וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Cybonet: פלטפורמה חדשה שמגנה מפני פריצות סייבר בקרב ארגונים

18.11.2020 / 17:20

הטכנולוגיה בודקת את תעבורת הרשת במטרה לזהות איום פוטנציאלי של מכשירים ו- IoT, ומנתחת התנהלות של מכשירים ברשת כדי לזהות התקפות ולהגן על המידע

סייבונט. יחצ,
הצלחה. סייבונט/יחצ

סייבונט (Cybonet) מודיעה על פיתוח פלטפורמה טכנולוגית ייעודית בשם Cybowall, המנטרת ומגינה על ארגונים בכל שלושת הרבדים של התקפת סייבר- לפניה, במהלכה ואחריה.

"הטכנולוגיה אשר פיתחנו בודקת את תעבורת הרשת במטרה לזהות איום פוטנציאלי של מכשירים ו- IoT ומנתחת התנהלות של מכשירים ברשת בכדי לזהות התקפות ולהגן על המידע והמערכות העסקיות הקריטיות של הארגון". לדברי מנכ"ל החברה צחי רייכנשטיין, "אין ספק שמרבית מהארגונים חשופים לתקיפות סייבר ואנו מזהים ניסיונות לחדירה לארגונים כיוון שהאקרים רבים מנצלים את חולשות אבטחת המידע בארגונים רבים. הפתרון הטכנולוגי שלנו מאפשר לארגונים לאתר במהירות נקודות תורפה פוטנציאליות והפרות אקטיביות של אבטחת מידע, להגיב באופן אוטומטי לאיומים, לנהל נושאים של ציות לתקנות, לדווח עליהם, ולנתח את כל האירועים והתקריות בתוך הרשת לצורך חקירה נוספת".

במקביל להכרזה על הפלטפורמה החדשה, חברו באחרונה לוועדה המייעצת של החברה שבראשה עומד רוני צארום, יו"ר עמותת יוניסטרים ובעל השליטה בחברת אספן גרופ, אשר מוביל בסייבונט את תחום ה-Artificial Intelligence, בכירים בתחום הסייבר הבטחוני והפיננסי ביניהם הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ, מנכ"ל בנק ישראל היוצא חזי כאלו וכן ראשת תחום בינה מלאכותית במחלקה למדעי המחשב באוניברסיטת בר-אילן פרופ' שרית קראוס, ראש אגף טכנולוגיות לשעבר במוסד, מושיק עמיאל, וגב' אורנה מינץ דב, לשעבר מנכ"לית Intellinx, אשר צלחה בעבר אקזיט בתחום טכנולוגיית הסייבר.

Cybonet שמה למטרה לשנות את שיטת ההגנה מפני התקפות סייבר באמצעות שילוב של בינה מלאכותית הלומדת התקפות חדשות בצורה אוטונומית ועוצרת התקפות מורכבות ב זמן אמת.
סייבונט, הממוקמת בישראל ואשר פעילה כיום ב-60 מדינות, מפתחת פתרון אבטחת מידע חדשני (Cybowall) באמצעות פלטפורמה טכנולוגית מרכזית אחת המגינה על תעבורת הרשת בחברות.

  • עוד באותו נושא:
  • סייבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully