וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות עליית מתקפות הסייבר: שירות אבטחה מנוהל חדש מישראל

23.11.2020 / 17:08

לראשונה תציע ענקית הסייבר SentinelOne, המתמחה באבטחת תחנות קצה לארגונים הגדולים בעולם, את הטכנולוגיה המתקדמת שלה לאבטחת תחנות קצה בצורת שירות מנוהל המתאים לכל סוגי העסקים

האקרים איראנים השתלטו על אתרים ישראלים/עריכה: ניר חן

מגפת הקורונה העולמית הביאה עימה עלייה חדה במתקפות הסייבר, ובייחוד מתקפות כופרה, הפוגעות בעסקים בכל גודל ומייצרת נזקים כבדים ומשמעותיים. על מנת להנגיש לעסקים מכל גודל וסוג את ההגנה המתקדמת ביותר בעולם, ,SentinelOneחברת אבטחת תחנות הקצה המובילה בעולם, מציעה לראשונה את הטכנולוגיה המתקדמת שלה כשירות חודשי ללא התחייבות ללקוחות ישראליים.

הפתרון בצורת שירות מנוהל, יתופעל על ידי SPIKE IT- המפיצה הבלעדית של SentinelOne בישראל. SPIKE IT מפעילה מערך של 8-10 ספקי שירות הגנה מנוהל (MSSP) שהוכשרו בשימוש במערכת וינטרו את תחנות הקצה של לקוחות החברה.

ליאור בן עמי, מנכ"ל SPIKE IT, מסר: חברת SPIKE IT מלווה את SentinelOne מיום הקמתה ואני שמח להנגיש את הפתרון וההגנה המעולה של החברה ללקוחות קצה שעד כה לא יכלו ליהנות מהמוצר, עכשיו זה אפשרי.

תומר וינגרטן מנכ"ל סנטינל ONE. יחצ,
תומר וינגרטן, מנכ"ל SentinelOne/יחצ

SentinelOneהודיעה בשבוע שעבר על סבב גיוס נוסף שמעלה את שוויה למעל 3 מיליארד דולר והופך אותה לחברת הסייבר הפרטית הגדולה בישראל. מוצרי החברה מבוססים בינה מלאכותית ופועלים למניעה, איתור, תגובה וציד בנקודות קצה, כולל הגנה מתקיפות כופרה, קונטיינרים והתקני אינטרנט של הדברים - וכל זאת במערכת XDR אוטונומית אחת. טכנולוגיית החברה זכתה לשבחים מחברות המחקר Gartner, Forrester, VB והשבוע נכנסה לרשימת חברות הטכנולוגיה הצומחות ביותר בארה"ב לפי פירמת דלויט.

החל מהחודש SentinelOne מנגישה את הפתרון לעסקים קטנים ובינוניים ( SMB) במודל שירות מנוהל. במודל זה, העסק רוכש הגנה לתחנות הקצה שברשותו ומשלם תשלום חודשי שכולל בתוכו את מחיר רישיון התוכנה ואת שירות הניטור ללא התחייבות. השירות מבוצע על ידי הגופים המובילים בארץ לאבטחת מידע. כך לקוחות מרוויחים פעמיים- גם זוכים להגנה ממוצר אבטחה מוביל (שעד עתה היה יקר מדי עבור רוב העסקים הקטנים) וניטור של אנשי אבטחה מומחים שיודעים לתפעל את המערכת בצורה מיטבית, להגיב להתראות ובמידת הצורך ליצור קשר עם הלקוח ולהנחות אותו בפעולות אותן יש לבצע.

הרישום לשירות אורך מספר דקות ולאחריו אחד מספקי השירות יוצר קשר עם הלקוח, מפעיל את המערכת ומספק הגנה וניטור לאותו לקוח.

יותם גוטמן, סמנכ"ל השיווק של SentinelOneישראל: "כחלק ממהלך אסטרטגי של החברה אנו משתפים פעולה בכל רחבי העולם עם חברות MSSP (Managed Security Providers) על מנת להגיע לקהל לקוחות רחב ביותר. אנו שמחים שעכשיו נוכל להציע את הטכנולוגיה שלנו לכלל הלקוחות הישראלים, גם הקטנים שבהם, ולהגן עליהם מפני איומים מתקדמים והתקפות כופרה".

  • עוד באותו נושא:
  • סייבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully