וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לצרכן יש תפקיד מרכזי בהחייאת המשק הישראלי"

17.11.2020 / 0:47

בלאק פריידיי בפתח, וזה הזמן של מספר בעלי עסקים להזכיר לצרכנים: אנחנו כאן, אל תקנו במקום אחר. האתגר גדול, אבל הם משוכנעים: "הצרכן יעמוד השנה לצד העסקים המקומיים"

בווידאו: הפגנת עצמאים בנתניה בדרישה לפתוח את חנויות הרחוב ולסייע לבעלי עסקים/צילום: ראובן קסטרו וסוניה גורודיסקי

בימים לא פשוטים אלה, כשעננה כבדה מרחפת מעל עסקים מקומיים, חנויות רחוב ועוד, חשוב מאוד לקדם ולתמוך בעסקים המקומיים. הנה מה שחושבים על כך מנהלים ומנהלות בתחום הקמעונאות, שמעודדים פה אחד את החשיבות לרכישה מעסקים מקומיים כדי להציל את הכלכלה הישראלית.

הפגנה של בעלי חנויות הרהיטים הקטנות במחאה על אי פתיחתם ו(כמעט) פתיחת איקאה, המרכז הישראלי לריהוט, ראשל"צ, 12 בנובמבר 2020. ראובן קסטרו
העסקים האלה חייבים להתקיים/ראובן קסטרו

אפליקציית Rumble: הטבות בעסקים ישראליים לעוסקים בפעילות גופנית

rumble. יחצ,
אפליקציית Rumble/יחצ

אפליקציית ה-Wellness והבריאות Rumble מציעה באופן קבוע הטבות לעוסקים בפעילות גופנית ועתה מרחיבה אותן לרגל חגי הקניות של נובמבר. האפליקציה מודדת פעילות גופנית של למעלה מ-400 אלף משתמשים בדגש על הצעדים שלהם, וממירה זאת ל'מטבעות בריאות' לרכישת הטבות במגוון עסקים. האפליקציה מציעה למשתמשים הטבות בכ-2,000 בתי עסק ישראלים כדי לספק תמריצים כלכליים ופסיכולוגיים לביצוע פעילות גופנית. בשנת 2019 בלבד, חברי וחברות הקהילה צעדו במצטבר 4 מיליון ק"מ ונהנו מהנחות בסך כולל של 20 מיליון שקל.

בחגי הקניות של נובמבר, האפליקציה מציעה הטבות מגוונות ומיוחדות לרכישת מוצרים - כולם בבתי עסק ישראליים בלבד.

בין ההטבות

  • רמקול בלוטות' ענק UB+ EUPHO E2 כולל סטנד מתנה - במחיר של 599 שקל - הנחה של 50% (באמצעות אתר "סוואג")
  • בלוק עץ עם תמונה אישית ב-16 שקל - הנחה של 40% (דרך אתר "הסוד - בלונים ומתנות")
  • בושם לגבר Azzaro Elixir ב-70 שקל בלבד - הנחה של 44% (דרך אתר Tax Free Beauty)
  • חבילה למימוש במכון Fix Feet- הכוללת מדרסים אורטופדיים בהתאמה אישית + נעלי ספורט מקצועיות -מחברות כמו ברוקס או סקוני, ב-900 שקל בלבד (מחיר של מדרסים בהתאמה אישית בלבד מתחילים בכ-1000 שקל במרבית המקומות)
אלון זילברברג. יחצ,
הזדמנות מצוינת לתמוך. אלון זילברברג/יחצ

אלון זילברברג, מנכ"ל ומייסד חברת יוביטל שפיתחה את Rumble: "עונת הקניות של סוף השנה היא הזדמנות מצוינת לתמוך בבתי עסק ישראליים שנפגעו קשות עקב הקורונה. הרחבנו עתה את ההנחות וההטבות ואנו משוכנעים שלמעלה מ-400,000 חברי וחברות האפליקציה ירכשו מוצרים במחירים האטרקטיביים הללו ויתמכו בעסקים המקומיים. הוכח כבר, כי התמריצים הכלכליים שהאפליקציה מציעה מגבירים את הפעילות הגופנית של המשתמשים ורבים מהם יתמכו עתה במו רגליהם וצעדיהם בעסקים הישראליים".

מדילינק: "הצרכן הישראלי יעמוד לצד עסקים מקומיים"

שאול סלם. טליה ברהום,
"כולם פשוט החלו לרכוש אונליין". שאול סלם/טליה ברהום

שאול סלם, מנכ"ל אתר הפארם מדילינק, מסביר: "הקורונה הזניקה את כל עולם האונליין שנים קדימה. עד לפני המגיפה אתרים שמתמכים במוצרי טיפוח, פארם וקוסמטיקה כמו מדילינק השקיעו הרבה משאבים במודעות ועידוד עצם הרכישה ברשת, מה שנקרא 'לידים' וכעת עולם האונליין הפך לנחלת הכלל ואנו רואים את זה בכל הפרמטרים, גם במספרי ההזמנות וגם בממוצע הגילאים של הלקוחות, אם פעם היה מדובר בנשים ואימהות צעירות בגילאים 25-40 היום אנו רואים גידול משמעותי בקרב ההזמנות של נשים וגברים בגילאים 50-65 שפשוט החלו לרכוש הכול אונליין".

סלם קורא לצרכנים לרכוש באתרים מקומיים ולסייע לעסקים הישראליים: "הצרכן הישראלי כמובן לא אוהב לצאת 'פראייר' ואם הוא מוצא מוצר שהוא זול משמעותית בחו"ל, הוא יילך על זה ולא משנה כמה הוא פטריוט ואני יכול להבין את זה. אלא שההנחה שהכל יותר זול כשמזמינים מחו"ל לא תמיד נכונה. מבצעים נקודתיים על מוצר כזה או אחר, תמיד אפשר למצוא, גם בחו"ל וגם פה ולא רק בנובמבר, ואני בטוח שהשנה ולא רק בנובמבר, הצרכן הישראלי יעמוד לצד העסקים המקומיים ויתמקד בהזמנות מאתרים ישראלים שצריכים את התמיכה הזו כדי לנסות ולהתאושש מהתקופה הקשה הזו שעוברת על כולנו".

מבצעים לדוגמא

  • וישי- 50% הנחה על המוצר השני + קרם פנים מתנה (הזול מביניהם)
  • LA ROCHE POSAY‏- לה רוש פוזה - 50% הנחה על המוצר השני (הזול מביניהם)
  • CERAVE‏- סרווה- 50% הנחה על המוצר השני (הזול מביניהם)
  • ‏נוטרי קר- 2 + 1 מתנה (הזול מביניהם)
  • ‏מאמי קר- 2 + 1 מתנה (הזול מביניהם)
  • Elysium‏- אליסיום- 2 + 1 מתנה (הזול מביניהם)
  • ‏מורז- 2 + 1 מתנה (הזול מביניהם)
  • ‏ארגניה- 30% הנחה על המותג
  • ADERMA‏- אדרמה- 10 שקלים הנחה + תחליב גוף ותיק איפור מתנה. בקניה מעל 100 שקל מהמותג
  • ‏ד"ר ברמן- 15% הנחה על המותג, וגם מברשת מתנה בקנייה מעל 99 שקל מהמותג.
  • ‏בנפייבר- 3 + 2 (מוקטנים, סה"כ 310 גרם) מתנה.
  • ‏אקו לאב- 25% הנחה
  • ‏לאסר ג'ל- 1 + 1 על המותג.
  • ‏צטאפיל- 3 + 1 מתנה על המותג (הזול מביניהם)
  • קלו קוט- שליח עד הבית חינם בקניית זוג מוצרים

מוצרי החשמל: המטרה המרכזית

מורן דאי. איתן גולן,
מבצעים חסרי תקדים. מורן דאי/איתן גולן

מורן דאי - סמנכ"לית השיווק של ניופאן - מיבואניות מוצרי החשמל והטכנולוגיה המובילות בישראל, מספרת כי בחודשים האחרונים חלה עלייה משמעותית בביקוש למוצרי חשמל לבית וזאת בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. "השהות האינטנסיבית בבית עוררה בכולנו את הרצון לשפר את החוויה היומיומית שלנו - בצפייה בטלוויזיה איכותית וגדולה יותר, בסאונד איכותי, בבישול ובאפייה", היא אומרת, "יותר ויותר ישראלים רוצים לרכוש מוצרים שיקלו על ההתנהלות בבית ובמטבח ויספקו להם תמורה איכותית וארוכת טווח, הכול במחירים נוחים לכל כיס.

"כך לדוגמה, במוצרי המטבח ניכרת עלייה של כ-30%-50% במכירות. סגירת מקומות הבילוי, לצד הרצון של חובבי הבישול והאפייה לחסוך זמן ולהגיע לתוצאות טובות יותר, גרמה לקטגוריה לנסוק בתקופה האחרונה. במקביל, מאחר והבית הפך להיות מרכז הבילוי העיקרי ואנשים רבים עברו לעבוד מהבית, גם מוצרי הסאונד והאלקטרוניקה חווים עדנה, כאשר צרכנים רבים מבקשים להבטיח לעצמם תכנים איכותיים במוצרים חדשניים מה שהוביל לצריכה מוגברת של אוזניות ומוצרי סאונד פרסונליים. אין לנו ספק שימי המכירות של נובמבר יניבו גידול דרמטי בכל המישורים ובחנויות ה ON Line בפרט".

דאי מזמינה את הרוכשים ליהנות מהמבצעים: "אירועי המכירות הגדולים של השנה מתנקזים לחודש זה ולכן, זוהי הזדמנות מצוינת לרכוש מוצרים איכותיים ועמידים בהנחות משמעותיות. אנחנו בניופאן נערכנו באופן קפדני וכבכל שנה נציע דגמים ייחודיים ומבצעי חסרי תקדים לימי המכירות המיוחדים האלו לכל מגוון המותגים ביניהם KitchenAid, Magimix, Haier, Bose, JBL, Tefal ,Moulinex ועוד".

מבצעי בלאק פריידיי

  • 70 אחוז הנחה על סיר טיגון של TEFAL דגם FX-112027 במחיר 449 שקל במקום 1,490 שקל
  • 70 אחוז הנחה על מגהץ אנכי של TEFAL דגם IT3420 במחיר 599 שקל במקום 1,990 שקל
  • 50 אחוז הנחה על Magimix דגם מיני פלוס - במחיר 499 שקל במקום 990 שקל
  • 37 אחוז הנחה על מיקסר KitchenAid דגם KSM45 - במחיר 1,190 שקל במקום 1,890 שקל
  • 37 אחוז הנחה על שואב אבק VAX דגם בלייד 2 מאקס - במחיר 699 שקל במקום 1,299 שקל

"היערכות שונה משנים קודמות"

איתי חן. רפי דלויה,
הפערים מחו"ל צומצמו. איתי חן/רפי דלויה

איתי חן, סמנכ"ל סחר ברשת בסט מובייל, מספר: "השנה ההיערכות לחודש הקניות הייתה שונה מבשנים קודמות. אם בעבר האונליין היה ערוץ רכישה בולט אך משני, הרי שהשנה בעקבות השלכות הקורונה המשקל עבר לאונליין. הבדל נוסף משנים עברו הוא המשבר הכלכלי והדגש החשוב על רכישת מוצרים בארץ מעסקים מקומיים, עידוד לקניית מוצרים 'כחול לבן' והרצון לחזק את העסקים הישראליים ויצירת מקומות עבודה חדשים. השנה גם ביחס לשנים קודמות נראה כי אפקט הקורונה והעליה בדרישה למשלוחים צמצמו את הפערים ברכישת מוצרים מחו"ל בצורה משמעותית בעיקר עקב עלויות השילוח הגבוהות שנסקו בעקבות העלייה בביקושים, שאחת מתופעות הלוואי שלה היא עיכובים ממשוכים ממה שידענו. כאשר רוכשים את המוצרים בארץ יש ללקוח יתרון גדול מבחינת זמינות המלאי, השירות והאחריות. רשת בסט מובייל תמשיך לחתור ולהציע את המחירים האטרקטיביים ביותר לאורך כך השנה מלבד חודש הקניות, החדשנות הטכנולוגית ושירות ללקוח ברמה הגבוהה ביותר".

מבצעים

  • רשת בסט מובייל יוצאת במבצע לרגל חודש הקניות במסגרתו מקבלים עד 600 שקל הנחה לדגמי סלולאר המשתתפים במבצע, כגון: SAMSUNG , LG ועד 350 שקל הנחה על מחשבים ניידים המשתתפים במבצע, כגון: ASUS, DELL LG ועוד. בנוסף, נהנים מעד 70% הנחה על אביזרי סלולאר שבמבצע, כגון: כבלי סנכרון וטעינה, מארז אביזרים לAIRPODS PRO ועוד.
  • הרשת יוצאת במבצע מיוחד לרגל חודש הקניות במסגרתו רוכשים קונסולת גיימינג NINTENDO SWITCH ומקבלים משחק מהדגמים המשתתפים במבצע, במתנה. בנוסף, ייהנו מעד 50% הנחה על אביזרי גיימינג שונים כגון: אוזניות גיימינג, כפתורי משחק לסמארטפון ועוד.
אריאל תובל מנכ"ל עצמלה. שחר פליישמן,
המחשבה שאם זה מחו"ל זה זול יותר - לא מדויקת. אריאל תובל/שחר פליישמן

רשת רהיטי הילדים הנוער והתינוקות עצמל'ה מציעה באופן קבוע ללקוחותיה מגוון הטבות ומרחיבה אותן גם לקראת ימי השופינג המיוחדים בנובמבר.

אריאל תובל, מנכ"ל רשת עצמל'ה: "הקורונה גרמה לצרכנים רבים לעבור לאונליין ולרכוש מוצרים במחיר נגיש. צרכנים אלו נוטים לרכוש מוצרים מחברות בחו"ל מתוך המחשבה שאם זה מחו"ל אז זה בוודאי זול יותר. בעוד תרבות הצריכה עוברת שינויים והצרכן הישראלי נחשף למגוון רחב של אתרי קניות בינלאומיים, חשוב להציף את העובדה כי לצרכן יש תפקיד מרכזי בהחייאת המשק הישראלי ושימורו על ידי קנייה של מוצרים של חברות ישראליות. עצמל'ה קוראת לצרכנים לשנות את גישת הקניה ולהגיע לתהליך הקניה עם התודעה שהם יכולים לעזור לחברה ולמשק הישראלי. כאשר צרכן רוכש מוצר דרך חברה ישראלית הוא למעשה תורם למדינה ומסייע לפריון ולצמיחת הכלכלה. החברות הישראליות משלמות מיסים בארץ ומעסיקות תושבים ישראלים ובכך הן תורמות לתוצר ולתעסוקה בישראל. במיוחד בתקופה זו, חשוב שכולנו נתגייס לטובת העסקים הישראלים על מנת לשמור על המשק הישראלי בתנופה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully