וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניתם למרכז הגבייה של לאומי למשכנתאות? הגעתם למזרחי טפחות

שירי דובר

25.11.2020 / 11:03

לקוחות לאומי שפנו באחרונה ליחידה לגביית חובות של הבנק, התבשרו באתר כי ניתן ליצור קשר עם הנציגים במייל ובמוקד טלפוני, אלא שככל שמדובר במרכז הגבייה של לאומי למשכנתאות, אותם מתעניינים לא יכלו להגיע אן היעד המבוקש, אלא אל נציגיו של בנק אחר לגמרי: בנק לאומי

בנק לאומי. דוד שי, Creative Commons
הלו, זה לאומי?/Creative Commons, דוד שי

לקוחות בנק לאומי שפנו באחרונה ליחידה לגביית חובות של הבנק, התבשרו דרך אתר האינטרנט כי יש מספר דרכים שבהן ניתן ליצור קשר עם הנציגים - כתובת מייל ומוקד טלפוני. אלא שככל שמדובר במרכז הגבייה של לאומי למשכנתאות, אותם מתעניינים לא יכלו להגיע אל היעד המבוקש, אלא ישירות אל נציגיו של בנק אחר לגמרי - בנק מזרחי טפחות, כשכתובת המייל לא משאירה מקום לספק עם הדומיין UMTB של הבנק המתחרה. ולא מדובר בטעות בכתובת המייל בלבד - גם אם ההתקשרות מתבצעת דרך המספר המקוצר של המוקד (*8860), המענה הקולי אליו מפנה אתר בנק לאומי, מפתיע כאשר "שלום, הגעתם למזרחי טפחות", נאמר שם.

לא מדובר בקשר היחידי בין שני הבנקים. נציין ברקע הדברים כי בתחילת שנת 2020 עבר אורי יוניסי, לשעבר מנהל פעילות המשכנתאות של מזרחי טפחות, לתפקיד בכיר אחר בהנהלת בנק לאומי, פרידה שלא עברה באופן חלק בלשון המעטה, לפחות לא מצד מזרחי טפחות שהופתע מהמהלך וניסה למנוע אותו. יש להניח כי אין קשר בין הדברים, ובלאומי מבהירים כי מדובר בטעות אנוש.

מבנק לאומי נמסר בתגובה כי: "מדובר בטעות סופר. אנו מודים לכם שהסבתם את תשומת-ליבנו, ודאגנו לתיקונה באופן מיידי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully