וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת קניון הזהב פנתה לרה"מ: כללו אותנו כחלק מהפיילוט

22.11.2020 / 11:09

קניון הזהב, אחד הגדולים בארץ, מבקש מקבינט הקורונה להתיר את פעילותו בתכנית הניסיונית לפתיחת הקניונים והשווקים: "ההפעלה תבטל את הצורך של תושבי העיר לנסוע לערים אחרות"

בווידאו: פתיחת קניונים בניגוד להנחיות/צילום: ראובן קסטרו, אביב חופי וסוניה גורודיסקי עריכה: אסף דרורי

הנהלת קניון הזהב בראשון לציון פנתה לראש הממשלה בדרישה לכלול את קניון הזהב כחלק מהפיילוט לפתיחת הקניונים. הקניון מבקש מקבינט הקורונה להתיר את פעילות הקניון, שהוא מהקניונים הגדולים והמובילים בישראל, בתכנית.

בפנייה שנשלחה לראש הממשלה בנימין נתניהו, לראש הממשלה החליפי בני גנץ, לשר הבריאות יולי אדלשטיין ולמנכ"ל משרד הבריאות פרופסור חזי לוי, מנכ"ל משרד הבריאות וועדת השרים לעניין התמודדות עם משבר הקורונה והשלכותיו. עוד צוין כי "קניון הזהב הינו מהקניונים המובילים והגדולים בישראל. מגוון העסקים הרב אשר בקניון מספק שירותים חיוניים ועונה על צרכיה של אוכלוסייה רבה ומגוונת באזור ראשון לציון והסביבה, כמו גם מספק פרנסה לאלפי עובדים ומפעילי העסקים בקניון ובני משפחותיהם.

קניון הזהב. ShutterStock
עונה על הצרכים של אוכלוסייה רבה. קניון הזהב/ShutterStock

"קניון הזהב עונה על כל דרישות 'התו הסגול' והרשויות המוסמכות בכל הנוגע לשמירת בריאות הציבור ולהתנהלות העסקים והצרכנים בקניון בתקופת הקורונה.

"קניון הזהב מתחייב לעמוד בכל התנאים והכללים של משרד הבריאות וקבינט הקורונה אשר חלים על הקניונים המשתתפים בפיילוט. קניון הזהב מתחייב, כבעבר, להמשיך להקפיד ולשמור על בריאות באי הקניון ובעלי העסקים והעובדים שבו בכל תקופת הפיילוט וכמובן לאחריה.

"קניון הזהב ערוך לביצוע מיידי של כל הנדרש על מנת לאפשר גם פתיחה של יתר העסקים בקניון במסגרת הפיילוט האמור. אין כל נימוק מתקבל על הדעת למנוע מתושבי ראשון לציון אשר מוכרזת כעיר ירוקה את היכולת לרכוש מוצרים ולקבל שירותים בתוך קניון הזהב, כפי שיאופשר במסגרת הפיילוט לתושבים באזורים אחרים בישראל.

"השתתפותו של קניון הזהב בפיילוט תשוב ותוכיח כי הקניון, אשר יקפיד על אכיפת כל הכללים והנהלים של הרשויות, מהווה מרחב מבוקר ובטוח לציבור המבקרים בשעריו.

"בקניון מספר כניסות רב, בקרה על כמות הנכנסים הכוללת וגם שטחי הציבור שלו מבוקרים (שלא כברחוב). הפעלתו של קניון הזהב תבטל את הצורך של תושבי ראשון לציון (עיר ירוקה) להתנייד למקומות אחרים בארץ, תביא להפחתת צפיפות הקונים בכלל חנויות הרחוב ובמרכזי הקניות אשר פעילותם הותרה ותקטין את הפגיעה העצומה אשר נגרמת לאלפי בתי האב אשר פרנסתם תלויה בפתיחת הקניון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully