וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מוקירים את פורצי הדרך בחינוך

רונית מטיאס

18.11.2020 / 13:48

וגם: איגוד השיווק הישראלי מחדש, הקמפיין החדש של LG, עוזרים לבעלי חיים ורב בריח תומכת

עלם בניו-יורק

אלון פוטרמן ונאוה ברק. יח"צ,
אלון פוטרמן ונאוה ברק/יח"צ

אן ביאלקין, מייסדת עמותת עלם, ולנור רובן, נשיאת עלם ארה"ב; נאוה ברק, נשיאת העמותה, וענבל דור קרבל, המנכ"לית, השתתפו אמש באירוע שהנחה השחקן תומר קאפון. במהלך האירוע הוענק אות הוקרה לאלון פוטרמן, יזם בתחום החינוך, על פעילותו פורצת הדרך בתחום החינוך ומסירותו לאורך השנים לקידום מצוינות ושוויון הזדמנויות בחינוך בישראל.

פוטרמן מנכ"ל תלמ"א אמר כי הוא נרגש לקבל את הפרס וההוקרה, וזוהי זכות גדולה עבורו, בעיקר מכיוון שהבחירה נעשתה על-ידי אנשים המקדישים את חייהם לקידום נוער בסיכון בישראל. הוא הקדיש את הפרס למשפחתו, למורים המעצבים את המציאות בשטח, לילדי עלם ולתומכים בארגונים המאפשרים לכל להתקיים.

פרסים נוספים הוענקו לסוזן סולץ, מפיקה ופעילה חברתית למען זכויות הילד, ולרייצ'ל בלום, שחקנית ומפיקה.

seperator

חדשנות וירטואלית

מתי יהב, אמרי גלאי, תלמה בירו, ערן גפן, סיגלית הורן גלפרין, גלי ארנון  ולירון אברהם. איגוד השיווק,
מתי יהב, אמרי גלאי, תלמה בירו, ערן גפן, סיגלית הורן גלפרין, גלי ארנון ולירון אברהם/איגוד השיווק

איגוד השיווק הישראלי ערך את כנס החדשנות השנתי בסימן חדשנות בעידן של אי ודאות. הכנס הווירטואלי עסק באספקטים שונים של חדשנות בניהול, בקשר בין חדשנות וטכנולוגיה, בעולם העסקים, ובמהלכים חדשניים ומעוררי צמיחה גם בימים של מגיפה עולמית.

בכנס השתתפו דוברים מהשורה הראשונה של הניהול, החדשנות והיזמות בישראל ביניהם: איציק בנבנישיתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר; משה מרי, מנכ"ל נספרסו; סיגלית הורן-גלפרין, המשנה למנכ"ל האיגוד; ערן גפן, מייסד G Team; אמרי גלאי, מנכ"ל וולט היוצא; לירון אברהם, מנהל אזורי מזרח תיכון, אפריקה ורוסיה בחברת אאוטבריין; גלי ארנון, סמנכ"לית שיווק בחברת Fiverr; מתי יהב, מנהל פעילות עסקית בשווקים צומחים בחברת סודה סטרים; גלי ברגר, ראש מערך תקשורת בסופר פארם; סופי מלניק-אמיתי, סמנכ"לית שיווק בינלאומי ומייסדת משותפת בקהילת G-CMO.

seperator

שלום לשלום

גיא בן יהודה, גיא דה פיצ'וטו, שלום מיכאלשווילי ושלומי ברוך. יח"צ,
גיא בן יהודה, גיא דה פיצ'וטו, שלום מיכאלשווילי ושלומי ברוך/יח"צ

השותפים העסקיים מקבוצת ח.י. ו-LG ישראל התייצבו על סט הצילומים של הקמפיין החדש למסכי הטלוויזיה של LG שם פגשו את השחקן והקומיקאי שלום מיכאלשווילי, המגלם בקמפיין את פאדי מוסטפא מהתוכנית של ערוץ הספורט "בובה של לילה". הקמפיין בהשקעה של 2 מיליון שקל, יעלה בטלוויזיה ובדיגיטל במיוחד לקראת הבלאק פריידי. גיא בן-יהודה, סמנכ"ל שיווק LG ישראל; גיא דה פיצ'וטו, מנכ"ל ח.י אלקטרוניקה מקבוצת ח.י.; ושלומי ברוך, סמנכ"ל מותג LG ואסטרטגיה בקבוצת ח.י., זכו בתמונה.

seperator

דוהרים להצלחה

עמרי בן נתן, דניס צ'רקוב, תומר גלב  מישל טרוני אסי בוזגלו. יח"צ,
עמרי בן נתן, דניס צ'רקוב, תומר גלב מישל טרוני אסי בוזגלו/יח"צ

קבוצת עופר אבניר החוגגת 30 שנה למותג KYMCO בישראל, החתימה את אסי בוזגלו על קמפיין טלוויזיוני במסגרתו תוצע מהדורה מיוחדת וספורטיבית לרגל החגיגות, כשלאסי הובטח כלי מהמהדורה המוגבלת ברגע שיעבור את טסט.

בין כוכבי הרשת שהינם לקוחות המותג ומשתתפים בקמפיין נמצאים מישל טרוני ודניס צ'רקוב, שני פעילים למען זכויות בעלי חיים. השניים הצליחו לרגש מדינה שלמה כשבמבצע מתועד, הצליחו להציל כלב שעבר התעללות קשה. השניים הקימו את "הבולדוגים" מוקד ששם לו לממטרה לעזור לבעלי חיים במצוקה, השניים מובילים ביחד פרויקטים שמטרתם תרומה לקהילה, עוד בקמפיין עו"ד עומרי בן-נתן שפתח לאחרונה את בר קורנפלקס; והרוכב תומר גלב, הקמפיין יעלה בימים הקרובים בטלוויזיה ובדיגיטל.

seperator

נעולים עליה

שמואל דונרשטיין ולינוי אשרם. אייל טואג,
שמואל דונרשטיין ולינוי אשרם/אייל טואג

חברת רב-בריח, מהמובילות בישראל לייצור דלתות כניסה, פנים ופתרונות נעילה, הודיעה על חידוש הסכם החסות שלה עם המתעמלת האמנותית לינוי אשרם. החברה חתמה על הארכת הסכם החסות עד אחרי המשחקים האולימפיים שנדחו לקיץ הבא. שמואל דונרשטיין, יו"ר ובעלים קבוצת רב-בריח אמר כי דווקא בשעה זו, כשכל ענפי הספורט והספורט האולימפי בפרט חווים נזקים כלכליים בשל משבר הקורונה, הוא קורא לתעשיינים הישראלים לתמוך ולסייע כלכלית לספורט האולימפי בישראל.

seperator

לוריאל מפנקים

אביגיל אנושי עדי יניב ודפי הוניג. יח"צ,
אביגיל אנושי, עדי יניב ודפי הוניג/יח"צ

לוריאל ישראל נרתמה למען נשות צוותי הקורונה בקופ"ח כללית בכל רחבי הארץ בהן רופאות, אחיות, עובדות סוציאליות, מנהלות אדמיניסטרציה ועובדות סוציאליות המסייעות במאבק היומיומי בהתפשטות נגיף הקורונה בישראל. לוריאל ישראל, שתרומה לקהילה ואחריות חברתית הינם חלק מהותי מערכי הליבה שלה, חילקה כ-1,000 מארזים הכוללים עשרות מוצרי טיפוח ומניעת יובש לעור הפנים והידיים, מוצרי שיער, מוצרי טואלטיקה אישית, ומוצרי איפור, שנארזו בהתנדבות על-ידי עובדי לוריאל ישראל.

אלי שגיב מנכ"ל לוריאל ישראל אמר כי הם ממשיכים לפעול מתוך סולידריות כלפי האנשים המצויים בחזית המאבק היומיומי בנגיף, ובהמשך לתרומות קודמות שניתנו במהלך משבר זה, והם גאים לשתף פעולה עם כללית, קבוצת הבריאות הגדולה בישראל, כדי להביע את תודתם העמוקה לנשות צוותי הקורונה בקהילה, כמו גם את ההערכה שלהם לאומץ יוצא הדופן שהן מגלות במאמציהן להילחם במגפה, והבטיח להמשיך ולתרום גם לאוכלוסיות נוספות.

seperator

חלומות מתגשמים

יוגב שריד, דדי סגל, יובל יובל לנדשפט. יח"צ,
יוגב שריד, דדי סגל, יובל יובל לנדשפט/יח"צ

ד"ר דדי סגל, מנכ"ל פנאקסיה, יצרנית הקנאביס הרפואי, אירח את יוגב שריד, מנכ"ל שיח מדיקל גרופ ויובל לנדשפט, מנהל היק"ר, במפעל פנאקסיה, להשלמת הבדיקות הנדרשות על-ידי משרד הבריאות, לקראת ייצוא מסחרי ראשון מסוגו בישראל של מוצרים מוגמרים של תפרחות קנאביס רפואי בשיתוף חברת שיח מדיקל גרופ. המשלוח שיצא ממפעלי פנאקסיה בלוד לנתב"ג, יעשה דרכו לאוסטרליה בימים הקרובים, ובכך יהיה הייצוא המסחרי הראשון של חברת קנאביס ישראלית.

בחודש שעבר משרד הבריאות יצא בפיילוט, במסגרתו חברות שיסבסדו את מחיר הקנאביס הרפואי יקבלו היתר ייצוא בהקדם. בשיח צופים כי היקף הייצוא לאוסטרליה יביא להכנסות של מיליוני שקלים ב-2021 והיא תקבל היתרי יצוא נוספים לקנאביס רפואי למדינות נוספות ברחבי העולם.

seperator

מבשלים באיטלקית

עמנואלה די קפואה ופבריציו קמסטרה. יח"צ,
עמנואלה די קפואה ופבריציו קמסטרה/יח"צ

לרגל שבוע האוכל האיטלקי, פבריציו קמסטרה, ראש נציבות הסחר האיטלקית בישראל-ארגון ממשלתי איטלקי שמקדם ומעודד כניסת חברות איטלקיות לישראל, יצר שיתוף פעולה בין ALMA-בית הספר ללימודי המטבח האיטלקי שבאיטליה מהמובילים בעולם, לבין בישולים-בית הספר הישראלי ללימוד בישול וקונדיטוריה.

במסגרת שיתוף הפעולה חיבר בית הספר עבור נציבות הסחר האיטלקית מתכונים של מנות איטלקיות שיעמדו לרשות הקהל באתר וברשתות החברתיות של בית הספר בישולים ובעמוד הפייסבוק של נציבות הסחר האיטלקית. קמסטרה אמר כי מטרת החיבור בין שני בתי הספר הוא לקדם בקרב דור העתיד של השפים המקומיים ובקרב אוהבי המטבח והתרבות האיטלקיים את חשיבות השימוש במוצרים איטלקיים איכותיים ואותנטיים להצלחת המתכונים מהמטבח האיטלקי.

seperator

צרכנות העתיד

מיכאל בר-זאב, גלעד וקסמן, דניאל רוזנפלד. דודי מוסקוביץ,
מיכאל בר-זאב, גלעד וקסמן, דניאל רוזנפלד/דודי מוסקוביץ

היזמים גלעד וקסמן, מיכאל בר-זאב (קבוצת ביג), בעלי ניסיון של 20 שנים במסחר, טכנולוגיות מתקדמות לקמעונאות, וטכנולוגיות בלוקצ'יין, ביחד עם דניאל רוזנפלד, נכדו של שאול אייזנברג ז"ל, משקיע ותיק במיזמים טכנולוגים, יזם נדל"ן, וממנהליה של SNE Trust-חברת נדל"ן משפחתית שהקים אייזנברג ז"ל, השיקו את ברנדמארק-מיזם צרכנות ישראלי בין לאומי המתחיל מהפכה צרכנית כלל עולמית. ברנדמארק הינה שותפות בין ענקית טכנולוגיה יפנית, מחלוצת הבלוקצ'יין והקריפטו בעולם, לקבוצת היזמים הישראלים. סכום ההשקעה הראשוני במיזם עומד על כמיליון דולר.

המוצרים שישתמשו בפלטפורמה יאפשרו לצרכן באמצעות סריקת ברקוד שעל-גבי המוצר, לקבל את כל המידע על המסע שעבר על המוצר משלב חומר הגלם ועד למוצר המוגמר שנמצא בידי הצרכן. הצפי הוא שתוך 3 חודשים ניתן יהיה למצוא מוצרים עם הסריקה של ברנדמארק ברשתות השיווק, במסעדות, בחנויות, ובקניות און-ליין.

כרגע ברנדמארק מטמיעה את המוצר על מוצרי מזון כמו קפה, שמן זית, לחם, בשר וירקות במקומות שונים ובתצורות שונות, ועל מוצרי קנאביס. הצרכן יקבל שקיפות מלאה, נתונים עובדתיים על מקורו, איכותו, תוכנו, ואף נושאי הקיימות וסחר הוגן סביב המוצר.

מפגש מעוצב

שמעון אבודרהם, עודד חלף ואביבה בן ארי. יח"צ,
שמעון אבודרהם, עודד חלף ואביבה בן ארי/יח"צ

האדריכל עודד חלף שמוביל פרויקטים ייחודים ויוקרתיים בארץ ובעולם, סייר השבוע במגדל אמות אטריום שתכנן האדריכל פרופ' משה צור, כשאת שטחי הלובי והשטחים הציבורים עיצב חלף בשיתוף המעצבת אביבה בן-ארי והאדריכלית דריה צוי.

במהלך הביקור הכריז חלף על השקת סדרת הרצאות בנושא עיצוב בזום, הצגת פרויקטים ייחודים פרי עיצובו ועבודתו בבאקו עבור אנשי עסקים המקורבים לנשיא אזרביגאן. המגדל זכה להכרה כמגדל יוקרתי וייחודי בתחומו שנבנה בסטנדרטים מהגבוהים בישראל, וזכה להסמכה בינלאומית גבוהה לבנייה ירוקה.

seperator

אוהבים ועושים אמנות

ראובן לדיאנסקי אייברס גרוזה ורעייתו סנדרה גרוזה. איה קובי,
ראובן לדיאנסקי אייברס גרוזה ורעייתו סנדרה גרוזה/איה קובי

ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר תל-אביב, השתתף על-פי כללי משרד הבריאות, בפתיחת אירועי האמנות "אוהבים אומנות עושים אומנות" שהתקיימו בתל-אביב. לדיאנסקי סייר עם שגרירים ואנשי עסקים בשדרות רוטשילד בה הוצגה התערוכה המרכזית "שמיים פתוחים" שאצר אבי לובין. לדיאנסקי אמר כי תרבות ואומנות, בטח בתל אביב, הם דברים בסיסיים שכל-כך חסרים לכולנו בחודשים האחרונים עקב הקורונה.

seperator

אוצרות בגליל

ירדן עוז, מודי סעד, נדב ארבל, פהים סביתי. גדעון כהן,
ירדן עוז, מודי סעד, נדב ארבל, פהים סביתי/גדעון כהן

מיזם התיירות הפילנתרופי אוצרות הגליל לקידום התיירות בגליל המערבי מיסודה של אשת העסקים הפילנתרופית והיזמית החברתית רעיה שטראוס בן דרור וראש מועצת יאנוח ג'ת מודי סעד הכריזו על השקת פורום עסקי התיירות. הפורום בהשתתפות מנהל מחלקת התיירות פהים סביתי, נציגי אוצרות הגליל נדב ארבל וירדן עוז ויזמי תיירות ואנשי עסקים מקומיים, הוקם במטרה לקדם את התיירות בשני הכפרים הדרוזים עתיקי היומין. מיזם אוצרות הגליל ילווה ויסייע בתהליך, וראש מועצת יאנוח ג'ת, מודי סעד ינהל את נושא התיירות בכפרים.

seperator

עיר אקדמית

אריאל פורת וצביקה ברוט. מנש כהן,
אריאל פורת וצביקה ברוט/מנש כהן

נשיא אוניברסיטת תל אביב, פרופ' אריאל פורת, וראש עיריית בת ים, מר צביקה ברוט, השיקו את תכנית "עיר אקדמית" בטקס בבניין פורטר באוניברסיטה, וחתמו על הסכם הצטרפות מערכת החינוך בבת ים לתכנית ייחודית מסוגה בישראל, המצליחה בפעם הראשונה לחבר את התיכון לאוניברסיטה וליצור רצף פדגוגי לימודי.

לימוד הקורסים האקדמיים עוד בשלב התיכון בונה תחושה של מסוגלות אקדמית בקרב התלמידים ובכך מנגיש את ההשכלה הגבוהה. נכחו: פרופ' ליאת קישון-רבין, דקאנית המרכז לחדשנות באוניברסיטה; יובל שרייבמן, מנהל מרכז החדשנות; ליאת צבי, מנהלת התכנית; סגן ראש עיריית בת ים ומחזיק תיק החינוך, עו"ד אלי יריב.

seperator

קליינשטיין מתדלק

רמי קליינשטיין ורונן גלפרין. רפי דלויה
רמי קליינשטיין ורונן גלפרין/רפי דלויה

הזמר והיוצר רמי קליינשטין נבחר כפרזנטור של תחנות "דלק" ורשת חנויות "מנטה". קליינשטין יוביל את קמפיין הפרסום החדש של אפליקציית "דלק" שתושק בטלוויזיה, שילוט חוצות, נקודות המכירה וברשתות החברתיות.

רונן גלפרין ורמי קליינשטיין. רפי דלויה
רונן גלפרין ורמי קליינשטיין/רפי דלויה

צילומי הקמפיין נערכו בתחנת "דלק" בשדה התעופה בן-גוריון, ואף דאגו להביא במיוחד פסנתר כנף, כשקליינשטיין ניגן עליו גרסה חדשה לשיר "מתנות קטנות מתנות גדולות". רונן גלפרין סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בדלק ישראל קפץ לבקר ואף קיבל שיעור פרטי על הפסנתר.

seperator

אביב נתנייתי

אביב גפן ומרים פיירברג. יח"צ,
אביב גפן ומרים פיירברג/יח"צ

אחרי שאביב גפן הופיע בפני תושבי נתניה במסגרת השבת העולמית שהופקה על-ידי רגעים-העמותה לחינוך בלי פורמלי, הוא הציע ללמד מוזיקה ללא עלות, ילדים שידם אינם משגת. מרים פיירברג- איכר, ראש העיר אמרה כי הצעתו של גפן חיממה את ליבה, היא שוחחה עימו, קיבלה את הצעתו בזרועות פתוחות, ואמרה כי מרגשת אותה ההירתמות של גפן למען ילדי נתניה וקראה לאומנים נוספים לבוא ולהצטרף ליוזמה הברוכה.

seperator

משחקים עם הקשישים

רחל דנינו, גנאים גנאים, ניר שמיר, אסתר בן חמו, שלמה דושי, רונן גלשטיין, רעיה בורנשטיין. ניצן פרדס,
רחל דנינו, גנאים גנאים, ניר שמיר, אסתר בן חמו, שלמה דושי, רונן גלשטיין, רעיה בורנשטיין/ניצן פרדס

ארגון "ושמרת" ו"אשל- ג'וינט" השיקו פיילוט להטמעת מערכת OBIE מבית EYECLICK ב-27 מוסדות בתי אבות. מדובר במערכת חדשנית ופשוטה להפעלה, המקרינה על-גבי משטחים משחקים אינטראקטיביים מותאמים, המגיבים לתנועת השחקנים באמצעות חיישני תלת-ממד מתקדמים.

המערכת מעודדת משחק חוויתי קבוצתי או יחידני, מייצרת חוויה רגשית, ומעודדת תנועה והפעלה קוגניטיבית במטרה לתת פתרון לבדידות הדיירים והעלאת פעילותם הקוגניטיבית. ההחלטה לתת את המערכת התקבלה בוועדת היגוי בנושא חוסן דיירי בתי האבות, כשארגון "ושמרת", שקם בתחילת משבר הקורונה למען עזרה למוסדות הגריאטריים, מממן את הטכנולוגיה למוסדות בסבסוד של 85%, השקעה של כ-270,000 שקל.

seperator

בקטנה

+ אייל גולן הודיע על הקמת חברת נדל"ן חדשה בשותפות עם יזמי הנדל"ן, מוטי אברג'יל מבעלי "קבוצת יעדים", רן רחמני מבעלי "קבוצת רחמני" ואיש העסקים ניסן יחזקאל. החברה המשותפת תקרא G.R.Y 'קבוצת גולן.רחמני.יעדים', ותעסוק באיתור קרקעות, השבחתן וייזום פרויקטים בתחום המגורים והמסחר. לחברה המשותפת עתודה של עשרות קרקעות עם תב"ע מאושרת לבניה למגורים ומסחר, העסקה הראשונה שביצעה החברה המשותפת הינה רכישת קרקע של כ- 10 דונם בראשון לציון בהיקף של כ-10 מיליון שקל.

+ סלקום תרמה מכשירים ניידים לצעירים חסרי בית באמצעות עמותת "עלם" וחיבור לאינטרנט לשנה עבור מאות תלמידי פנימיות וכפרי נוער ברחבי הארץ לצורך למידה מרחוק, בעקבות העובדה שבמציאות הווירטואלית שנכפתה עלינו, לצעירים רבים אין כסף לרכישת טלפון נייד, ופעמים רבות זה הדבר הראשון שנגנב מהם כאשר הם חיים ברחוב. סלקום התגייסה לנושא באמצעות "עלמות משנות עולמות", הקהילה האקטיביסטית של "עלם".

+ רשת מלונות לאונרדו גרמניה, זכתה במקום השלישי בתחרות TRAVELER BUSINESS 2020 בקטגוריית 'רשת המלונות הטובה ביותר לנסיעות עסקים בגרמניה'. בתחרות היוקרתית נשפטו 30 מתחרים מכל העולם בעשר קטגוריות, מחברת התעופה הטובה ביותר ועד האפליקציה הטובה ביותר למטיילים עסקיים.

בין הקריטריונים בתחרות, עליהם קצרה רשת לאונרדו את הציונים הגבוהים ביותר, עיצוב בתי המלון, איכות, מקצועיות ונכונות למצוא פתרונות טובים ומהירים. כמעט 3000 משתתפים מתחום התיירות העסקית ובניהם, סוכני נסיעות, מארגני אירועים ואורחים, דירגו את נותני השירותים כחלק מסקר מקוון רחב היקף, שנערך מיולי 2019 ועד אפריל 2020.

+ AllCloud, חברת פתרונות הענן ושותפת ייעוץ בכירה לשירותי הענן של אמזון (AWS), זכתה בתואר שותפת השנה בישראל להגירה לענן מטעם אמזון העולמית, החברה קטפה גם את פרס שותפת השנה לפעילות חברתית (Social Impact) באזור DACH (אוסטריה, גרמניה ושוויץ).

אמזון העניקה ל- AllCloudאת תואר המשפיענית החברתית בקרב שותפותיה באזור ה- DACH עבור פעילותה עם הסטארטפ הישראלי EyeControl , שפיתח טכנולוגיית מעקב עיניים המונעת על-ידי AI המאפשרת תקשורת מרחוק בין חולים מונשמים לבין צוותים רפואיים.

AllCloud סייעה ל EyeControl-לשפר את רמת דיוק הפתרון שלה באמצעות שירותי הענן של.AWS בישראל.AllCloud נבחרה כשותפת השנה של אמזון בכל הנוגע להגירה לענן, ערן גיל, מנכ"ל AllCloud אמר כי ההכרה היא תוצר ישיר לעבודת הקשה של הצוותים בישראל ובעולם, כמו גם המחויבות שלהם לסייע ללקוחות, והודה ל-AWS על הכבוד וההוקרה. בשנים האחרונות הרחיבה AllCloud את פעילותה באירופה, כשהיא צוברת עשרות לקוחות באזור ה-DACH, ופתחה מספר משרדים ברחבי גרמניה, כמו גם מרכז בבוקרשט.

+ אודי בן-שימול, מנכ"ל חברת Sodexo on site, המספקת בין השאר שירותי הסעדה לתעשיית ההייטק, מפעלי תעשייה, משרדים ממשלתיים וארגונים, לא נשאר אדיש לחג הסיגד שנחגג בעדה האתיופית, וביקש מהשפים בחברה להגיש מנות מסורתיות מהמטבח האתיופי, ללבוש לבוש מסורתי, לשים מוסיקה אותנטית, ולקשט את חדרי ההסעדה.

+חברת ספקטרוניקס אמרסון משדרות השלימה לאחרונה שני מהלכים למען רווחת הדור הצעיר של תושבי העיר, וחילקה 125 מחשבים משופצים לילדים, פרי שתוף פעולה של ספקטרוניקס אמרסון עם עמותת מתן ועיריית שדרות.

המחשבים הוענקו לילדים שעד כה לא היה להם בבית מחשב, בנוסף השלימה החברה תרומה משמעותית לפעילות "חוסן" בשדרות, שמטרתה לתמוך בטיפול אותו מקבלים ילדי העיר המתמודדים עם מציאות החיים בעוטף עזה, טל לאופר, מנכ"ל ספקטרוניקס אמרסון אמר כי זו דרכם הצנועה להירתם למאמץ והם מאמינים שחינוך הוא הבסיס לכל צמיחה וזו הדרך שלהם להשקיע בדור העתיד.

+השחקנית ליא קניג הגיעה לפאלאס דיור מוגן מקבוצת עזריאלי בלהבים ולא כדיירת, טל עמית, מנכ"ל פאלאס להבים הזמין אותה להופיע עם המופע 'בית קפה פריזאי' בפני דיירי הבית אנשי הגיל השלישי, שהתרגשו מהמעמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully