וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז מה בכלל קונים היום לגברים?

19.11.2020 / 0:54

הוא אוהב גאדג'טים? מעדיף קולנוע ביתי? חובב קמפינג? ואולי הוא בכלל בקטע של טיפוח? יום הגבר הבינלאומי הגיע ואנחנו תפסנו טרמפ והחלטנו לייעץ לכן ולכם על בסיס קווי מתאר כלליים. מדריך שימושי הרבה מעבר ל-19 בינואר

עמוד אינסטגרם מציג גברים מחכים לנשים שלהן בזמן שהן בקניות/miserable_men

יום הגבר הבינלאומי, שצוין לראשונה ב-1992, ייחגג ברחבי העולם כולו וגם בישראל השנה ב-19 בנובמבר. בעוד שימים רבים בלוח השנה מוקדשים למגדר הנשי, יום הגבר מצוין במטרה לשים דגש על תרומתם של הגברים לחברה, לקהילה ולמשפחה, לדון באספקטים שונים בחייהם של גברים, להצביע וגם לזעוק על אפליות שקורות נגד גברים בתחומי חיים שונים, לציין מודלים גבריים, לשפר את היחסים האיזון בין המינים, לקדם שוויון ועוד. נראה שגם נשים רבות תומכות ברעיון של היום המיוחד, כשיושבת ראש הארגון למען נשים ותרבות השלום באונסק"ו, אינגבורג בריינס, אף אמרה עליו בעבר שמדובר ב"רעיון מצוין שיתרום לאיזון המגדרי".

מעבר למטרות העל של יום הגבר הבינלאומי, ברמה המשפחתית והמצומצמת מהווה יום זה הזדמנות נהדרת להגיד לגברים הקרובים אלינו תודה והזדמנות לפנק אותם במתנה נחמדה. לכל אילו שמסכימות וכוונותיהן טובות, החלטנו לעזור עם שאלת השאלות ולעזור להבין מה כדאי לקנות? אם כן, בעוד שאישה כמעט תמיד תהיה מרוצה מפרחים או תכשיטים, הבעיה הגדולה הרבה יותר היא למצוא את המתנה המושלמת לגברים. מה קונים לאלו שתמיד מצהירים שיש להם כבר את כל מה שהם צריכים?

לגבר הפרקטי

נעל אורתופדית מבית ד"ר פלקס. יחצ,
הוא סובל מבעיות ברגליים? נעל אורתופדית של ד"ר פלקס - יפה ופרקטית. 590 שקל/יחצ
לדרמן FREE. יחצ,
גם הרפתקני וגם פרקטי - לדרמן FREE, סדרת הכלים החזקים ביותר של המותג. 205-749 שקל/יחצ

ייתכן שיש שיאשימו אותנו בסטריאוטיפיות, אך מרבית הנשים יסכימו שחלק גדול מהגברים אותם הן מכירות הם יצורים מאוד פרקטיים. אי לכך ובהתאם לזאת, לסוג זה של גברים רצוי לבחור במתנה אשר תשמש את מקבלה ותהיה קשורה לעיסוקיו היומיומיים או לתחביביו. חשבו מהו התחביב אותו אוהב מי שאתן רוצות להעניק לו את המתנה ובמה מתעסק בחייו המקצועיים או בזמנו הפנוי? מתנה זו יכולה להיות קשורה למשל במוזיקה, בישול, אלכוהול ואפילו גינון.

לגבר המטופח והאופנתי

סדרת טיפוח לגברים Bfirst. יחצ,
סדרת הטיפוח BFirst של מותג האסתטיקהHL - אפשר לקנות הכול ביחד ואפשר לחוד/יחצ
לוריאל Men Expert. יחצ,
גם לוריאל במשחק. סדרת Men Expert של ענקית התמרוקים/יחצ

בשנים האחרונה יותר ויותר גברים אינם מתביישים להודות כי הנראות החיצונית ונושא הטיפוח האישי חשובים להם לא פחות מאשר לנשים וכי הם משקיעים בכך זמן ומשאבים לא מעטים. אם נודה באמת, עובדה זו מקלה גם על נשים רבות שמוצאות את עצמן צריכות להסביר פחות את קניותיהן והוצאת הכספים על פריטים בקטגוריה זו. כיום גברים רבים אוהבים להתלבש ולהתגנדר ויהיו שמחים לקבל פריטים כדוגמת נעליים יפות, שעון משוכלל, תיק למכון או לעבודה, כובע ואפילו מוצרי טיפוח ייעודיים לגברים.

לגבר הספורטיבי

שעון G-Shock. יחצ,
שעון G-Shock של קאסיו מושלם לגבר הספורטיבי - זכוכית מינראלית, טיימר, סטופר, עמידות במים עד 200 מטרים, 5 שעונים מעוררים, תאריכון אוטומטי מלא, תצוגת לד פנימית אוטומטית ועוד. 1,719- 529 שקלים./יחצ
נעל ריבוק זיג קינטיקה. יחצ,
סטייליסטי וקליל. נעלי זיג קינטיקה של ריבוק לגברים שאוהבים לגמוא קילומטראז' המחיר: 499 שקל/יחצ

גברים רבים אוהבים לעשות ספורט ובמיוחד בתקופות הסגר האחרונות, כאשר המכונים פתוחים ולא ידוע מתי יפתחו חזרה, מוצרי ספורט ביתיים הפכו לפריטים הכרחיים ומבוקשים שגברים רבים יעריכו כמתנה. רצוי לגלות מהו הספורט האהוב לפני הרכישה בכדי שהמתנות יתאימו לצרכים ולא יסתובבו בבית ללא שימוש ויעלו אבק בבית. כמו כן, רצוי לקנות מתנות אלו לגבר שבאמת מביע רצון לעשות ספורט ולא בכדי לדרבנו, בכדי שלא ייחשבו כעקיצה, בכל זאת זהו היום שלהם והמטרה היא לשמחם. הנעה לפעולה שמרו לימים אחרים בשנה.

לגבר המשוכלל

מקרן קולנוע ביתי של Vivitek. יחצ,
חוויית קולנוע אולטימטיבית. מקרן קולנוע ביתי של Vivitek, החל מ-1,990 שקל/יחצ
מנורת מנהלים עם טעינה אלחוטית. יחצ,
איזה גבר לא יאהב את זה? מנורת שולחן עם מטען אלחוטי של גאדג'טשופ היא פיתרון מושלם - והיא עולה רק 119 שקל/יחצ

אופציה רביעית היא ללכת על בטוח, כאשר הכוונה היא לפריטים אשר לרוב מדברים לכל אוכלוסיית הגברים באשר היא ושכמעט לא ניתן לטעות בהם. גברים אוהבים גאדג'טים טכנולוגיים, כאלו שמשרתים את חייהם היומיומיים, משדרגים אותם, בהם יוכלו להתגאות ולהשוויץ לחבריהם ולקולגות ויעסיקו אותם בלמידה ופענוח. אלו יכולים להיות כאלו שמעסיקים את הגברים בשעות הפנאי, כמו לדוגמא אוזניות לשמיעת מוזיקה או עזרים ומכשירים שמשדרגים את צפיית הטלוויזיה הביתית לכדי חוויה קולנועית. רעיונות נוספים יהיו עזרים למחשב, לשעות הפנאי או לעבודה, משחקים טכנולוגיים שונים ועוד.

הגבר "המאובטח"

עינית דיגיטלית מקליטה של Yale. יחצ,
עינית דיגיטלית מקליטה של Yale לגבר שרוצה להרגיש בטוח בבית/יחצ

יש גברים שאוהבים להרגיש בטוחים. אתם יודעים, שחשוב להם לראות מי מצלצל בפעמון עוד לפני שהם ניגשים לפתוח או שצריכים לתעד את הבית בהיעדרם (האמת - חשוב מאוד). יש ברשת שלל אופציות למצלמות אבטחה ועוד גאדג'טים שיעזרו להם להיות שקטים גם במרחק של מאות ואלפי ק"מ מהבית - וגם בבית עצמו.

ואיך אפשר בלי אלכוהול?

יקב רמת הגולן. טל סיוון ציפורין,
יקב רמת הגולן מציע מגוון מארזים ושירות משלוחים לכל חלקי הארץ/טל סיוון ציפורין

לא, זו לא המתנה שתביאו - זה רק מוצר נלווה למתנה. כי יום גבר אמיתי חוגגים בהרמת כוסית. יום הגבר הבינלאומי אולי מעלה על שפתנו חיוך וגיחוך, אך מעבר לאג'נדות החברתיות, פוליטיקה ונושא השוויון והמגדר, מדובר ביום נחמד שמטרתו להביע הערכה. גם להם מגיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully