וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תצאו פראיירים! בלאק פריידי מגיע לוואלה!שופס ולכם יש אחריות למחיר הזול ביותר

בשיתוף וואלה!שופס

29.11.2020 / 8:02

מחפשים לשדרג משהו בחיים - יש רק מקום אחד שאתם רוצים להיות בו! "זירת כוכבים" עם הורדות מחירים מטורפות, מגוון מוצרים עצום, התחייבות למחיר הזול ביותר ואפשרות ל-36 תשלומים ללא ריבית: בבלאק פריידי הזה אתם יכולים לעשות את הדיל הטוב ביותר

וואלה שופס בלאק פריידי. 123RF,
חגיגה גדולה בבלאק פריידי/123RF

חודש הקניות אונליין הגדול של השנה, נובמבר, כבר ממש כאן ובזמן שבחוץ הגשם מתחיל לרדת, אתם לא צריכים לצאת מהבית כדי לחמם לעצמכם את הלב ולשדרג את החיים - בבלאק פריידי הזה תמצאו בוואלה שופס כל מה שאתם רוצים. והכל עם אחריות למחיר הזול ביותר!

השנה כמובן, בגלל הקורונה, לא מעט מאיתנו בכל מקרה מעדיפים להישאר בבית ולא להתערבב עם ההמונים בקניות בחוץ, כך שהאפשרות לקנות הכל אונליין בוואלה שופס הופכת למהנה מתמיד וכיוון שבאתר יודעים היטב שהמתנתם בסבלנות עד שהסגר יעבור ובלאק פריידי יגיע, הם מציעים לכם דיל מיוחד - התחייבות לכך שאם תמצאו מחיר זול יותר במקום אחר, תקבלו את ההפרש חזרה וגם אפשרות ל-36 תשלומים על כל מוצרי האתר, ללא ריבית, לכל חודש נובמבר! תאמינו לנו - באמת שאין שום סיבה לחפש מבצעים במקום אחר.

אוקיי, אז את ההטבות המיוחדות לבלאק פריידי כבר יש לנו ואתם יודעים עכשיו בדיוק איפה למצוא אותם ולמה שווה לכם ללכת בגדול בחג הקניות הזה, אבל מה קונים?

מוצרים עם ערך עסקה גבוה, כמו טלוויזיות, סמארטפונים או מחשבים ניידים למשל, יכולים להגיע בבלאק פריידי להנחות של מאות שקלים בוואלה שופס. למעשה, באתר אתם יכולים למצוא כמעט כל דבר שתוכלו לחשוב עליו וכל מה שתרצו כדי לשדרג ולחדש את הבית במבצעים שלא תוכלו למצוא אח"כ - מכונות קפה, שואבי אבק, מכונות כביסה, תנורים מפנקים לחורף, ציוד ספורט מכל הסוגים, מגוון רחב של בשמים, ספות נעימות במיוחד, ציוד למחשב, מוצרי בישול ועוד ועוד.

וואלה שופס בלאק פריידי. 123RF,
הכל, ובמחירים מדהימים/123RF

לא צריך להמתין לרגע האחרון

יש כמה סיבות מדוע לא שווה בהכרח להמתין לרגע האחרון כדי לקנות במחירי בלאק פריידי:

- הניסיון משנים קודמות מלמד כי השוק התחרותי בימים אילו הפך את יום הקניות עצמו להרבה יותר מיום מבצעים יחיד ומיוחד. כך שבוואלה שופס לדוגמא המבצע מתחיל כבר ב-18.11 ויימשך כמעט שבועיים שלמים.

- לאור בעיות ייצור עולמיות בשל מגיפת הקורונה, במלאים של המוצרים הנחשקים ביותר מאוד מוגבלים השנה, כך שדווקא הפעם, יכול להיות שמי שימתין ליום עצמו, ימצא את עצמו בידיים ריקות.

טיפ קטן מאיתנו

חפשו את "זירת הכוכבים" המיוחדת - שם תגלו את הטופ של הטופ - מבצעים מיוחדים והורדות מחירים מטורפות. "זירת הכוכבים" תסתיים מיד אחרי הבלאק פריידי, אז ממש לא בא לכם לפספס את ההזדמנות הנדירה הזו.

לקוחות מזרחי טפחות? מגיע לכם 50 ₪ הנחה

כולל כפל מבצעים וכולל את כל ההנחות של בלאק פריידי, לרוכשים מוצר מעל 100 ₪

להורדת ההטבה ללקוחות הבנק לחצו כאן

אז קדימה, למה אתם מחכים? רק תחליטו מה בא לכם להוסיף לחיים, כנסו לוואלה שופס ותיהנו מחגיגת בלאק פריידי כמו שאין בשום מקום אחר.

בשיתוף וואלה!שופס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully