וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאני תקשורת מתרחבת: תפתח עוד ארבעה סניפים

25.11.2020 / 10:19

היבואנית הרשמית של סמסונג סלולר דיווחה על תוצאותיה הרבעוניות והציגה גידול של 30 אחוז בהכנסות ו-32 מיליון שקל ברווח הגולמי. תפתח שתי חנויות חדשות באשדוד, אחת בבת ים ואחת בבקא אל גרביה

סאני תקשורת. יחצ,
ממשיכים לגדול. חנות סאני תקשורת/יחצ

סאני תקשורת מקבוצת לפידות קפיטל, היבואנית הרשמית של סמסונג סלולר בישראל, דיווחה הבוקר (ד') על תוצאותיה לרבעון השלישי לשנת 2020. בתוך כך מעדכנת החברה על חתימת הסכמים לפתיחת ארבעה סניפי סאני תקשורת, שיתווספו ל-22 הסניפים הקיימים ברשת. הסניפים צפויים להיפתח במרכזי קניות מובילים בערים בת ים, אשדוד, באקה אל גרביה ובבירת הקניות של ישראל - העיר אילת. מדובר בהתרחבות של כ-18% בפריסתה של הרשת הארצית עם סניפים ראשונים בבקא אל גרביה ובעיר בת ים הסניף יכלול אף מעבדת תיקונים . בנוסף, שני סניפים חדשים באשדוד, ואילת שיתווספו לסניפים הקיימים בערים הללו. ההתרחבות צפויה להתרחש במהלך המחצית הראשונה של שנת 2021. כמו כן, הרחבת הרשת צפויה לייצר עשרות מקומות עבודה חדשים בלב הערים, בשורה משמחת לא פחות בתקופה זאת.

ההכנסות ברבעון השלישי לשנת 2020 הסתכמו בכ-274 מיליון שקלים, גידול של 30% בהשוואה להכנסות של כ-210 מיליון שקלים ברבעון השני של 2020. השיפור בהכנסות נובע מכך שברבעון השלישי נכנס המשק לתקופת סגר רק במחצית השניה של חודש ספטמבר וזאת לעומת הרבעון השני בוא המשק היה מצוי בסגר למעלה ממחצית הרבעון, דבר שהשפיע מהותית על הפעילות ועל המכירות. בנוסף החברה שיפרה את שורת הרווח על אף הירידה בהכנסות ביחס לרבעון מקביל אשתקד בו הסתכמו ההכנסות בכ-330 מיליון שקל. ברבעון המקביל אשתקד, הסתכמו ההכנסות בכ-330 מיליון שקל.

הרווח הגולמי ברבעון השלישי הסתכם בכ-31.7 מיליון שקל (שיעור רווחיות גולמית של 11.6%), גידול של 61% בהשוואה לרווח גולמי של 19.7 מיליון שקל ברבעון השני לשנת 2020 (שיעור רווחיות גולמית של 9.4%). ברבעון המקביל אשתקד, הסתכם הרווח הגולמי בכ-33.2 מיליון שקל (שיעור רווחיות גולמית של 10.1%). השיפור ברווחיות הגולמית, נובע בין היתר מהשקת המכשיר החדש מדגם NOTE 20 , מההתאמה המהירה שביצעה החברה להיקפי הפעילות בתקופת משבר הקורונה הקורונה, לרבות מעבר למכירות און-ליין, ומתמהיל מכירות רווחי, שכולל את מכשירי הדגל של החברה, לרבות דגמי Note, S-20, שעונים וסדרת המכשירים המתקפלים.

הרווח הנקי ברבעון השלישי לשנת 2020 הסתכם ב-9 מיליון שקל, וזאת בהשוואה לרווח נקי של 1.1 מיליון שקל ברבעון השני, ועלייה של 20% ביחס לרבעון מקביל אשתקד בו הסתכם הרווח ב-7.2 מיליון שקל. מתחילת 2020, הסתכם הרווח הנקי של סאני ב- 22.3 מיליון שקל, עלייה של 19% בהשוואה לרווח נקי של 18.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully