וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק און מונה למנכ"ל Gett Delivery העולמית

22.11.2020 / 16:23

און ימשיך לכהן בתפקידו כמנכ"ל Gett ישראל, וינהל את הפעילות הגלובלית של Gett Delivery. און: השינויים הגלובאלים האיצו את כלל תחומי הפעילות העסקית המקוונת בעולם, כאשר תחום המשלוחים מהווה את מנוע הצמיחה לכלכלה החדשה שנוצרה"

מנכ"ל GETT דליברי מארק און. שוקה כהן,
מארק און/שוקה כהן

חברת Gett, המובילה בפתרונות תחבורה חכמים לעסקים, מכריזה על מינויו של מארק און כמנכ"ל הפעילות הגלובלית של Gett Delivery, סטארט אפ המשלוחים המהירים שהוקם בתוך Gett. און ימשיך לכהן כמנכ"ל Gett ישראל, תפקיד אותו הוא ממלא ב- 8 השנים האחרונות.

במהלך 8 שנות כהונתו כמנכ"ל Gett ישראל, הפך און את Gett לאפליקציה המובילה והמשמעותית בתחום ה - Mobility המשמשת גם כ-marketplace בתחום ה B2C וה B2B עם צמיחה עקבית לאורך כל שנות קיומה. במקביל און הרחיב את תחומי פעילות החברה בישראל לעולמות המשלוחים והתחבורה השיתופית החכמה. במהלך השנה האחרונה, רשמה החברה הישג בינלאומי משמעותי בעולמות התחבורה On Demand כאשר הגיעה לרווחיות מלאה.

מארק און מסר: "השינויים הגלובאליים האיצו את כלל תחומי הפעילות העסקית המקוונת בעולם, כאשר תחום המשלוחים מהווה את מנוע הצמיחה לכלכלה החדשה שנוצרה. בכוחו של ניהול נכון ואיכותי של פתרונות LAST MILE מהירים לשנות את התנהגות הצרכנים ולהעצים ארגונים וחברות דווקא בתקופה מאתגרת זו. כל אלו יצרו הזדמנויות גלובאליות מרתקות עבור Gett Delivery. אני מודה על הבעת האמון וגאה להוביל את החברה בתקופה המרתקת הזו".

Gett השיקה את "Gett Delivery" בשנת 2015 והשירות פעיל היום בישראל וברוסיה. הפלטפורמה של Gett Delivery מספקת שירותי אופטימיזציה ו Last mile לחברות איקומרס ולוגיסטיקה באמצעות טכנולוגיה מתקדמת המבוססת על אלגוריתמים חכמים. בנוסף, Gett Delivery ודואר ישראל הקימו את שירות GETT POST לפני כשנתיים אשר מאפשר לאסוף את חבילות הדואר ללא צורך הגעה לסניף. השירות מדורג מאוד גבוה בקרב משתמשיו וממשיך לצמוח. החברה מתמקדת בהנגשת פתרונות שילוח מהיום להיום עבור עסקים ברחבי העולם ומשרתת מעל ל-1,500 קמעונאים גלובליים.

משבר הקורונה ותקנות הריחוק החברתי הובילו לעלייה חדה בביקושים לשירותי החברה. עם פרוץ משבר הקורונה זיהתה החברה זינוק גדול בביקושים לשירות Gett Delivery והרחיבה אותו לפריסה ארצית מלאה. מהלך שאיפשר ללקוחות מצד אחד לבצע פעולות מבלי לצאת מהבית, ומהצד השני אפשר לעסקים הקטנים להמשיך לקיים פעילות והרחיב את אפשרות ההשתכרות עבור ציבור הנהגים שעובדים עם החברה. המהלך הזה הוביל לצמיחה כללית של כ-350% בביקוש לשירותי החברה בישראל וכ- 500% ברוסיה, בהשוואה לתקופה המקבילה בשנה שעברה.

  • עוד באותו נושא:
  • Gett

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully