וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתוני PEPPER מעלים: WOLT שילשה את כוחה בסגר השני לעומת הראשון

16.11.2020 / 11:57

הבנק הדיגיטלי מקבוצת לאומי מעלה כי אפליקציית המשלוחים רשמה עלייה של 300 אחוז בסגר השני לעומת הסגר הראשון, עם עלייה של כ-40 אחוז בהוצאה ללקוח פר הזמנה

וולט. ShutterStock, ShutterStock
שליחי וולט כל הזמן בתנועה/ShutterStock, ShutterStock

עד כמה פופולארית אפליקציית WOLT? את התשובה לכך מספק PEPPER בנתונים חדשים המצביעים על הגידול החד בהזמנות דרך האפליקציה במהלך הסגר השני. ובאמצעותו אפשר ללמוד עד כמה WOLT פופולארית בשימוש.

להלן הנתונים המרכזיים המצביעים על העלייה בפופולריות, כפי שניתן ללמוד מהעלייה בהזמנות באמצעות Pepper במהלך הסגר השני (17.9-6.11), בהשוואה לסגר הראשון (15.3-6.5).

  • רוכשים יותר - במהלך הסגר השני חל גידול של כ- 300% בסך הרכישות.
  • מוציאים יותר ברכישה - רכישה ממוצעת של 120 ש"ח - עליה של כ 40% בהוצאה ללקוח פר הזמנה ב WOLT.
  • רעבים יותר בלילה - הרוב המוחלט של ההזמנות הוא ב"פיק" הצהריים או "פיק" הערב, כאשר רוב ההזמנות מתרחשות בימי חמישי (30%). בסגר השני חלה עלייה משמעותית בהזמנות גם בלילה, סביבות השעה 23:00, ובהתאמה - גם בהזמנות של גלידה, פיצה והמבורגר. מגמה מעניינת נוספת שבלטה במהלך הסגר השני היא מעבר משמעותי להשארת טיפ באשראי.
מיכל קיסוס הרצוג. כפיר סיון,
אם הצרכן לא מקבל שירות מהיר ואיכותי הוא ממשיך הלאה. מיכל קיסוס הרצוג/כפיר סיון

מיכל קיסוס-הרצוג, מנכ"לית PEPPER, התייחסה לממצאים: "משבר הקורונה האיץ משמעותית את המעבר לצריכה של מוצרים ושירותים בדיגיטל. בסגר הראשון עוד היה חסד לשירות חסר. היום הצרכן מצפה לשירות מהיר ואיכותי. אם הוא לא מקבל זאת, הוא עובר הלאה. יש מגוון אפשרויות ושחקנים חדשים נכנסים כל רגע לאונליין. השת"פ בין PEPPER ל-WOLT יצא לדרך מיד עם תחילת הסגר הראשון. כמות ההזמנות היתה עצומה ובסגר השני אף גדלה משמעותית. הדבר מעיד על כך שאין דבר יותר חשוב מלהכיר את הלקוח לעומק ולפגוש אותו בנקודות הצורך המשמעותיות ביותר שלו. כל גורם נותן שירות בדיגיטל שלא חורת זאת על דגלו, אין לו זכות קיום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully