וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט חייב מנעולן לשלם 45 אלף שקל למולטילוק

24.11.2020 / 10:42

הסכום ישולם בגין הפרת הסכמי בקרת שכפול מפתחות ע"י המנעולן. מולטילוק תתרום את הסכום מהמנעולן לעמותות העוסקות בתמיכה בעסקים שנקלעו למשבר בתקופת הקורונה

DaveHax

בית משפט השלום בתל אביב פסק השבוע כי המנעולן ארז באן מבית העסק "ארז מנעולים" ישלם לחברת מולטילוק 45,000 שקל בצירוף הפרשי הצמדה וריבית בבגין הפרת בקרת הסכמי שכפול מפתחות.

מולטילוק, חברה בינלאומית ותיקה המייצרת ומשווקת מגוון רחב של פתרונות נעילה חדשניים ומבוקרי שכפול להגברת רמת הביטחון, הציגה בבית המשפט תיעוד לפיו באן משכפל מפתחות באופן לא מבוקר ובניגוד להנחיות. למרות פניות חוזרות ונשנות של מולטילוק למנעולן, בניסיון לברר את המקרה ולשפר את תהליכי השכפול אצלו בעסק, סירב האחרון לשתף פעולה והפר את כללי בקרת השכפול להם התחייב. "פעולותיו של המנעולן אינן עומדות בקנה אחד עם רמת מקצועיות של מנעולן מורשה מולטילוק ופוגעות בביטחון הצרכנים", אמרו בחברה.

מפתח של מולטילוק. יחצ,
מולטילוק/יחצ

לאור האמור, נאלצה מולטילוק להפסיק את ההתקשרות עם באן ולתבוע אותו בגין הפרת ההסכם, וזאת לאחר שסירב לבצע פעולות מתקנות, למרות האפשרות שניתנה לו ע"י מולטילוק ופניותיה אל המנעולן בנושא. "על אף נכונותה של מולטילוק להגיע לפשרה, במהלך כל התהליך, המשיך המנעולן בדרכי ריב מסיבות שאינן ברורות לחברה", מסרו.

בתום התהליך המשפטי קבעה הרשמת הבכירה ורדה שוורץ ביום ראשון כי באן אכן הפר את הסכם בקרת השכפול וישלם בגין כך למולטילוק סך של 45,000 שקל. הסכום צפוי להיתרם לעמותות העוסקות בתמיכה בעסקים שנקלעו למשבר בתקופת הקורונה.

  • עוד באותו נושא:
  • מפתחות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully