וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: המשפיענית שהפסיקה להתבייש

רונית מטיאס

22.11.2020 / 13:08

וגם: מה משותף לספורט ולעסקים, לאיזה הישג הגיעו המדרסים הישראלים, איך הופתעו עובדי חברת ההסעדה ומה הקשר בין האמזונס לטיפוח?

בלי פילטר

ליאל אלי ודפנה קינקס. יח"צ,
ליאל אלי ודפנה קינקס/יח"צ

אורן רווח, יו"ר קבוצת החברות אסתי לאודר, וערן קראוס, מנכ"ל קליניק ישראל, פתחו אירוע שנערך בזום במהלכו מותג הטיפוח והאיפור קליניק השיק בשיתוף המשפיענית ויוצרת התוכן ליאל אלי, מארז מוצרים לטיפול באקנה בשיטת שלושת השלבים, תחת המסר "הדרך שלי לעור בלי פילטר". דפנה קינקס, הציגה את המארז הכולל 3 מוצרים מסדרת אנטי בלמיש לטיפול בפצעונים, סבון, מי הסרה וקרם לחות ומסקרה בגודל מיוחד במתנה.

אלי, מכוכבות הרשת המשפיעות והפופולאריות בישראל עם קרוב ל-400,000 עוקבים באינסטגרם ומאות אלפים בטיק-טוק, סיפרה כי היא סובלת מאקנה, ולהבדיל מאחרות שמשתמשות בפילטרים מיוחדים ואיפור, היא לא מסתירה ומאמינה שהיא לא צריכה להתחבא מאחורי זה ומשקפת לעוקבים הרבים שלה שהיא לא מתביישת וחיה עם זה נפלא.

אורן רווח, דנה דביר,   זהר אביאני, ורד בראון, שני ויינרב, ערן קראוס. שוקה כהן
אורן רווח, דנה דביר, זהר אביאני, ורד בראון, שני ויינרב, ערן קראוס/שוקה כהן

הבחירה של קליניק מתכתבת עם המגמה החדשה כיום בקרב חברות ענק, לקחת פרזנטורים אותנטיים שהקהל יכול בקלות להתחבר אליהם, ולא פייק של אידאל יופי עם דוגמניות דקיקות ועור חלק ומרוטשות. ההתמודדות עם אקנה בגיל ההתבגרות היא לא רק ההתמודדות אסתטית, לעיתים יש בה פגיעה בביטחון עצמי, ואלי מעבירה בקמפיין זה מסר חינוכי למאות אלפי העוקבים שלה: תהיו אתם, תאמינו בעצמכם.

במשיקים; אורן רווח, יו"ר קבוצת החברות אסתי לאודר; ערן קראוס, מנכ"ל קליניק; זהר אביאני, מנהלת מוצר קליניק; שני ויינרב, מנהלת השיווק; ורד בראון, מנהלת יחסי הציבור של קבוצת אסתי לאודר.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
seperator

חסות ספורטיבית

גיא פניני, אסף אזולאי ועודד קטש. אביב גוטליב,
גיא פניני, אסף אזולאי ועודד קטש/אביב גוטליב

בנק הפועלים ואיגוד הכדורסל החליטו כי ימשיכו את שיתוף הפעולה במסגרתו הבנק ימשיך להיות נותן החסות הראשי של האיגוד ונבחרות ישראל בכדורסל לשנתיים נוספות. הבנק והאיגוד הכריזו כי החליטו למנף את החסות ולסייע לעסקים קטנים ובינוניים כששחקני הנבחרת והצוות המקצועי יקחו חלק בקמפיין שכולו תרומה לקהילה. אסף אזולאי, מנהל מטה השיווק בבנק אמר כי לעולם הספורט ולעולם העסקי יש הרבה מהמשותף, שאיפה למצוינות, הצבת יעדים וחתירה להשגתם, תכנון אסטרטגיה לטווח ארוך והתמדה, ואחרי שנתיים של חסות והצלחות משותפות, הם גאים להאריך את תקופת השותפות, ולתמוך בספורטאים המגלמים את הערכים בהם הם מאמינים.

עמירם הלוי יו"ר האיגוד הודה לבנק ולעומדים בראשו על האמון באיגוד ובנבחרות ישראל בתקופה מאתגרת זו וציין כי לא מדובר בחסות שמטרתה כלכלית בלבד, אלא חסות ערכית והם גאים על כך שבתקופת החסות של הבנק, זכתה נבחרת העתודה פעמיים באליפות אירופה והם בטוחים שבעתיד הקרוב והרחוק יותר, הכדורסל הישראלי ימשיך להגיע להישגים משמעותיים ברמת הנבחרות בכל הגילאים.

seperator

האחים והמדרסים

אביעד רז, לימור כץ, אורן רז שם. יח"צ,
אביעד רז, לימור כץ, אורן רז שם/יח"צ

האחים לימור כץ, אורן רז ואביעד רז, בעלי חברת הסטארט-אפ Upstep , שמחו לגלות כי מדרסיUpstep פורסמו במגזין Rolling Stone כאחד מ-20 המוצרים המומלצים. Upstep נחשבת לפריצת דרך בתחום האורתופדיה של ייצור מדרסים רפואיים בישראל המשווקים און-ליין בארה"ב. בעקבות משבר הקורונה שהביא לגידול של 180% בפעילות החברה, היא תשקיע 5 מיליון שקלים בהכפלת שטח המפעל בראשל"צ.

seperator

הפתעה מתוקה

אודי בן שימול. יח"צ,
אודי בן שימול/יח"צ

חברת Sodexo on-site שחוגגת שנה לרכישת חטיבת ההסעדה של חברת ISS ולמיזוג המוצלח, הפתיעה את עובדי המטה ומנהלי הסניפים שהגיעו מחברת ISS , ושלחו להם חבילה מתוקה לשבת, הפתעה מהנהלת החברה כתודה על העשייה המאומצת ורוח הנתינה בשנה האחרונה בהשלמת מהלך המיזוג והתמודדות עם משבר הקורונה.

seperator

עם הפנים לאמזונס

גליה תורן חן ושולי רודריג. יח"צ,
גליה תורן חן ושולי רודריג/יח"צ

גליה תורן חן, יועצת אסטרטגית בתחום היופי ושולי רודריג, מבעלי חברת אס אר קוסמטיקה, השיקו בזום את סדרת אוור קיור, סדרה חדשה הכוללת 3 מוצרי טיפוח-רוקחות מיערות הגשם של האמזונס. תורן-חן סיפרה כי תנאי אקלים אופטימליים הפכו את יערות האמזונס לחממת צמחי מרפא המוגדרים כבעלי יכולות ריפוי עוצמתיות בבעיות עור רבות, בעזרת טכנולוגיות מוכחות, פיתוחים מדעיים, ומרכיבים מוגני פטנט, sr cosmetics משיקה כעת סדרת תכשירים פורצי דרך, כשכל המרכיבים הבוטניים מופקים בסינרגיה עם מרכיבי תרופה תוך הקפדה ואיזון דינאמי.

seperator

פותחים את הלב לאופנה

ישראל פרץ. רחלי פרידמן,
ישראל פרץ/רחלי פרידמן

ישראל פרץ, מנכ"ל והמעצב של מותג האופנה ארקטה, בשיתוף מעצבים ויוצרים ישראליים, יקיים בסוף השבוע מכירה המוקדשת כולה לעסקים ישראליים ולארגון פתחון לב, בתי העסק שימכרו ביריד, יעבירו 10% 50% מהרווחים ישירות לארגון. ביריד יוצעו מגוון פריטי אמנות, אופנה, ביוטי, לייף סטייל ועיצוב לבית, ויערכו מופעי תרבות וקולינריה כמו מופע של עדי ביטי, והרכב הראפ LFG, ארוחת טעימות של השף שגב משה, והנחות של עד 60 % על יצירה ישראלית. היריד יתקיים בתאריכים ה-26-28/11/20 (חמישי-שבת) בחנות המותג ארקטה ברחוב ניצנה 7 תל אביב יפו. ארקטה עצמה תתרום את כלל הרווחים של המכירה שלה לפתחון לב.

seperator

העלייה הגדולה

ילנה אולנובסקי, מריה פרייגר. אסף לוי,
ילנה אולנובסקי, מריה פרייגר/אסף לוי

בגלריית יונייטי ארט ביפו חגגו 30 שנה לעלייה הגדולה מברית המועצות לישראל עם תערוכת איורים של האמן אדוארד ברסלר, מתוך הספר "דקלים על האספלט" של הסופרת ילנה אולנובסקי, רומן שתורגם גם לעברית. אולנובסקי סיפרה כי חייהם של העולים של שנות ה -90 לא היו קלים בארץ, ימי מלחמה המפרץ, טילים, פיגועים, שפה זרה, אקלים חם ועוד אבל היום, לאחר 30 שנה כשהם ישראלים לכל דבר, היה ברור שהרומן שלה הנחשב "לאנציקלופדיה" בקרב העולים יצא גם במהדורה בעברית.

מריה פרייגר, יו"ר עמותת יוניטי ארט, המאגדת 250 אומנים אמרה כי "דקלים על האספלט" הוא ספר חשוב מאוד החושף את חיי אלפי העולים מברית המועצות והוא משמעותי בעיקר לדור השני של העלייה.

seperator

בחור נדיר

נדיר ארבר. יח"צ,
נדיר ארבר/יח"צ

פרופ' נדיר ארבר, מנהל מלר"ם איכילוב אמר כי בעקבות המחסור בחיסונים לשפעת בישראל והחשש של תחלואה כפולה בשפעת וקורונה, התארגן מרכז מלר"ם בבית החולים איכילוב לייבא מחברת AstraZeneca 100,000 מהגדולות בבריטניה והמובילות בעולם לפיתוח חיסון לנגיף הקורונה. החיסונים מיועדים לגילאי 2 עד 49 שנים, ומדובר בסוג שהוא "תרכיב חי מוחלש" שניתן באמצעות תרסיס לאף. חיסון "פלומיטס" של אסטרה זנקה מוכר בעולם הרפואה כחיסון בתרסיס לאף המגן בפני 4 זני שפעת עליהם המליץ ארגון הבריאות העולמי להתחסן.

מלר"מ איכילוב המערך לרפואה מונעת של בית החולים איכילוב, הקים רשת ייעודית של מרפאות פרטיות בפריסה ארצית למתן חיסוני השפעת באמצעות קבוצת שר''פ פלוס, רשת מרפאות מומחים המתמחה בהענקת שירותים רפואיים ברמה הגבוהה ביותר בישראל.

seperator

כספות או לא להיות

דביר אינדיג. מורג ביטן,
דביר אינדיג/מורג ביטן

דביר אינדיג מנכ"ל בריקסטון גילה כי הבנקים הגדולים סגרו לאחרונה מתחמי כספות, כ-300 מתוכם חתמו הסכמים להשכרת במתחם בריקסטון, מתחם הבנוי כמו בסרטי ג'יימס בונד, כניסה רק אחרי זיהוי תווי פנים וטביעת אצבע, מעבר בגלאי מתכות, תחקיר של איש ביטחון, ורק אז פותחים דלת פלדה כדי להיכנס לחדר האוצר בליווי קצין ביטחון. כל כספת נפתחת עם שני מפתחות, מפתח שבידיי הלקוח, ומפתח שבידיי קצין הביטחון. אינדיג ציין שהנהלת החברה החליטה, בעקבות צמצום סניפי הבנקים וחדרי הכספות שלהם, לפתוח במהלך השנים הקרובות עוד 10 מתחמי כספות בכל רחבי הארץ בהשקעה של כ-60 מיליון שקל כאשר המתחם השני ייפתח בירושלים במהלך שנת 2021.

seperator

סגול עמוק

ביום חמישי הבא, משעות הערב ועד למחרת בבוקר, ישראל תואר בסגול מקריית שמונה ועד אילת להעלאת המודעות לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות. בין המבנים שיוארו, 150 דוכני מפעל הפיס ברחבי הארץ וגם בית הנשיא בירושלים, בסיס הקריה בתל-אביב, גשר המיתרים בירושלים, תחנת הכוח רידינג, הגלגל הענק בלונה פארק תל-אביב, עשרות בנייני עיריות ומועצות ברחבי הארץ.
במסגרת הפרויקט יקיימו רשויות ברחבי הארץ פעילויות הקשורות לזכויות אנשים עם מוגבלות תנועות הנוער, ובהן הצופים, מועצת תנועות הנוער וכנפיים של קרמבו.

רו"ח אביגדור יצחקי, יו"ר מפעל הפיס אמר כי מפעל הפיס חרט על דגלו את נושא שילוב, התמיכה והקידום של אנשים עם מוגבלויות בישראל והציב אותו כאחד מחמשת תחומי הליבה של הארגון בזירה החברתית לצד עשרות מיזמים שהם מקדמים ביחד עם השלטון המקומי בכל רחבי הארץ, והם גאים להוביל מהלך כל-כך משמעותי להעלאת המודעות הציבורית לנושא, כשהמסר הוא: אנחנו איתכם לכל אורך הדרך ונמשיך להשקיע משאבים ומאמצים רבים למען שיפור איכות חייכם ולמען שוויון הזדמנויות מלא בכל תחומי החיים".

עידן מוטולה, עורך אתר "שווים" אמר כי ראשונה מדינת ישראל מצטרפת למסורת עולמית של הארת בניינים בסגול לכבוד אנשים עם מוגבלויות. האור הסגול נועד להזכיר לכולנו שאנשים עם מוגבלויות ראויים לשוויון. חיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי אמר כי בין כל הדברים שעומדים על הפרק, חשוב שביום הזה נעצור לרגע לחשוב מה אנחנו יכולים לעשות לשילוב אנשים עם מוגבלויות בתעסוקה, במגזר הציבורי, בפרטי ובכל מקום בחברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully