וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווינדוורד תספק את פלטפורמת ה- AI שלה לבנק הדני דנסקה

24.11.2020 / 14:26

החברה הישראלית, שפיתחה פלטפורמת AI לחיזוי והערכת סיכונים בתחום הסחר הימי, תייעל את תהליכי מימון ועמידה בדרישות הרגולטוריות של אחד מהמוסדות הפיננסיים הגדולים בצפון אירופה

עמי דניאל. מרים אלסטר,
פיתרון מקיף ביותר לאחד הבנקים הגדולים. עמי דניאל/מרים אלסטר

חברת ווינדוורד (Windward) הישראלית המספקת חיזוי מודיעיני בתחום הסחר הימי באמצעות בינה מלאכותית (AI), מודיעה היום (ג') על הסכם שיתוף פעולה עם אחד מהמוסדות הפיננסיים המשמעותיים בצפון אירופה, הבנק הדני דנסקה.

(Danske). במסגרת זו, ווינדוורד תסייע בתהליכי האוטומציה והדיגיטליזציה של הבנק. פתרון החיזוי מבוסס AI של החברה יאפשר לבנק הדני ביצוע סיווג סיכונים באופן דינמי והטמעת פתרונות עדכניים ואוטומטיים בתחום הסחר הימי, על-מנת להתמודד בצורה יעילה וטובה יותר עם השיעור העולה של סנקציות ורגולציות בתחום.

הסקטור הפיננסי נמצא תחת לחץ מתמיד להגביר את בדיקות הנאותות ואת מאמציו למניעת פשעים פיננסיים והלבנת הון. בתוך כך, הרגולציה בתחום הסחר הימי הפכה תובענית יותר, כאשר היא מצריכה מוסדות פיננסיים להעריך בצורה מעמיקה מבעבר את שותפיהם לעסקים. פתרון הבינה המלאכותית להערכת סיכונים שפיתחה ווינדוורד, מאפשר למוסדות פיננסיים תהליכי עבודה שעולים בקנה אחד עם מסגרות עבודה פנימיות קיימות. הפלטפורמה של החברה תשפר גם את הביצועים התפעוליים של דנסקה בחקר, סינון וביקורת של עסקאות בסחר הימי המהווה כ-90% מכלל הסחר הגלובלי. פונקציות אלו יניעו קבלת החלטות טובה, מהירה יותר ומבוססת נתונים.

"מוסדות פיננסיים נתונים לרגולציה מחמירה, אולי יותר מכל מוסד אחר בעולם", אומר אמאלי קורנינג וודג', ראש תחום תאימות רגולציה בבנק דנסקה. "בנוסף למאמצים שלנו נגד הלבנת הון, הרגולציות החדשות והמחמירות של משרד יישום הסנקציות הפיננסיות בבריטניה (OFSI) ומשרד הפיקוח על נכסי חוץ בארה"ב (OFAC), יצרו כבר אקוסיסטם מורכב מבחינה רגולטורית, שקשה גם כך לנווט בו. כדי לעמוד בציפיות הרגולטוריות, הגברנו את המאמצים שלנו לשיפור הביצועים העסקיים, הפחתת סיכון, ושיפור התאימות בתחום הסחר הימי באמצעות פתרון ה-AI של ווינדוורד".

פלטפורמת החיזוי המודיעיני של ווינוורד נתמכת על-ידי MAIA (Maritime Artificial Intelligence Analytics), פתרון בינה מלאכותית המבוסס על כ-300 מודלים התנהגותיים ולמעלה מ-10 מיליון נקודות מידע. הפלטפורמה של החברה מספקת לבנקים ולמוסדות פיננסיים אחרים פתרון מקיף בהתמודדות עם תחום ניהול והערכת הסיכונים.

"כבוד גדול עבורנו לשתף פעולה עם בנק דנסקה, מוסד פיננסי מבוסס עם שורשים חזקים בתעשיית הסחר הימי", אומר עמי דניאל מנכ"ל ומייסד ווינדוורד. "תחום הסחר הופך מורכב יותר כאשר הרגולציה מנסה להתמודד בקשיחות עם הלבנות הון ופשיעה פיננסית. דרישות התאימות לרגולציה גוברות, ובנקים נדרשים להכיר מקרוב והיטב את שותפיהם לעסקים. כעת, בידי דנסקה הפתרון המקיף ביותר, המתעדכן בזמן אמת ומבוסס על היכרות מעמיקה עם תחום הסחר הימי והסיכונים הכרוכים בו. השימוש בפלטפורמה של ווינדוורד מאפשר רמת אחריות ושקיפות גבוהה, כמו גם עמידה בדרישות הרגולציה, באופן שמשפר בצורה ניכרת את הביצועים העסקיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully