וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אתם מוכנים לסגר השלישי? הנה כמה דברים שאתם צריכים לעשות

רוני הרש

22.11.2020 / 12:06

בואו לא ניתמם, אנחנו יודעים שכשהתחלואה תעלה הסגר השלישי יהיה בפתח. איך מתכוננים לתסריט כזה? הנה כמה טיפים בסיסיים

בווידאו: למרות שכבר קיבלו דוחות ובניגוד להנחיות חנויות בקניונים נפתחו/צילום: ראובן קסטרו וסוניה גורודיסקי

הדיווחים על עלייה בתחלואה ועל סגר אפשרי בחנוכה וודאי לא מרגיעים בעלי עסקים רבים. ניתן להניח שכולם מביטים בחשש על המצב ותוהים האם אכן יהיה סגר או לא. אני לא רוצה להיות נביא זעם אך תמיד עדיף להיערך לרע מכל - ולהתבדות. אז מצ"ב לעיונכם מספר רעיונות וטיפים שאני מקווה שיסייעו לכם לעבור בשלום עוד סגר ובאופן כללי - לצלוח את המצב.

דוכנים סגורים בשוק הכרמל, ת"א, 20 באוקטובר 2020. ראובן קסטרו
אתם הרי יודעים שזה אפשרי, לכן כדאי להתכונן/ראובן קסטרו
  • דברו עם הלקוחות - הלקוחות שלכם עוברים שינויים. אולי יש להם ילדים בבית והם צריכים מוצרים נוספים? אולי הם בחל"ת או מובטלים ואז התקציב שלהם נמוך יותר? אולי הם חוששים להישאר זמן רב בעסק ולכן צריכים שירות מהיר? לכן, אם יהיה לכם מידע מהם - תוכלו לתת להם בדיוק את מה שהם צריכים, כך תרוויחו פעמיים - גם התייעלות והתאמה שלכם למצב וגם הלקוחות שלכם יישארו אצלכם ולא יחפשו את מה שהם צריכים במקום אחר.
  • מגוון - הוסיפו עוד מוצרים למגוון שלכם. אם אתם מסעדה - מכרו חומרי גלם. אם אתם חנות משחקים - הוסיפו מוצרים ליום הולדת. הבנתם את הרעיון. מה שעובד לאמזון יכול לעבוד גם לכם. מה שעבד לרשתות הגדולות בתקופת הסגר, שהוסיפו פתאום למגוון שלהם צעצועים, מוצרים לבית וכד' - יכול לעבוד גם לכם. הרעיון - דברים שהלקוחות שלכם יכולים להזדקק להם כשהם אצלכם.
  • און ליין ושליחויות - רבות דובר על כך. אכן, יש לזה עלויות נוספות אך מנגד קיימים בשוק היום כל כך הרבה גרפיקאים ואנשים שיוכלו לסייע לכם להקים מערך שליחויות שיוכל לספק ללקוחות שלכם את מה שהם צריכים מבלי להגיע אליכם. הקמת האתר בימים אלה, כשאין סגר תיתן לכם מספיק זמן "להריץ" אותו וללמוד מטעויות כך שכשיגיע הסגר (חס וחלילה, כמובן) אתם תהיו ערוכים.
  • פעילות ברשתות חברתיות - סביר להניח שיש לכם עמוד פייסבוק או אינסטגרם לעסק אבל... האם הוא מעניין? האם הוא גורם ללקוחות שלכם להסתכל מה עלה או להמשיך לגלול? בימים אלה, חשבו מה הדבר המיוחד שתוכלו להציע לגולשים? נסו ליצור תוכן מעניין ולא דווקא שיווקי. גרמו להם לחשוב על הפוסט האחרון שהעליתם. בקיצור - אל תעלו סתם פוסטים, כי אתם חושבים שזה מספיק...
  • שיתופי פעולה - אם אתם עסקים שפועלים במתחם גדול או בשכונה, נסו לבדוק אפשרות לשיתוף פעולה עם העסקים בסביבתכם. למשל - רכישה במקום אחד תיתן הנחה בחנות אחרת במתחם. כך, הלקוח יכול להיכנס אליכם גם אם לא תכנן רק בגלל שיש לו הנחה... ומי יודע? אולי גם ירכוש כמה דברים על הדרך. זכרו שככל שההטבה תהיה מסקרנת ומעניינת יותר הלקוח הפוטנציאלי ייכנס אליכם. זה לא הזמן לתת הנחה של 3% על רכישת עיפרון...
  • יחסי ציבור - לא לכל עסק יש תקציב ליחסי ציבור. אם אתם עסק כזה, יש לא מעט קורסים ומידע און ליין על איך לעשות יח"צ לעצמכם. נסו להכניס ידיעה לעיתון המקומי עליכם, חשבו מה הסיפור הייחודי שלכם, כזה שיגרום גם לציבור רחב יותר שאינו גר או מגיע באופן ישיר אליכם יתעניין ויגיע לראות אתכם מקרוב. כמובן שידיעה במקומון גם תיתן פרסום חינמי מצוין עבורכם לקהל הלקוחות שישמחו לפרגן ברשתות החברתיות. לכן, זה שווה את המאמץ.
sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

לסיכום, אנחנו כבר מספר חודשים במצב לא קל ולא מוכר כאשר איש לא יודע מה יקרה בעתיד. לכן, כבעלי עסק וכעצמאים עלינו לחשוב כל הזמן כיצד לשדרג את העסק ואת הפעילות על מנת למקסם רווחים. פעילות שוטפת של הרחבת גבולות גזרה, השקעה בפרסום מעניין ברשתות החברתיות ובאופן כללי לגעת בקהל שלנו ולהבין מה הם צריכים וכיצד אנחנו יכולים לסייע לו ולתת לו מה שאנחנו צריכים - תוכל לסייע לנו לצלוח את המצב ובמקביל לחזק אותנו.

רוני הרש הוא הבעלים של "הרש תקשורת ואסטרטגיה"

  • עוד באותו נושא:
  • סגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully