וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע

25.11.2020 / 0:17

מנכ"ל חדש ל-H&O, סבב מינויים ברשות המיסים, הצטרפות לדירקטוריון CreditShop, סבב מינויים באינקרדיבילד ואנליסט מצרפת רכש חדש. המינויים החדשים בעולם העסקי השבוע

יוסי מלכה (55) מונה למנכ"ל קבוצת H&O , ייכנס לתפקידו החדש כבר בתחילת חודש דצמבר, ויחליף את עמיר משה שכיהן כמנכל הקבוצה בשמונה שנים האחרונות.

קבוצת H&O מעסיקה מעל 1,000 עובדים ומפעילה כ- 70 חנויות בישראל של רשתות H&O, קרטרס-אושקוש (Carter's-OshKosh וריזרבד, הנמצאות במיקומים מרכזיים, בקניונים, מרכזי קניות ופאוור סנטר (שטח מסחר כולל של כ- 40,000 מר'). כמו כן פתחה לאחרונה הקבוצה 3 אתרי סחר למותגים: קרטרס, רשת H&O וריזרבד.

יוסי מלכה בוגר מנהל עסקים כלכלה ומשפטים, בעל ניסיון ורקע רב בניהול חברות בתחום הקמעונאי, בעבר כיהן במספר תפקידים ניהוליים: בין השנים 2002-2010 שימש כמנכל חטיבת הקמעונאות של קבוצת הוניגמן, בשנים 2010-2012 - שימש כמנכל רשת האופנה YOOP, בשמונה שנים האחרונות ניהל חברה בבעלותו שהעניקה ייעוץ בתחום השיווק, זכיונות ומכירות לקמעונאים וליווי משפטי בתחום הזכיינויות. במסגרת זו הוביל מלכה תהליכי בנייה, מיתוג ופיתוח של רשתות קמעונאיות מהמובילות בישראל ובנה מערכי זכיינות במודלים שונים שתאמו את צרכי השוק והחברות, בין ההחברות שקיבלו את שירותיו, נמנות ארומה ת"א, רולדין, קבוצת BBB, קבוצת גרג, קבוצת בנדיקט, רשת פלורמר, איל מקיאג, טוגו הפניניג ועוד.

לדברי עמי סגיס יו"ר קבוצת H&O: "למלכה נסיון עשיר וידע רב בתחום הקמעונאות, הוא אחד מאנשי המקצוע המובילים בתחומו בישראל, עם רקורד מוכח בהובלת רשתות קמעונאיות, אנו מאחלים לו הצלחה ובטוחים שימשיך להצעיד את הקבוצה ומותגיה לשיאים חדשים".

יוסי מלכה. אסף לוי,
יוסי מלכה/אסף לוי

מנהל רשות המסים, ערן יעקב, הודיע על מינויה של נטע סבח לסמנכ"לית בכירה גביה ואכיפה. סבח תחליף בתפקיד את זילפה גלינדוס שהודיעה לאחרונה על פרישתה משירות המדינה, לאחר 44 שנים במהלכן כיהנה בשורת תפקידים בכירים ברשות, שהאחרון בהם, סמנכ"לית בכירה גביה ואכיפה וחברת הנהלת הרשות.

נטע סבח (48) התחילה את דרכה ברשות לפני 27 שנה כפקידת גביה ואכיפה במע"מ. בשנים האחרונות מילאה סבח שורת תפקידים בכירים ובהם, למעלה משנתיים כממונה אזורית מע"מ פתח תקווה וארבע שנים כמנהלת מכס ומע"מ ירושלים. סבח היא בעלת תואר ראשון במדעי החברה מאוניברסיטת בר-אילן ותואר שני במדיניות ציבורית מאוניברסיטת תל אביב.

מינויה של סבח מצטרף לשורת מינויים בכירים חדשים נוספים עליהם הודיע יעקב ונכנסו לתוקף לאחרונה ברשות המסים ובהם, לראשונה בתולדות הרשות על אגפיה, מינויה של חגית סבירסקי, האישה הראשונה שתעמוד בראש יחידת חקירות אזורית, עם בחירתה במכרז לתפקיד פקידת שומה חקירות מרכז. מינויים בכירים נוספים בעקבות מכרזים שנערכו לאחרונה הם של עדי וולק לפקידת שומה חולון, שירלי כהן מונתה לפקידת שומה חדרה, רובי בוטבול מונה לפקיד שומה עפולה, אייל לוי מונה לממונה אזורי מע"מ רחובות, אביב כהן מונה לממונה אזורי חקירות מכס ומע"מ חיפה ונדב נגר מונה למנהל אגף בכיר בחטיבה המקצועית.

ערן יעקב הממונה על השכר. דוברות משרד האוצר,
ערן יעקב, מנהל רשות המסים/דוברות משרד האוצר

אורי שוקר מצטרף לדירקטוריון של CreditShop, לאחר שמונה ע"י בעלי המניות בחברה לדירקטור. שוקר, אשר בעברו עבד בתפקידי ניהול בכירים בכאל, קבוצת לאומי, המשביר לצרכן, ובתפקידו האחרון כיהן כסמנכ"ל בכיר וראש חטיבת אשראי ומימון בישראכרט מסר כי "החברה נמצאת במגמת צמיחה משמעותית, שמח על ההזדמנות להצטרף לצוות וחברה מובילים בתחומם, יחד נפעל לכבוש את היעדים שהצבנו ונגיע הכי רחוק שאפשר".

CreditShop הינה חברת הפינטק המובילה בישראל במימון Point Of Sale ומעניקה הלוואות צרכניות במעמד התשלום לעסקאות גדולות בבתי עסק מגוונים בארץ. החברה מגלגלת מחזור עסקאות של כ-100 מיליון שקל בשנה.

אורי שוקר. עמית שעל,
אורי שוקר/עמית שעל

חברת התוכנה אינקרדיבילד, המפתחת כלים טכנולוגיים להאצת תהליכי וזמני פיתוח באמצעות הרשת הארגונית ובענן, הודיעה באחרונה על שלושה מינויים חדשים: איילת המר מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש (VP HR), גליה נדבדוביץ' מונתה לסמנכ"לית שיווק (VP Marketing) ודנה רוכמן מונתה לסמנכ"ל ניהול מוצר (VP Product) בחברה. הצטרפותן של השלוש להנהלת אינקרדיבילד, תחת ידיה של המנכ"לית תמי מזאל שחר, מייצר שוויון מגדרי של 50 אחוז נשים המאיישות תפקידים ניהוליים בחברה.

תמי מזאל שחר. יחצ,
תמי מזאל שחר, מנכ"לית אינקרדיבילד/יחצ
  • איילת המר תנהל את תחום משאבי האנוש ותתווה את אסטרטגיית הקליטה, פיתוח וצמיחת ההון האנושי של החברה שמגייסת עשרות אנשים מדי שנה, גם בזמני קורונה. מאז שנת 2018, חברת אינקרדיבילד הכפילה את גודלה פי 5, והמר תוביל את הקמת התשתיות שיתמכו בצמיחה הזו לטווח ארוך. בעברה המקצועי צברה איילת המר ניסיון רב בשורה ארוכה של חברות הייטק גדולות כמו אמדוקס ,אלווריון קומברס ורד בינת. בתפקידה האחרונים החזיקה בתפקידי משאבי אנוש בכירים בחברת אמדוקס, באחרון שבהם ניהלה את תחום משאבי האנוש בחטיבת הדליברי המונה 5500 עובדים ברחבי העולם. המר בוגרת פסיכולוגיה ארגונית ולימודי משאבי אנוש מטעם אוניברסיטת בר אילן.
  • נדבדוביץ' הצטרפה לחברה אחרי 7 שנים בחברת Sisense שם ניהלה בתוך מערך השיווק את תחום ה- Demand Generation. במסגרת תפקידה באינקרדיבילד, תנהל נדבדוביץ' את תחום השיווק ופיתוח המכירות לרבות פיתוח האסטרטגיה השיווקית החדשה שמתווה החברה, אסטרטגיית הGOTOMARKET ועוד. נדבדוביץ' בוגרת תואר ראשון בממשל ויחב"ל מהמרכז הבינתחומי בהרצליה.
  • דנה רוכמן תנהל את תחום ארגון ניהול המוצר בחברה, הכולל את כל התחנות במעגל חיי המוצר, החל מהתווית אסטרטגית המוצר ובחינת השוק להשקת מוצרים חדשים, דרך תיעדוף הפיתוח וכלה בבניית מוצרים שיתמכו בחזון החברה להמשיך ולגדול בקצב דו ספרתי עם לקוחות קיימים וחדשים. בעברה המקצועי צברה רוכמן ניסיון רב בחברות מובילות בעלות שם עולמי, ובתוכן טאבולה Taboola, ורינט Verint, סאפ SAP והתעשיה האווירית. בתפקידיה האחרונים כסמנכ"ל מוצר בחברת אניוויז'ן AnyVision ניהלה את גוף המוצר, ותחת ניהולה 5 קווי מוצר, ולפני כן הייתה אחראית למוצרים מובילים בטאבולה Taboola בשווי 250 מיליון דולר בשנה. רוכמן בוגרת מדעי המחשב B.Sc מאוניברסיטת תל אביב.
seperator

בני כהן (47) מצטרף לבית ההשקעות אנליסט ויכהן כמנכ"ל חברת ניהול תיקי השקעות בחברה. בתפקידו החדש ייקח כהן גם חלק בפיתוח מוצרי השקעה אלטרנטיביים ופתרונות השקעה נוספים. במהלך 14 השנים האחרונות כיהן כהן כמנכ"ל חברת ניהול התיקים וכסמנכ"ל המכירות של חברת הבת "קסם קרנות נאמנות".

בית ההשקעות אנליסט היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה בתל אביב, בבעלותם של שמואל לב ואהוד שילוני ובניהולו של איציק שנידובסקי. בית ההשקעות מנהל כ-17 מיליארד שקל עבור לקוחות פרטיים ומוסדיים.

איציק שנידובסקי מנכ"ל בית ההשקעות אנליסט: "אני שמח על הצטרפותו של בני לצוות ההנהלה של אנליסט. אני משוכנע כי כישוריו המקצועיים וניסיונו רב השנים, יחד עם צוות ההנהלה המנוסה של אנליסט, יתרמו בצורה משמעותית לחברה ולהתפתחותה העסקית".

בני כהן, מנכ"ל חברת ניהול תיקי השקעות, בית ההשקעות אנליסט: "אני שמח להצטרף לבית השקעות מוביל ומנצח שיודע לשלב לאורך זמן בין מקצוענות וביצועים בהשקעות ומחלקת מחקר מהטובות ביותר בשוק ההון בישראל. אני מצטרף לאנליסט בתקופה שבה יותר מתמיד המשקיעים זקוקים לעוגנים יציבים ושקולים, במקביל לניהול השקעות מצוין ומערך שירות שיודע לשלב בין הצרכים והרצונות של הלקוח לבין היכולת ליזום, להציע ולטייב באופן מתמיד את תמהילי הנכסים. אני בטוח שנעמוד במשימה העיקרית שלנו - להמשיך ולהעניק ערך אמיתי ללקוחות שלנו".

בני כהן. שמעון מלול,
בני כהן/שמעון מלול

חברת Gett, המובילה בפתרונות תחבורה חכמים לעסקים, הכריזה על מינויו של מארק און כמנכ"ל הפעילות הגלובלית של Gett Delivery, סטארט אפ המשלוחים המהירים שהוקם בתוך Gett. און ימשיך לכהן כמנכ"ל Gett ישראל, תפקיד אותו הוא ממלא ב- 8 השנים האחרונות.

במהלך 8 שנות כהונתו כמנכ"ל Gett ישראל, הפך און את Gett לאפליקציה המובילה והמשמעותית בתחום ה - Mobility המשמשת גם כ-marketplace בתחום ה B2C וה B2B עם צמיחה עקבית לאורך כל שנות קיומה. במקביל און הרחיב את תחומי פעילות החברה בישראל לעולמות המשלוחים והתחבורה השיתופית החכמה. במהלך השנה האחרונה, רשמה החברה הישג בינלאומי משמעותי בעולמות התחבורה On Demand כאשר הגיעה לרווחיות מלאה.

מארק און מסר: "השינויים הגלובאליים האיצו את כלל תחומי הפעילות העסקית המקוונת בעולם, כאשר תחום המשלוחים מהווה את מנוע הצמיחה לכלכלה החדשה שנוצרה. בכוחו של ניהול נכון ואיכותי של פתרונות LAST MILE מהירים לשנות את התנהגות הצרכנים ולהעצים ארגונים וחברות דווקא בתקופה מאתגרת זו. כל אלו יצרו הזדמנויות גלובאליות מרתקות עבור Gett Delivery. אני מודה על הבעת האמון וגאה להוביל את החברה בתקופה המרתקת הזו".

Gett השיקה את "Gett Delivery" בשנת 2015 והשירות פעיל היום בישראל וברוסיה. הפלטפורמה של Gett Delivery מספקת שירותי אופטימיזציה ו Last mile לחברות איקומרס ולוגיסטיקה באמצעות טכנולוגיה מתקדמת המבוססת על אלגוריתמים חכמים. בנוסף, Gett Delivery ודואר ישראל הקימו את שירות GETT POST לפני כשנתיים אשר מאפשר לאסוף את חבילות הדואר ללא צורך הגעה לסניף. השירות מדורג מאוד גבוה בקרב משתמשיו וממשיך לצמוח. החברה מתמקדת בהנגשת פתרונות שילוח מהיום להיום עבור עסקים ברחבי העולם ומשרתת מעל ל-1,500 קמעונאים גלובליים.

משבר הקורונה ותקנות הריחוק החברתי הובילו לעלייה חדה בביקושים לשירותי החברה. עם פרוץ משבר הקורונה זיהתה החברה זינוק גדול בביקושים לשירות Gett Delivery והרחיבה אותו לפריסה ארצית מלאה. מהלך שאיפשר ללקוחות מצד אחד לבצע פעולות מבלי לצאת מהבית, ומהצד השני אפשר לעסקים הקטנים להמשיך לקיים פעילות והרחיב את אפשרות ההשתכרות עבור ציבור הנהגים שעובדים עם החברה. המהלך הזה הוביל לצמיחה כללית של כ-350% בביקוש לשירותי החברה בישראל וכ- 500% ברוסיה, בהשוואה לתקופה המקבילה בשנה שעברה.

מנכ"ל GETT דליברי מארק און. שוקה כהן,
מארק און/שוקה כהן

קבוצת סלקום הכריזה ביום שני על מינויו של אלי אדדי לתפקיד סמנכ"ל הקמעונאות וחבר הנהלה בסלקום. אדדי ירכז את הפעילות הקמעונאית בגולן טלקום ובסלקום וימשיך לכהן כמנכ"ל רשת דינמיקה.

אלי אדדי (44) הוא בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן-גוריון. בתשע השנים האחרונות מכהן אדדי כמנכ"ל דינמיקה. אדדי מגיע לתפקיד עם יכולות וניסיון רב בעולם הקמעונאות, לאחר שתחת ניהולו הפכה דינמיקה לרשת המובילה בתחום, הנמצאת בצמיחה מתמדת במכירות ובהכנסות. אדדי הוביל מהלכים משמעותיים כמו מיתוג מחדש של דינמיקה, השקת אתר e-commerce, פיתוח פעילות ענפה ופתיחת סניפים באילת, איחוד עם חברת מובילאב המעניקה שירות תיקון ייחודי עם טכנאי עד הבית, וכניסה לשוק המוסדי כיבואן הרשמי של אפל וסמסונג.

אבי גבאי, מנכ"ל סלקום, התייחס למינוי של אלי אדדי ואמר: "אלי אדדי מהווה חיזוק משמעותי להנהלת סלקום אחרי שהצעיד את החברה לעידן הדיגיטל וניהל את דינמיקה בצורה טובה בהתמודדות עם משבר הקורונה".

אלי אדדי. רמי זרנגר,
אלי אדדי/רמי זרנגר

גיל מזור מונה להוביל את מחלקת פיתוח מוצרי ה-endpoint protection בסייבריזן. מזור, המביא עמו כ-20 שנות ניסיון טכנולוגי, יוביל את מוצרי ה-EDR וה NGAV של סייבריזן ואת המודולים המתקדמים של ההגנה אשר עושים שימוש בטכנולוגיות של Machine Learning וניתוח התנהגותי.

בתפקידו הקודם כיהן מזור כסמנכ"ל מו"פ בחברת Cellebrite,שם הוביל את הפיתוח הכולל של מוצרי ה-Digital Forensics בחברה לרבות המחקר, הפיתוח והבטחת האיכות. גיל בעל תואר שני במדעי המחשב מאוניברסיטת תל אביב,עם ניסיון רב בבניית מערכות תוכנה וחומרה מתקדמות.

ליאור מוזל, סמנכ"ל פיתוח בכיר (SVP Engineering) המנהל את חטיבת המחקר והפיתוח בחברה, מסר: "הצטרפותו של גיל הינה צעד משמעותי נוסף בהשגת היעדים האסטרטגיים שלנו, גיוס עובדים נוספים והמשך פיתוח יכולות מתקדמות לפלטפורמת ההגנה של סייבריזן".

גיל מזור. יחצ,
גיל מזור/יחצ

חברת Plus500 הישראלית, הנסחרת בבורסה הראשית בלונדון לפי שווי של למעלה מ-2 מיליארד דולר ונכללת במדד ה- FTSE 250 (סימול: PLUS), מודיעה על מינויי סמנכ"לים חדשים בחברה.
דני מגנר (33) - מונה לתפקיד סמנכ"ל מוצר וניהול סיכונים בחברה - Chief Product & Risk Officer. במסגרת תפקידו מגנר יהיה אמון על התווית מפת הדרכים לפיתוח מוצרים וטכנולוגיות בחברה, ועל ניהול סיכוני המסחר הנמצאים בליבת פעילותה.

במהלך חמשת שנות עבודתו ב-Plus500 מילא מגנר תפקידים מקצועיים מגוונים, כגון מהנדס תפעול ומנהל מוצר (Product Manager), וכן תפקידים ניהוליים בצוותים שונים שהקים במחלקת התפעול.
דני הוא בוגר הנדסת חשמל (2016) ומנהל עסקים (2018) מהטכניון, ובעל תואר נוסף במנהל עסקים (2019) מאונ' ייל בארה"ב. שימש יו"ר אגודת הסטודנטים בטכניון בשנים 2012-2015 והיה הראשון בתולדות המוסד אשר נבחר ל-3 קדנציות, במסגרתן קידם שורת רפורמות בתחום היחס לסטודנטים. דני חבר בוועד המנהל של ארגון בוגרי הטכניון ומשרת כרס"ן במילואים באגף המודיעין בצה"ל.

אלון כהן-נזנין (32) - מונה לתפקיד סמנכ"ל התפעול של קבוצת Plus500 העולמית - Group COO . במסגרת תפקידו אחראי כהן-נזנין על ניהול מאות עובדים באתרי החברה בארץ ובחו"ל, כשבתוכם מערך שירות הלקוחות הפועל 24/7 ב-9 שפות שונות, מערך אימות הלקוחות ומערך סליקה ועיבוד פיננסי מהמתקדמים בתחום.

אלון גויס ל- Plus500 לפני למעלה מארבע שנים ככמנכ"ל הראשון של חברת הבת "פלוס500 בולגריה", אשר פעלה תחת מחלקת התפעול הקבוצתית. לאור התפתחותה המהירה של החברה בהובלת כהן-נזנין, הועברו אליו בהדרגה סמכויות ותחומי אחריות נוספים שביססו את מעמדו כסמנכ"ל התפעול המיועד.

לפני שהחל לעבוד בPlus500 -, עבד כהן-נזנין כמהנדס NPI בחברת מלאנוקס טכנולוגיות (כיום Nvidia). אלון בוגר הנדסת תעשיה וניהול (2015) מהטכניון, כיהן אף הוא בראשות אגודת הסטודנטים ומשמש מ"פ קרבי במילואים בחיל ההנדסה הקרבית.

חברת Plus500 מפתחת פלטפורמה למסחר מקוון בחוזי הפרשים (CFDs) הנחשבת לאחת מהמובילות בעולם. היא מוכרת לישראלים רבים כספונסרית הראשית של קבוצת הכדורגל אתלטיקו מדריד, והחל מהשנה - גם של הקבוצות Young Boys , אלופת שוויץ; לגיה וורשה, אלופת פולין; ו-אטאלנטה, הכח העולה בכדורגל האיטלקי.

דני מגנר. נתנאל טוביאס,
דני מגנר/נתנאל טוביאס
אלון כהן נזנין. נתנאל טוביאס,
אלון כהן נזנין/נתנאל טוביאס

למועצה לצרכנות מונו שני דירקטורים חדשים: יונה טילמן נבחר ליו"ר הדירקטוריון והדסי נבון תשמש חברת דירקטוריון.

טילמן, סא"ל במיל, חבר מועצה בעיריית רמת גן וכיהן בתפקידים שונים באוניברסיטת בר אילן. נבון הינה בעלת תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים, ולימודי תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן ובעלת רקע נרחב בניהול כספים והשקעות בארץ ובחו"ל. היא שימשה כסמנכ"ל בכיר בבנק הפועלים שוויץ וראש תחום במגדל שוקי הון, ובחברת הייעוץ דלויט בריטמן אלמגור ושות'.

הצטרפותם של הדירקטורים מאפשרת התכנסות וחזרה לעבודה שוטפת של דירקטוריון המועצה לאור השלמת הקוורום.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully