וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת יום המודעות לברזל: כצט משיקה קמפיין חדש

18.11.2020 / 16:15

חברת התרופות תעלה קמפיין נרחב בעלות של רבע מיליון שקל לקראת היום שיחול ב-26 בנובמבר: "רבים לא מכירים את תמרורי האזהרה הרלוונטיים"

קמפיין מודעות לברזל של כצט. יחצ,
קמפיין המודעות של כצט/יחצ

חוסר בברזל הוא מצב רפואי מאוד שכיח, אולם המודעות אליו נחשבת לנמוכה יחסית וזאת למרות ההשלכות החמורות שיש לו. רמת ברזל נמוכה במאגרים הזמינים לגוף (מצב המוגדר חוסר ברזל) עשויה להשפיע כמעט על כל היבט בחיינו, החל בתחושת ערנות במהלך היום, תהליך חילוף החומרים בגוף, דרך הבריאות הפיזית והמנטלית ועד היעילות בעבודה והתפקוד המיני. מחסור בברזל יכול להפוך למחלה כרונית נסתרת מן העין, מעייפת ומתישה, שתחריף עם הזמן ותוביל לעלייה בתחלואה ובתמותה. בילדים בפרט יכול מצב זה לגרום לפגיעה ביכולת הקוגניטיבית והמוטורית ועל התפתחות הילד.

לכבוד יום המודעות הבינלאומי לחסר ברזל המתקיים בכל שנה ב-26 בנובמבר, חברת התרופות כצט משיקה קמפיין חדש לטובת עירור המודעות לנושא החשוב: "לוקחים ברזל ברצינות". במסגרת הקמפיין הקימה כצט אתר מיוחד במטרה לחשוף את סימני האזהרה היומיומיים אשר עשויים להצביע על חוסר בברזל, עם או בלי אנמיה. מדובר ביוזמה בינלאומית של חברת התרופות השוויצרית @VIFOR , בשיתוף עם כצט בישראל, המובילה את התחום ונחשבת למעצמת ברזל מקומית.

הקמפיין יעלה השבוע במדיות הדיגיטליות השונות בהשקעה של כרבע מיליון שקל ויכלול פעילות רחבה לקהלים מגוונים.

אורית גזית, סמנכ"ל השיווק והמכירות בחברת כצט: "חוסר בברזל הינה תופעה שכיחה הגורמת לפגיעה משמעותית באיכות החיים של הסובלים ממנה. רבים אינם מכירים את תמרורי האזהרה הרלוונטיים, העשויים להצביע על מצב של חוסר ורלוונטיים לנו, לילדים שלנו, להורים שלנו. לכן, חשוב להקשיב לגוף, לזהות את התסמינים ובמידת הצורך לטפל ולא להזניח את הנושא. כמעצמת ברזל בשוק הישראלי, חברת כצט חרטה על דגלה להגיע לכמה שיותר אנשים במטרה שייקחו ברזל ברצינות. תרתי משמע".

על מנת להכיר את כל התסמינים ולבדוק האם אתם חווים את אחד מהם, היכנסו לאתר idday.co.il, במידה וזיהיתם אחד או יותר מהתסמינים הללו כדאי להיוועץ עם רופא כדי לאבחן את מצבכם.

  • עוד באותו נושא:
  • כצט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully