וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכבוד חודש הקניות און-ליין: בנק הפועלים מציע הטבות ללקוחות הבנק ומעודד לקנות בעסקים ישראליים

בשיתוף בנק הפועלים

22.11.2020 / 14:35

במסגרת המהלך לסייע לעסקים הישראלים לצלוח את משבר הקורונה יזם הבנק מהלך נוסף. לקוחות המחזיקים בכרטיס אשראי של הבנק ייהנו ממבצעים והנחות בלעדיות בשורה ארוכה של אתרי קניות אונליין בולטים

בנק הפועלים אונליין. מיכאל טופיול,
חודש הקניות אונליין כבר כאן וזה הזמן לעזור לעסקים המקומיים/מיכאל טופיול

חודש נובמבר הוא חודש הקניות באון- ליין הבינלאומי ומהווה הזדמנות לבעלי עסקים להציע ללקוחותיהם מוצרים במחירים אטרקטיביים ולערוך מבצעים מיוחדים. השנה, לאור משבר הקורונה חשוב מתמיד לעודד קנייה של עסקים כחול לבן ולסייע לחזק את הכלכלה המקומית בארץ. בנק הפועלים במסגרת המהלכים הרבים שיזם למען העסקים המקומיים מציע כעת חבילת הטבות הכוללת מבצעים והנחות בלעדיות במגוון בתי עסק ואתרי קניות ישראליים.

לאורך החודש, לקוחות בנק הפועלים המחזיקים בכרטיס אשראי של הבנק ייהנו בין היתר מהטבות באתרים כגון: קסטרו, רנואר, בגיר, סטימצקי, סטורי, KSP, אופטיקנה, WOW, סוורובסקי, קרביץ, אבלולו, באבלס, אופטיקנה, מגה, יינות ביתן, גילטי, shoesonline, בירה שפירא ועוד.

מהלך זה מצטרף לחבילת הייעוץ וההטבות שניתנת לבעלי עסקים בתקופת משבר הקורונה שנועדה לסייע להם לצלוח את התקופה המאתגרת. במהלך חודשי יולי-אוגוסט יצאו בבנק הפועלים במהלך למען העסקים הקטנים בישראל, מהלך "קונים מקומי" ועודדו את הציבור להמשיך ולקנות בעסקים קטנים ומקומיים. הנהלת הבנק ומשפיענים ביקרו בעשרות עסקים ברחבי הארץ על מנת לסייע לחשוף את הקהל המקומי לעסק ולהעניק לו ייעוץ אישי ומקצועי. בנוסף, הבנק השיק ללקוחות הבנק חבילת הטבות לייעוץ פיננסי וקידום העסק בשיתוף חברות מובילות במשק.

גלית דובין, מנהלת מועדון הלקוחות של בנק הפועלים, מסרה: "לאורך כל השנה בנק הפועלים נותן הטבות ללקוחותיו ובחודש הקניות אונליין בנובמבר התמקדנו בהטבות לאתרים של חברות ישראליות מובילות במטרה לקדם קנייה כחול לבן. אנחנו מאמינים בחיזוק הכלכלה המקומית והעצמת עסקים בתקופת המשבר יחד עם נתינת ייעוץ מקיף ונתינת סיוע מותאם לכל עסק. אני שמחה על ההיענות של רבים מלקוחותינו למבצעים וכולי תקווה שיחד נצא בקרוב מהמשבר".

למידע נוסף על ההטבות - היכנסו לאתר בנק הפועלים

בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully