וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם כל הבית הפך להיות חכם, למה לא המטבח?

16.11.2020 / 15:38

אנחנו חווים קדמה בכל תחום, והגיע הזמן להכיר את האפשרויות שיש לנו גם במטבח, מכיריים, דרך תנור משולב ומכונת קפה ועד כוס מניפולטיבית במיוחד, היום כבר לא צריך להישאר מאחור. הנה כמה דוגמאות

חדשות העיצוב

בשנה האחרונה חדוות הבישול והאפייה של כולנו המריאו לגבהים חדשים, הן בזכות תוכניות הבישול שעושות חשק לרוץ למטבח והן בגלל השהות המרובה בבית. מתכונים עברו מסטורי לסטורי, גאדג'טים לבישול הפכו לנחשקים ומרכז הכובד של הבית עבר למטבח. והוא, באופן טבעי כמו כל דבר היום, הפך לחכם הרבה יותר.

מה זה בעצם אומר, מטבח חכם? שמחד אנחנו לומדים לנצל את השטח שלו בצורה אופטימלית ומאידך, המכשירים שנמצאים בו הנם "יפים וחכמים", כלומר גם אסתטיים וגם בעלי מערכות בקרה ושליטה חכמות במיוחד.

מטבח חכם. יחצ,
חיישן אלחוטי חדיש שמדווח מתי האוכל מוכן. הכיריים של AEG/יחצ

הכיריים החשמליות של AEG SensePro - IAE84881FB ברוחב 80 ס"מ הן היחידות בעלות חיישן אלחוטי חדיש שמדווח מתי האוכל מוכן, בכל טכניקה בה תבחרו: טיגון, בישול, צלייה ואפילו בישול בסו-וויד (וואקום). החיישן מודד את הטמפרטורה הפנימית של הסטייק או של חזה העוף וכך אתם יודעים שהסטייק עשוי בדיוק ברמת העשייה האהובה עליכם. אם החלטתם להתנסות בבישול מתקדם , פשוט הכניסו את החיישן אל תוך סיר עם מים ותתחילו לבשל בסו-ויד (וואקום). עם דיוק של מעלה אחת, כל המנות בבישול סו-ויד ייצאו בדיוק כמו במסעדת יוקרה.

בין שלל הפונקציות בכיריים אפשר למצוא צריכת אנרגיה המותאמת לגודל הסיר המונח עליהן, אזור בישול גמיש (Bridge) המאפשר בישול בשני סירים או צריבה/טיגון על פלאנצ'ה ענקית ועוד, טיימר מובנה (Öko Timer) המאפשר הגדרת זמן הבישול מראש, כיבוי אוטומטי ושימוש בחום השיורי להשלמת הבישול וכן פונקציית Power Booster לחימום, טיגון והרתחה מהירים במיוחד. המחיר למגוון דגמי כיריים אינדוקציה של AEG - החל מ-2990 שקל ברשתות החשמל, בחנויות החשמל ובאתרי האינטרנט המורשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מכונת נספרסו בריסטה. יחצ,
מכונה חדשנית שתוכננה בהשראת אמנות הבריסטה. המכונה של נספרסו/יחצ

גם משקאות הם נדבך במטבח החכם. נספרסו משיקה את BRISTA, מכונה משקאות חדשנית שתוכננה בהשראת אומנות הבריסטה. מכונה זו משלבת פתרון חדשני להכנת מגוון סוגי משקאות חמים או קרים דוגמת קפוצ'ינו, מוקה, שוקו חם, קפה קר, אספרסו ועוד. המכונה בעלת המערכת הטכנולוגית החדשנית מאפשרת חימום מהיר והקצפה איכותית של החלב ומתוכנתת ל-13 מתכוני משקאות חמים לפי הטעם האישי. המכונה מאפשרת להכין קפה בבית כמו בריסטה מיומן, במינימום מאמץ, ומרחיבה את מגוון משקאות הקפה שניתן להכין בבית, החל מקפוצ'ינו קלאסי ועד משקה לאטה חלק וקטיפתי.

איך זה עובד? בוחרים במתכון קפה במסך הדיגיטלי של המכונה, ממלאים את קנקן החלב ומניחים אותו על חיישן הטמפרטורה. המערכת הטכנולוגית המתקדמת תתחיל לעבוד באופן אוטומטי. המכונה מצוידת בתפריט למגוון של 13 מתכונים שהורכב על ידי מומחי הקפה של נספרסו, וכולל מגוון מרקמים וסוגי משקאות קרים וחמים.

מחיר מכונת המשקאות בריסטה: 790 שקל, ניתן להשיג באתר של נספרסו ואצל משווקים מורשים.

תנור עם הפרדה של Beko. יחצ,
תנור עם הפרדה של BEKO, לבישול סימולטני של שני מאכלים/יחצ

BEKO, המותג הבינלאומי המתמחה במכשירי חשמל ביתיים, מציג בארץ טכנולוגיה חדשה של החברה, Split&Cook, בתנור בנוי "בילט-אין" עם תא אפייה רחב במיוחד (80 ליטר), המחולק לשניים ולמעשה מאפשר לבשל שתי מנות שונות, למשל מנה עיקרית וקינוח, בטמפרטורות שונות - עם הבדל משמעותי של עד 80 מעלות בין תא לתא, באותו הזמן ובתוך אותו התנור.

התנור מדגם BVR35500XMS, בעל טכנולוגיה המאפשרת בנוסף לנוחות גם חיסכון משמעותי באנרגיה של עד 40%, למעלה מ-70 תוכניות בישול ואפייה מיוחדות, בקרת touch מלאה, תכונות ניקוי עצמי, וכן תכונות אוורור וקירור של חזית התנור, המאפשרות בין היתר הרכבה גם מתחת לשיש. התנור מגיע בצבע נירוסטה ובצבע שחור ובעל דירוג אנרגטי A.

מחיצת ההפרדה, שמפרידה בין שני תאי האפייה וגם ניתן להסירה במקרה הצורך, מנטרלת את ערבוב הריחות באופן מלא בין התאים בזמן הפעולה הכפולה של התנור. לתנור מסילות טלסקופיות המאפשרות גישה נוחה במיוחד, וכן תאורה פנימית חזקה בשני חלקי התנור - כך שניתן בקלות ובנוחות לאפות, לבשל ולצלות שתי מנות במקביל.

מחיר: 2,590 שקל באתר ברימאג אונליין.

כוס בטעם ענבים. יחצ,
זה רק מרגיש כמו מיץ/יחצ

גאדג'טשופ, חנות הגאדג'טים והמתנות המובילה בישראל מציגה את The right cup, כוס פלא המפעילה מניפולציה חושית על מוח השותה, הגורמת לאשליה של שתיית מים מתוקים במגוון טעמים, כשלמעשה אנו שותים מים רגילים לחלוטין.

כוס בטעמים The right cup מהווה את הכוס הראשונה בעולם שגורמת לאנשים לשתות יותר מים ולצרוך פחות סוכר. היא אינה משנה את הרכב המים בה, אם כי מתעתעת במוח השותה לחשוב כי הוא לוגם מים בטעמים כשלמעשה שותה מים רגילים לחלוטין. הכוס מבוססת על העיקרון כי לפי מחקרים מדעיים כ-80% מחוויית הטעם מגיעה מחוש הריח. הכוס ובנויה משלושה חלקים, החלק החיצוני שכולל מעטפת פלסטיק קשיחה ושקופה בטוחה לשתייה (ללא BFA), החלק הפנימי שמגיע בצבעים על פי טעם המשקה הנבחר והחלק העליון הוא טבעת השתייה שכוללת ריח ותמצית טעם בהתאמה לאותו הטעם. השילוב בין הצבע, הריח והטעם, מצליח להביא לכך שהמוח מבין שהוא הולך לשתות מיץ בטעם הנבחר ולמעשה שותה מים רגילים ובריאים.

הכוס הבריאותית באה על מנת לספק פתרון מידי ומקורי שגורם לשים בצד את כל המשקאות המתוקים ולעבור למים רגילים ובריאים. ללא תוספות ונטולי תוספים. היא מתאימה לילדים ומבוגרים כאחד, לאנשים הנמצאים בדיאטה ומעוניינים להפחית בצריכת המשקאות הממותקים ואף לחולים במחלת הסוכרת ממנה סובלים 9% מאוכלוסיית העולם וגורמת לתמותה של כמיליון וחצי אנשים בשנה. חומרי ההרחה המתנדפים מחזיקים עד 8 חודשים של שימוש. את הכוס רצוי לשטוף באופן ידני ולא במדיח כלים ולאפסנה בצורה הפוכה לצורך הארכת חייה. הכוס מאושרת לשימוש על ידי מכון התקנים הישראלי והאמריקאי. זמינה בטעמי תפוז, ענבים, פירות יער, קולה, תפוח ואפרסק. נפח הכוס 330 מ"ל. המחיר: 69 שקלים לכוס.

  • עוד באותו נושא:
  • נספרסו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully