וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודרנה זינקה בקרוב ל-10 אחוז, פייזר ירדה

עודכן לאחרונה: 16.11.2020 / 23:05

הודעת חברת התרופות על חיסון קרוב הקפיצה את המדדים, החברה עלתה ב-10 אחוז בפתיחת המסחר ושמרה על המחיר לאורך היום. ירידה של 4 אחוז לפייזר. עליות בבורסות בתל אביב ובאירופה

בווידאו: חיסון הקורונה של חברת "מודרנה" מציג תוצאות מבטיחות/צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

לאחר שבשבוע שעבר עלו השווקים בחדות בעקבות הודעת פייזר על ניסוי מוצלח לחיסון, היום (שני) הגיעה גם הודעה של מודרנה, לפיה נרשמה הצלחה גבוהה במיוחד - 94.5 אחוז. ההודעה הזאת הקפיצה את המדדים בכל העולם, אם כי העליות התמתנו מאוחר יותר.

חיסונים מודרנה פייזר. ללא, עיבוד תמונה
זו שעולה וזו שיורדת. מודרנה מול פייזר/עיבוד תמונה, ללא

בוול סטריט מודרנה זינקה ב-12 אחוזים בשלב הטרום-פתיחה ועם פתיחת המסחר התייצבה על עלייה של כ-10 אחוזים, כשהיא משפיעה, כמובן, לחיוב על היום הירוק. מי שלא נהנתה מהבשורה היא פייזר, שרשמה ירידה של יותר משלושה אחוזים ומחקה כמעט את כל העלייה החדה מיום שני שעבר.

בתל אביב היה המסחר שקט ורגוע, אולם ההודעה הביאה לעליות של מעל לאחוז במדד תל אביב 35 ויותר מ-2.5 אחוזים במדד הנדל"ן. באירופה טיפסו המדדים, כשמדד פריז קאק התנודתי קפץ ב-2.4 אחוזים.

עוד בוואלה!

מודרנה: החיסון שלנו לקורונה יעיל ב-94.5%

לכתבה המלאה

"השוק כבר מוכן לחיסון" - דודי רזניק, לאומי שוקי הון

דודי רזניק, אסטרטג הריביות של לאומי שוקי הון: "המסחר בארה"ב התנהל בעליות שערים של עד 1.25 אחוז במדדים המובילים. העליות נרשמו על רקע ההודעה של חברת מודרנה שגם היא הצליחה לפתח חיסון לקורונה . בניגוד להודעה של פייזר בשבוע שעבר, ההודעה היום פחות השפיעה על המסחר והעליות מתונות ביחס לעליות החדות בשבוע שעבר. מניית החברה עלתה בכ-10 אחוז. בשוק האג"ח והמט"ח גם כן המסחר היה די רגוע, וככל הנראה מלמד כי השוק מבין בעצם כי חיסון לקורונה הינו ככל הנראה רק ענין של מתי ולא של האם. בניגוד למגמה, אגב, בשבוע שעבר, לאחר ההודעה של פייזר היום גם מניות הטכנולוגיה רשמו עליות, אם כי מתונות ביחס לעליות בסקטור הבנקים התעופה והתיירות. לסיכום, השוק כבר מוכן ככל הנראה לחיסון ולכן גם אם נראה עוד חברות בעתיד שיכריזו על חיסון ככל הנראה ההשפעה כל השווקים תהיה מועטה יחסית".

  • עוד באותו נושא:
  • מודרנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully