וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארק ההייטק גב ים נגב משיק פלטפורמת גיוס טאלנטים למשרות טכנולוגיה

22.11.2020 / 12:15

לפלטפורמה כבר הצטרפו Wix.com ,Dell ,Elbit ,Rafael, ,IBM, Nvidia ,Taboola ועוד. האתר החדש של פארק גב ים נגב עושה שימוש בטכנולוגיות AI ומאפשר למועמדים ומשתמשים מכל הארץ להגיש מועמדות לכל משרות ההיי-טק הקיימות באזור הדרום

פארק גב ים. ליאת מיה לברוזו,
פארק גב ים/ליאת מיה לברוזו

פארק ההייטק גב-ים נגב, הפועל בשנים האחרונות לבניית אקוסיסטם ייחודי של חברות טכנולוגיה וסטארטאפים בעיר באר שבע, בשיתוף עם אוניברסיטת בן גוריון ועיריית באר שבע, רושם אבן דרך משמעותית נוספת, דווקא בעת משבר הקורונה. הפארק משיק היום את Jobox - פלטפורמה מתקדמת לסיוע באיתור תעסוקה בענף ההיי-טק באזור הדרום בתחומי פיתוח תוכנה וחומרה, דאטה סיינס, QA ועוד תחומים רבים.

מדובר בפלטפורמה ייחודית לפארק. כבר עם השקתה, ה-JoBox מונגשות בו עשרות משרות פתוחות בחברות הטכנולוגיה המובילות בישראל הנמצאות בפארק ההיי-טק גב-ים נגב בבאר-שבע, עליהן נמנות חברות כמו Wix.com ,Dell ,Elbit ,Rafael, ,IBM, Nvidia ,Taboola ועוד.

הפלטפורמה מרכזת במקום אחד את כל המידע על חברות ההיי-טק הפועלות בפארק וממשק טכנולוגי מרכז מידי יום את המשרות החדשות שנפתחות במרכזי המחקר והפיתוח בפארק. יודגש כי כל הרישום והגשת קורות חיים מצד מועמדים היא חינמית לחלוטין, ללא כל עלות מצידם בכל תהליך הגיוס וכך תישאר.

JoBox מאפשרת למתעניינים מכל רחבי הארץ לצרף את קורות החיים שלהם למאגר ה-CV המרכזי של הפארק, אליו מחוברות כל מחלקות ה-HR של החברות. החברות מצידן זוכת לקורות החיים זמינים. כשתפקידים חדשים נפתחים, החברות יפנו למועמדים רלוונטיים עוד לפני פרסום המשרה במקומות אחרים.

בפארק עובדים כיום כ-2,500 מהנדסים, מפתחים, סטודנטים ואנשי טכנולוגיה, מכל רחבי הארץ, רובם מאזור הדרום (82%). בתקופה זו כאשר מתחדדים העבודה מרחוק וברור כי אין עוד צורך לעמוד בפקקים על מנת להגיע למשרד, מגלים עובדים רבים את היתרון בעבודה באזור הדרום בו התנועה אינה כבדה ואיכות החיים גבוה ויחס העבודה אל מול הזמן המשפחתי גבוה מאשר במרכז הארץ.

רועי צוובנר. יחצ,
"עלינו לספק לחברות יתרונות מובנים". רועי צוובנר/יחצ

רועי צוובנר, מנכ"ל גב-ים נגב הסביר: "עוד לפני הקורונה הבנו כאן בפארק כי עלינו לספק לחברות הפועלות כאן יתרונות מובנים ולסייע להם באתגרים נוספים, מעבר למשרדים ברמה גבוה. התפקיד שלנו כאן בפארק הוא להניח את התשתיות כדי לאפשר לחברות במשימותיהן במיוחד ובדגש על הנגשת הון אנושי איכותי, בעזרת חדשנות ויוזמה".

עוד הדגיש צוובנר: "אתה לא יכול לצפות שרק החברות שיושבות בפארק כל הזמן ישקדו על חדשנות ואנחנו נשב בחיבוק ידיים. לפני הקורונה קיימנו יחד עם החברות אירועים ממוקדים לחשיפת הפעילויות שלהן בפני מועמדים בעלי ניסיון. כעת, לאור הצורך האינסופי לחדש ולהתחדש, אנחנו משיקים פלטפורמת JoBox משודרגת ומתקדמת. החלטנו לייצר פלטפורמה שיש לה מטרה כפולה, גם להנגיש לתושבי הנגב את הזדמנויות התעסוקה בהייטק כאן ליד הבית ולא רק באזור המרכז, כאשר המטרה השנייה היא כמובן לסייע לחברות שיושבות בפארק להמשיך לגייס ולצמוח. זוהי עוד אבן דרך במודל הייחודי שאנו מפתחים כאן בהצלחה בפארק, יחד עם שותפינו ועם נציגי חברות הפארק".

  • עוד באותו נושא:
  • פארק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully