וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים להתקבל לעבודה? אל תעשו את הטעות המטומטמת הזאת

24.11.2020 / 1:36

מועמד בריאיון עבודה רק הגיע למשרד ואחרי חמש דקות כבר נשלח לדרכו, בלי שהריאיון אפילו החל. מה הוא עשה? את הטעות הבסיסית שרובכם אמורים לדעת להימנע ממנה

צילום: אבי כהן עריכה: דפי מקל

כשאתם ניגשים לריאיון עבודה, הרבה דברים יכולים להפיל אתכם. למעשה, על כל משרה מתחרים הרבה אנשים, כך שהסיכויים שלא תקבלו את העבודה גבוהים. לא תמיד זה תלוי בכם, לפעמים הכישורים שלכם גבוהים מדי או נמוכים מדי, אבל אחרי שתקראו את זה תדעו דבר אחד: כדי לשפר את הסיכויים שלכם בריאיון, תהיו נחמדים. לכל אחד.

איש עסקים מאוכזב. ShutterStock
פשוט אל תהיה חרא/ShutterStock

אישה שעבדה בחברה סיפרה בפורום ב-Reddit מדוע מועמד נפסל חמש דקות אחרי כניסתו לבניין. "הוא הגיע ולא יצר קשר עין עם המזכירה. לא דיבר איתה, לא הסתכל לעברה, לא הביע שום עניין להיות נחמד", סיפרה, "כשהיא אמרה לו שלום הוא התעלם. מתברר שהמזכירה הייתה המראיינת שלו, שישבה שם בתפקיד מוסווה כדי לראות את אופי המרואיינים".

הבוסית בהסוואה הזמינה את ידידנו האנטיפת למשרד ואמרה לו כי "בצוות שלנו צריך להיות נחמדים לכל אחד בבניין". אחר כך שלחה אותו לדרכו.

הגולשים האחרים זעמו כשקראו את הסיפור. "נראה שזה צריך להיות אלמנטרי, להיות נחמד", כתב מישהו, "אבל כנראה שלא". מישהי אחרת כתבה: "אם במעמד הזה, שבו אתה אמור להיות הכי מנומס, אתה מתנהג כמו חרא, מה יהיה כשתתקבל לעבודה?"

אחר כך התגלה ה"סוד" של המועמד. "בדקנו עוד קצת לגביו, ומתברר שככה הוא מתנהג, במיוחד לנשים", סיכמה המספרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully