וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחסור של 3 מיליון עובדים: אולי זה הזמן שלכם לפנות לתחום הסייבר?

29.11.2020 / 1:06

הדרישות להכשרות בענף הסייבר עולות, ובמרכז הבינלאומי למקצועות הסייבר שהוקם בשיתוף עם אלתא - התעשייה האווירית יכינו אתכם למקצוע המבוקש ביותר בעולם

לימודי סייבר. ShutterStock
שכר טוב, קריירה טובה. האם אתם מתאימים?/ShutterStock

תחום הסייבר הפך בשנים האחרונות לאחד המבוקשים בשוק התעסוקה העולמי, אם לא המבוקש ביותר. ההערכה בענף היא כי קיים מחסור של 3,000,000 עובדים. זאת, על אף השכר הגבוה, כ-32,000 שקל בממוצע. רק בשנה האחרונה נרשמה עלייה של 7 אחוזים בביקושים למקצועות הסייבר.

היחידה ללימודי חוץ ומפעל הסייבר של חטיבת אלתא - מבית התעשייה האווירית - מובילות את המרכז הבינלאומי למקצועות הסייבר בשילוב מאמן (סימולטור) הסייבר. המרכז מציע מגוון הכשרות מבוקשות, ויעניק לבוגריו הכשרה משולבת, מהמתקדמות בישראל, ותעודה מקצועית נדרשת, כולל ליווי לתעסוקה בתחום. היחידה מובילה מזה שלוש שנים את חממת התעסוקה של שוק התעסוקה עם 80% השמה.

בין ההכשרות ניתן למנות הכשרת מדריכים גלובליים להוראת הסייבר, בשילוב מאמן הסייבר של אלתא מערכות, הכנה לבחינות קבלה ליחידות נבחרות (8200) בצה"ל, מיישם הגנת סייבר בשילוב מאמן הסייבר של אלתא מערכות, קורסי הכנה לבחינות הסמכה בתחום הסייבר בשילוב תרגול מעשי "מאמן הסייבר", קורס מודיעין עסקי, שיווקי והגנת סייבר בארגונים והכשרת חוקרים פרטיים בהתמחות סייבר, בשילוב מאמן הסייבר של אלתא מערכות.

לפרטים על ההכשרות לחצו כאן.

אודות היחידה ללימודי חוץ

עם מעל ל-30,000 בוגרים ומעל עשר שנות ניסיון, היחידה ללימודי חוץ כיום היא רשת המכללות וניהול הפרויקטים הגדולה בישראל בתחום ההשכלה הגבוהה. היחידה מובילה מזה שלוש שנים את חממת התעסוקה של שוק התעסוקה עם 80% השמה ומובילה את כל מערך הקורסים וההכשרות של משרד האוצר, מינהל הדיור והרכש, החשב הכללי ועוד. היחידה ייסדה כמחצית ממערכי יחידות לימודי החוץ של המכללות האקדמיות בישראל. היא מונה מעל 1,000 סטודנטים ברחבי העולם בפרויקט מוביל של משרד החוץ ומובילה את בית הספר הגדול בישראל לחדשנות בקריירה ועסקים.

  • עוד באותו נושא:
  • סייבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully