וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: המותג שמוציא את הקניונים לרחוב

רונית מטיאס

25.11.2020 / 10:47

וגם: נפתח שבוע האוכל האיטלקי, סניף הדגל של חברת ההנעלה מתחדש, אנשי העסקים נפגשים וקבלת פנים לאלוף

ניו יורק תל אביב

איה מונק לירן כוהנר ורוני אלבויים. אסף לב,
איה מונק לירן כוהנר ורוני אלבויים/אסף לב

בכירי מותג הטיפוח הניו יורקי Kiehl's, השיקו אמש את סניף הפופ-אפ של המותג שהוקם למשך שבועיים ברחוב דיזנגוף 162 תל אביב. איה מונק-גונצ'רוב, מנכ"לית חטיבת היוקרה בלוריאל ישראל, אמרה כי לאור העובדה שהקניונים סגורים מחודש ספטמבר, החליטו להנגיש את החוויה הקיל'ית עם חנות פופ אפ שהיא אלטרנטיבה לחנויות הסגורות, בה יוכלו הצרכנים לחזור למפגש פיזי עם המותג וליהנות מחוויית הטיפוח האישית והמקצועית שקיל'ס מציעה.

רוני אלבויים איה מונק ואלינור אייש. אסף לב,
רוני אלבויים איה מונק ואלינור אייש/אסף לב

מונק-גונצ'רוב ציינה כי חנות הפופ-אפ של Kiehl's תואמת לעיצוב ורוח חנויות הרשת בישראל ובעולם, וניתן למצוא בה את מגוון מוצרי טיפוח הפנים והגוף של המותג, לנשים, גברים ותינוקות, במחירים מיוחדים ובהטבות אטרקטיביות, השירות בחנות הפופ-אפ, כמו בחנויות המותג האחרות בישראל ובעולם, יכלול אבחון וייעוץ אישי ע"י מומחי הטיפוח של המותג.

היו והתרגשו: בן אילן, מנהל השיווק של לוריאל ישראל, רוני איילבאום, מנהלת התקשורת המותגית, ולירן כוהנר, יזמית ויוצרת תוכן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
seperator

מאיטליה באהבה

עמנואלה פנקה, גיאנלואיגי בנדטי וכלליה די קונסיליו. רותם ברק,
עמנואלה פנקה, גיאנלואיגי בנדטי וכלליה די קונסיליו/רותם ברק

שגריר איטליה בישראל, ג'אנלואיג'י בנדטי, וכלליה די-קונסיליו, מנהלת לשכת התיירות של איטליה (ENIT) בישראל, פתחו את שבוע האוכל האיטלקי ה-5 בישראל שמתקיים במקביל בעשרות מדינות בעולם. בעקבות משבר הקורונה, יוצעו עשרות סדנאות בישול ואפייה וירטואליות של מאכלים פופולריים מהמטבח האיטלקי שיובילו שפים איטלקיים מובילים.

שבוע האוכל נפתח עם סדנת בישול של שף פפה גווידה, בעל כוכב מישלן ממסעדת Antica Osteria Nonna Rosa וסדנת פיצה של הפיציולו הטוב בעולם פרנקו פפה שהפיצרייה שלו Pepe in Grani נבחרה בראש הרשימה של המיזם הנחשב Top Pizza 50 המדרג את הפיצריות האיטלקיות הטובות ביותר לפי קריטריונים מחמירים. ג'יובאני בסטיאנלי, מנכ"ל לשכת התיירות של איטליה; מריה אלנה רוסי, מנהלת מרקטינג של לשכת התיירות של איטליה; ורוני בנטוף, נשיא לשכת המסחר ישראל איטליה, פתחו וטעמו.

seperator

שת"פ קולינרי

רן פולק עם פבריציו קמסטרה. יח"צ,
רן פולק עם פבריציו קמסטרה/יח"צ

פבריציו קמסטרה, ראש נציבות הסחר האיטלקית בישראל והשף רן פולק, ראש מגמת בישול ופיתוח מקצועי בבית הספר הגבוה לקולינריה, בישולים, נפגשו במסגרת שיתוף הפעולה שיצר קסמטרה בין ALMA -בית הספר מהמובילים ללימודי המטבח האיטלקי באיטליה, לבית הספר בישולים, לרגל שבוע האוכל האיטלקי. נציבות הסחר האיטלקית הינו ארגון ממשלתי איטלקי שמקדם ומעודד כניסת חברות איטלקיות לישראל.

seperator

צועדים ומתרחבים

מני מורנו. לנס הפקות,
מני מורנו/לנס הפקות

מני מורנו מנכ"ל DIFFERENT , היבואנית הרשמית בישראל של מותג הכפכפים HAVAIANAS , מחדש בימים אלו את סניף הדגל של המותג ברחוב דיזינגוף בתל-אביב בהשקעה כוללת של כ-350,000 שקל. הסניף המחודש עבר לאחרונה שיפוץ מאסיבי ועיצוב מחדש על-מנת להתאים את החנות לעיצוב הצעיר והקליל של המוצרים המגוונים של הרשת, וזהו סניף אחד מבין 12 חנויות המותג. מוצרי המותג נמכרים בעוד כ-3000 נקודות מכירה ברחבי הארץ. מורנו אמר שהם שמחים על חידוש סניף דיזינגוף בתל אביב שיאפשר חווית קניה מהנה ללקוחות, והם ימשיכו בתנופת הצמיחה.

seperator

פסגת העסקים

איל מילס, קרן מרציאנו ואסתר לוצאטו. יח"צ,
איל מילס, קרן מרציאנו ואסתר לוצאטו/יח"צ

מחר (חמישי) תתקיים פסגת העסקים של מעריב 2020. מפגש פסגה שיפגיש בין בכירי המשק והכלכלה, מקבלי ההחלטות, אנשי ממשל ואנשי עסקים מובילים, שידונו בתמורות בעולם הכלכלה והעסקים. את פסגת העסקים תנחה קרן מרציאנו וישתתפו בה: גיל טופז, מנכ"ל בנק ירושלים; אייל מליס, מנכ"ל קבוצת תנובה; דרק פנדו, מנהל השיווק הבינלאומי של זום; רועי כהן, נשיא להב; ד"ר אסתר לוצאטו, שותפה מנהלת, קבוצת לוצאטו; מיכאל מייקסנר, מנכ"ל רכבת ישראל; עו"ד לאה ופנר, מנכ"לית ההסתדרות הרפואית.

ענבר אשכנזי, מנכ"לית קבוצת הג'רוזלם פוסט אמרה כי האקלים הכלכלי שאנו מצויים בו בחודשים האחרונים, מציג תהיות וספקות, בצל מגפת הקורונה ומיליון המובטלים, פסגת העסקים של מעריב תכנס את כל בכירי הכלכלה הישראלית לצד מדינאים בלב העשייה, במטרה לנסות ולהבין מהי תכנית העבודה כעת. השנה יחולק הכנס לראיונות אישיים ופאנלים שידונו בנושאים הבוערים ביניהם חדשנות כמנוע צמיחה כלכלי תקשורת מהפכנית-טכנולוגית ה-G5 כל מה שרציתם לדעת זיהוי הזדמנויות צמיחה בסביבה כאוטית - צרכנות חכמה בעידן הרשתות החברתיות עבודה ולמידה מרחוק-הזדמנות לחשיבה מחודשת ויציאה מהקופסה רפואה בחזית המאבק בקורונה.

בן כספית ואיילת שקד. יח"צ,
בן כספית ואיילת שקד/יח"צ
seperator

מניחים ומתרגשים

צבי נטע ,יאיר רייף ,יוגב גברי ויניב רייף. מורג ביטן,
צבי נטע ,יאיר כרייף ,יוגב גברי ויניב כרייף/מורג ביטן

אתמול הונחה אבן פינה של מרכז השירות ש.ה.ב באזור התעשייה מבוא כרמל שמקימה "מכשירי תנועה במשאיות", יבואנית MAN בישראל, המרכז יפתח בהשקעה של 17 מיליון שקל, ויכלול מבנה של 1,600 מ"ר עם 13 תנאי שירות למשאיות, אוטובוסים, ומיניבוסים, ויינתנו בו שירותי אחזקה שונים.

היו והתרגשו: צבי נטע, יו"ר קבוצת מכשירי תנועה שבירך על הקמת המרכז החדש ועל שת"פ ויחסי העבודה הטובים בין החברות לאורך כל הדרך שנמשך בהצלחה כבר 31 שנה; יוגב גברי, מנכ"ל MAN ישראל שאמר כי מוסך ש.ה.ב הינו אחד המרכזים המקצועיים ברשת, הם שותפים לחזון החברה למתן שירות מקצועי ומהיר; יאיר ויניב כרייף, בעלי ומנהלי מרכז השירות שאמרו שהם מרגישים חלק בלתי נפרד ממשפחת מכשירי תנועה MAN.

seperator

ממריאים עם קרמבו

ניב סולטן, טליה הראל בזרנו, איל קיציס. כנפיים של קרמבו,
ניב סולטן, טליה הראל בזרנו, איל קיציס/כנפיים של קרמבו

תנועת הנוער 'כנפיים של קרמבו', דיווחה על גויס 7.8 מיליון שקל, כשחצי ממנו גויס באפליקציית ביט של בנק הפועלים במהלך "ערב הסטנדאפ הגדול". כנפיים של קרמבו לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים, מפעילה 78 סניפים ברחבי הארץ עם כ-7000 פעילים, בעלות תקציבית של 42 מיליון ש"ח בשנה, שחלקו בתמיכת משרד הרווחה, אך רובו מגויס מתרומות. הישג נאה בתקופה בה התרומות ירדו ב-30%.

seperator

זה רק ספורט

פיטר פלציק ולורנט לוי. יח"צ,
פיטר פלציק ולורנט לוי/יח"צ

פיטר פלצ'יק, אלוף אירופה בג'ודו נפגש בירושלים עם המיליארדר לורנט לוי, הבעלים של רשת אופטיקל סנטר העולמית, איש נדל"ן, מבעלי כיכר המוזיקה ומוזיאון המוזיקה בירושלים ונותן החסות שלו מזה מספר שנים. השניים נפגשו בכיכר המוזיקה, לקחו טייק אווי של מאפים ועוגות מהפטיסרי נפוליאון שבבעלות לוי, והלכו ברגל לסניף אופטיקל סנטר בכיכר ציון שם חיכתה לפיטר קבלת פנים של אלוף עם בלונים בצבעי כחול לבן.

פלצ'יק הראה ללוי את המדליה בה זכה, הודה לו על כל מה שעשה בשבילו בשנים האחרונות, וסיפר לו על הקרב ואיך קיבל בהתרגשות את הבשורה שהוא מדורג ראשון בעולם. לוי העניק לפלצ'יק חולצה עם שמו של קבוצת הכדורגל מועדון כדורגל ירושלים שבבעלותו. פלצ'יק סיפר שמאז הזכייה טרם הצליח להרדם מהתרגשות, והוא מחכה ללכת לישון כמו גם למפגש עם ראש הממשלה.

seperator

טכנולוגיה חינוכית

משה ליאון ויואב זייף. דוברות עיריית ירושלים,
משה ליאון ויואב זייף/דוברות עיריית ירושלים

משה ליאון, ראש עיריית ירושלים, ויואב זייף, מנכ"ל סטרטסיס, מהגדולות בעולם בתחום ההדפסה בתלת-ממד, השיקו מיזם טכנולוגי-חינוכי ראשון מסוגו המשותף לחברת סטרטסיס ועיריית ירושלים, במסגרתו יוצבו מאות מדפסות תלת ממד מבית סטרטסיס בעשרות בתי ספר מכלל המגזרים בירושלים.

בתרומת חברת סטרטסיס, ישולבו תכנים פדגוגיים ומעשיים בתחום ההדפסה בתלת-ממד, לצד הכשרה והדרכה פדגוגית של מאות מורים. שווי המיזם מעל ל-2 מיליון שקלים. סטרטסיס פיתחה את תכנית הלימודים הראשונה בעולם המשלבת הדפסה בתלת-ממד ומשתפת פעולה עם מוסדות חינוך ברחבי העולם מתוך חזון חברתי להנגשת טכנולוגיות חדשניות והקניית כלים עכשוויים לכל תלמיד ותלמידה.

seperator

יוצרים תעסוקה

אבי וורצמן, איציק דנינו, אתי עטיה, חיים כץ, משה סוויל. יח"צ,
אבי וורצמן, איציק דנינו, אתי עטיה, חיים כץ, משה סוויל/יח"צ

יו"ר ועדת הרווחה בכנסת חה"כ חיים כץ וחברת הוועדה חה"כ אתי עטיה ביקרו ב"בית היוצר-עדי אופקים" של הכפר השיקומי 'עדי נגב נחלת ערן' ( עלה לשעבר). מרכז תעסוקתי -שיקומי לאנשים עם קשת רחבה ומגוונת של מוגבלויות, שמטרתו להקנות למשתקמים המועסקים בו אורח חיים יצרני, השתלבות חברתית ועצמאות כלכלית.

ראש העיר אופקים איציק דנינו; אבי וורצמן, מנכ"ל הכפר השיקומי "עדי נגב-נחלת ערן" הודה לחברי הכנסת על ביקורם וציין כי באמצעות תמיכתם במסגרת התעסוקתית הזו, הם מתקדמים צעד נוסף בתיקון העולם ולעבר שוויון הזדמנויות חברתי.

seperator

משתפים פעולה

איציק תשובה, ויקטור חביב וחסן ג'בארין. יח"צ,
איציק תשובה, ויקטור חביב וחסן ג'בארין/יח"צ

קבוצת תשובה חתמה על שיתוף פעולה עם קבוצת ג'בארין אלשייח' לצורך הקמת פרויקטים של יזמות והתחדשות עירונית. על הפרק פרויקטים בדרך צרפת ובת גלים בחיפה, ופרויקט נוסף בתל אביב-יפו.

לחצו ידיים: איש העסקים איציק תשובה, אחיינו של יצחק תשובה); ויקטור חביב, היועץ המשפטי מקבוצת תשובה; ואיש העסקים חסן ג'בארין.

seperator

לא לאלימות בלוריאל

אלי שגיב מנכל לוריאל ישראל. גיא כושי ויריב פיין,
אלי שגיב מנכל לוריאל ישראל/גיא כושי ויריב פיין

לרגל יום המאבק באלימות נגד נשים שחל יום, לוריאל גאה להכריז על ארגון Itworks כארגון הישראלי הראשון שיזכה לתמיכה של מעל 300 אלף שקל. הארגון אמון על קידום צמצום פערים. במסגרת תכנית הקיימות החדשה שלה, "לוריאל למען העתיד", היא תקים קרן ייעודית למען נשים בסך 50 מיליון יורו, לתמיכה בנשים פגיעות אשר מצבן הפך פגיע יותר בעקבות משבר הקורונה. ארגון Itworks יזכה לתמיכה בסך של מעל 300 שקל כארגון המקדם מאז 2006 צמצום פערים תעסוקתיים, עצמאות כלכלית וקידום הגיוון בישראל, על-ידי מתן תוכניות הכשרה ושירותי השמה לאוכלוסיות מגוונות תוך חיבור בינן לבין מעסיקים פוטנציאליים.

התוכנית שזכתה בתמיכת לוריאל, והכוללת יעדים מדידים, ממוקדת בשילוב נשים חד הוריות מרקע סוציו אקונומי נמוך במעגל התעסוקה והעצמתן הכלכלית, באמצעות מתן הכשרה ייחודית, מסלול ליווי תעסוקתי והשמה.

יפעת ברון, מנכ"לית עמותת itworks אמרה שהיא גאה בשותפות עם חברת לוריאל, וציינה כי הם שילבו כוחות כדי לסייע לעשרות נשים חד הוריות למצוא עבודה איכותית, לאור המשבר התעסוקתי שהביאה הקורונה, באמצעות מודל ייחודי של הכשרה והשמה לוריאל שמחויבת לתמיכה בזכויות נשים מזה שנים ארוכות, הקימה את קרן לוריאל למען נשים, קרן פילנתרופית ל-3 שנים בסכום של 50 מיליון יורו, במטרה לתמוך בארגוני שטח הפועלים בתחומים שונים. אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל אמר כי במיוחד ביום המאבק באלימות נגד נשים, לוריאל גאה לחבור לארגוני חברה אזרחית ישראליים הפועלים לקידום והעצמה כלכלית, אישית, מקצועית ונפשית של נשים, ולתמוך בפעילותם החשובה. הפרויקט בשיתוף ארגון itworks מגלם את הערכים בהם דוגלת לוריאל והם גאים להיות שותפים בו.

seperator

לא לאלימות בנדל"ן

שרון מוזס ביטון. נטלי פישר,
שרון מוזס ביטון/נטלי פישר

לרגל יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים, ערכו בחברת "נדל"נשי"-עסק חברתי שמוביל נשים לעצמאות כלכלית באמצעות השקעות בנדל"ן, כנס וירטואלי שעסק בהיקפי התופעה וההשפעות הכלכליות שלה, איך בונים תכנון פנסיוני נכון ועוד .

האחיות שרון מוזס-ביטון ודליה מזקי מוזס שהקימו את נדל"נשי במטרה לתת לנשים הזדמנות לייצר לעצמן ביטחון כלכלי באמצעות השקעות בנדל"ן ב-2018 , אמרו כי מאז יצא המיזם לדרך ועד היום, למדו בו למעלה מ-200 נשים ב-13 קורסים, סך השקעות הנדל"ן של הנשים מסתכמת ב-30 מיליון דולר וחברות בו כ- 4500 נשים.

seperator

לא לאלימות באינטל

יניב גרטי. יח"צ,
יניב גרטי/יח"צ

אינטל מציינת את יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים בשבוע של מודעות לנושא, ופותחת תכנית הכשרה והסברה שבה כל עובד באינטל ישראל, יוכל להיות שגריר, במטרה להעלות את השיח ואת המודעות. התוכנית תלווה בעזרה ובשיתוף המרכז לסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית, העובדים שיוכשרו ויצוידו בכלים ובידע יוכלו להרצות בפני עובדי המחלקות השונות באינטל, סטודנטים, עובדי נוער והקהילה הקרובה להם, בבתי-ספר ובחוגי בית.

אינטל תציע מפגשים בנושאים שונים, ויינתנו דגשים וכלים שימושיים לסיוע. במפגש הראשון דיברו לילי בן-עמי, אחותה של מיכל סלה ז"ל, והעיתונאית מירי מיכאלי, ואינטל קראה לחברות ולארגונים נוספים להצטרף אליה כדי ליישם ולהפיץ את תכנית השגרירים. יניב גרטי מנכ"ל אינטל ישראל אמר כי יש להם חובה כמנהלים וכעובדים להקנות ערכים, להגדיר גבולות ולהבנות נורמה של ערנות ומעורבות בחברה.

seperator

לא לאלימות בטאץ'

אילנית לוי. רפי דלויה
אילנית לוי/רפי דלויה

אילנית לוי, שגרירת מותג "טאצ'" הצטלמה לקמפיין הקורא לכולם לא להתעלם, לספר, לשתף ולדווח כי זה יכול לקרות לכל אחת. לוי, מדברת מדם ליבה לאחר שבשנה האחרונה העמיקה בחקר נושא האלימות כלפי נשים. הצילומים נעצרו לאחר שאילנית לא הצליחה לעצור את הדמעות כשהקריאה את הטקסט הנוקב.

seperator

לא לאלימות בטלוויזיה

חלק מהמותגים הגדולים בישראל ביניהם: מאזדה, ישראכרט, הראל ביטוחי בריאות, קבוצת קניוני עזריאלי , סלטי אחלה של שטראוס, ביטוח ישיר, סלקום ומכבי שירותי בריאות, נרתמו להעלאת המודעות למניעת אלימות כלפי נשים, ובשיתוף ויצו, יקדישו הערב (רביעי) את פרסומות הטלוויזיה שלהם, לקריאה להפסקת אלימות ופגיעה בנשים, ופניה לגורמי הסיוע לאלימות במשפחה. המותגים ישתלטו על ברייק הפרסומות שלפני מהדורות החדשות, במטרה להעביר מסר משותף-"אסור להשלים עם שיגרת האלימות".

את המהלך יזם משרד הפרסום ליאו ברנט, כל אחת מהפרסומות במקבץ תתחיל בצורה שגרתית ותקבל במהלכה טוויסט מטלטל ואלים, כשכולן מפנות בסופן את הצופים לקו הייעוץ והסיוע של ויצו.

יוסי לובטון, מנכ"ל קבוצת פובליסיס, אמר כי הוא שמח שלקוחות הקבוצה נרתמו לקחת חלק בקמפיין היצירתי של ליאו ברנט לויצו, וחייבים לשלב כוחות על-מנת לשים קץ לתופעה האיומה ולעשות הכל על מנת שנשים מכל שכבות האוכלוסייה ירגישו מאוימות נפשית או פיזית.

אניטה פרידמן, יו"ר ויצו, אמרה כי כולנו מאמינים שהבית הוא המקום הבטוח והמוגן ביותר עבורנו, אך עבור מאות אלפי נשים וילדיהן הפך הבית למקום פוגעני ומסוכן, והירתמות המותגים הגדולים בישראל להעלאת המודעות חשובה מאין כמותה ויש בכוחה להעביר את המסר שכולנו צריכים לפעול יחד.

seperator

מתח גבוה

סוזן לנדאו סטיב נסימה. מאיר כהן,
סוזן לנדאו סטיב נסימה/מאיר כהן

סוזן לנדאו, בעבר אוצרת ראשית במוזיאון ישראל ומנכ"לית מוזיאון תל-אביב לאמנות, ואיש העסקים סטיב נסימה ואספן אמנות שתומך במוסדות אמנות ומוזיאונים בארץ ובעולם, יזנו ופתחו את "נסימה לנדאו" - חלל אמנות חדש שנפתח עם "מתח גבוה" - תערוכה קבוצתית הכוללת עבודות של 15 אמנים מבטיחים שרובם נחשפים לראשונה בישראל, כשמרבית היצירות נוצרו במיוחד עבור התערוכה. לנדאו ונסימה מאמינים שהחלל החדש יהווה הזדמנות ייחודית לחשיפה ולקידום אמנות עכשווית בינלאומית, כשהחזון הוא לשמש כקרן תומכת באמנים בעלי כישרון. התוכנית כוללת תערוכות מתחלפות, מופעים ואירועי תרבות חד-פעמיים.

במשיקים: טניה כהן-עוזיאלי, מנכ"לית מוזיאון תל אביב לאמנות; עו"ד חיים סאמט, יו"ר הדירקטוריון; האוצר הראשי דורון רבינא; והאוצרת לאמנות עכשווית של המוזיאון רותי דירקטור; השף אסף גרניט, ורד דרנגר, חמי ולזר פרוכטר, יוני ונורית זלצמן, כרמלה ודוד רובין, יעל ורוני בראון, גיל ברנדס, איריס ריבקינד, מיקה ודינה וייס, אלינור מילצ'ן, תמר דרזדנר, ירון לונדון, דלית עופר ונרי ירקוני, יערה קידר, בני ברץ, מירה לפידות, ג'ורדנה גרגו.

seperator

בקטנה

+לאור המחסור המסתמן בחיסוני שפעת בישראל, החליטו בחברת ביטוח ישיר לדאוג לכלל עובדיה ולהזמין עבור המעוניינים חיסונים שיבוצעו במקום העבודה במקום ללכת למרפאה ולהמתין בתורים.

+ רשת ג'מבו סטוק חתמה עם קבוצת ביג מרכזי קניות. על כניסה ראשונה של הרשת למתחמי ביג, החנות הראשונה תפתח במתחם ביג צ'ק פוסט חיפה במהלך חודש דצמבר, בהשקעה של כ-3.5 מיליון שקל, במהלך 2021 צפויה הרשת להתרחב עם 3 סניפים נוספים במרכזי ביג ברחבי הארץ. רועי ונונו, בעלים ומנכ"ל רשת ג'מבו סטוק אמר כי זהו צעד נוסף באסטרטגיה של הרשת להתרחב במיקומים אסטרטגיים, וציין כי יש ביקוש צרכני לפתיחת סניפים נוספים בערים נוספות, והמיזוג עם קבוצת ביג יקרב אותם לכלל הצרכנים בישראל. החנות תשתרע על שטח של כ600 מ"ר, ותציע חווית קנייה במחירים ללא תחרות, ותעוצב בקונספט הכולל חלוקה לקטגוריות המוצרים השונות.

+איילון חברה לביטוח נערכת ליום התרמה ארצי למען ילדי שלוה, שיתקיים מחר, כ-400 עובדי החברה, ייקחו חלק באירוע. המתנדבים יענו לשיחות בבית איילון ובמוקדי שירות הלקוחות של החברה בחולון וברמת-גן, שיהפכו לערב אחד למוקדי התרמה ארציים. אריק יוגב, מנכ"ל איילון, אמר כי לצד פעילות התרומות הענפה של החברה, מיסדו בשנים האחרונות את תחום אחריות חברתית תאגידית, במטרה להגביר את מעורבות עובדי איילון בקהילה ולהעניק לה ערך מוסף.

יעל פאר-סגל, סמנכ"לית ומנהלת אגף שיווק תקשורת ואחריות חברתית, ציינה כי בחודשים האחרונים רתמו את היכולות הטכנולוגיות והמקצועיות באיילון לטובת היערכות מרבית ליום ההתרמה.
+ארגון בוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל אביב החוגג 5 שנים ו-85 אלף בוגרים חברים, ארח את ג'יי דילון, מנכ"ל קשרי הבוגרים באוניברסיטת ברקלי בקליפורניה ארה"ב וכריסטין פירציילד, מנהלת קשרי הבוגרים באוניברסיטת אוקספורד באנגליה, שסיפרו שבזמן שכל העולם התכנס בענייניו, גם התוכניות של ארגוני הבוגרים נגנזו, אבל ברגע שהחליטו להעביר את הפעילות לדיגיטל הכל השתנה, והמעבר לפעילות מקוונת יצר שנוי גדול.


+חברת Clean Bit, שפעלה לחיטוי מחלקות הקורונה בבית החולים שיבא, השלימה את מיגון משטחי הג'ודו, ההתעמלות וחדר הכושר של מתקן האימונים במכון ווינגייט באמצעות החומר החדשני Aegis-ננו טכנולוגיה חדשה וייחודית בישראל המבטיחה הגנה ירוקה מזיהומים ביולוגים בהם גם וירוס הקורונה, למשך 365 יום. מיגון המשטחים נעשה כתרומת חברת Clean Bit, יקי אגם, מנכ"ל חברת Clean Bit, שי אברהמי, מנכ"ל מכון וינגייט הביעו שביעות רצון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully