וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנבאונד טק מגייסת 20 מיליון דולר בסבב ב'

17.11.2020 / 17:02

חברת התוכנה ממשיכה לחזק את המיצוב העולמי שלה בעקבות השקעה משמעותית מקרן Evolution Equity Partners ומסכמת שנה של צמיחה בינלאומית

פרופ' יהודה לינדל. אריאל ואן סטראטן,
פרופ' יהודה לינדל, מנכ"ל אנבאונד טק/אריאל ואן סטראטן

אנבאונד טק (Unbound Tech), חברת הסייבר הבינלאומית המובילה בתחום ניהול והגנה על מפתחות הצפנה, מודיעה היום על גיוס של 20 מיליון דולר בסבב השקעה שני (Series B). פלטפורמת ניהול המפתחות הקריפטוגרפיים מספקת תשתית קריפטוגרפית מתקדמת אשר מאפשרת לתאגידים ומוסדות פיננסיים ברחבי העולם להגן על המידע והנכסים הדיגיטליים שלהם. סבב הגיוס הנוכחי של החברה, בגובה 20 מיליון דולר, ממשיך את אסטרטגית הצמיחה של החברה והובל על ידי קרן Evolution Equity Partners, המצטרפת לרשימת משקיעים הקיימת Innovation Endeavors, Goldman Sachs, Citi ו- BlueRed Partners..

בהמשך לגיוס, אנבאונד תתמקד בהגדלת עסקיה עם ארגונים גלובליים ובנקים מובילים בעולם. המשימה של אנבאונד היא לאפשר לחברות ברחבי העולם להטמיע פתרון מבוסס תוכנה שאגנוסטי לענן(Cloud-Agnostic) ולסביבה בכלל, ומאפשר מהירות מימוש ויעילות. סבב גיוס זו מביא את סכום המימון הכולל שגויס על ידי Unbound ל-40 מיליון דולר, ומאפשר לחברה להגדיל את מספר העובדים שלה בשליש עד סוף הרבעון הראשון של שנת 2021, ולהרחיב את הפעילות הבינלאומית.

"השלמת סבב הגיוס מסמן עבורנו אבן דרך משמעותית כאשר אנחנו נכנסים לשלב הבא של צמיחת החברה", אמר פרופסור יהודה לינדל, מייסד שותף ומנכ"ל חברת אנבאונד טק. "המימון הזה מניע אותנו בדרכינו להמשיך ולפתח פתרונות ניהול והגנה על מפתחות קריפטוגרפים עבור ארגונים גדולים. אני מברך את ג'יי.אר סמית, מקרן ההון המשקיעה- Evolution Equity Partners, המצטרף לדירקטוריון החברה ושמחים בהשתפותו במסענו".

קרן ההון הבינלאומית Evolution Equity Partnersמנוהלת על ידי יזמי הון סיכון מוכרים המתמחים בחברות תוכנה ואבטחת סייבר מובילות בעולם. כחלק מהעסקה, ג'יי. אר. סמית' יצטרף לדירקטריון החברה. סמית' בעל ניסיון עשיר בניהול, בין השאר בתור מנכ"ל חברת AVG Technologies, שכאחראי על האסטרטגיה והתפעול הוביל את החברה להנפקה בבורסה בניו יורק בשנת 2012. סמית' הוסיף: "אנבאונד טק היא דוגמא לסיפור הצלחה גדול של חלוציות בפתרונות אבטחה ופרטיות בעזרת טכנולוגיות קריפטוגרפיות חדשניות. אנו שמחים לעזור לחברה להמשיך לצמוח ברחבי העולם. היום יותר מאי פעם, חל ביקוש לפתרונות אבטחה נוחים לשימוש וקלים לניהול ואנבאונד טק בהחלט בעלי היכולת להפוך למובילים עולמיים בתחומם".

seperator

אנבאונד טק הוקמה בשנת 2015 על ידי שני חוקרים אקדמאים בינלאומים אשר מוכרים כמובילים בתחום הקריפטוגרפיה, פרופסור יהודה לינדל שעומד היום בראש החברה כמנכ"ל ופרופסור נייג'ל סמארט, אליהם הצטרף גיא פאר שעומד בראש צוות המחקר והפיתוח. השלושה נחשבים לחלוצי דרך בפיתוח טכנולוגיה חדשנית המגנה על מפתחות הצפנה עבור רבים ממוסדות הפיננסיים הגדולים בעולם כיום.

אבטחת מידע, פרטיות, אימות הזהות ובניית אמון בארגון מבוססים כולם על מפתחות הצפנה. הודות לטכנולוגיה של חישוב מרובה משתתפים - Multi-party Computation אנבאונד טק מספקת הגנה מקסימלית לארגון על ידי כך שהמפתחות הקריפטוגרפים לא נחשפים בשום שלב. הפתרון מתאים לכל סביבה - ענן ציבורי או פרטי, או כל סביבה מקומית או ווירטואלית אחרת.

  • עוד באותו נושא:
  • גיוס הון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully