וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל הפעילות של Wind בישראל יוחאי עבאדי צפוי לעזוב ליאנגו

17.11.2020 / 16:14

עבאדי שימש כמנהל חברת הקורקינטים השיתופיים Wind. יסיים במהלך השבועות הקרובים לאור רצונו לסיים את כהונתו ויהפוך למנהל האזורי של יאנגו ישראל

יוחאי עבאדי, מנכ"ל WIND ישראל. נועם אבירם,
יוחאי עבאדי/נועם אבירם

יוחאי עבאדי (30), מנהל הפעילות של חברת הקורקינטים השיתופיים Wind בישראל, יסיים במהלך השבועות הקרובים את תפקידו בחברה. זאת, לאחר שביקש לסיים את כהונתו. עבאדי יצטרף ליאנגו וישמש כמנהל האזורי של החברה.

חברת Wind החלה לפעול בישראל בתחילת 2019, והיום נחשבת לאחת החברות המובילות בשוק הקורקינטים בישראל, עם אלפי משתמשים יומיים (DAU) ונאמנים ברחבי הערים השונות בהן היא פעילה. יוחאי סלל את התשתית לפעילות החברה וניהל את פעילותה בארץ בשנה האחרונה, אחרי עזיבתו של שחף שב-ארצה לאובר. עד למינוי מחליף קבוע, נדב בן-משה, מנהל התפעול בישראל, ישמש כמחליפו הזמני.

"אני מודה לחברת Wind שנתנה בי את האמון לסלול ולפתח את פעילותה בישראל ובעולם", אמר עבאדי, "אני עוזב את החברה במצב טוב ויציב עם נוכחות חזקה בערים השונות בישראל. בהכירי את החברה הגלובלית, אין לי ספק שהיא תמשיך להצליח ולהתקדם למען שיפור בלתי פוסק של השירות הניתן למשתמשים תוך שמירה על בטיחות בדרכים והגדלת חופש התנועה דרך שיפור התשתיות והפחתת זיהום האוויר.

אריק וואנג, מייסד ומנכ"ל Wind Mobility: "אני רוצה להודות ליוחאי על המחויבות המדהימה שלו לצמיחה של Wind בישראל ולהפיכת הפעילות שלנו להצלחה בשוק. כשיוחאי הצטרף לראשונה לחברה, רק התחלנו להכניס את רגלינו לשוק הישראלי. שנתיים בלבד לאחר מכן אנו גאים לשרת את העיר תל אביב ולהיות מפעילת הקורקינטים השיתופיים הגדולה ביותר, ואף הרחבנו את פעילותנו לבת ים, חולון, רמת גן, גבעתיים ופתח תקווה. Wind הפכה לחלק בלתי נפרד מתמהיל התחבורה בערים האלה וזה לא היה מתאפשר בלי יוחאי והמסירות של הצוות בישראל. אני מאחל ליוחאי כל טוב בדרכו החדשה".

seperator

עבאדי הצטרף, כאמור, ליאנגו. ארם סרגסיאן, מנכ"ל EMEA ו-CIS : "אנו שמחים לקבל את יוחאי לחברה. תקופת הקורונה היתה קשה מכל ההיבטים, אך אני גאה שבזכות הטכנולוגיה והמחויבות של הצוות שלנו היקף הרכיבות וההיצע הנהגים בישראל גדול מתמיד. הצעד הראשון של Yango היה לחדור לשוק המקומי שהושג בהצלחה, וכעת יוחאי עומד בפני משימה מאתגרת הרבה יותר - לדחוף קדימה את החברה בתנאים הנוכחיים.

עבאדי: "מלבד ההתגברות על השלכות משבר הקורונה, שוק המוניות בישראל עובר תהליכים חשובים שנעים בין חדשנות לבין ממשלה המוקדשת לתוכניות תמחור שקופות ומודרניות וטכנולוגיות קארפולינג. אני מצטרף לחברה ברגע האמת, ואעשה כמיטב יכולתי לעזור ליאנגו לא רק כדי לשפר עוד יותר את חוויית המשתמשים והנהגים, פיתוח השירות והרחבת השירות לערים נוספות, אלא גם לסייע ולתמוך בשינויים החלים על תחום זה לטובת הנהגים, הנוסעים, הכלכלה והמדינה עצמה".

  • עוד באותו נושא:
  • wind

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully