וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכישה נוספת למטריקס בארה"ב - חברת RightStar האמריקאית

17.11.2020 / 14:51

רכשה את חברת שירותי הניהול והתמיכה Rightstar במיליוני דולרים. מוטי גוטמן: "רכישה זו תסייע למטריקס להרחיב את הזרוע המרכזית שלנו למכירה והטמעה של מוצרי תוכנה בארה"ב"

מוטי גוטמן. עידן גרוס,
המשך יישום הרחבת הפעילות. מוטי גוטמן/עידן גרוס

מטריקס, חברת טכנולוגית המידע המובילה בישראל, רכשה את מלוא השליטה בחברתInc. RightStar. סכום העסקה מוערך במיליוני דולרים.

חברת RightStar מספקת שירותי ניהול, תמיכה, ייעוץ והטמעה של פתרונות IT מתקדמים, כמו גם ניהול וייעוץ בתחום ה-DevOps וה- Agile, כשעיקר עיסוקה הוא במכירה ויישום של פתרונות BMC ו-Atlassian Jira. RightStar הינה שותף מוביל בארה"ב של BMC ושל Atlassian (Partner of the Year לשנת 2019 של BMC, ו-Platinum Partner של Jira). מטריקס המייצגת את BMC ו-Atlassina גם בישראל תמנף את השותפות העסקית רבת השנים עם ספקים אלו לקידום והרחבת השותפות העסקית בשוק הבינלאומי.

מטה Rightstar ממוקם סמוך למשרדיה של מטריקס בוושינגטון. החברה מעסיקה כ-50 עובדים, המספקים שירות ללמעלה מ- 300 לקוחות - ארגוני אנטרפרייז גדולים ובינונים, חלק ניכר מהם מהמגזר הציבורי בארה"ב.

Rightstar הוקמה בשנת 2003 ומאז נכללה ארבע פעמים ברשימה השנתית INC 5,000, בה נכללות החברות הפרטיות המציגות את הצמיחה המהירה ביותר בארה"ב. לחברה נוכחות עסקית מרשימה במגזר הציבורי בארה"ב (כ-65% מפעילותה). בכוונת מטריקס למנף את בסיס לקוחות Rightstar במגזר הציבורי בארה"ב, להרחבת עסקיה במגזר עסקי חשוב זה באמצעות הצעות ערך נוספות שלה.

עם רכישתה, RightStar מצטרפת לפעילות מכירת מוצרים ושירותים תחת GSA (General Services Administration; הסכמי מסגרת, המאפשרים מכירה לזרועות הממשל בארה"ב), פעילות מתרחבת והולכת של מטריקס בארה"ב בשנים האחרונות. ל- RightStarסיווג בטחוני לעבודה מול גופים ביטחוניים אמריקאים. הרכישה אושרה ע"י ה- CFIUS וה-Department of Defense.

מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס, אמר: "רכישת RightStar היא המשך יישום מדיניות הרחבת פעילותה של מטריקס בארה"ב, שהתבססה על שורת רכישות שביצענו בשנים האחרונות. אנו ממשיכים לשים דגש על פיתוח הפעילות של מטריקס בארה"ב יחד עם חיזוק הסינרגיה בין הפעילות בישראל לארה"ב. בין חברת RightStar למטריקס יש התאמה ייחודית במישור העסקי והתרבותי. אני משוכנע שהיא תשתלב במהירות בפעילות מטריקס בארה"ב באופן אפקטיבי. רכישה זו תסייע למטריקס להרחיב את הזרוע המרכזית שלנו למכירה והטמעה של מוצרי תוכנה בארה"ב בקרב מאות לקוחות נוספים בשוק האמריקאי, בדגש על גופים פדרליים וארגונים גדולים".

  • עוד באותו נושא:
  • מטריקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully