וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Forter מגייסת 125 מיליון דולר, לפי שווי של 1.3 מיליארד דולר

19.11.2020 / 18:00

המובילה העולמית במניעת הונאות מסחר מקוון מגייסת את הסכום, כשכחלק מהצמיחה המואצת של החברה, תגייס בשנה הקרובה כ-200 עובדים ברחבי העולם, מחציתם מישראל

מיכאל רייטבלט. מאט ריק,
מיכאל רייטבלט, מנכ"ל ומייסד שותף של פורטר/מאט ריק

Forter (פורטר), המובילה העולמית במניעת הונאות סחר אלקטרוני, הודיעה היום על השלמת גיוס של 125 מיליון דולרים במימון סדרה E, בהובלת Bessemer Venture Partners ואיתי צידון, ובהשתתפות Felix Capital, Sequoia Capital, NewView Capital, Scale Venture Partners, March Capital Partners ו-Commerce Ventures. סבב הגיוס הנוכחי מעלה את הערכת השווי של פורטר ליותר מ-1.3 מיליארד דולרים.

המימון יאפשר לפורטר להאיץ את מימוש חזון החברה לייסד מערכת אקולוגית המושתת על אמון בין סוחרים מקוונים, בנקים וספקי תשלומים כדי לבלום הונאות ולתת לצרכנים את האמון והנוחות לקנות בחופשיות. החברה תמשיך להרחיב את מגוון הפתרונות שלה ואת רשת הנתונים הגלובלית של החברה אשר הכפילה את גודלה ב-12 החודשים האחרונים. כיום הרשת הזו מגינה על יותר מ-800 מיליון קונים והיקף העסקאות בה עומד על יותר מ-200 מיליארד דולרים.

"הצבנו לעצמנו מטרה ליצור קואליציה גלובלית של סוחרים, בנקים וספקי תשלומים שנלחמים יחד בהונאות. אנחנו ממשיכים במשימתנו להרחיב את רשת האמון המקוונת ונמשיך להשקיע בפלטפורמה שלנו בשיתוף עם לקוחותינו ושותפינו", אמר מיכאל רייטבלט, מנכ"ל ומייסד שותף של פורטר. "השנה הכפלנו את הצוות שלנו המתפרש על פני שמונה משרדים גלובליים. הכפלנו את ההכנסות שלנו ונהנינו מהרבעון החיובי הראשון שלנו בתזרים המזומנים. הצמיחה שחווינו השנה מאפשרת לנו להשקיע יותר בפלטפורמה שלנו ולהשפיע באופן יותר משמעותי על לקוחותינו ושותפינו. נמשיך להיות חברה עצמאית ולהגדיל את טביעת הרגל שלנו במערכת האקולוגית של ענף המסחר".

פלטפורמת מניעת ההונאות האוטומטית לחלוטין של פורטר, הפועלת בזמן אמת, זוכה לאמון של סוחרים מובילים מכל התחומים, ובהם: ASOS, Hugo Boss, OnePlus ו-Adobe. הרשת הסוחרים הגלובלית של החברה מספקת תמונה מקיפה של התנהגויות לקוח, בין אם מדובר בהונאה או ברכישה לגיטימית. הנתונים הללו מאפשרים קבלת החלטות לגבי הונאות בצורה מדויקת להפליא ולספק חוויית לקוח משופרת.

  • עוד באותו נושא:
  • גיוס הון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully