסוק בעולם האופנה, ההנעלה והקוסמטיקה. ההשקעה רחבת ההיקף תתבטא בהקמת משרדי מטה בלונדון ובאיחוד האמירויות, צוות המטה יכלול מחלקות ניהול מדיה, יחסי ציבור, שירותי שיווק וייצור בינלאומי, ומחלקת מימון למעצבים מתחילים שיוכלו לקדם את חזונם העסקי באמצעות גב כלכלי ומקצועי.

הסכמי המסחר מול האמירויות נחתמו בשבוע שעבר ושיתוף הפעולה עם מותגי אופנה מישראל תחל בשבועות הקרובים.

seperator

ממריאים ותורמים

נעמה הלוי פאר. ענבל מרמרי,
נעמה הלוי פאר/ענבל מרמרי

בנק הפועלים, הרואה בקידום אנשים עם מוגבלות חלק בלתי נפרד מתפיסת האחריות התאגידית שלו, המעורבות והתרומה לקהילה, יעניק חסות לקמפיין הארצי לגיוס תרומות, למימון הפעילות לילדי 'כנפיים של קרמבו'- תנועת נוער לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים. במסגרת המהלך, בנק הפועלים הוסיף כפתור מיוחד באפליקציית ביט עבור תרומות לילדי 'כנפיים של קרמבו', שישמש למעשה כערוץ התרמה מרכזי במסגרת קמפיין ארצי לגיוס תרומות לילדי התנועה שיתקיים בתאריכים: 9-20 בנובמבר 2020.

seperator

שת"פ סטייליסטי

יונתן פרידמן , טיילור מלכוב, שי אביטל, רונן יובל הוך, ואלעד בורנשטיין. אביב חופי,
יונתן פרידמן , טיילור מלכוב, שי אביטל, רונן יובל הוך, ואלעד בורנשטיין/אביב חופי

ענקית הלייף סטייל, אפליקציית שופטאגר, החתימה את כוכבת הרשת טיילור מלכוב בתיווך חברת "ברוניי" של היזם אלעד בורנשטיין, על עסקת מכירות בארצות הברית. שווי העסקה כחצי מיליון דולר והיא נועדה לקדם את המותג החדש שלה "טייטוש"-חברת מוצרי לייף סטייל לנערות וצעירות שיושק בקרוב.

שופטאגר היא פלטפורמה אינטרנטית ואפליקציה לשופינג אונליין המאפשרת ליותר מ-2 מיליון צרכנים לקנות בחכמה וביעילות במחיר הטוב ביותר בזמן הנכון. המיזם מבקש להנגיש, להקל ולארגן את הקניות ברשת האתר יוצר עבור למעלה מ-2.7 מיליון משתמשים סל קניות אוניברסלי ממיטב מותגי האופנה והלייף סטייל העולמיים, ובכך מסייע להם לבצע רכישות משתלמות יותר.

seperator

בסלון של רב-בריח

עידן זו-ארץ, אדיר מילר ושמואל דונרשטיין. יח"צ,
עידן זו-ארץ, אדיר מילר ושמואל דונרשטיין/יח"צ

חברת רב-בריח ערכה בזום את אירוע סיום השנה שהיא מקיימת מידי שנה לקהילת הקבלנים, היזמים, המהנדסים והאדריכלים. החוגגים נהנו ממופע סטנד-אפ של אדיר מילר בפורמט שיחת סלון, כשתפקיד המראיין היה שמואל דונרשטיין, היו"ר והבעלים של קבוצת רב-בריח.

עידן זו-ארץ מנכ"ל הקבוצה ברך את המשתתפים, הודה על שיתוף הפעולה הפורה לאורך השנה וציין שלמרות הקורונה החברה ממשיכה במימוש תוכניותיה להתרחבות וצמיחה בשווקים ובמוצרים חדשים בארץ ובחו"ל.

seperator

חג הספר

רון פורת. אסף לוי,
רון פורת/אסף לוי

רון פורת, מנכ"ל הרבלייף ישראל המקדמת אורח חיים בריא ופעיל, השיק את הספר "מבשלים דרך חיים" - ספר מתכונים בשילוב מוצרי הרבלייף, שיוצע לקהל הרחב החל מהשבוע הקרוב. הספר מאגד אוסף מתכוני בריאות שפותחו בשיתוף פעולה הדוק עם חברי הרבלייף עצמאיים שתרמו מניסיונם הרב שנים וצוות מומחים מעולם התזונה ביניהם הגסטרונומית נעמי אבליוביץ' ומיטל עזר, תזונאית קלינית ויועצת לחברת הרבלייף.

פורת אמר כי בהרבלייף מאמינים כי אורח חיים בריא כולל ומקיף ראייה של 360 מעלות ומתוך כך החליטו להשקיע בספר מתכונים הפותח צוהר אל עולם תוכן שלם, ומדבר לחובבי בריאות המושבעים ולאדם הממוצע, שחשוב לו לקיים אורח חיים בריא.

הרעיון לאיסוף החומרים וכתיבת הספר עלה מהשטח בעקבות לקוחות שהתעניינו בנושא וביקשו לא רק מוצרי בריאות אלא דרכים יצירתיות לשלב אותם בתזונה היומיומית והוסיף כי המתכונים מבוססים על מרכיבים זמינים ונגישים בכל מטבח, ומשלבים את מוצרי הרבלייף.

seperator

אירוח מוסיקלי

יעל שושנה כהן' רמה אורם וגיל לנדאו. באדיבות דן תא,
יעל שושנה כהן' רמה אורם וגיל לנדאו/באדיבות דן תא

רמה אורם, מנכ"לית מלון דן תל-אביב, אירחה את ההרכב המוסיקלי "לולה מארש" שהצטלם לקראת פסטיבל החשיפה הבינלאומית למוזיקה שחוגג השנה 11. בעקבות משבר הקורונה, הפסטיבל יתקיים באון-ליין ויהיו בו שלושה ימי שידור של מוזיקה חיה בפורמט טלוויזיוני שישלב מופעי לייב, קטעי וידיאו פוקוס על אמנים, ראיונות עם דוברים מקצועיים מקהילת המוזיקה העולמית וקטעים מצולמים משנים קודמות עם הנחיה דינמית בין האייטמים. אורם ארחה אותם בסוויטה המלכותית, בבריכה, בלובי ובשטחים הציבוריים של המלון.

seperator

תורמים בחום

מעל 50 חברי בורסת היהלומים הרימו את הכפפה לטובת ניצולי שואה וקשישים המתגוררים ברמת-גן, וגייסו שמיכות, מזון, סיוע באינסטלציה, וערכות לחורף. השבוע צפויים חברי הבורסה לפעול בערים נוספות ביניהן בת-ים, ראשון לציון, הרצליה ועוד.

במסגרת מבצע החלוקה יצאו חברי הבורסה לפעילות מרוכזת במהלכו פקדו מאות בתי ניצולים וקשישים. יוזמה זו מצטרפת ליוזמות רבות שנעשו במהלך תקופת הקורונה בבורסת היהלומים, שחייב חשיבה מחודשת ויצירתית.

דליה ציזיק, חברת בורסה אמרה כי הם לא יכולו לעמוד מהצד, בעוד כסף, אוכל וציוד לא מגיע כלל לאנשים שזקוקים לו והדגישה כי אין מודעות לניצולי השואה, ודווקא בתקופה הזו שהם 'מבודדים' מהחברה זוהי חובה ליזום ולעזור.

יורם דבש נשיא הבורסה אמר כי דווקא בתקופה זו בה הענף היהלומים עובר שינוים וטלטלות הן ברמה המקומית והן ברמה הבינלאומית, זוהי יוזמה מופלאה של חברי הבורסה. מסחר ביהלומי גלם, ליטוש יהלומים, יבוא ויצוא.

seperator

טבעי לו

גיא ששון. ליאור קסון,
גיא ששון/ליאור קסון

גיא ששון, מנכ"ל חברת אננדה קוסמטיקה, המציעה סדרות מוצרי קוסמטיקה טבעיים, משיק אתר חדש עם מבצעים מיוחדים עבור חובבות הטיפוח שהמתינו בסבלנות במיוחד לבלאק פריידי. ששון סיפר כי חובבות המותג יכולות ליהנות משלל הנחות והוסיף כי לאחרונה הושקה סדרת מוצרי שיער של אננדה קוסמטיקה גם ב-30 מסניפי רשת סופר פארם.

ששון אמר כי הם מאמינים שהטוב ביותר שגופנו צריך מגיע מהטבע, ואת הזמן, המרץ והלב, הם משקיעים במציאת חומרי הגלם הטבעיים הטובים בעולם המהווים "סופר פוד" לעור, תוך שמירה על תכונות המרפא והטיפוח שלהם. הוא ציין כי הם מייצרים את המוצרים בקפידה כדי שיוכלו להעניק חוויית טיפוח מושלמת ואפקטיבית עם תכונות אנטי אייג'ינג מהטבע, עם התגלית הגדולה בעולם למוצרי אנטי אייג'ינג, תמצית אגוז גרנובל, הגדל במורד האלפים הצרפתיים וניזון ממי שלגים טהורים, ושהחומרים הפעילים המופקים ממנו ונמצאים בתמצית, הוכחו כחומר אקטיבי המסייע לתאים בעור לתקן את נזק ההזדקנות ואף למנוע אותו. מיצוי החומרים מבוסס על פיתוח רב שנים ונרשם כפטנט מדעי.

אננדה קוסמטיקה עומדת בסטנדרט גבוה של התקן האירופאי BDIH למוצרים טבעיים, התקן מבטיח היעדר רכיבים שמקורם סינטטי או מהונדסים גנטית במוצרים.

seperator

סיפורו של חתול שחור

טל שקד, אירה דולפין וריקי בצרי. ירון מחלב,
טל שקד, אירה דולפין וריקי בצרי/ירון מחלב

גאטו נגרו, היין שהיה להיט בתחילת שנות ה-2000, שזכה לפופולאריות עצומה, חזר לארץ. כמחווה לשמו, חברת שקד, המייבאת אותו לישראל, נתנה חסות ליום צילומים מיוחד לעידוד אימוץ כלבים וחתולים שחורים של עמותת S.O.S. בהשתתפות טל טלמון, ליהיא גרינר ואירה דולפין. טל שקד, מנהל השיווק של חברת שקד וריקי בצרי, מייסדת ויו"ר עמותת S.O.S חיות קפצו לסט הצילומים ועודדו את כולם לאמץ חיות.

seperator

חתונה בפארק

דן ליכטמן עם ליטל הורוביץ ואיציק גנודי. יח"צ,
דן ליכטמן עם ליטל הורוביץ ואיציק גנודי/יח"צ

דן ליכטמן, מנכ"ל פארק אריאל שרון, העמיד ללא תשלום את שטח הפארק לטקס חופה וצילומים של ליטל הורוביץ ואיציק ג'נודי, שחתונתם בוטלה לפני כחודש. בני הזוג סיירו בפארק לפני כשבועיים, והחליטו שזה הלוקיישן בו ירצו לקיים את טקס החופה והקידושין.

ליכטמן התרגש מהבקשה יוצאת הדופן ורתם את צוות הפארק לארגון אירוע חתונה מצומצם על-פי הנחיות התו הסגול, והזמין זוגות נוספים לקיים את טקס החופה בפארק, וליהנות מאירוע מרגש, בשטח מיוחד בתוך הפארק בן ה-8,000 דונמים שנמצא בתנופת צמיחה ושגשוג.

seperator

בונים ומקווים

ג'קי מוקמל. יח"צ,
ג'קי מוקמל/יח"צ

ג'קי מוקמל יו"ר CBRE ישראל אמר כי בשנה האחרונה לפני משבר הקורונה אלפי ישראלים השקיעו ממיטב כספם ברכישת נדל"ן מניב במגדלי המשרדים החדשים במטרה להשכירם וליהנות מדמי שכירות גבוהים קבועים. משבר הקורונה הביא לנפילה גדולה בביקוש לשטחי נדל"ן מניב ולירידה במחירים. ע"פ מחקרי שוק של CBRE ישראל מדובר בירידה של כ-20% במחירי השכירות למשרדים לעומת הרבעון הראשון שנת 2020 לפני תחילת משבר הקורונה.

מקמל אמר כי לאור העובדה שרוב האנשים שבצעו עסקאות לרכישת נדל"ן מניב לקחו הלוואות מהבנקים לצורך ביצוע עסקאות אלו, הם נמצאים במצוקה, מצד אחד הבנקים ומהצד השני אין ביקוש וישנה ירידת מחירי שכירות, ורובם מתלבטים מה לעשות למכור בהפסד, להמשיך להחזיק בנכס ולצפות לתקופה טובה יותר, לדחות הלוואה לבנקים , או להשכיר בדמי שכירות נמוכים ולהפסיד כסף . על-פי מחקר שערכה CBRE אלפי ישראלים רכשו נדל"ן מניב בשטח של כ -1 מיליון מ"ר בשווי מוערך של כ- 9 מיליארד שקל.

seperator

בקטנה

+ ירון לוץ, מנכ''ל האגודה להתנדבות, וד''ר אלי יפה, סמנכ''ל קהילה במד''א, הובילו יוזמה משותפת בין האגודה להתנדבות וארגון מד''א, במסגרתה אלפי מתנדבי שירות לאומי של האגודה להתנדבות, מכלל המגזרים, יעברו הדרכה מזורזת בת מספר ימים במד''א, כדי להכשירם להיות נאמני קורונה בקהילות ברחבי הארץ.

במסגרת המיזם, אלפי הצעירים ישמשו כשגרירים לקטיעת שרשרת ההדבקה בקהילות, יצטרפו למערך ההסברתי של מד''א למאבק בנגיף הקורונה, יסייעו בביצוע החקירות האפידמיולוגיות ויפעלו להנגשת הנחיות משרד הבריאות לתושבים.

+במרץ 2020 היה מתוכנן להתקיים יום המעשים הטובים של חברת Perion עם שלל פעילויות התנדבות, בשל הקורונה הוא התבטל אך בחברה לא ויתרו ותיאמו ימי התנדבות חדשים, שחלקם התבטלו שוב בעקבות ההנחיות החדשות. בסוף השבוע מספר מתנדבים עובדי החברה הגיעו לבית המחסה של עמותת "צער בעלי חיים רמת גן והסביבה", ונהנו ממפגש מעצים ומרגש שכלל הכרת פעילות העמותה, קורס אילוף בהנחית כלבן העמותה, תשומת לב, פינוקים, ליטופים וטיולים עם בעלי החיים בבית המחסה.

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה פועלת מעל 60 שנה במסירות למען הצלתם מאות כלבים וחתולים נטושים במטרה למצוא לכל אחד מהם בית מאמץ, חם ואוהב, העמותה חרתה על דגלה את עיקרון אי-המתת בעלי חיים ורואה בחשיבות עליונה קידום הקשר בין האדם לבעלי החיים.


Perion היא חברת הייטק בינלאומית המתמחה במתן פתרונות פרסום וחיפוש דיגיטליים למותגים ואתרי תוכן. אחריות חברתית היא אחד מהערכים החשובים ביותר לPerion , היא תורמת מידי שנה לעמותות שונות וגאה בעובדיה המסורים על שלל פעילותם ההתנדבותית.

+ אלדד ניצן, יו"ר "תאגידי כ"א זר לענף הבנייה" בלשכת המסחר, אמר כי משבר הקורונה והמחסור החמור בעובדים זרים בענף הבנייה הביא להאטה גדולה במספר התחלות הבנייה, ב-2020 רק כ- 30,000 התחלות בנייה לעומת שנת 2019 בה היו כ- 55,000 התחלות בניית יחידות דיור חדשות ובמידה והממשלה לא תאשר הבאת כ-30,0000 עובדים זרים, ההאטה בענף הבנייה תימשך וקצב התחלות הבנייה ימשיך לרדת כשהקיפאון בהתחלת הבנייה מביא לעלייה של 3% במחירי הדירות מידי חודש.

+ חברת "עמוס גזית בע"מ" תרמה 8,000 מסכות לניצולי שואה הפועלים בסניפי "עמך" ברחבי הארץ, המסכות מיוחדות למניעת חיידקים ושמירה מפני הקורונה והחברה מייצרת אותן בשוויץ. בהנהלת החברה הוחלט שעל כל מסיכה שתימכר בחודש ספטמבר, הם יעניקו מתנה מסיכה לניצול שואה ובחרו ב"עמך", המטפלת ב כ-15 אלף ניצולים ברחבי הארץ שיחלקו את המסכות לכל ניצולי השואה. בשבוע שעבר התקיים טקס חלוקת מסכות במועדון תל אביב, במהלך הזמן הקרוב יוענקו המסכות בשאר הסניפים בארץ.

+תחרות אולטרה מן ישראל תתקיים השנה בסימן חברתי, ותיתן לראשונה ביטוי למשתתפים נכי צה"ל נפגעי פוסט טראומה כחלק מיוזמה משותפת עם עמותת "שותפות מגן ישראלית". לקראת התחרות התקיים יום צילומים מיוחד במסגרתו דיברו דרור זיכרמן, נכה צה"ל ורונן קיהן, בן של נכה צה"ל, שבחרו להשתתף בתחרות כדי להעלות את המודעות לנפגעי פוסט טראומה והלם קרב.

שיתוף הפעולה בין אולטרה מן ישראל ועמותת "שותפות מגן ישראל" הושק בזום בהשתתפות ח"כ אופיר סופר, יו''ר ועדת המשנה של ועדת העבודה הרווחה והבריאות לטיפול בהלומי קרב ובנפגעי פוסט טראומה; עו"ד רוני ססובר, מנכ''לית עמותת "שותפות מגן ישראל"; אריאל הלר ואייל פרל, יזמי אולטרה מן ישראל; יוסי לוי, מנכ"ל ובעלים חברת מור בית השקעות; יערית שושן-סבג, פרסומאית ויוזמת המפגש והפרויקט המשותף מטעם עמותת "שותפת מגן ישראלית"; רונן קיאן, מבעלי חברת ברקן ייזום והנדסה בע''מ; עמית לוי, מבעלי חברת ספא אורקה ישראל; נורית וורחוב, מנהלת אופרציה במכון סילבן אדמס לספורט; ועמוס ריינד, מנכ"ל ומבעלי חברת ריינד אופטיקס.


+חברת VMWARE ישראל תרמה חצי מיליון שקלים בשנה החולפת ובשנה החדשה לסטודנטים הלומדים במחלקה למדעי המחשב, ומלווה אותם עד סיום לימודיהםץ עם פתיחת השנה האקדמית התגייסה VMWARE ישראל לאימוץ הסטודנטים הנבחרים ולהירתמות למען הסטודנטים שנפגעו ממשבר הקורונה.

פרופ' בני פנקס, ראש מכון הסייבר, באוניברסיטת בר-אילן אמר כי חברת VMWARE ישראל שותפה זו השנה השנייה לאוניברסיטת בר-אילן באימוץ 5 סטודנטים חדשים לצד 5 הסטודנטים שכבר זכו במלגה בשנה שעברה. שלומי אביב, מנכ"ל VMware ישראל אמר כי חברתVMware כמובילה טכנולוגית, רואה זכות גדולה לתרום ולתמוך בפקולטה למדעי המחשב של בר אילן ובסטודנטים המצוינים הלומדים שם, דור העתיד של הטכנולוגיה ומפתחי העתיד שישנו את העולם. VMware כחלוצה טכנולוגית רואה כחובה לתמוך בסטודנטים ולסייע בהכשרתם לעולם הדיגיטלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully