וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתארגנים מחדש": שינויים, מיתוגים ועוד

24.11.2020 / 0:01

פנאקסיה מרחיבה את שיתופי הפעולה, אוניברסיטת בן גוריון מתחילה ללמד eCommerce, בקיסר פרמייר אילת מתכוננים לפתיחה המחודשת ועוד סניף של "גולדה" נפתח (יאם יאם). כל מה שקרה במחצית הראשונה של השבוע

בווידאו: למרות שכבר קיבלו דוחות ובניגוד להנחיות חנויות בקניונים נפתחו/צילום: ראובן קסטרו וסוניה גורודיסקי

יום התה הבינלאומי בדרך, ומותג התה הבינלאומי פומפדור משיק לחורף 2021 חליטות צמחים מפירות וצמחים עם שני טעמים מפתיעים, בריאים ויחודיים בדגש על איכות עלי הצמחים והתבלינים: ג'ינג'ר מנגו - לראשונה בישראל וקמומיל דבש -בתוספת דבש אמיתי. החליטות עשויות מרכיבים 100% טבעיים וללא קפאין.

חליטות הצמחים והפירות של פומפדור עשויות מחומרי גלם מובחרים, עם דגש על איכות העלים ותהליך ייצור קפדני, חומרי הגלם נבחרים בקפידה ועוברים הישר מהקטיף למעבדות בגרמניה, לבדיקות איכות מחמירות. התוצאה: חליטה עשירה בטעם באיכות בלתי מתפשרת ומושלמת.

ג'ינג'ר מנגו - טרנד הג'ינגר במשקאות התה והחליטות בתוספת הטעם האהוב של מנגו יוצר שילוב מפתיע וחדשני "ג'ינג'ר מנגו". חליטה טיבעית המכילה ג'ינג'ר (52%), שומר, רויבוש, חומר טעם טבעי בטעם מנגו, עלי סטיביה, פלפל שחור, גרגירי מנגו מיובש( 0.1%). בכל מארז 20 שקיקים *1.75 גרם = 35 גרם משקל נטו.

קמומיל דבש- קמומיל ( בבונג) היא החליטה האהובה על הישראלים והחורף היא מקבלת טוויסט- תוספת טעם של דבש אמיתי, המעניקה מתיקות מעודנת למשקה. חליטה טבעית המכילה פרחי קמומיל ( 94%), חומר טעם טבעי בטעם דבש, גרגירי דבש (0.1%). בכל מארז 20 שקיקים *1.5 גרם= 30 גרם משקל נטו. האריזות כשרות: פרווה למהדרין, בהשגחת בד"צ חוג חתם סופר בני ברק באישור הרבנות הראשית לישראל. מחיר מומלץ לצרכן: 10.90-14.90 שקל.

תה פומפדור. יחצ,
אריזות התה החדשות של פומפדור/יחצ

חברות וטכנולוגיה

פנאקסיה מעבדות ישראל בע"מ ("פנאקסיה ישראל", ת"א: פנאק PNAX), יצרנית מוצרי הקנאביס הרפואי הגדולה בישראל ושותפתה Neuraxpharm, חברת הפארמה הגדולה באירופה בתחום מערכת העצבים המרכזית (CNS) הודיעו ביום ראשון על הרחבת שיתוף הפעולה האסטרטגי ביניהן לשוק הצרפתי והתקשרות במזכר הבנות מחייב בין פנאקסיה וחברת הבת Neuraxpharm צרפת, לייצור, מסחור והפצה של מוצרי הקנאביס הרפואי המתקדמים של פנאקסיה בצרפת, כולל בלעדיות של מוצרי פנאקסיה.

צרפת הינה אחת המדינות המחמירות ביותר באירופה בכל הנוגע לשימוש בקנאביס רפואי, ורק לפני כשנה וחצי אישרה ממשלת צרפת הקמת ענף קנאביס רפואי. במסגרת שיתוף הפעולה, יגישו החברות בשלב הראשון הצעה משותפת לפיילוט הנערך על ידי ממשלת צרפת והסוכנות הצרפתית לבטיחות השימוש בתרופות (ANSM), להסדרת ענף קנאביס רפואי במדינה. מדובר בפיילוט יוקרתי, הצפוי להתחיל בחודשים הקרובים ולהמשך כשנתיים ובו יבחרו בין 5-6 חברות שתספקנה מוצרי קנאביס רפואי ל- 3,000 מטופלים שיעמדו בקריטריונים שיקבעו, ללא תמורה. רשימת ההתוויות שגובשה על ידי ה- ANSM כוללת מחלות כגון סרטן, סוגים מסוימים של אפילפסיה, טרשת נפוצה, טיפול פליאטיבי (טיפול שנועד להקל על סבלו של מטופל שסובל ממחלה קשה), וכאב שאינו מגיב לטיפול קונבנציונאלי.

בסיום הפיילוט תתקבל החלטת ממשלת צרפת לגבי היתר שימוש ומכירת מוצרי קנאביס רפואי,ובכפוף לכך ,פנאקסיה, שהינה החברה הישראלית היחידה כיום בעלת תקן EU-GMP מרשות בריאות אירופאית לייצור ויצוא קנאביס רפואי בתקינה אירופאית ובינלאומית, תגיש בקשה להיתר שיווק רגולטורי לרשויות בצרפת, לשיווק והפצת המוצרים. אוכלוסיית צרפת מונה כיום כ- 67 מיליון איש, ועל פי הערכות, קיימים בין 300 אלף למיליון חולים אשר עומדים בקריטריונים ויכולים להיות זכאים למרשם לטיפול בקנאביס רפואי.

שיתוף הפעולה המסחרי בין פנאקסיה ל- Neuraxpharmצרפת יתקיים במודל דומה לזה שבגרמניה: פנאקסיה תהיה אחראית על ייצור המוצרים המוגמרים פרי פיתוחה בסטנדרטים מחמירים מגובים קלינית, כגון שמנים וטבליות מבוססי קנאביס רפואי, תוך עמידה בכללי התקינה האירופאית (EU-GMP), ו- Neuraxpharm תהיה אחראית על שיווק, מיתוג, הפצה ומכירת המוצרים לרופאים, מטופלים ובתי מרקחת בצרפת.


ד"ר יורג-תומאס דירקס ((Dr. JÖRG-THOMAS DIERKS, מנכ"ל Neuraxpharm, מסר: "אנו שמחים להרחיב את שיתוף הפעולה האסטרטגי שלנו עם פנאקסיה. כחלק מהמחויבות שלנו למצוא פתרונות חדשים למתן מענה לצרכי המטופלים, אנו נרגשים מאד להיות חלוצים בסקטור הקנאביס הרפואי המתפתח בצרפת, ולהרחיב עבור מטופלינו את פורטפוליו מוצרי ה-CNS שלנו. אנו מאמינים כי בשנים הקרובות גם צרפת, תצטרף למגמה המואצת באירופה, ותאמץ לחיקה את השימוש המבורך בקנאביס רפואי עבור מטופלים, אשר יעמדו בקריטריונים, באינדיקציות שונות.

ד"ר דדי סגל, מנכ"ל פנאקסיה ישראל, מסר: "אנו גאים להרחיב את שיתוף הפעולה שלנו עם שותפתנו Neuraxpharm כחברת הפארמה המובילה באירופה בתחום ה- CNS, גם לשוק הצרפתי. צרפת הינה שוק אסטרטגי עבור פנאקסיה ומשקפת את תהליך השינוי הרגולטורי שחל במדינות אירופה בשנים האחרונות, המגלות פתיחות גוברת להסדרת השימוש בקנאביס רפואי ומפנימות את היתרונות עבור המטופלים בשימוש במוצרי קנאביס רפואי איכותיים והדירים, בסטנדרטים תרופתיים המגובים מדעית. שיתוף הפעולה עם Neuraxpharm ממצב אותנו כשחקן מוביל ואיכותי בשוק הקנאביס הרפואי בצרפת, הנמצא על סף פריצה, הן בזכות יכולותינו וניסיוננו הרב בפיתוח וייצור מוצרי קנאביס מעובדים ומתקדמים התואמים את דרישות הרגולציה, והן בזכות מובילות השוק וחוזקותיה השיווקיות והמסחריות של Neuraxpharm."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דדי סגל מנכ"ל פנאקסיה. יחצ,
ד"ר דדי סגל/יחצ

am:pm , רשת הסופרמרקטים העירונית הפועלים 24/7 בערים מרכזיות, עם מערך משלוחים און ליין המגיע לבית הלקוח תוך שעתיים בלבד, ממשיכה לצמוח ולהתרחב. לאחרונה חנכה am:pm את סניף ה-52 שלה בלוקיישן מרכזי - ארלוזורוב 52, רמת גן. החנות החדשה, המתפרשת על פני 500 מ"ר ובהקמתה הושקעו כ-4 מיליון שקל, מציעה שפע של מוצרים, החל במאפים טריים, מוצרי חלב, פירות וירקות, דרך מוצרי פארם ותינוקות, כלי בית וניקיון ועד מחלקת בעלי חיים - והכל במרחק נגיעה, מתחת לבית. בקרוב תיפתח בסניף גם קצביה איכותית שתציע מגוון רחב של בשרים טריים.

אריק כהן, מנהל רשת am:pm, ציין: "am:pm המביאה בשורה חדשה בתחום הצריכה הקמעונאית העירונית, ממשיכה לצמוח ולהגביר את נוכחותה ובמיקומים אסטרטגיים ונחשקים על אף משבר הקורונה. מאז תחילת השנה התווספו למותג 6 סניפים חדשים המעניקים ללקוחות am:pm חווית קנייה אורבנית ייחודית, דינמית וצעירה".

אריק כהן מנהל רשת AMPM. יחצ,
אריק כהן/יחצ

מהמסך למשרד: קבוצת התוכן וההפקה b.y ו-Thisplay Live יפיצו את הפורמט למגזר העסקי במסגרת אירועי חברה לארגונים שונים. B.y, בשיתוף חברת דיספליי לייב, תצענה פורמט מותאם של תכנית הטלוויזיה המצליחה 'הזמר במסכה' - פורמט בינלאומי מצליח שמשודר בלמעלה מ- 22 מדינות, לארגונים וחברות שיצרו לקיים אירוע מקוון לעובדי החברה.

על בסיס הפורמט הבינלאומי המצליח, כתבו אנשי הקריאייטיב של b.y את המופע הטלוויזיוני המותאם לאירועי חברה משודרים. המופע המשודר מופק על פי אותם סטנדרטים בינלאומיים אליו מחוייבים הגופים המשדרים את הפורמט ברחבי העולם. האולפן, התחפושות, וההפקה המוזיקלית עומדים בקנה אחד עם התכנית שמשודרת בקשת 12 ובעולם. תוכן התוכנית, חומרי הוידאו שיצולמו במיוחד, בחירת השירים, ויצירת התחפושות יופקו במיוחד עבור כל מופע בהתאם למסרים ולאופי החברה עם דגש על מוצרים, שירותים ודמויות מרכזיות בארגון.

הפקת האירוע מתחילה כחודש לפני האירוע עצמו, עם בחירת העובדים המשתתפים במופע, תחת מעטה סודיות מוחלט. המשתתפים נכנסים לחווית הפקה מקצועית הכוללת תפירה של תחפושת, הפקה מוזיקלית, הקלטות, והעמדת כוריאוגרף עם רקדני ליווי. במקביל, יפורסמו טריילרים שונים שיופצו בין העובדים ויחשפו אותם לעצם קיומו של המופע.

המופע עצמו יורכב משישה נאמברים בימתיים, כל אחד מובל על ידי זמר במסכה כאשר תחת המסכה יכול להסתתר עובד חברה או זמר מפורסם. כמו בשידור הטלווזיוני, כל נאמבר יורכב מהצגת הדמות על ידי 'קליפ תעודת זהות' קצר שיציג רמזים על הדמות, מביצוע השיר עצמו, ולאחריו - ניחוש הדמויות ע"י העובדים. לאורך כל התוכנית יתבקשו העובדים לצפות במצלמות פתוחות בשידור לייב, ויוצגו גם על גבי תפאורת האולפן במהלך הנאמברים ובמעברים.

מטרתו של שילוב הפורמט המצליח 'הזמר במסכה' כחלק מאירועי חברה מקוונים הוא לתת תוכן מוסף לאירועים אלה, ליצור חיבור בין העובדים ולשמר את מורל העובדים גם כאשר האינטרציה היא מרחוק.

זוהר רבינוביץ', סמנכ"ל תוכן בחברת b.y, מסר: "משבר הקורונה הכריח אותנו להיות יצירתיים ולחשוב מחוץ לקופסה, ולאחר שהעברנו את עולם האירועים הפיזיים למדיום משודר בהצלחה מרובה הגענו לשתי תובנות מרכזיות. הראשונה, אם כבר עברנו למדוים משודר, אז האירוע חייב להראות ולהרגיש טלוויזיה במלוא מובן המילה, ממש כמו התוכניות בהם אנחנו צופים ערב ערב. השניה, האירוע חייב להיות בשידור חי ואינטראקטיבי. על בסיס תובנות אלו נולד שיתוף פעולה ראשון מסוגו בעולם האירועים העסקיים עם קשת והתכנים המנצחים שלהם. זאת הזדמנות להודות לקשת על הבחירה בנו ובדיספליי live, להיות גוף ההפקה המייצג אותם בעולם האירועים המקוונים".

BY הפקות. יחצ,
BY הפקות/יחצ

הסטארטאפ הישראלי Juganu (ג'וגאנו) מודיע על זכייה בהאקתון של קבוצת רנו Licence to Clean (רשיון לנקות), ועל קיום מגעים עם קבוצת רנו לבחינת שיתוף פעולה עתידי בחיטוי תא הנוסעים ברכב עם טכנולגיית התאורה מוגנת הפטנט J.protect.

בתגובה למשבר הקורונה, יזמה קבוצת רנו את האקתון Licence to Clean, תחרות אונליין ראשונה מסוגה לפיתוח טכנולוגיות חדשניות לחיטוי רכבים, אתגר חדש העומד מול יצרני הרכב לשמירה על בריאות המשתמשים והנוסעים מפני חיידקים או וירוסים. קבוצת רנו בחרה בג'וגאנו כזוכה בקטגוריה האזורית ובמקום השני בגמר הגלובלי.

התחרות בישראל נוהלה על ידי מעבדת החדשנות של רנו-ניסאן-מיצובישי בתל אביב, הפועלת בשגרה לזיהוי וניסוי (POC) של טכנולוגיות ישראליות פורצות דרך בתחום האוטומוטיב שיוכלו להשתלב במכוניות ושירותים עתידיים של חברות קבוצת הרכב הבינלאומית. אינגריד עם-שלם, מנהלת פרויקטים בצוות המעבדה, ומרכזת התחרות בישראל: "ישראל הייתה מדינת מפתח בהאקתון גלובלי זה בזכות היצירתיות והתעוזה של היזמים כאן. זיהינו את ג'וגאנו כחברה עם פוטנציאל גדול וערך מוסף עם פתרון J.Protect החדש שלה. צורתו הדקה והייחודית, הגמישות, ויתרונותיו כמוצר לא דליק ועמיד בפני זעזועים הופכות את הטכנולוגיה של J.protect למושלמת עבור סביבת הרכב".

J.Protect, הפתרון של ג'וגאנו לתעשיית הרכב, מגיע כמנורת תקרה שטוחה במיוחד, מה שהופך אותו לאידיאלי לחללים המוגבלים בגובה ובעומק כגון תא הנהג, תא הנוסעים, המרכב, ואפילו הנגרר. הפתרון האלחוטי מופעל מרחוק באמצעות אפליקציה סלולרית ויש לו שני מצבי פעולה עיקריים: Allegro, המספק הגנה רציפה, ו-Presto, שמאפשר חיטוי מואץ.

מצב אלגרו מספק הגנה באמצעות חיטוי בטוח ורציף של תא הנוסעים והחללים ברכב גם בזמן שנוסעים נמצאים בו, הודות לתאורה העושה שימוש בשילוב מוגדר מראש של אורכי גל שונים, הכוללים גם תדרי UV-A. לעומתו, מצב פרסטו מפעיל חיטוי מואץ, שמשתמש בתדרי UV-C לחיטוי פנים תא הנוסעים תוך דקות ספורות כאשר הרכב ריק מנוסעים.

היתרונות העיקריים של J. Protect עבור תעשיית הרכב: תאורה רב-תכליתית בטוחה המספקת הגנה רציפה וחיטוי ללא כימיקלים - ממקור אור יחיד בתקרת הרכב. שני המצבים הוכחו קלינית כיעילים, וכאשר משתמשים בהם באופן משולב ביכולתם להשמיד 99.9% מהפתוגנים. טכנולוגיית Multi Random Ray‏(MRR), המוגנת בפטנט, מאפשרת ל J.Protect להשמיד פתוגנים המועברים דרך טיפות באוויר (אירוסול) ודרך משטחים, גם במקומות שקשה להגיע אליהם. נורת לד דקה במיוחד (Planar LED) מפיצה אור בעל זוהר רך ואחיד, ומייצרת אור איכותי שמופק מספקטרום הצבעים המלא, הניתן לכוונון לצורך שיפור חווית הנהיגה, עם עמעום ללא הבהוב ובעל רזולוציה גבוהה.

אינגריד עם שלם. יחצ,
אינגריד עם שלם במרכז החדשנות של רנו/יחצ

בזמן שיזמים ישראלים מכוונים לארה"ב, לסין, אירופה ועכשיו גם לאיחוד האמירויות, מדינה חדשה ומעניינת מתחילה להיכנס לעולמות ההייטק והסטאטראפ - שכנתנו הגדולה טורקיה. כנס אונליין מקורי וראשון מסוגו, בשם Uniting hi-tech from two nations - Turkey & Israel התקיים ביוזמת משרד החוץ ושגרירות ישראל בתורכיה, ליסיה בכר מנוח - שותפה מנהלת בקרן קטליסט, וקרן הפיתוח הטכנולוגית של טורקיה TTGV ((Technology Development Foundation of Turkey. במפגש המקוון השתתפו יזמים ומשקיעים טורקיים וישראלים מתחום האנרגיה והאוטומוטיב שקיבלו הסברים על האקוסיסטם הישראלי והטורקי ועל ההזדמנויות לשיתוף פעולה.

מפגש ישראל טורקיה. יחצ,
מפגש ישראל-טורקיה/יחצ

חברת Clean Bit הישראלית (קלין ביט) השלימה בשבוע שעבר את מיגון משטחי הג'ודו, ההתעמלות וחדר הכושר בווינגייט מפני וירוס הקורונה, זאת באמצעות טכנולוגיית המיגון הירוק Aegis מבית MICROBAN העולמית- ננו טכנולוגיה חדשה וייחודית בישראל המבטיחה הגנה ירוקה מזיהומים ביולוגים- בהם גם וירוס הקורונה למשך 365 יום.

החומר Aegis יוצר מעין "מרבד חרבות" מיקרוסקופי על המשטח ומושך אליו כל סוג של חיידק, פוגע במעטפת שלו, הורס אותו באופן מכני ולא מזיק לנוגעים בו. בין החברות שכבר עושות שימוש בטכנולוגיית המיגון של Aegis: רכבות תחתיות, חברת התעופה הקנדית Sunwing, חברות תחבורה בניו-יורק, ניו-ג'רזי, טורונטו ועוד, מלונות שנגרילה וסטארווד, מתקני האימון של המיאמי היט, חדרי כושר רבים בעולם ועוד.

מהלך מיגון המשטחים נעשה כתרומה של חברת Clean Bit, לטובת בטיחות והמשך רציפות האימונים של הספורטאים האולימפיים הישראליים, וצמצום רבתי של הסכנות מפני הידבקות בקורונה ממשטחים, מחדרי הכושר ובאימונים.

יקי אגם, מנכ"ל חברת Clean Bit, ציין כי "הספורט האולימפי, והספורט בכללותו, ספג מכה קשה בסגרים האחרונים ובעיקר בסגר הראשון כאשר נאסר על המתעמלים הישראלים להמשיך בשגרת האימונים שלהם. אנו שמחים לתרום את חלקנו במתן שקט נפשי לספורטאים האולימפיים שיוכלו להמשיך במאמציהם להביא את מדינת ישראל להישגים ספורטיביים בינלאומיים".

שי אברהמי, מנכ"ל מכון וינגייט, מסר: "אנו מודים לקלין ביט על הסיוע והתרומה לספורט האולימפי בכלל ולמכון וינגייט בפרט. מיגון משטחי האימון הם בעלי חשיבות ראשונה במעלה הן לשמירה על שגרת הספורט והאימונים וחשוב מכך- לשמירה על בריאותם של הספורטאים האולימפיים, בעיקר בתקופה מאתגרת זו, כאשר הפנים למשחקים האולימפיים שיחלו ב- 23.7.21".

אלכס שטילוב, יקי אגם וחנה מיננקו. יחצ,
אלכס שטילוב, יקי אגם וחנה מיננקו/יחצ

Novidea, ספקית מובילה של פלטפורמת InsurTech מונחת נתונים (Data Driven) במחשוב בענן המאפשרת לברוקרים, סוכנים ו-MGA להגדיל את המכירות והיעילות התפעולית לכל אורך מחזור ההפצה, מכריזה היום כי השלימה גיוס בסבב B בסכום של $15 מיליון. את הסבב הובילה JAL Ventures Fund II, בהשתתפות המשקיעים הקיימים בהם KT Squared LLC ו-2B Angels.

"אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם JAL Ventures לחיזוק הנוכחות הגלובלית של החברה , ומעריכים את המשך האמון מצד משקיעינו הקיימים באסטרטגיה ובטכנולוגיה מובילת השוק של החברה" אמר רועי אגאבאבא, מנכ"ל Novidea. "אנו רואים ביקוש הולך וגדל בעולם לפלטפורמה חכמה המתרגמת נתוני ביטוח לתובנות עסקיות בזמן אמת, יכולות אנליטיות מתקדמות ומידע שניתן לפעול לפיו. השקעה זו תאפשר ל- Novidea לעמוד בביקוש הגובר ולהמשיך את צמיחתה הגלובלית, תוך הרחבת פעילותה בארה"ב, באירופה ובשווקים נוספים. כמו כן, סבב הגיוס ישמש להאצת פעילויות המו"פ והחדשנות והגדלת הצוות תוך שימת דגש על הצלחת לקוחותינו".

יאיר אלבז, שותף בקרן JAL Ventures, אמר: "Novidea מנצלת שתי מגמות בלתי ניתנות לעצירה: העברת נתונים למחשוב בענן ושימוש הולך וגובר בתובנות מונחות נתונים בזמן אמת. מגפת הקורונה האיצה את האימוץ של שירותים המתבססים על מחשוב בענן ובעוד חמש שנים, כל גופי הביטוח ישתמשו בטכנולוגיה זו. Novidea אכן פורצת דרך בתחום".

גופי ביטוח רבים כורעים תחת הנטל של מערכות מיושנות, שהינן מוגבלות, בלתי גמישות, ויקרות לעדכון. לקוחות Novidea נהנים מפלטפורמה מתקדמת, המאפשרת עבודה מכל מכשיר ומכל מקום. פלטפורמה המאפשרת צמיחה במכירות, הגדלת הרווחיות ויעילות תפעולית משופרת באמצעות ניתוחי מידע ייחודיים ותובנות עסקיות המונגשות בזמן אמת.

Novidea היא ספקית גלובלית מובילה של פלטפורמה מונחית נתונים המאפשרת לברוקרים, סוכנים ו-MGA להגביר את היעילות התפעולית ולשפר באופן משמעותי את המדדים העסקיים לכל אורך שרשרת ההפצה. Novidea רותמת את כוחה של פלטפורמת Salesforce ועקרונות ה- Big Technology על מנת לספק פתרון מלא לגופי ביטוח בניהול מסע הלקוח ומחזור חיי הפוליסה בתפיסת ה- Data Driven. לחברה למעלה מ-85 לקוחות על פני 17 מדינות ברחבי העולם.

JAL Ventures היא קרן הון סיכון המספקת הון התרחבות לחברות טכנולוגיה הצומחות במהירות והמייצרות הכנסות. JAL משקיעה על פני מספר מגזרים טכנולוגיים כולל Enterprise Software, אבטחת סייבר ופינטק. JAL נוסדה בשנת 2016 וכעת משקיעה מהקרן השנייה. למידע נוסף בדבר JAL Ventures והשקעותיה, בקרו באתר.

רועי אגאבאבא. דויד גארב,
רועי אגאבאבא/דויד גארב

בחברת הסייבר גארדיקור התאימו את ה-Happy Hour המסורתי לתקופת הקורונה וערכו מפגש חברתי בפארק הירקון עם טעימות יין, גבינות וחטיפים.

האירוע נערך במתכונת של קפסולות עם ילדים ובני זוג והזדמנות לפגוש את החברים לעבודה מחוץ למסכי המחשב.

בחברת Guardicore מועסקים 200 עובדים במשרדים בישראל, אירופה, אמריקה ובהודו והיא דורגה על ידי המגזינים היוקרתיים פורצ'ן ופורבס ברשימות מקומות העבודה הטובים ביותר בעולם, הודות למרקם החברתי המיוחד שנוצר בין העובדים ורוח השיוויוניות.

ערב גבינות ויין בטבע של גארדיקור. יחצ,
ערב גבינות ויין של גארדיקור/יחצ

במסגרת "המכללה לעסקים" של מזרחי טפחות והמי"ל מציע הבנק ללקוחות העסקיים סדרת קורסים מקצועיים מעולמות תוכן שונים המותאמים עבורם. על רקע משבר הקורונה התאים הבנק את הקורסים למצב הנוכחי והם יועברו בזום. הקורסים יעסקו בניהול שיווק דיגיטלי ובניהול פיננסי, כשכל קורס כולל 5 מפגשים בשעות הערב, בסופם יזכו המשתתפים לתעודת גמר מטעם המי"ל. הפעילות הינה ללא עלות ללקוחות הבנק חברי מועדון הלקוחות "מזרחי טפחות לעסקים".

המכללה לעסקים הינה מהלך אחד מתוך מספר מהלכים שמבצע הבנק עבור לקוחותיו העסקיים על מנת לאפשר להם לשמור על העסק גם בתקופה הנוכחית, הנחשבת קשה ומאתגרת במיוחד.

במחזור הנוכחי כאמור שני קורסים: קורס שיווק דיגיטלי בהובלת הדס גירון ואלונה דורות שיעסוק בקידום העסק בפלטפורמות הדיגיטליות, היכרות עם תחומי הפעילות בדיגיטל, כתיבה שיווקית, בניית דפי נחיתה, ניתוח נתונים ותוצאות. קורס ניהול פיננסים הקורס בהובלת רואה החשבון אלי סנדרוביץ יקנה ידע וכלים במגוון תחומים הרלוונטיים לעסק כגון בניית תוכנית עסקית, קריאה וניתוח דוחות כספיים, התנהלות עסקית אל מול המערכת הבנקאית ועוד.

seperator

שלמה Sixt היא חברת השכרת הרכב הישראלית הראשונה שתציע השכרת רכבים בבחריין באמצעות חברת Sixt הבינלאומית. החברה פתחה למכירה השכרות בבחריין, זמן קצר לאחר שהחלה להציע את השירות גם באיחוד האמירויות

מדברי בועז יעקובי, סמנכ"ל שיווק ומכירות שלמה Sixt: "חברת שלמה SIXT שמחה לפתוח יעדי השכרה חדשים עבור קהל הנוסעים הפרטי והעסקי, ואנו גאים להיות הראשונים תמיד. לקהל הישראלי מגיע שירות ברמה גבוהה בכל מקום בעולם, ואנחנו נהיה בכל מקום לספק את זה".

חברת שלמה SIXT הנה חברת השכרת הרכב הראשונה בישראל שמציעה השכרות רכב לישראלים בבחרייו, זמן קצר לאחר שפתחה את השירות גם באיחוד האמירויות- אבו דאבי ודובאי. ההשכרות תתבצענה ע"י חברת Sixt המקומית, לה מגוון רחב של רכבים חדישים.

בועז יעקובי. יחצ,
בועז יעקובי/יחצ

הבנקים הגדולים סגרו לאחרונה מספר סניפים בתל אביב הרצליה וחולון שבחלקם היו מתחמי כספות וכ-3000 כספות נסגרו.

דביר אינדיג מנכ"ל מתחם הכספות בריקסטון, מציין: "כ-30% מבעלי כספות לשעבר מהבנקים הגדולים חתמו הסכמים להשכרת כספות במתחם בריקסטון וקיבלו שכירות כספת לחודש ראשון חינם". עלות השכרה לכספת מתחם בריקסטון לשנה הינה כ-1,650 שקל + מע"מ.

מתחם הכספות "בריקסטון" בנוי כמו בסרטי ג'יימס בונד. הכניסה אליו רק אחרי זיהוי תווי פנים וטביעת אצבע, לאחר מכן מעבר בגלאי מתכות, תחקיר של איש ביטחון ולבסוף, לאחר כניסה למתחם, פותחים עבורו את דלת הפלדה האדירה כדי להיכנס לחדר האוצר וגם אז בליווי קצין ביטחון. כל כספת נפתחת עם שני מפתחות מפתח שבידיי הלקוח ומפתח שבידי קצין הביטחון. במקום גם תאים מיוחדים עבור לקוחות וחדר ישיבות פרטי לניהול פגישות עם אנשי ביטוח, עורכי דין, שמאים וכו'. במתחם כ-2,600 כספות והקמת המתחם נעשתה בליווי יועצי ביטחון של חברת "BALTHONE" באנגליה, כאשר 6 דפנות המתחם בנויות מקונסטרוקציית פלדה והמקום מאובטח בתשתית אבטחה אלקטרונית מהחדישות והמתקדמות בעולם.

עו"ד אינדיג מציין שהנהלת החברה החליטה, בעקבות צמצום סניפי הבנקים וחדרי הכספות שלהם, לפתוח במהלך השנים הקרובות עוד 10 מתחמי כספות בכל רחבי הארץ בהשקעה של כ-60 מיליון שקל, כאשר המתחם השני ייפתח בירושלים במהלך שנת 2021.

דביר אינדיג. מורג ביטן,
דביר אינדיג/מורג ביטן

תיקון עולם דיווחה ביום ראשון כי התקשרה עם אהבה מעבדות ים המלח בע"מ במזכר עקרונות לא מחייב לשיתוף פעולה בלעדי לפיתוח, ייצור ושיווק של מוצרים דרמטולוגיים המשלבים רכיבי קנאביס ומינרלים מים המלח לשילובם בתעשיית הדרמו-קוסמטיקה.

מזכר העקרונות קובע כי הצדדים יחלו בתוך 120 ימים ממועד ההתקשרות בפיילוט לפיתוח סדרת מוצרי CBD מבוססי מוצרי אהבה הידועים בשם קלינרל בהתוויות שונות ובמחקר לבחינת יעילות מוצרי קוסמטיקה עם רכיבי CBD, וינהלו משא ומתן להתקשרות בהסכם מפורט בהתאם למזכר העקרונות בתוך 180 ימים ממועד ההתקשרות בהסכם המפורט כפופה לעמידה ביעדי הפיילוט, וכן להחרגת תחולת הוראות התוספת הראשונה לפקודת הסמים המסוכנים (נוסח חדש), התשל"ג-1973 על תרכובת ה-CBD בתוך 180 ימים ממועד ההתקשרות.

הצדדים התחייבו כי כל עוד מזכר העקרונות או ההסכם המפורט בתוקף (לפי העניין), שלא לפתח את המוצרים שלא באמצעות המיזם המשותף. כמו כן, בתקופה של 90 ימים ממועד ההתקשרות, וכל עוד מי מהצדדים לא הודיע בתום לב על כישלון המשא והמתן להתקשרות בהסכם המפורט, התחייבו הצדדים כי לא ינהלו משא ומתן לפיתוח, ייצור או שיווק של המוצרים עם צד שלישי אחר.

אבינועם ספיר, מנכ"ל תיקון עולם - קנביט: "מזכר ההבנות עם חברת 'אהבה' מהווה צעד נוסף ואסטרטגי בהכנתה של תיקון עולם ליום שאחרי הלגליזציה. הוא גם מחבר בין שני עולמות מאד חשובים עבור תיקון עולם - מחד, החיבור המתבקש אל הקהל הרחב ומאידך המשך פיתוח מוצרי קנאביס בפן הבריאותי. זהו צעד נוסף בהתרחבות העסקית שלנו כאשר צעדים נוספים ומרגשים לא פחות עוד צפויים לנו בהמשך".

רון מיכאל, מנכ"ל AHAVA: "אנחנו מצפים לשיתוף הפעולה המרגש עם חברת 'תיקון עולם' שתפתח עבורנו אפיקים חדשים להתרחב אליהם. כיום עם ההכרזה על הלגליזציה הצפויה לכולם כבר ברור כי מי שלא יהיה ערוך ומוכן לשינויים יישאר מאחור ועל כן אנחנו שמחים על איחוד הכוחות עם חברה נוספת, רצינית ומבוססת מחקרים כפי שגם אנחנו מאמינים ופועלים תמיד".

יובהר כי נכון למועד דיווח מיידי זה הוראות התוספת חלות על תרכובת ה-CBD, ולפיכך ההתקשרות בהסכם המפורט, ככל שיתקשרו בו הצדדים, תהייה מותנית בהחרגת ה-CBD מתחולתה. אין כל ודאות כי התוספת תשונה באופן שבו תוחרג תרכובת ה-CBD מתחולתה.

כמו כן יובהר כי נכון למועד דיווח מיידי זה החברה טרם התקשרה בהסכם המפורט וכי ההתקשרות בו כפופה לקבלת כל האישורים הנדרשים על פי דין, ככל שנדרשים, ובכלל זה לאישור דירקטוריון החברה ולהתקיימות התנאים להתקשרות בהסכם המפורט. אין כל ודאות כי ההסכם המפורט ייחתם כאמור ואף אם ייחתם (כשאין כל ודאות לכך), אין ודאות כי לא יחול שינוי במתווה המפורט לעיל, לרבות שינוי מהותי. אם וככל שהחברה תתקשר בהסכם המפורט, החברה תדווח בהתאם להוראות הדין.

אבינעם ספיר מנכ"ל תיקון עולם קנביט. ראובן קפוצ'ינסקי,
אבינעם ספיר, מנכ"ל תיקון עולם/ראובן קפוצ'ינסקי

קבוצת מלם תים גאה על זכייתה בפרס שותף השנה של סיסקו (Cisco) דרום אירופה לשנת 2020: Technology Excellence Partner of the Year Enterprise Networking & Cloud. הפרס החשוב, מהווה הוקרה והכרה בהישגים המשמעותיים של מלם תים לאורך השנה החולפת, ובהובלה ביישום פתרון Cisco Meraki, פלטפורמה לניהול רשתות בענן. השנה הוענק הפרס באופן וירטואלי, במסגרת כנס השותפים השנתי של סיסקו - Cisco Partner Summit Digital Awards 2020.

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל, מסר בתגובה: "עולם התקשורת משתנה, שינוי בהיקף וקצב שלא הכרנו משחר ההיסטוריה. פלטפורמת רשתות התקשרות מהווה את הליבה העיקרית המאפשרת מסע דיגיטלי. אני גאה בזכייתה של מלם תים כשותף השנה של סיסקו דרום אירופה בטכנולוגית Enterprise networking. ההוקרה לחברת מלם תים הוענקה כאות הערכה רבה על פרוייקטים מבוססי פלטפורמת ה- Meraki של סיסקו, המהווים נדבך משמעותי בדיגיטציה המואצת של לקוחותינו".

אודי וינטראוב, מנכ"ל קבוצת מלם תים: "אנו שמחים על הזכייה החשובה, דווקא בשנה מאתגרת זו, המעידה יותר מכל על המובילות שלנו כקבוצה, בהאצת המהפכה הדיגיטלית בקרב לקוחותינו, באמצעות הטכנולוגיות החדשניות והאיכותיות ביותר. מלם תים מביאה את ערכי המצויינות שלה לפתרונות של סיסקו, בחיבור שבין חומרה לתוכנה, בתחומים שונים וביניהם אוטומציה, אנליטיקה, פיתוח, בינה מלאכותית ואבטחת מידע".

עידן וינר, סמנכ"ל מכירות מלם תים: "קבלת פרס השותף המצטיין מסיסקו זו השנה השלישית ברציפות, מעידה על שותפות טכנולוגית מובילה עם סיסקו, גישה חלוצית בהטמעת טכנולוגיות חדשניות של היצרן ויכולות ביצוע והקמת פרויקטים ברמה הגבוהה ביותר".

אודי וינטראוב מנכ"ל מלמ תים. יוסי זליגר,
אודי וינטראוב, מנכ"ל מל"מ תים/יוסי זליגר

מוסדות

האיגוד הספרדי העולמי בראשות פרופ' שמעון שטרית מעניק את אות החלוצים החדשים בתחומי הכלכלה, העסקים והמשפט. האות מוענק בשיתוף שר התרבות חילי טרופר ויו''ר קק''ל ובעבר יו''ר ההסתדרות הציונית העולמית, אברהם דובדבני.

בין מקבלי האות ניתן למנות את אלי אלעזרא (יו"ר ובעלי קבוצת אלעזרא), ארמונד עמר (יזם נדל"ן), יוסי דהן (בעלי קבוצת "אלדן"), יעקב אמסלם (מנכ"ל חברת אלמוג, ירדנה עובדיה (יזמית ואשת עסקים), עו"ד אבי חימי יו"ר לשכת עורכי הדין בישראל, עו"ד ציון אמיר, עמוס הדר (יו"ר ובעלי קבוצת הדר בירושלים), עו"ד גדיאל בלושטיין, מרגלית ברכה אלעזרא (מנכ"לית קרן אלעזרא), נתן רוזנר (נשיא לשכת יועצי המס לשעבר) ועוד.

פרופ' שמעון שטרית, נשיא האיגוד הספרדי העולמי: "הגיעה השעה לתת כבוד לחלוצים החדשים,למייסדי ערי הפיתוח, מקימי שכונות הערים והמושבים מארצות ערב והמזרח וקהילות אחרות,אשר תרומתם לבניין הארץ נדחקה לאורך השנים לקרן זווית. הגיעה העת לתיקון עוול היסטורי ולקבוע כי החלוצים החדשים מקימי דימונה וחצור ולוזית, הם בזמנם כמו החלוצים הראשונים מייסדי דגניה, כנרת ונהלל".

seperator

מרכז היזמות 360 של אוניברסיטת בן-גוריון פתח השבוע את הקורס הראשון מסוגו ללימודי מסחר מקוון, E-Commerce360. לקורס יתקבלו 15 סטודנטים לאחר מיונים קפדניים, עם עדיפות לסטודנטים המגיעים מתארי מדעי הרוח, החברה וניהול. כאמור, מדובר בקורס אקדמי שיתקיים בהיקף של 12 מפגשים המתפרסים על חצי שנה ומיועד לסטודנטים וסטודנטיות עם דרייב יזמי ורצון להצליח בתחום המכירות המקוונות.

המחשבה שבבסיס התוכנית מהווה תקדים ברמה הבינלאומית - אין כיום הכשרה אקדמית שמובילה סטודנטים יד ביד להקמת חנות באמזון. "מרכז יזמות 360 לקח על עצמו את משימת ההכשרה המעשית של הסטודנטים לעולם העבודה של המחר. דרך תכנית האי-קומרס החדשה, לצד הלימודים האקדמיים, אוניברסיטת בן-גוריון בנגב מעניקה היום כישורי יזמות עסקית ואופק תעסוקתי לסטודנטים המעוניינים ביזמות", מציין יו"ר מרכז היזמות, פרופ' כרמל סופר.

מפגש הפתיחה של התוכנית נערך במעמד רנדי צוקרברג, מייסדת ומנכ"לית חברת צוקרברג מדיה. היא יזמית, סופרת רבי מכר, משקיעה עטורת פרסים ועובדת לשעבר בפייסבוק בו יצרה את פייסבוק לייב. באמצעות צוקרברג מדיה, רנדי מנהלת את קרן Surround Ventures המוקדש לחיבור ישראלים לשוק החדשנות העולמי. לדברי צוקרברג: "בדומה לעמק הסיליקון, ישראל היא מקור ייחודי לחדשנות טכנולוגית. רתימת החדשנות הישראלית תהיה המפתח לעיצוב כל המסחר האלקטרוני בקנה מידה עולמי".

Surround Ventures היא קרן הון סיכון המשקיעה בסטארט-אפים טכנולוגיים בשלב מוקדם בתחומי המדיה, הבידור, הספורט והמסחר האלקטרוני, עם משרדים בניו יורק, לוס אנג'לס ותל אביב. שיתוף הפעולה בין האוניברסיטה לקרן החל עם השקת מאיץ המסחר האלקטרוני הראשון בישראל אשר עוקב אחר מגמות דומות בשוק.

כיום, רק עשירית מהאנשים שפותחים חנות באמזון מצליחים. באוניברסיטת בן-גוריון בנגב שואפים כי הסטודנטים יהיו חלק מהעשירון העליון שמצליח בתחום. במסגרת הקורס ילמדו הסטודנטים פיתוח מוצר, ניהול משא ומתן עם ספקים, לוגיסטיקה בינלאומית, בקרת איכות, קופירייטינג, פרסום ושיווק, SEO, שרות לקוחות, ניהול תזרים, ניהול מלאי ושרשרת אספקה, מיסוי ופיננסיים, קניין רוחני, דין ומשפט ועוד. במקביל למפגשי התוכנית, יידרשו הסטודנטים עצמאית בלימוד התוכן והיישום הפרקטי על מנת להצליח.

"רצינו לתת דווקא יתרון לסטודנטים שלא מגיעים עם רקע טכנולוגי וזקוקים לליווי שלנו. המיונים לתכנית מאוד קפדניים - הם כוללים שאלות עומק, מבחן ושאלון אישיותי כדי לבחור את הסטודנטים המתאימים ביותר. התוכנית הזו לא מתאימה לכל אחד, היא מאוד תובענית. רק מי שיש לו מוטיבציה מאוד גבוהה יצליח בה", מספר אור סנטו, יזם ומנהל התוכנית.

בנק הפועלים תומך בתוכנית זו כחלק מתמיכתו העסקית והחברתית בעולם התעסוקה וקידום שוויון הזדמנויות תעסוקתי וחברתי בפריפריה. בתחום השכלה הגבוהה בלבד תמך הפועלים במאות סטודנטים והעניק מלגות לקראת פתיחת שנת הלימודים החדשה. הבנק מלווה ומעניק תמיכה כספית מלאה לתוכנית ובמהלך הקורס הסטודנטים יקבלו כלים פיננסים שיסייעו להם בתחילת דרכם כיזמים.

נעמה הלוי פאר, מנהלת המרכז לבנקאות חברתית בבנק הפועלים: "אנו גאים בחיבור לאוניברסיטת בן-גוריון בנגב, ביחד אנו מקדמים את מרכז היזמות 360 ואת היזמים הצעירים שלו, בימים אלה של משבר תעסוקה עמוק תוכנית זו היא חלק ממערך שלם התומך בדורשי עבודה ובסטודנטים שישתלבו בהצלחה בתעסוקה. התוכנית החדשנית מחוברת לחזון הבנק בחיבור בין אנשים וחדשנות טכנולוגית. אנו מאמינים ביזמים הצעירים שיקימו עסקים מניבים וייצרו אימפקט עסקי וחברתי בבירת הנגב תוך קיום מסחר במקומות שונים בעולם ואני מאחלת להם הצלחה רבה".

התוכנית תימשך כחצי שנה במהלכה יפתחו הסטודנטים בעצמם חנות באמזון. הסטודנטים יילמדו לנהל משא ומתן מול הספקים השונים, ייבאו סחורות ויילמדו לשווק ולמכור אותם אונליין. לאורך כל התוכנית הסטודנטים יקבלו תמיכה והכוונה. "אני והמנטורים בתוכנית מאוד מחוברים לדרום ואנחנו רוצים לעודד את המשקיעים הצעירים להמשיך ולפתח את העיר ולהשתקע פה", מספר סנטו.

קורס מוכרי אמזון באוניברסיטת בן גוריון. יחצ,
מתוך אירוע ההשקה באוניברסיטת בן גוריון/יחצ

מהבית ישר למתחם חדרי הניתוח. אסותא מרכזים רפואיים השיקה בימים האחרונים שירות חדש המאפשר צ'ק אין לניתוח מהמחשב הביתי או ממכשיר הטלפון הנייד. שירות זה של הסדרת ההליכים המנהלתיים הנדרשים טרום ניתוח יחסוך זמן המתנה משמעותי של המטופלים ביום הניתוח עצמו בעודם בצום.

השירות החדש ישנה את חווית הניתוח ואת התחושה הנלווית ביום עצמו - חולשה פיזית ולעיתים אף חרדה מסוימת. השירות יינתן בשלב זה למבוטחי "מכבי" ו"כללית" בבית החולים של אסותא בראשל"צ ובהמשך יורחב גם ליתר מרכזי אסותא. המטופלים יקבלו מסרון לטלפון הנייד שלהם מספר ימים לפני מועד הניתוח, ובמסרון קישור שיכניס אותם לאזור האישי באתר אסותא, בו יוכלו למלא את הפרטים הנדרשים לקראת יום הניתוח ואף להזמין שירותים נוספים דוגמת עזרי נגישות, חדר פרטי או חדר במרכז ההחלמה. המטופלים יוכלו גם לשתף את צוות אסותא בבקשות מיוחדות ואישיות מבעוד מועד.
ויקטוריה, המטופלת הראשונה שביצעה את הצ'ק אין מספרת: "זו הייתה חוויה קלה ונוחה. קיבלתי סמס, נכנסתי לאתר בערב מהבית ותוך כמה דקות סיימתי את התהליך כולו. אני אמורה להגיע לניתוח השבוע אחרי צום של כמה שעות, שמחה שבזכות הצ'ק אין הדיגיטלי, אני חוסכת זמן ומגיעה ישר לאחות".

באסותא מסבירים: "יום הניתוח מלווה פעמים רבות בלחצים, בדאגות ובבלבול. השירות החדש יאפשר למטופלים להגיע ישר למתחם חדרי הניתוח ללא צורך במילוי טפסים ובשירותי מזכירות בבית החולים עצמו".

יעל נאמן, ראש אגף שירות, שיווק ולקוחות באסותא מרכזים רפואיים: "אנחנו מאפשרים למטופלים שמבצעים צ'ק אין מהבית לשתף אותנו בכל מה שחשוב להם שנדע לקראת יום הניתוח. צוות מיוחד שהקמנו יטפל בבקשות וייתן להן מענה. מטופלים שרוצים לשתף אותנו בחששות שלהם, בצרכים מיוחדים, בהתאמות נדרשות לנגישות ובכל נושא שחשוב להם שנדע יוכלו לעשות זאת מראש על מנת שניערך באופן מיטבי לקראת בואם".

גידי לשץ, מנכ"ל אסותא מרכזים רפואיים: "סטנדרט אסותא לשירות, מציב את צרכי המטופל במרכז, בוודאי בבואו להליך מורכב כניתוח. בתהליך הצ'ק אין מהבית אנו רותמים את הטכנולוגיה הדיגיטלית בכדי להעניק למטופלים שירות יעיל ונוח יותר אשר יאפשר הפחתת חרדות וצמצום אי ודאות תוך התאמה אישית מכל מקום וזמן בו יבחרו".

ארגון בוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל אביב בראשותה של סיגלית בן חיון, חוגג בימים אלה חמש שנים להיווסדו עם 85 אלף בוגרים חברים, תוך שהוא ממשיך לבסס את חזונו לטיפוח וחיזוק הקשר עם הבוגרות והבוגרים לדורותיהם ובינם לבין עצמם.

לציון דרך חשוב זה התכנסו להרים כוסית מקוונת הקולגות הבכירות בעולם בארגוני בוגרים - ג'יי דילון, מנכ"ל קשרי הבוגרים באוניברסיטת ברקלי , בקליפורניה ארה"ב וכריסטין פיירציילד מנהלת קשרי הבוגרים באוניברסיטת אוקספורד באנגליה.

עמוס אלעד סגן הנשיא לקשרי חוץ, פיתוח משאבים וענייני בוגרים באוניברסיטת תל אביב ברך את סיגלית בן חיון והודה לפיירצ'יילד ודילון על הקשרים החמים ועל הברכות. לאחר מכן שיתפו המשתתפים מחוויותיהם בניהול ארגוני בוגרים בעת הזו. השניים סיפרו שבזמן שכל העולם התכנס בענייניו, גם התוכניות של ארגוני הבוגרים נגנזו ,אבל ברגע שהחליטו להעביר את הפעילות לדיגיטל הכל השתנה, והמעבר לפעילות מקוונת יצר שינוי גדול. פיירצ'יילד אמרה: אנחנו חייבים להמשיך לתת לבוגרים שלנו ערך אמיתי, כזה שתומך בהם בזמנים מאתגרים בחיים שלהם, שם אנחנו רלבנטיים". דילון אמר: "תחושת השייכות יכולה להגיע מחוזקו של המותג או מקהילה חברתית חזקה ונטוורקינג, או מחשיפה לידע של האוניברסיטה. בכל מדינה זה אחרת ובכלל בוגרים בגילאים שונים מחפשים ערכים שונים".

כזכור, בהובלתו של נשיא האוניברסיטה פרופ' אריאל פורת, הקים הארגון ועד מייעץ ראשון מסוגו באקדמיה בישראל, המורכב מבוגרות ובוגרים מובילים ,העוזרים ותורמים מזמנם , כספם מרצם וכשרונותיהם לפתח ולגבש קהילה שמשנה עולם.

עמוס אלעד וג'יי דילן מברקלי. יחצ,
עמוס אלעד וג'יי דילן/יחצ

יוזמות

איילון חברה לביטוח, שחרתה על דגלה את המחויבות החברתית והאחריות התאגידית, נערכת ליום התרמה ארצי למען ילדי שלוה, שיתקיים ביום חמישי, 26.11.20 וישודר בערוץ 13.

כ-400 עובדות ועובדים, מכל תחומי פעילות החברה, יירתמו וייקחו חלק באירוע המיוחד והמרגש בהנחייתם של בר רפאלי והראל סקעת. לנוכח אתגרי הקורונה וההקפדה על כללי הריחוק החברתי, העובדים המתנדבים לסייע במאמץ גיוס התרומות יקבלו את שיחות התורמים מיעדים שונים תוך הקפדה על קפסולות, לרבות מבית איילון וממוקדי שירות הלקוחות של החברה בחולון וברמת גן, שיהפכו לערב אחד למוקדי התרמה ארציים למען ארגון שלוה.

ארגון שלוה פועל קרוב ל-30 שנים במטרה לטפל בילדים עם מוגבלויות ולסייע לבני משפחותיהם בהתמודדות עם המורכבויות והכרוכות בגידולם, תוך כדי שילובם בחברה. במהלך השנים זכתה פעילות הארגון בפרסים שונים ובהכרה ממשלתית בכל אחת מהתוכניות שלה.

אריק יוגב, מנכ"ל איילון, ציין: "לצד פעילות התרומות הענפה של החברה, מיסדנו בשנים האחרונות תחום אחריות חברתית תאגידית, במטרה להגביר את מעורבות עובדי איילון בקהילה ולהעניק לה ערך מוסף אמיתי. אין לי צל של ספק שהאחריות החברתית היא זכות התורמת לנו, לעובדינו ולסוכני איילון - לא פחות מאשר לנתרמים. הפעילות תואמת את תפיסת איילון 'אנשים למען אנשים' - יחד נפעל למען האחר ונוביל לשינוי חברתי משמעותי".

יעל פאר סגל, סמנכ"לית, מנהלת אגף שיווק, תקשורת ואחריות חברתית ציינה: "בחודשים האחרונים רתמנו את היכולות הטכנולוגיות והמקצועיות שלנו באיילון לטובת היערכות מרבית ליום ההתרמה. אנחנו נרגשים מההירתמות המדהימה של עובדות ועובדי החברה לפעול יחד למען מטרה חשובה - למען ילדי שלוה. אנו ערוכים לקבל את שיחות התורמים, לצד המשך מתן שירות מיטבי למבוטחי החברה".

יעל פאר סגל. אייל גזיאל,
יעל פאר סגל/אייל גזיאל

ב- 18 בנובמבר התקיים לראשונה, פורום מוזיאונים ביוזמת מוזיאון מגדל דוד ואיגוד המוזיאונים ואיקו"ם ישראל בנושא הנגשת מוזיאונים בזמן קורונה.

הפורום התקיים בהשתתפות נציגים ממוזיאונים מובילים בעולם כגון: גב' בת' זיבארת', מנהלת תחום נגישות במוזיאוני סמית'סוניאן בוואשינגטון וקרוליין סמית', מהמוזיאון הלאומי של בריטניה בלונדון, ומכהנת כיו"ר רשת נגישות של מוזיאונים בבריטניה ובכירים נוספים.

בפורום דנו על השפעת מגפת הקורונה על נגישות במוזיאונים. ומוזיאון מגדל דוד הציג כיצד המשיכו לספק שירותים לאנשים עם מוגבלות גם בימים אלו. לפורום הצטרפו גם נציגים מעמותת נגישות ישראל וכן התקיימה הפסקת מוזיקה בביצועם של חברי שק"ל, הארגון למבוגרים עם מוגבלות קוגניטיבית, וסטודנטים של האקדמיה למוזיקה בירושלים.

מוזיאון מגדל דוד, הקים את פורום הנגישות במוזיאונים בירושלים, יחד עם מועצת המוזיאונים בישראל ובתמיכת השגרירות האמריקאית בישראל- וכעת השיק את הפורום הלאומי הראשון לנגישות ושילוב במוזיאונים. בהמשך צפויים להתקיים עוד מפגשים חשובים שנועדו כולם לשים את תחום הנגישות ובעלי המוגבלות במרכז.

בימים אלו, מוזיאון מגדל דוד נמצא בעיצומו של הליך התחדשות היסטורי בעלות של כ- 40 מיליון דולר, אשר לראשונה בתולדות המצודה, יכלול גם מעליות המאפשרות גישה כמעט לכל חלקי האתר.

אילת ליבר. יחצ,
אילת ליבר/יחצ

איגוד לשכות המסחר גאה להציג עבודה כלכלית מקיפה שהוכנה על ידי לשכת המסחר והתעשייה של דובאי בשיתוף עם איגוד לשכות המסחר בישראל. עבודת המחקר הכלכלית משרטטת את הפוטנציאל הגלום בשיתוף הפעולה בין המגזר העסקי בדובאי ובין המגזר העסקי בישראל, והיא הושקה היום למגזר העסקי בישראל ובדובאי.

העבודה הכלכלית מהווה חלק אינטגרלי משיתוף הפעולה שנרקם בין שתי הלשכות, והיא המשך ישיר להסכם שנחתם במהלך חודש ספטמבר ביניהן; וכן למשלחת של הארגונים העסקיים שביקרה בדובאי לפני כשבוע בהזמנת לשכת המסחר והתעשייה של דובאי.

לדברי עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, "עבודת המחקר מצביעה בבירור על פוטנציאל השיתוף בין שתי הכלכלות. העבודה הכלכלית מהווה מבוא להבנת שיתוף הפעולה והתווית דרך לעתיד. ההסכם עליו חתמנו מהווה הזדמנות יוצאת דופן לשדרוג כלכלת ישראל, הרחבת הייצוא, הייבוא, היקפי ההשקעות במגוון ענפים במשק.

שיתוף הפעולה אינו מבוסס רק על יחסי סחר ישירים בין המגזר העסקי בישראל לבין המגזר העסקי בדובאי, אלא גם על הפלטפורמה אותה מציעים אזורים הסחר החופשי בדובאי: גם אזור הסחר האווירי וגם אזור הסחר הימי, המציעים יתרונות חריגים לכל החברות הישראליות השואפות להשתמש באזורי סחר אלה כדי לפרוץ לשווקים חדשים באזור מדינות המפרץ הפרסי, חצי האי ערב וכן השווקים הקיימים במזרח אפריקה, הודו, דרום-מזרח אסיה וסינגפור."

המסמך כולל המלצות לפיתוח הקשרים העסקיים בין המדינות, בכלל זה:

  • התחלת משא ומתן על ביטול מכסי יבוא עבור מוצרים אסטרטגיים
  • האצת המשא ומתן על אמצעים שאינם תעריפים כגון רישיונות ותעודות;
  • התחלת משא ומתן להסכמי סחר והימנעות מכפל מס בין שתי המדינות;
  • יצירת שירותים המספקים תעודות כשרות יהודיות ומוסלמיות לחברות כדי להגביר את סחר המזון

מיזם עירוני ייחודי - קיר אומנות נגד אלימות. האירוע יתקיים בהיכל התרבות כפר סבא ביום רביעי, 25.11.2020 החל משעה 17:30. במסגרת האירוע ייחשף קיר אומנות ובו 20 יצירות אומנות שנוצרו בהשראת ציטוטים של נשים קורבנות אלימות.

"מה המשטרה כבר תעשה?" ,"הוא לא היה מרשה לי לצאת לעשר דקות מהבית"- הם רק חלק מהציטוטים, שבהשראתם נעשו היצירות. "זה מתחיל במלים ונגמר במעשים" הוא מיצב אומנותי, המבקש להגביר מודעות לאלימות נגד נשים. כ-20 אומנים ואומניות תושבי העיר כפר סבא, הוזמנו למפגש עם נשים קורבנות אלימות, ושמעו מהן על הפגיעה הפיזית והנפשית הטראומה והמצוקה. המפגש יצר דיאלוג שהמשיך לתוך חללי עבודה וחומרי יצירה שסיפקה עיריית כפר סבא, וליצירת קיר אומנות עצום בגדול בגודל של 10 מטר שיוצג בחזיתו של היכל התרבות בעיר. קיר האומנות ייחשף כאמור לקהל ביום רביעי הקרוב והקהל יוזמן להדליק נר לזכר 20 הנשים שנרצחו השנה.

seperator

ח"כ פנינה תמנו-שטה (כחול לבן), שרת העלייה והקליטה, ביקרה במרכז מיצוי הזכויות של ארגון "פתחון לב" בקריית מלאכי ולוותה ע"י מנכ"ל הארגון, אלי כהן. השרה תמנו-שטה ערכה סיור מקיף במרכז ופגשה את מתנדביו הרבים, מהם למדה אודות פעילות מיצוי הזכויות של הארגון, המסייע למבקשי סיוע רבים ברחבי הארץ.

מרכז מיצוי הזכויות מציע שירותים רבים ומגוונים למבקשי הסיוע - מידע, הכוונה, ליווי בנושאי דיור ושיכון, ביטוח לאומי, בריאות, התמודדות עם חובות וזכויות עובדים וכן מחלקה המספקת ליווי משפטי מקצועי. בנוסף לביקור במרכז מיצוי הזכויות, סיירה השרה במרכז הסיוע ובקו חלוקת סלי המזון. לאחרונה, הגיעה משפחה עם חוב של 700 אלף שקל בשל משבר הקורונה. בזכות פעילות המרכז, החוב צומצם באופן משמעותי ל-20 אלף שקלים - ונפרס לתשלומים, בעזרת כך תמשיך המשפחה לחיות בכבוד ותשלם את חובותיה בהקדם.

במהלך הביקור, קיבלה השרה סקירה מעמיקה אודות התמודדות הארגון עם משבר הקורונה, אשר במסגרתו חל קושי בגיוס מתנדבים בימי הסגר, לצד הצורך בחלוקת סלי המזון עד לבתי הנזקקים. אלי כהן, מנכ"ל הארגון, הציג בפני תמנו-שטה נתונים מדאיגים אודות עלייה של 1,800% בביקוש לסלי המזון בימי הקורונה, לצד ירידה חדה של 40% במתנדבים המגיעים לסייע לארגון.

ארגון פתחון לב מסייע למקבלי סיוע באמצעות חלוקת סלי מזון שבועיים עד הבית, הפעלת מרכז למיצוי זכויות, ייזום תוכניות לימודים ייעודיות לבני נוער בסיכון ופעילויות נוספות למען הנזקקים בחברה הישראלית.

אלי כהן, מנכ"ל "פתחון לב": "ברצוני להודות לשרה תמנו-שטה על שהשקיעה מזמנה ופועלה והביטה לעוני בעיניים, בעיקר בימים קשים אלו ובמציאות הכלכלית עמה אנו מתמודדים בעת קורונה. כולי תקווה וצפייה כי הביקור יוביל לפעילות משותפת ויוביל שרי ממשלה נוספים להגיע אלינו על מנת לבקר, לסייע ולהילחם בעוני אשר ממדיו מתרחבים מדי יום".

שרת העלייה והקליטה, ח"כ פנינה תמנו-שטה: "מהמפגשים פנים מול פנים, מהשטח, מהאנשים והחיים עצמם - רק משם באמת ניתן ללמוד על המציאות, המורכבויות, החסמים, האתגרים וגם על ההצלחות. הגעתי לקריית מלאכי, עיר שיקרה לליבי. התחלתי בביקור בארגון "פתחון לב" שעושים עבודת קודש בסיוע לנזקקים ואוכלוסיות מוחלשות, 40% מהפונים הינם עולים חדשים. כשהמטרה שלי היא ברורה, לבחון שיתופי פעולה עם מי שעובדים בשטח חוץ ממשרד העלייה והקליטה. התרגשתי לראות ולשמוע מקרוב את הסיפורים האישיים של אזרחים שקיבלו סיוע מהעמותה והפכו בעצמם למתנדבים שמושיטים יד לחבר, במיצוי זכויות, בסיוע בחבילות מזון, בליווי והעצמה. זו הייתה גם הזדמנות נהדרת להיפגש עם ראש העיר אליהו זוהר, סגניו, וחברי הוותיק והיקר חבר המועצה שי סיום. משמח לראות את תנופת הבנייה בעיר וללמוד על האתגרים הקיימים בפני העירייה והתושבים. החובה של ממשלת ישראל, ושלי ברמה האישית, היא לדאוג לתושבי הפריפריה הגאוגרפית והחברתית. כבר בימים אלה התחייבתי להעברת סיוע תקציבי ליישובי עוטף עזה, לחיזוק מרכזי החוסן ותכניות קליטת העולים. אמשיך לסייר בשטח, להכיר את האתגרים מקרוב ולדאוג לשיתופי פעולה עם הרשויות המקומיות והמגזר השלישי. רק כך נצליח לקחת את החברה הישראלית למקום טוב יותר".

אלי כהן ופנינה תמנו שטה. יחצ,
אלי כהן עם השרה פנינה תמנו שטה/יחצ

ארגון ידידי צה"ל בארה"ב ובפנמה (FIDF) משיק סדרת אירועים מקוונים הנקראת "מאחורי הכותרות" ("Behind the Headlines"), הכוללת מפגשים עם אנשים משפיעים בחברה הישראלית במגוון תחומים: צבא וביטחון, בריאות, יחסי חוץ ועוד. המפגשים נועדו כדי לתת לתומכי הארגון בארה"ב ובפנמה קשר בלתי אמצעי לנעשה בישראל ועל השפעתו של צה"ל על כלל היבטי החברה הישראלית ואזרחיה.

בין המשתתפים בפרויקט: ד"ר מיכאל הלברטל, מנהל המרכז הרפואי רמב"ם בחיפה וסא"ל אריאל פורר, ראש ענף חדשנות בחיל הרפואה לשיחה על מחלקת הקורונה של צה"ל בבית החולים; דיוויד פרידמן, שגריר ארצות הברית בישראל שידבר על הסכמי השלום ההיסטוריים שנחתמו בין ישראל למדינות ערב בחודשים האחרונים ויחלוק סיפורים מתהליך המשא ומתן מול איחוד האמירויות; אל"ם יובל משה, מפקד ההנדסה בפיקוד המרכז לשיחה על גילוי מנהרות טרור מרצועת עזה; סא"ל יונתן קונריקוס, דובר צה"ל לתקשורת הזרה שיספר על הסיקור המוטה נגד ישראל בתקשורת הבינלאומית והאלוף נדב פדן, ראש אגף התקשוב לשעבר בהרצאה בנושא לוחמת סייבר והמימד החדש במלחמה המודרנית.

"לא מעט מתומכי הארגון בכל רחבי ארה"ב עוקבים מדי יום אחר החדשות והנעשה במדינת ישראל", אמר סטיבן וויל, מנכ"ל FIDF. "רצינו לספק להם גישה ייחודית ומעמיקה אל כל אותם הבכירים המשפיעים על התהליכים מאחורי הקלעים ויכולים לספר ממקור ראשון על המדיניות ותהליכי קבלת ההחלטות המשפיעות על כל אחד ואחת מתושבי מדינת ישראל".

סטיבן וויל. יחצ,
סטיבן וויל/יחצ

קמפיינים

רולדין עלתה בקמפיין להשקת קולקציית הסופגניות החדשה עם משרד הפרסום M&C SAATCHI ובשיתוף עם האמנית הבינלאומית Anne Sophie Cochevelou החיה בלונדון. את קולקציית המסכות יצרה אן בתחילת משבר הקורונה, כאשר האמנית יוצרת את עבודותיה מתוך אוספים של בובות, צעצועים ועוד. מכאן באה הזיקה לעיצוב מסיכות וייצור עבודות האמנות בשיתוף הצלם אנטוני ליסט ( Anthony Lycet). את מגוון המסכות ניתן להשיג באתר האמנית - https://sophiecochevelou.myshopify.com.

אורית מנבר, סמנכ"לית שיווק רולדין, אמרה: "רולדין מקבלת השראות מכל העולם ותמיד אנחנו מחפשים את הדבר הבא. השנה הייתה מאתגרת במיוחד עבורנו בעקבות משבר הקורנה, לכן כשנחשפנו ליצירות האמנות של אן סופי ידענו שהאמנות שאן יוצרת מתחברת לאמנות הסופגניות של רולדין".

צור גולן, מנהל קריאטיב ובעלים משותף ב-M&C SAATCHI: "תקופה מיוחדת מחייבת פתרונות מיוחדים. החיבור לאן האמנית הוא בבחינת מזל גדול. כשכבר חשבנו שלא נוכל לבצע את הרעיון שלנו השנה עקב אילוצי הקורונה, מצאנו את אן וקולקציית המסכות המדהימות שלה שהתחברו בדיוק לסופגניות של רולדין. מכאן הדרך להגשמת הקמפיין הייתה קצרה. אני גאה על התוצאה, על המסר של הקמפיין ומודה לרולדין, לקוח מעורר השראה".

קמפיין רולדין. יחצ,
קמפיין רולדין/יחצ

בישראל מתרחשים אירועים של הונאות ברשת ופגיעה בפרטיות. באמצעות שיחת טלפון, הודעה לנייד או למייל, מתחזים לבנק וגונבים מלקוחות את פרטיהם האישיים לחשבונות הבנק. איגוד הבנקים החליט להילחם בתופעה ומשיק קמפיין שמטרתו להגביר את המודעות, בו הוא קורא לגילוי ערנות בכל הקשור להונאות ברשת, התחזות ברשת ובטלפון וגניבת פרטים, במטרה להפחית את חשיפת האוכלוסייה לאירועים כאלה. יושם דגש, במהלך הקמפיין להעלאת המודעות בקרב אוכלוסיית הגיל השלשי וזאת לבקשת השרה לשיוויון חברתי, ח"כית מירב כהן והמפקח על הבנקים על הבנקים, יאיר אבידן שהעלו את הנושא במסגרת מפגש עםאיגוד הבנקים והבנקים.

הקמפיין האינטרנטי יעלה במגוון גדול של אתרי אינטרנט, בכיכובו של צדי צרפתי ותחת הסיסמה: "בנק, זה לא!". צרפתי, המככב בתכנית "זמר במסכה", זוכה לאהדה רבה בקרב כל קהלי היעד ומדבר בגובה העיניים לקהל המבוגר שהוא רלוונטי מאוד לקמפיין. בקמפיין יציג צרפתי מספר אירועים המעלים חשד כי לא נשלחו מהבנקים כשלאחר בדיקה, צרפתי פוסק: "בנק, זה לא!".

במקביל לקמפיין, הקים איגוד הבנקים עבור הלקוחות אתר ובו כל מה שצריך לדעת על הונאות והכלים שיעזרו להם להימנע מליפול לאירוע רשת. הקמפיין מפנה את הלקוחות לאתר, בו ניתן ללמוד מהם הכללים למניעת אירועי רשת. בין השאר, מסב האיגוד את תשומת הלב לסימנים מחשידים של הונאה ברשת ובטלפון, בהם קיימים, בין השאר, אלמנטים של הלחצה בזמן, שגיאות כתיב וניסוח קלוקל, פנייה שאינה אישית, שפה זרה, קישור (לינק) לא מוכר.

מנכ"ל איגוד הבנקים, איתן מדמון, אומר שבתקופת זו חלה עלייה בתדירות מקרי ההונאה וקורא לציבור לגלות ערנות. "התהליכים הדיגיטליים שאנחנו מבצעים מהמחשב ומהסלולר ובמקביל, התעצמו גם הניסינות לבצע הונאות. הבנקים ערוכים היטב להתמודד עם התופעות הללו אבל יחד עם זאת חשבנו כי מחובתנו לסייע לציבור ולהעצים את המודעות לאירועי רשת, במטרה להפחית את חשיפת האוכלוסייה לאירועים אלה".

צדי צרפתי. זהר שטרית,
צדי צרפתי/זהר שטרית

מותגים

מעבדות מותג הדרמו קוסמטיקה לה רוש פוזה, המוביל בעולם, משיק לראשונה סדרת טיפוח אנטי אייג'ינג: Hyalu B5, היאלו B5. שילוב ייחודי של חומצה היאלורונית, בשילוב ויטמין B5 אשר מאיץ את שיקום וריפוי העור ע"י תהליך אפיתליזציה מרפא. היפואלרגני. נבדק על עור רגיש ומכיל את המים הטרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה.

בהיעדר כמות מספקת של חומצה היאלורונית המסייעת לעור להירפא, לשמור על הלחות ולהשתקם, עור הפנים מתקשה להתאושש מהמתחים והלחצים של חיים אורבניים. הנזק מתחיל להתקבע. העור נפגע עם חלוף הזמן. הסממנים הקליניים האופייניים להידלדלות החומצה ההיאלורונית הם: אובדן הנפח והגמישות של הפנים, הופעת קמטים וקמטוטים, לחיים חלולות, קפלים נזולביאלים (קפלי החיוך בין זוויות האף לזוויות הפה) עמוקים יותר…

סדרת הטיפוח אנטי אייג'ינג היאלו B5 מסייעת בתיקון ושיקום העור. צמד מולקולות של חומצה היאלרונית מחדירות לחות אינטנסיבית ונפח לעור הפנים, מועצמות עם ויטמין B5 המתקן ומשקם.

HYALU B5 עם חומצה היאלורונית ב-2 משקלים מולקולריים מותאמים במיוחד שנבחרו ספציפית עבור חדירה אופטימלית לעור, יעילות ובטיחות. חומצה היאלורונית בעלת משקל מולקולרי גבוה: יוצרת מחסום לחות בלתי נראה על פני העור, על מנת לשמור על הלחות, למנוע ממנה להתנדף, ולמלא מחדש את הקמטים והקמטוטים. חומצה היאלורונית בעלת משקל מולקולרי נמוך: מחולקת

לגודל קטן יותר, במשקל זה היא חודרת עמוק יותר לתוך השכבות העליונות של העור עבור אפקט אינטנסיבי יותר של מילוי וחידוש. היא מעוררת, ממריצה ומפעילה מחדש את מנגנון שיקום התאים של העור. תוצאות קליניות: צמד של חומצה היאלורונית + ויטמין B5, שילוב מנצח עבור תוצאות יוצאות דופן של מילוי השבת נפח ומוצקות לעור.

לה רוש פוזה. יחצ,
לה רוש פוזה/יחצ
  • מתחם עופר בילו סנטר אאוטלט מקבוצת קניוני עופר, יערוך מבצע בלאק פריידי בין התאריכים 23.11-30.11.20. המתחם יציע מגוון מבצעי ענק של עד 70% הנחה בחנויות המתחם בכל הקטגוריות: ביגוד, הנעלה, כלי בית ומטבח, ריהוט ועוד.
  • אורבן - ספה GENTO ב-1,690 שקל במקום 2,290 שקל
  • אורבניקה- סריגים 2 ב-90 , פיגמות חורף 2 ב-100 שקל
  • הודיס - כל החנות 2 ב-200 שקל
  • אירופלקס - מיטה מעוצבת +מזרן happy support +זוג שידות ב-8990 שקל במקום 10,640 שקל
  • דה קוסמטיקס סטור - 50% הנחה על כל החנות
  • הולנדיה- שמיכת חורף ALPACA ב-1,597 שקל במקום 2,717 שקל
  • סולתם - פלנצ'ה רוסטר, גריל, עם מכסה ארומה ב-169 שקל במקום 499 שקל, מארז תבניות זכוכית, מלבנית + סיר ב-49 שקל במקום 159 שקל
  • פפאיה - 20% הנחה על הזוג הראשון , 30% הנחה על הזוג השני ,50% הנחה על הזוג השלישי
  • קרולינה למקה - 1+1 על כל המשקפיים
  • שטיחי כרמל - כל מלאי השטיחים במחירים חסרי תקדים עד 66% הנחה
  • אפרודיטה- 2 פיג'מות חורף ב 119 שקל
  • זיפ- 30%-70% על כל החנות
  • סילי- מיטת DALLAS + מזרן RESPONSE ב-5,990 במקום 9,170 שקל
  • ספייסיז - 40% הנחה על כל החנות
  • נייקי- 30%-50% על כל החנות

חברת קמדיס, מהמובילות בעולם המערבי לפיתוח ושיווק מוצרי דרמו-קוסמטיקה, משיקה ערכה ייעודית טיפולית לעור התינוק, לתסמיני עור יבש, אדמומי ומגורה האופייני למחלת האטופיק דרמטיטיס, בתזמון מדויק ליום ילד הבינלאומי, שכן מדובר במחלת עור ש90% מהסובלים ממנה הם תינוקות וילדים.

אטופיק דרמטיטיס או דלקת אטופית היא דלקת עור כרונית שכיחה בקרב ילדים (כ- 20% מהילדים בעולם המערבי ולפחות 85% מהחולים בה יחלו עד גיל 5). המחלה מתבטאת בגרד, יובש של העור ואדמומיות שמציקים מאוד, מלווים לעיתים בזיהומים משניים המחייבים אשפוז בבתי חולים. למרות המחקר הרב הנערך בנושא הדלקת האטופית, אין עדיין תשובה חד משמעית לסיבת המחלה. התשובה המקובלת, היא כי קיים שילוב של נטייה גנטית והשפעה סביבתית, יחד עם פגם במערכת החיסונית, וכישלון של העור בתפקידו כחיץ בפני גורמים זרים מזיקים חיצוניים. שכיחות המחלה נמצאת בעלייה מתמדת בכל העולם וגם בישראל, כתוצאה מעלייה במזהמים סביבתיים ואלרגנים. בישראל ישנם כ - 300 אלף הסובלים מהמחלה.
תינוקות ופעוטות סובלים ביותר ממנה, הסבל מלווה בלילות ארוכים ללא שינה בגלל הגירודים. אצל הילדים, הדלקת תופיע בעיקר בקפלי העור ובמרפקים, או מאחורי הברכיים ובשורשי כפות הידיים.

קמדיס. יחצ,
קמדיס/יחצ

חברת "קרשר" ישראל מציגה חידוש עולמי בתחום טכנולוגיית מכשירי ניקוי. סדרת מכשירי ניקוי לבית ולגינה עם סוללות נטענות שעליהן צג דיגיטלי המציג את זמן הטעינה והעבודה.

חברת "קרשר" (KARCHER) הינה החברה המובילה בשוק העולמי בתחום מכשירי ניקיון וטכנולוגיות חדשות בענף מכשירי הניקיון ,משיקה בימים אלו מהפכה בתחום מוצרי הניקיון הנטענים באמצעות סוללות (ללא צורך בכבל חשמל), פורצות דרך באיכות ובטכנולוגיה שלהן. כל הסוללות הינן בעלות צג דיגיטלי המאפשר למשתמש לקבל נתונים בכל שלב בזמן טעינת הסוללה ובזמן השימוש במכשיר. הצג מראה את זמן השימוש בסוללה וכמה זמן נשאר לשימוש בסוללה עד להטענתה מחדש.

סדרת מכשירי הניקוי האלחוטיים עם הסוללה הנטענת של "קרשר" (KARCHER) כוללת: מכונת שטיפה בלחץ, אקדח שטיפה ידני , שואבי אבק, מפוח ועוד.

צג הבטריה הנטענת במכונת קרשר. יחצ,
סוללה נטענת של קרשר/יחצ

מלון "קיסר פרמייר" אילת ייפתח מחדש אחרי הסגר השני ביום חמישי 26.11. האורחים שיזמינו אירוח במלון היו חייבים לערוך בדיקת קורונה 3 ימים לפני אירוח כדי לקבל תוצאות (ניתן גם לערוך בדיקות בפחות זמן לפני אירוח בתנאי שהיו תוצאות עד מועד האירוח). כ-135 אנשי צוות ומנהלים ישובו מחל"ת לעבודה עם פתיחת המלון בן ה- 242 חדרים.

זיו ארזואן מנכ"לית המלון:" אנו לימודי ניסיון בהפעלת המלון בהתאם להנחיות ה"תו הסגול" תוך יצירת נהלים וסטנדרטים מחמירים שקבענו לעצמנו ברשת מלונות קיסר "פרמייר" לטובת איכות השירות ובריאות האורחים והצוות, נהלים וסטנדרטים שנקבעו עם פתיחת המלון בחודש יוני, שימשיכו עמנו לאורך זמן".

בחדרים יועמדו לרשות האורחים ערכות אישיות. הכוללות מסכות ומגבונים אלכוהוליים. שטחי המלון הציבוריים הותאמו להנחיות הריחוק החברתי עם סימוני שמירת מרחק, מחיצות ועמדות חיטוי. בחדר האוכל, בנוסף להנחיות התו הסגול יקבל כל אורח מלקחיים וכפפות חד פעמיות לשימוש לאישי. מחלקת ההזמנות והמכירות במלון פעילה, ואתרי המכירות הדיגיטליים פתוחים להזמנות.

פתיחתו המחודשת של המלון תלווה במבצעים ושיתופי פעולה אטרקטיביים למזמינים - המחיר לזוג סופ"ש 2 לילות חצי פנסיון 1499 שקל ובאמצע שבוע לזוג 2 לילות חצי פנסיון 1399 שקל. רשת מלונות "קיסר פרמייר" כוללת 4 מלונות באילת, טבריה, ירושלים, ומלון ביאליק ברמת גן.

מלון קיסר. יחצ,
מלון קיסר פרמייר/יחצ

אף על פי שצבע השיער של בעלי חיים, ממש כמו שלנו, מוכתב על ידי גורמים גנטיים, מחקרים מהשנים האחרונות מראים שתזונת החייה יכולה גם היא להשפיע על עוצמת הפיגמנט הטבעי שלה. חומצות אמינו מסוימות כמו פנילאלנין וטירוזין משפיעות על עוצמת הפיגמנט השחור, ומאכלים עשירים בנחושת מעצימים את פיגמנט הפרווה האדום. לעומת זאת, לכלבים בעלי פרווה לבנה מומלצת כמות נמוכה יותר של חומצות אמינו ומינרלים על מנת למנוע היווצרות כתמים כהים בפרווה.

סדרת מזון חדשה לכלבים מציעה תזונה מותאמת לא רק לגיל הכלב אלא גם לצבע הפרווה, בתרכובת מדייקת שמבטיחה לא רק פרווה רכה, בוהקת ובריאה - אלא גם העצמה של הפיגמנט הטבעי של הפרווה. הסדרה Superior Care, המשתייכת לקטגוריית המזון הגבוהה לכלבים (סופר-פרימיום) של חברת - Nature Protection מציעה מזון מותאם לכלבים שחורים, אדומי ולבני פרווה.

תרכובת מזון לכלבים אדומי פרווה מכילה את נוסחת RCE) Red Coat Enhancer) המיועדת לסייע בשמירה והגברת הפיגמנט האדום. בין היתר מכילה התרכובת שרימפס טריים ושמן סלמון אטלנטי עשיר בחומצות שומן אומגה 3 ואומגה 6, פרוביוטיקה טבעית - לתמיכה במערכת העיכול, ונוגדי חמצון כמו ויטמינים E, C ופוליפנולים מתמצית תה ירוק.

תרכובת מזון לכלבים שחורי פרווה מכילה כמות מאוזנת של חומצות אמינו שמסייעת בהגנה ובשיפור פיגמנט פרווה שחור, בפורמולה ללא חיטה שמסייעת להפחית את הסיכון לאלרגיה לגלוטן. חומצות שומן אומגה -3 ואומגה 6, נוגדי חמצון טבעיים בהם ויטמין E ותמצית רוזמרין המסייעת בהגנה על תאים מפני ההשפעה השלילית של רדיקלים חופשיים.

תרכובת מזון לכלבים לבני פרווה מכילה נוסחה ייחודית המסייעת בהפחתת כתמים כהים סביב העיניים, הפה והכפות המופיעים עקב דמע או רוק. ללא מרכיבים מבוססי דגנים אשר עלולים לגרום לתגובות אלרגיות, בתרכובת במתאימה לכלבים עם מערכת עיכול רגישה. מכיל סלמון נורווגי וסרטן קריל אנטארקטי - מקור ייחודי לאומגה 3 שיתרונותיו הוכחו מדעית. על פי נתונים אחרונים אומגה 3 מסרטן קריל נספגת בגוף הכלב בצורה אפקטיבית יותר פי 2.5 משמנים דגים רגילים.

תרכובות חדשות מזון כלבים. יחצ,
תרכובת חדשה לכלבים/יחצ

חברת B&D (בטר אנד דיפרנט), המתמחה בייצור ושיווק מוצרי מזון טבעיים, משיקה סדרת אטריות מיוחדת ואיכותית מקמח כוסמין 100% מלא. בסדרה 3 סוגי אטריות: אטריות דקות, אטריות רחבות ואטריות דקיקות. האטריות הטעימות נהדרות להכנה של מנות מגוונות ובהן מוקפצים, מרקים, פשטידות, תבשילים, מנות מתוקות ועוד.

כוסמין היא מין דגן חיטה קדום, ששימש כמזון במקומות שונים במזרח התיכון ובאירופה, מתקופת הברונזה ועד ימי הביניים. את מקומו תפסה חיטת הלחם, אותה קל יותר לגדל ולעבד. קמח כוסמין מלא, הנטחן מהגרעין בשלמותו, עשיר בחלבון, ויטמינים ומינרלים. מאחר והרכב הגלוטן שבו שונה מזה שבחיטה, הוא נוח יותר לעיכול ועשוי להיות ידידותי וסביל יותר עבור הסובלים מרגישות קלה לחיטה. הודות לקליפתה הקשה, המגינה על גרגיריה בפני מזיקים - הכוסמין מרוססת הרבה פחות מחיטה רגילה (חיטת לחם).

כל האטריות בסדרה מכילות קמח כוסמין 100% מלא וטעמן המיוחד ישדרג כל מנה. כשרות: בד"צ העדה החרדית ורבנות ירושלים. מחיר: 8.90 - 9.90 שקל לאריזה במשקל 200 גרם. להשיג ברשתות שיווק, חנויות טבע ובחנויות מובחרות.

בטר אנד דיפרנט אטריות כוסמין. יחצ,
בטר אנד דיפרנט/יחצ

לא תמיד יש זמן או תקציב לביקורים אצל המניקוריסטית, בעיקר בתקופת הקורנה ובימי החורף הקרים. מותג הלקים essie משיק 3 גוונים חורפיים של לקים מסדרת ג'ל קוטור לחורף 2021, המבטיחים ברק, עמידות לאורך זמן, ללא צורך במנורת UV ועם תהליך הסרה פשוט כמו לק רגיל. סדרת הג'ל קוטור בהשראת ההוט-קוטור בעולם האופנה, משלבת בין טכנולוגיה, חדשנות ואיכות מוקפדת.

גווני החורף החמים - הצבעים הטרנדיים מתאפיינים בגווני יין עמוקים, בהשראת התקופה הקרה של השנה, המתאימים לכל לוק: מראה טרנדי, אלגנטי, נועז וסקסי ואפילו ללוק ספורטיבי עם קריצה שובבה. לצד גווני היין העמוקים מציע המותג גוון לק כסוף מטאלי שמתאים למריחה על כל הציפורן בפני עצמו או לנועזות בשילוב גווני היין. טיפ: זה הזמן לפתח את הדמיון ולהתפרע עם שילובים - נסו להוסיף נקודות כסופות, פסים גיאומטריים או פרנץ' מתכתי בקצות הציפורניים. מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 שקל.

אז כיצד זה עובד? מורחים 2 שכבות של צבע, המספקות כיסוי מושלם לציפורניים ולאחר כמה שניות לאחר שהלק יתייבש באוויר מורחים top coat שקוף שלessie המעניק גימור ג'ל מבריק ועמידות לאורך זמן. ניתן להסיר עם כל אצטון או מסיר לק.

שמן משמש לטיפוח הציפורניים - שמן על בסיס, מעניק לחות והזנה לציפורן ומסייע בטיפול הקטיקולה לאחר מריחת הלק. השמן משלב פורמולה ייחודית המכילה 97% חומרים טבעיים בלבד! טיפ: למרוח על הקטיקולה (מסביב לציפורן) לריכוך ושמירה על ציפורניים בריאות. לקבלת תוצאה מיטבית יש להשתמש פעמיים ביום. מחיר מומלץ לצרכן: 62.9 שקל.

הגוונים החדשים של ESSIE. יחצ,
הגוונים החדשים של ESSIE/יחצ

לוריאל פרופסיונל, מותג חדשני ופורץ דרך בתחומו, החוגג 110 שנים, משיק את האפליקציה החדשנית Style My Hair Pro - הראשונה בעולם המציגה הדמיה מדויקת המאפשרת ללקוחה לראות במדויק את הגוון הנבחר לשערה בעודה יושבת במספרה, ללא הסתמכות על קטלוג צבעי שיער מודפס, לתיאום ציפיות מדויק יותר. ההדמיה מתבצעת באמצעות טאבלט, תוך חיסכון משמעותי בנייר והדפסות, דבר התורם לאיכות הסביבה.

האפליקציה של לוריאל פרופסיונל פותחה ככלי מקצועי למעצבי שיער מקצועיים והיא מאפשרת גם דיאלוג מקצועי ביניהם. האפליקצייה החדשנית משנה את חווית צביעת השיער והופכת את המספרה למרחב דיגיטלי מחובר ומודרני יותר.

האפליקציה מציגה טכנולוגיה תלת-ממדית ושמה קץ לאי ההבנות בין מעצב/ת השיער ללקוחה בכל הקשור לצבע. הלקוחות יכולות לנסות וריאציות צבע אינסופיות, מקבלות תמונה אמיתית של המציאות, ויכולות לבצע את הבחירה הנכונה מבלי לחשוש מהתוצאה הסופית. מעתה אין חוסר ודאות וחששות, אלא הדמיה מציאותית ואמיתית.

בנוסף, האפליקציה כוללת ספר דוגמאות דיגיטלי, באמצעותו מעצבי השיער יכולים לבחור מתוך מנעד הגוונים הרחב של לוריאל פרופסיונל, ליצור ולהשתמש בלוחות אווירה, השראות ועוד.

פול בנעדי, מנכ"ל חטיבת המוצרים המקצועיים בלוריאל ישראל מסר: "באמצעות האפליקציה החדשנית המותג לוריאל פרופסיונל מעניק לתעשיית עיצוב השיער כלים מודרניים שישנו את אופן העבודה של מעצבי השיער וישדרגו את הדיאלוג בין מעצב השיער ללקוחה. תוך מספר דקות בלבד מעצב השיער יוכל להבין את הלקוחה ולהתאים לה את הגוון המדויק לה, והיא תוכל לראות באופן מוחשי כיצד תיראה ולקבל את הייעוץ הטוב ביותר עבורה באופן אישי".

לוריאל פרופסיונאל. יחצ,
לוריאל פרופסיונל/יחצ

ועוד מלוריאל: המותג מציע שני שמנים לשיער מסדרת אלביב. המוצרים כוללים פורמולה קלילה, אינה שומנית המתאימה עצמה לצרכים הייחודיים של כל סוגי השיער ומעניקה לשיער זוהר טבעי, טיפוח אינטנסיבי ורכות מתמשכת.

הסדרה כוללת שמפו, מרכך, מסכה וקרם לשיער, ובנוסף שני סוגי שמנים: שמן לשיער רגיל -מעבדות הפיתוח של לוריאל פריז ייצרו את השמן המבוסס על תמציות שמנים מיוחדות, המחליקות ומגינות על סיבי השיער מפני פגעים חיצוניים כמו מחליקי שיער, חפיפה מרובה, שמש וזיהום אוויר.

שמן לשיער צבוע ויבש - המותאם במיוחד לצרכי שיער צבוע ושיער עם גוונים. באמצעות 6 תמציות שמנים נדירות, המשולבות במומחיות עם מסנני קרינה, הנוסחה מגנה ומטפחת את השיער, ומדגישה את הברק והזוהר של צבע השיער.

השימוש בשמן לשיער יוצר 87% אנטי פריז, מעניק 43% הגנה מנזקי קרינה UV, 98% הגנה משבירת השיער ומסייע לשערה לעמוד בחום של עד 230°.

סדרת השמנים לשיער של אלביב מועשרת ב- 6 תמציות שמני פרחים: שמן לוטוס, שמן קמומיל, שמן פרח ה - Tiare, שמן dog daisy, שמן ורדים, שמן פשתן ובאומגה 6, המזינים ומשקמים את סיבי השיער ומחזירים לשיער את החיוניות שלו. השמנים בעלי מרקם עשיר, המעניקים כיסוי קטיפתי ובלתי נראה, המגן על סיבי השיער מפני פגעים חיצוניים.

מחיר מומלץ לצרכן: 39.99 שקל, תכולה: 100 מ"ל

שמן לטיפוח השיער אלביב של לוריאל. יחצ,
שמן לטיפוח השיער אלביב של לוריאל/יחצ

רשת ג'מבו סטוק ממשיכה להתרחב וחתמה עם ביג מרכזי קניות. במסגרת שיתוף הפעולה, תפתח הרשת את החנות הראשונה במתחמי ביג בצ'ק פוסט במהלך דצמבר. במהלך 2021 צפויה הרשת להתרחב עם כשלושה סניפים נוספים במרכזי ביג השונים ברחבי הארץ.

פתיחת החנות הינה צעד אסטרטגי נוסף של התרחבות החברה, והחנות בצ'ק פוסט הינה החנות ה-12 של הרשת. החנות תשתרע על שטח של כ-600 מ"ר, ותציע חווית קנייה ייחודית לכל המשפחה במחירים ללא תחרות. החנות מעוצבת בקונספט חדשני הכולל חלוקה לקטגוריות המוצרים השונות: פריטי עיצוב, ריהוט ונוי לבית, טקסטיל ומצעים, מוצרים למטבח וכלי בית, מוצרים ואביזרים משלימים לחדר הרחצה, צעצועים, משחקים ופנאי לילדים ותינוקות, קמפינג, חשמל וכלבו, ניקיון ופארם, פרקטיקה לבית ועוד. המוצרים בחנות מוצעים בטווח של 50 אגורות ועד 399 שקל בלבד.

רועי ונונו מנכ"ל ג'מבו סטוק. יחצ,
רועי ונונו מנכ"ל ג'מבו סטוק עם מנהל הנכסים של קבוצת ביג גולן איפרגן/יחצ

מסטיק Orbit המוביל בישראל, משיק לרגל החורף טעם חדש במהדורה מוגבלת בטעם תפוח. Orbit מגיע בפורמט הבקבוקונים האהוב והמוכר במהדורת חורף מוגבלת בטעם תפוח מעודן ומרענן. Orbit מתחבר לפרי המוביל את עונת החורף, עם טעם ייחודי ונראות אופיינית לתקופה שמזמנת התכרבלות נעימה מול התנור.

המוצר החדש הינו מסטיק ללא סוכר המשלב בין איכות, טעם מרענן ותרומה לתחושת רעננות וניקיון מתמשכת. המוצר הוא פרי מחקר ופיתוח של חברת מרס העולמית. מסטיק Orbit הוא מותג עולמי, ממנו נהנים מיליוני אנשים ברחבי העולם. מחיר מומלץ לצרכן 10.9 שקל. ניתן להשיג במגוון רשתות השיווק.

אורביט תפוח. יחצ,
מסטיק אורביט תפוח/יחצ

ניופאן, יבואנית מוצרי החשמל המובילה בישראל והיבואנית הבלעדית של BOSE בישראל משיקה בצמוד להשקה העולמית את מוצרי ה-Truly Wireless החדשים של BOSE, מותג האודיו המוביל בעולם. משקפי השמש Bose Frames Tempo החדשות, משקפי שמש אודיו ספורט בעיצוב אווירודינמי בעלות טכנולוגיית ה- Open ear Audio הייחודית של Boseהמאפשרת חווית סאונד ייחודית עם דיבורית ורמקולים מובנים. הן קלות משקל ובעלות עיצוב המאפשר נוחות אידיאלית לאורך זמן והתאמה מעולה לכל סוג פנים ובכל סביבה ספורטיבית שהיא.

אוזניות הספורט האלחוטיות של BOSE בעיצוב חדשני ייחודי, קטן יותר, עוצמתי יותר. עמיד בפני זיעה, אידיאליות לריצה, אימוני כוח, רכיבה על אופניים, יוגה ואימוני ספורט נוספים. טכנולוגיית ה- Volume-optimized Active EQ הייחודית של Bose מבטיחה קול טבעי ומאוזן בעת האזנה למוזיקה,קיום שיחות וקולות שונים בכל עוצמות קול. עיצוב מתאמי ה - Stay Here Max הייחודי של BOSE מאפשר נוחות אידיאלית לאורך זמן ומבטיח שהאוזניות יישארו בבטחה על האוזניים גם באימונים בעוצמות גבוהות. אוזניות ה-Earbuds מגיעות עם מתאמים בשלושה גדלים להתאמה מושלמת.

אוזניות BOSE. יחצ,
אוזניות Truly wireless של Bose/יחצ

חב' "טבע נאות" משיקה בימים אלו קולקציה חדשה של נעלי גברים לחורף 2020-21.

בולט בקולקציה זו הינו דגם "אבידנס",נעליים במראה אלגנטי עם רצועה צדית ולולאה דמוית אבזם רפידת נוחות אנטומית נשלפת וסוליית פוליאוריתן קלה. הדגם מיוצר בעבודת יד ומחירו 600 שקלים.

חברת "טבע נאות" הינה יצרנית ומשווקת נעלי הנוחות מספר 1 בישראל ואחת מהחברות המובילות בעולם בקטגוריה זו. נעלי טבע נאות מיוצרים במפעל החברה בקיבוץ נאות מרדכי בצפון. בשנה אחרונה יצרה החברה כ-1.5 מיליון זוגות נעליים. 70% לייצוא 30% לשווק בישראל בכ-60 חנויות רשת טבע נאות.

דגם אבידנס נעלי טבע נאות. יחצ,
דגם אבידנס של טבע נאות/יחצ

במהלך חודש נובמבר מצוין ברחבי העולם שבוע המטבח האיטלקי והמנות האיטלקיות, אשר רבות מהן מזוהות במיוחד עם רטבי עגבניות כגון פסטה, פיצה, לזניה ועוד קלאסיקות אהובות.

לרגל שבוע המטבח האיטלקי מציג מותג העגבניות המוביל באיטליה MUTTI, מבית Ristretto, מארז מושלם שמשדרג כל מזווה ביתי. המארז יציע את כל מגוון מוצרי MUTTI אותם ניתן לשלב בשלל מנות ותבשילים אהובים ומוכרים שישדרגו כל תבשיל. אל המארז תצורף חוברת מתכונים המשלבת את מוצרי המארז המציעה מתכונים ביתיים ומגוונים שיגרמו לכם לקטוף מחמאות, החל מלזניה ופסטה בולונז ועד לדג ברוטב עגבניות חריף, מטבוחה ושקשוקה.

מארז MUTTI כולל: פחית עגבניות חתוכות דק Polpa, רסק עגבניות 140 גרם (זוג), מחית עגבניות Passata, רסק עגבניות בשפופרת, רוטב פיצה, עגבניות מקולפות Pelati ואת חוברת המתכונים של Mutti. המארז יימכר במחיר מיוחד של 55 ₪ והוא ניתן לרכישה באמצעות אתר האינטרנט של ריסטרטו https://www.ristrettoathome.co.il/.

מוצרי MUTTI מתבססים על עגבניות איטלקיות בלבד אשר נקטפות במהלך חודשי הקיץ כאשר העגבניות בשיאן - בשלות, אדומות ומתוקות מטבען. ב-Mutti מתחייבים לכך שבתוך 6 שעות מרגע הקטיף, העגבניות נארזות בפחיות או מבוקבקות בצנצנות. התוצאה מורגשת במטבח - מוצרים באיכות גבוהה אשר משדרגים את הבישול בבית.

מארז מוטי. יחצ,
מארז מוטי/יחצ

150 שנה חלפו מאז שבית הקוניאק המוביל Hennessy (הנסי) ייצר לראשונה את הנסי O.X שלימים הפך בלנד X.O לקטגוריית קוניאק בינלאומית רשמית. לכבוד המאורע המרגש, חבר בית הקוניאק לאדריכל העל פרנק גרי שעיצב מהדורה מוגבלת, בשתי גרסאות, אשר אחת מהן תגיע לארץ ב-120 יחידות בלבד ואילו השנייה, בעלת 150 בקבוקים בלבד בכל העולם, תימכר בעולם במחיר של 15,000 פאונד לבקבוק אחד.

גרי, אדריכל יהודי קנדי בן 91, כנראה אחד האדריכלים החשובים והבולטים בימינו, חתום על מבנים אייקונים ברחבי העולם בניהם הגוגנהיים בבילבאו, אולם הקונצרטים של וולט דיסני בלוס אנג'לס, מוזיאון קרן לואי ויטון בפריז ועוד. פרנק ידוע בסגנון ארכיטקטוני יוצא דופן המושתת על תנועה ומתיחת הגבולות של כוח הכבידה. בשנת 2003 גרי אף הוזמן לישראל לתכנן את מוזיאון הסובלנות בירושלים אך לבסוף פרש מהפרויקט.

שיתוף הפעולה בין בית הקוניאק המפורסם לבין פרנק גרי התקיים הודות לחזון המשותף של השניים בימים מורכבים אלה של תקווה לעתיד טוב, אופטימיות ושמחה.

לכבוד חגיגות 150 שנה ליצירת הנסי O.X, שאב פרנק גרי את השראתו בעיצוב הבקבוקים מבלנד הקוניאק העשיר והמורשת שלו, וכן מנהר השארנט שבצרפת החוצה את מחוז קוניאק שם ממוקם בית הנסי. אריזת הבקבוק בגרסה שהגיעה לארץ עשויה מזכוכית המדמה את זרימת הנהר ואת השתקפות האור דרכו.

את גרסת הזהב היוקרתית אותה גרי עיצב, ייצרו ב-150 יחידות בלבד בעולם לכבוד חגיגות 150 כאשר חתימתו של גרי מוטבעת עליה. בקבוק זה עטוף בברונזה "מקומטת" טבולה בזהב 24 קראט שנועדה לדמות תנועת מים והשתקפות האור עליה. כל בקבוק נארז בקופסת עץ רב שכבתית המגינה עליו. גרסה זו לא ניתנת להשגה בישראל ותימכר בעולם ב-70,000 שקל (15,000 פאונד) כאמור.

בלנד הנסי X.O יוצר לראשונה בשנת 1870 ביוזמת מוריס הנסי, דור רביעי למשפחה, אשר ביקש מהמאסטר בלנדר לייצר קוניאק מיוחד שיישמר עבור משפחה וחברים קרובים, תוך שימוש בתזקיקים (eaux-de-vie) שהתיישנו ארוכות (ומכאן זכה לכינוי Extra Old) ליצירת הבלנד המושלם. מאז הפך הנסי O.X לבלנד הראשון של קוניאק שהשיג מוניטין בינלאומי עד שהפך למדד לאיכות בלתי מתפשרת.

את המהדורה המוגבלת בגרסה המורחבת של הנסי X.O בעיצובו של פרנק גרי ניתן להשיג בחנויות האלכוהול המתמחות ברחבי הארץ במחיר 999-1,100 שקל עד גמר המלאי (המחיר הסופי יקבע ע"י הקמעונאי בלבד).

בקבוק הנסי. יחצ,
הנסי XO/יחצ

חולמים להצליח בעבודה, בזוגיות? החלום שלכם מעבר לפינה אבל מרגישים תקועים? מעיין לביא, בעלת רשת ההרזיה והחיטוב "מעיין האושר והכושר", מזמינה אותכם להרצאתה המעשירה והמעצימה "להצלחה מכישלון", המבוסס על סיפור חייה המרתק בתור ילדה ונערה שסבלה מעודף משקל קיצוני שטרגדיה אישית הביאה אותה לעלות על שיטת הרזיה שפיתחה לרדת במשקל עם האוכל הרגיל שלך. בעזרתה היא השילה ממשקלה בקלות יחסית כ-30 ק"ג , ומצליחה לשמור על גיזרה חטובה כבר למעלה מ-18 שנה. בהרצאה תקבלו כלים ותובנות שיועילו לכם בדרך להגשמת חלומכם. למעין, בוגרת וינגייט, מרצה ומנטורית לירידה במשקל ולהעצמה נשית, חשוב להעביר את המסר בסדרת הרצאות שבמגבלות הקורונה יערכו כרגע בזום. כדי לשריין את מקומכם בהרצאת הדגל במוצ"ש הקרוב 28.11 בשעה 20:00 חייגו 8624 *

מעיין לביא/יחצ

המשקפיים החכמים של חברת Epson, שהביאו את בשורת המציאות הרבודה אל ה"שטח", השתדרגו. ה- Moverio BT-30C החדשים מספקים רזולוציה גבוהה במיוחד ומאפשרים פתיחה של שלוש אפליקציות נפרדות בשלושה מסכים שונים - מול העיניים, כך שהמשתמש יכול לעבור בין הפעילויות השונות פשוט על ידי סיבוב הראש. קיימת גם גרסת Moverio BT-30C USB-C שניתן לחבר למגוון סמארטפונים מבוססי אנדרואיד לטובת הנאה מתכני הטלפונים.

המשקפיים של Epsonמתפקדים היטב בסביבת העבודה היומיומית ובמיוחד עבור אנשי השטח שצריכים לקבל הנחיות מרחוק. בימים של סגר, גם אם לא תשתמשו בהם בחוץ, ניתן ליהנות מהם במשרד, לשפר את יעילות העבודה ואפילו לעשות בהם שימוש בשעות הפנאי - למשימות בהן הידיים צריכות להיות חופשיות: ניתן לצפות בסרטוני מתכונים בזמן הבישול במטבח, או סתם לחבר אותם לרחפן של הילד, או למצלמת הווידאו הביתית, כדי לקבל נקודת מבט מגוף ראשון. השמיים הם הגבול.

עטיית המסכה על הפנים כבר הפכה להיות חלק בלתי נפרד מחיי היום יום. כדי להימנע מפגמי עור או ראשים שחורים, חשוב להקפיד על ניקוי יעיל של עור הפנים. עור מעורב עד שמן מאופיין בהפרשת יתר של סבום ובשמנוניות על כל שטח הפנים או חלקם. לעתים, בעלי עור מעורב או שמן סובלים מפגמי עור כראשים שחורים או מעבר להפרשת השומן; גם אלה דורשים טיפול יומיומי. על מנת לטפל בפגמים אלה, יש לשלב בשגרת הטיפוח מוצרי ניקוי יעילים, בעלי רכיבים המתאימים לבעלי עור מעורב או שמן, שיעניקו להם טיפול ממוקד להפחתת מראה הפגמים ומראה ברק שומני.

מותג הטיפוח 'גרנייה' מציע 3 מוצרים שהם Must לטיפול בראשים שחורים:

פיור אקטיב 3 ב-1 פחם לניקוי ראשים שחורים - שלוש פעולות במוצר כוכב אחד: ניקוי: הפורמולה עשירה בחומצה סליצילית, הידועה ביכולותיה לטהר את העור ולנקות אותו ביסודיות מלכלוך ולסייע בהפחתת הפגמים. גרגירים: מכיל חלקיקי פילינג המופקים מן הטבע, לניקוי אינטנסיבי של הנקבוביות ושל הראשים שחורים. מסכה לניקוי אינטנסיבי: שימוש במוצר כמסכה, יאפשר לרכיבי הניקוי היעילים -פחם צמחי ותמצית אוכמניות- להפחית ביעילות את מראה הברק השומני לאורך זמן ולהותיר את העור בתחושה רעננה, טהורה ונקייה. מחיר מומלץ לצרכן: 35.9 שקל (150 מ"ל)

מסיכת פחם מתקלפת לניקוי ראשים השחורים Pure Active Peel Off- - מסכה המכילה פחם ממקור נטורלי, מינרל הידוע ביכולת הספיחה העוצמתית שלו + חומצה סליצילית, רכיב אידיאלי לבעלי עור מעורב או שמן. מחיר מומלץ לצרכן: 41.9 שקל (50 מ"ל)

מסיכת לחות טישו פחם טהור אצה שחורה Pure Charcoal TISSUE MASK - מסכה חד פעמית לטיהור העור, הענקת לחות וצמצום מראה הנקבוביות, מכילה חומצה היאלורונית, תמצית אצות שחורות, אשר בשימוש מתמשך מסייעות בצמצום מראה הנקבוביות, ופחם טהור הידוע ביכולות ספיחת לכלוך. מחיר מומלץ לצרכן: 14.9 שקל (28 גרם)

סדרת מוצרי גרנייה. יחצ,
גרנייה/יחצ

הסקוטית מבית ישרקו, המייבאת ומשווקת מוצרי מזון מהמובילים בעולם, משיקה במסגרת השקה עולמית וגם כאן בישראל - ליקר אמרולה קרם וניל, עם 15.5% אלכוהול, שיצטרף למשקה האמרולה הקיים בארץ כבר 25 שנה.

תהליך ייצור המשקה בתערובת של שמנת טרייה, משובחת, ג'ינג'ר עוצמתי מניגריה ווניל ממדגסקר, עם תזקיק פירות מרולה. זיקוק ה"יין", שנעשה מהפרי מתבצע בדודים גדולים. לאחר הזיקוק מוסיפים המרכיבים השונים, בתהליך השמור לאמרולה ליקר. לאמרולה ארומות של וניל בורבון מדגסקני, מלוות רמזים חריפים של ג'ינג'ר עם פרי מרולה. שכבת שמנת קטיפתית שמציפה את חלל הפה. הליקר מכיל תמציות וניל ג'ינג'ר שמקורן רק באפריקה.

אמרולה וניל עשיר והרמוני, עם נגיעות חריפות. מומלץ להגיש קר ומתאים לכל קינוח שוקולד או פירות אדומים. ואף, יפתיע בקוקטיילים שמבוססים על אייריש קרים.

ליקר אמרולה - ליקר השמנת המעולה, השני בעולם מבין סוגי הליקרים, יוצר לראשונה בשנת 1989. תחילה הוא לא הכיל שמנת וכמעט הורד מהמדפים ואז, בהברקה של רגע, הוספה לו שמנת והוא הפך ללהיט היסטרי. מאז ועד היום, הפך האמרולה לפופולארי מאוד באפריקה ובעולם כולו וכיום הוא משווק ליותר מ-70 מדינות.

הליקר מיוצר מפרי עץ האמרולה, הגדל באופן טבעי בדרום אפריקה. הפרי נאסף בכל רחבי המדינה הענקית ומובל בכל דרך אפשרית, כולל באמצעות תושבי הסוואנות שאוספים אותו בשקיות ניילון, במכלים קטנים, בסירים ולפעמים גם בשקי בד עשויי בגדים ישנים ומביאים אותו ברגל למרכזי איסוף שבטיים. משם הוא עובר למרכזים גדולים יותר, עד שלבסוף הוא מגיע למרכז הייצור של הליקר, בסטלנבוש - בירת היין של דרום אפריקה. שם הוא מנוקה מקליפתו, נסחט ועובר תהליך תסיסה. עם סיום תהליך התסיסה, עובר הנוזל זיקוק בדודי נחושת ומשם עובר להתיישנות של כשנתיים בחביות עץ אלון.

במהלך השנתיים ובאופן מבוקר, מועשר הנוזל בתמצית מרוכזת של פרי האמרולה. השלב האחרון הוא יצירת הקרם, שהוא למעשה ערבובו של הליקר עם שמנת משובחת. תהליך זה נעשה בטכנולוגיות החדישות ביותר, וזאת על מנת להפיק מוצר מזוקק ובאיכות הגבוהה ביותר.

מחיר לצרכן: 79.90 שקל.

הסקוטית מבית ישרקו. יחצ,
אמרולה, עכשיו גם בטעם וניל/יחצ

בחנוכה הקרוב נס גדול יקרה שוב והפעם, לראשונה, יחגגו תיירים ישראליים ויהודים מרחבי העולם את חג האורות בדובאי. אז איך הולכים קהלי הפרמיום שומרי הכשרות לחגוג באמירויות? השף הישראלי של ישרוטל ורויאל ביץ' הוטס על מנת לנהל מערך קולינרי כשר באתרי הנופש המובילים של האמירויות, שהולכים להגיש מטבח פיוז'ן כשר המשלב מרכיבים מקומיים עם מאכלי עדות יהודיים

תיירות הפרמיום היא אחת מנקודות החוזקה של ענף התיירות באמירויות, אשר מתמחה ביצירת חוויות תיירות ייחודיות שמגדירות מחדש את רמת הציפיות ומעלות את סף הריגוש לשיאים חדשים. יחד עם זאת אירוח של קהלי פרימיום שומרי כשרות היא משימה מורכבת מאחר ומדובר בקהלים שמקפידים על תפריט כשר מחד, ומצפים לרמה קולינרית גבוהה מאוד מאידך.

החל מחנוכה הקרוב צפויים שלושה אתרי נופש יוקרתיים בדובאי לארח קהלי פרמיום כשרים:
ריזורט ספא ניקי ביץ' (Nikki BeachHotel) האקסקלוסיבי, ממנו נשקפים נופים מרהיבים של קו הרקיע של דובאי מכל חדר לצד חוויית בידור לפי טעם אישי, מערכת תאורה ואווירה בהתאמה אישית בחדרים, ספא, מכון כושר, וחוף ים מבודד הכולל שירות מלא.

אתר הנופש פיירמונט דה פאלם (Fairmont The Palm), המותאם יותר למשפחות עם ילדים צעירים ומציע, לצד חדר כושר, ספא, וחוף ים פרטי גם ארבע בריכות שחיה חיצוניות - אחת למבוגרים בלבד, מועדון ילדים, מועדון צעירים ופארק מים. ומלון סופיטל ג'ומיירה ביץ' (Sofitel Dubai Jumeirah Beach) בעל המיקום המרכזי - כחמש דקות ממרינה דובאי.

את הקו הקולינארי הכשר ינהל השף איתן מזרחי, השף של רשתות ישרוטל ורויאל ביץ', והשף הרשמי של נבחרת ישראל, אשר הרכיב לנופשי הפרמיום של דובאי תפריט פיוז'ן המשלב מאכלי עדות עם מרכיבים מקומיים במנות ייחודיות כמו "לביבת שיח" המורכבות מתפוחי אדמה פריכים וקרם ארטישוק ירושלמי ומוגשות לצד צ'יפס בטטה. "לביבת השלום" המשלבות תפוחי אדמה, גבינת פטה ועגבניות שרי מהערבה, ו"לביבת דובאי סטייל" עשויות בטטה, סילאן, תות שדה ועלי זהב אכילים. ליין הסופגניות שיוגש לנופשים כולל בין היתר "סופגניות מדבר" במילוי קרמל מלוח ובציפוי פיסטוק קריספי, או "סופגניות של בית", גם הן בטוויסט מקומי עם מילוי לדר וציפוי לוקום.

מלון סופיטל דובאי. יחצ,
מהמלונות הטובים בדובאי. סופיטל ג'ומיירה/יחצ

השף המצליח אביב משה חתם במתחם פיאנו היוקרתי בעיר ימים נתניה, שם יפתח בקרוב מעדנייה כשרה ראשונה בבעלותו. המקום כעת נמצא בשלבי תכנון והקמה וימכור אוכל מוכן מכל מיני סוגי מטבחים שונים בהם פעל לאורך השנים. במקום יהיה חדר פרטי לאירועים פרטיים לכ-30 אנשים.

מתחם הקניות והבילויים החדש "פיאנו" בשכונת עיר ימים היוקרתית שבנתניה משתרע על שטח של 7,500 מ"ר של חנויות, מסעדות ועסקי בילוי ומסחר פתוחים אשר יושבים על כיכר אמני ישראל- 50 דונם של פארק ירוק ופתוח. המתחם עוצב בהשראת הערים הרומנטיות בעולם ונותן תחושה אמיתית של חו"ל. המתחם תוכנן בצורת חצי סהר ומסביבו שטחי מסחר מרווחים ומאווררים לשני הכיוונים.

שף אביב משה מספר: "אני שמח ונרגש להיכנס למתחם פיאנו בעיר ימים נתניה, מי שמכיר אותי יודע שמעדניה זה חלום ישן שעד היום לא הצלחתי להגיע אליו ודווקא בתקופה הזו מצאתי הזדמנות להגיע עם האוכל שלי לכל בית. אני כמו כל השפים מחכה לימים טובים יותר שבהם נוכל שוב לפגוש את הקהל במסעדות ולעשות את מה שאני הכי אוהב לעשות, לבשל".

אביב משה. יחצ,
אביב משה/יחצ

סניפי גולדה דיזינגוף שונים בנוף הרחוב ובכלל בסניפי הרשת, המעוצבים כחנות תכשיטים יוקרתית כשהבולט בהם שנדליר סקופים של גלידה מזהב 24 קראט בעלות של 50,000 שקל. הסניף החדש המשתרע על כ-120 מ"ר הינו הסניף החמישי במספר של הזכיין אדיר אילן ,שהחל את דרכו ברשת האם ANITA לפני 8 שנים כמוכר גלידה , המצטרף לסניפים בבעלותו ברמת אביב, בת ים וכוכב הצפון.

בנוסף לקולקציית הטעמים העשירה והמגוונת של רשת גולדה עם למעלה מ-35 טעמים, על בסיס שמנת, פירות וחומרים טבעוניים כמו חלב קוקוס וסויה המתחלפים על פי עונות השנה , הסניף יציע 2 טעמים חדשים המתחלפים מידי יום, והיצע גדול של פירות וטעמים בדגש על בריאות בהתאם לקהל הרחוב בהם יוגורט אסאי, ג'וגי בר, מגוון עשיר של סוגי גרנולות, פירות טריים ועוד.

גולדה סניף דיזנגוף. אלונה אליאסי,
גולדה סניף דיזנגוף/אלונה אליאסי

ערים

מחר (ד') יחלו לפעול ברחבי נס ציונה, בעשרה מוקדים שונים, מיצגי נורות אזהרה בצבע אדום - המהווים דימוי לנורות שאמורות להידלק, בעת מערכת יחסים אלימה. מטרת הקמפיין הנה להעלות את המודעות לנושא, כחלק מהיום המאבק העולמי למניעת אלימות נגד נשים.

עשרת הנורות, אשר הוצבו בכיכרות ברחבי העיר, הנם יוזמה של ראש העיר שמואל בוקסר, אגף הרווחה ויועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, ורד צברי מזרחי.

שמואל בוקסר, ראש עיריית נס ציונה: "במהלך השבוע הקרוב, נורות האזהרה יוארו ברחבי העיר, כאשר לצד כל נורה ילווה משפט, המהווה תמרור אזהרה לנשים הנמצאות במערכת יחסים אלימה ומסוכנת. כולנו כקהילה שותפים לבניית חברה בטוחה, חברתית וערכית יותר".

בין המשפטים שפורסמו על השלטים, ניתן למצוא דוגמאות לנורה אדומה לאלימות כנגד נשים כגון: "הוא שולט בך כלכלית? הוא עוקב אחרייך? יש לו התקפי זעם?"

נורה אדומה עיריית נס ציונה. יחצ,
נורה אדומה/יחצ
  • עוד באותו נושא:
  • חברות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully