וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת זסטי (Zesty) גייסה 6.6 מיליון דולר בהובלת קרן S Capital

24.11.2020 / 16:00

החברה מפתחת פלטפורמה שמייעלת את ניצול תשתיות הענן באופן אוטומטי, ובכך חוסכת ללקוחות שלה זמן יקר וכסף: "המעבר לענן הואץ בגלל הקורונה"

אלכסיי ביקוב ומקסים מלמדוב. אירינה יונק,
אלכסיי ביקוב ומקסים מלמדוב/אירינה יונק

חברת שירותי הענן זסטי (Zesty) מודיעה היום על גיוס של 6.6 מיליון דולר במסגרת סבב גיוס סיד, בהובלת קרן S Capital. המימון יסייע בהתרחבות החברה ובגיוס עשרות עובדים חדשים.

שוק מחשוב הענן ו-IaaS נמצא בצמיחת שיא בעשור האחרון, כשמרביתן הגדול של החברות צורכות תשתיות מחשוב ענן למטרות פיתוח וייצור. החברות הללו צורכות כיום שירותי מחשוב ענן בצורה שאינה יעילה מבחינה פיננסית המובילה אותן לעיתים קרובות לבזבוז משאבים מיותר. סביבת הענן של זסטי פותרת את הבעיה הזו, ומאפשרות למהנדסים לפתח מוצרים טכנולוגיים ולפרוס אותם בזריזות וביעילות גבוהה יותר.

מרבית החברות בשוק ייעול שירותי הענן עושות שימוש בפתרונות המבוססים על נתונים שמגיעים באיחור של בין 48-72 שעות ורק לאחר מכן מספקים המלצות לפעולה ללקוח. בשלב מאוחר יותר על מהנדסי התשתיות מוטל האחריות להטמיע את ההמלצות בצורה ידנית. לעומת אלו, הפיתוח הייחודי של זסטי מסוגל לגשת לנתונים בזמן אמת, לנטר את העלויות והנצילות של סביבות הענן ולבצע פעולות ייעול בצורה אוטומטית לחלוטין - ללא כל התערבות של מהנדסי תשתיות. מעבר לחיסכון משמעותי בעלויות הענן, הלקוחות של זסטי נהנים ממוצר אוטונומי שאינו מצריך מהם להשקיע משאבים אנושיים בניהול השוטף.

גיוס עשרות מהנדסים ואנשי שיווק

מנכ"ל החברה מקסים מלמדוב וסמנכ"ל הטכנולוגיות (CTO) אלקסיי בייקוב הכירו בחברת Feedvisor, שם עבדו יחד. במהלך הקריירה שלהם, אשר מתפרסת על פני מגוון תפקידים בחברות שונות, נחשפו לעלויות ענן שהולכות וגוברות, בעיה שהובילה אותם לייסד את זסטי. "ברגע שהתחלנו לחקור את השוק, הבנו שמדובר בבעיה גדולה ונפוצה, ושחברות משקיעות המון משאבים לטיפול בבעיה בעזרת פתרונות לא יעילים" מספר בייקוב. "במהלך השנתיים האחרונות מאז הוקמה זסטי, החברה הספיקה לצבור עשרות לקוחות בארץ ובעולם, בעיקר הודות למומחיות שפיתחנו בסביבות הענן השונות. הניסיון שלנו לאורך השנים מספק לנו הבנה מעמיקה בצרכי לקוחותינו ומאפשר לנו לספק בבטחה מענה שלא רק מייעל את תשתיות הענן וחוסך בעלויות, אלא אף מעצים את הארגונים והחברות ומעניק להן שליטה מלאה בניהול משאבי החברה ללא צורך בהגדלת מצבת כח האדם", מוסיף מלמדוב.

חברת הדירקטוריון איה פטרבורג, ושותפה מייסדת בקרן S Capital הוסיפה: "במהלך השנה האחרונה ראינו כיצד המעבר לענן הואץ עוד יותר בשל התפרצות הקורונה. המענה הייחודי שמעניקה Zesty משפר את אחוזי ניצולת המשאבים בעבודה בסביבות הענן באופן אוטומטי לחלוטין. מקסים ואלכסיי, שני יזמים יוצאי דופן, הוכיחו את יכולתם לבנות מוצר שנמכר לעשרות לקוחות המסייע להם בייעול השימוש בענן. ההשקעה שלנו בזסטי נועדה לאפשר לחברה להתרחב, לצמוח ולהיות החברה המובילה בשוק.

ההון שגוייס ישמש את החברה לגיוס עשרות עובדים נוספים לתפקידי: פיתוח, שיווק, מכירות והצלחת לקוחות (Customer Success).

  • עוד באותו נושא:
  • גיוס הון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully