וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בישראל: אפליקציה חדשנית לניהול תזונה

23.11.2020 / 15:36

אפליקציות לניהול תזונה כבר קיימות, אבל myBite, אפליקציה מבוססת בינה מלאכותית, מזהה את האוכל שלכם על פי התמונה ומזינה את הערך שלה: "אבן דרך בחזון לסייע לאנשים לקחת אחריות"

אפליקציית אלטמן. יחצ,
אפליקציית אלטמן/יחצ

לראשונה בישראל, 'אלטמן בריאות', חברת תוספי התזונה המובילה בארץ, משיקה את myBite- אפליקציה חדשה בעברית ופשוטה לשימוש, המשמשת כלי לניהול ומעקב תזונתי. myBite מהווה פתרון דיגיטלי לניהול תזונה, באמצעות טכנולוגיה מתקדמת המזהה תמונות של מנות אוכל, מתרגמת את הערכים התזונתיים והקלוריים של המנות, המותאמות באופן ספציפי למטבח הישראלי ולמנות ישראליות. מדובר באפליקציה חדשנית להורדה ללא תשלום מחנויות האפליקציות, שעובדת על בסיס AI (טכנולוגיה בינה מלאכותית), האפליקציה "לומדת" מהמשתמשים את הרגלי התזונה ומאפשרת להם לשפרם ולהתאימם לאורח חיים בריא. המשתמש מזין את נתוניו האישיים ועל בסיסם מקבל הערכה לצריכת הקלוריות היומית הנדרשת עבורו. באמצעות האפליקציה ניתן להבין את כמות הפחמימות, השומנים והחלבונים בתזונה היומית ,בנוסף לצריכת הוויטמינים והמינרליים במנות שאנו אוכלים.

myBite משלבת טכנולוגיה מתקדמת לזיהוי תמונות והצלבתן מול שני מאגרי מידע - האחד בינלאומי המכיל מיליוני מרכיבים ומנות מכל העולם, והשני- מקומי ויעודי המותאם במיוחד לתזונה הישראלית. המאגר המקומי נבנה על ידי צוות דיאטניות ישראלי, שהעריך את הקלוריות ואבות המזון (פחמימות, חלבונים, ושומנים) בכל מנה, מתוך אלפי מאכלים ומתכונים ישראלים. עדי מור, דיאטנית ראשית myBite: "האתגר שלנו באלטמן היה להעריך את הערכים התזונתיים שנמצאים במגוון רחב של מאכלים לפלטפורמה דיגיטלית. בחודשים האחרונים אני וצוות הדיאטניות קיימנו חישובים והערכות של מגוון מתכונים ומנות ישראליות, ובכך יצרנו אפליקציה יייעודית המותאמת למזון ולקהל הישראלי. מדובר בכלי עזר נוח, פשוט וחדשני, שבכמה צעדים פשוטים ניתן לנהל ולעקוב אחר התזונה בקלות".

עינת יוזנט מנכ"לית אלטמן. עופר חג'יוב,
אבן מרכזית בחזון. עינת יוזנט רביד/עופר חג'יוב

האפליקציה היא אפליקציה חכמה ולומדת, ככל שיהיו יותר משתמשים, המאגר יגדל ויותאם עוד יותר לצרכן הישראלי. למי שאינו מעונין באופציית הצילום, נבנתה אופציה פשוטה וידידותית להזנת נתונים ידנית. למעשה, בעזרת האפליקציה המשתמשים יוכלו לנהל יומן תזונה דיגיטלי, לדעת היכן הם עומדים מבחינה תזונתית מול הצריכה היומית המומלצת להם. המודעות לגבי הצריכה היומית של רכיבי התזונה שלנו חשובה מאוד לקיום אורח חיים בריא.

עינת יוזנט רביד, מנכ"לית 'אלטמן בריאות': "אפליקציית myBite, מהווה אבן מרכזית בחזון של 'אלטמן בריאות' לסייע לאנשים לקחת אחריות ולנהל שגרת תזונה בריאה. האפליקציה פרסונלית ומותאמת במיוחד לקהל הישראלי. אנו גאים להביא את החדשנות הקיימת בעולם, באופן מותאם ומדויק, גם לישראלים ובעתיד שוקלים לפתח ולהרחיב את האפליקציה לעולמות בריאות, יעוץ ולווי נוספים".

  • עוד באותו נושא:
  • תזונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully