וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברבעון השלישי שיחקתם הרבה: צמיחה גדולה ל-Fyber

26.11.2020 / 10:44

החברה שמפתחת טכנולוגיות לפרסום מודעות וידאו במובייל פרסמה את דוחות הרבעון השלישי: עלייה של 600 אחוז בפרסום הפרוגרמטי וגידול של 46 אחוז בהכנסות ביחס לתקופה המקבילה אשתקד

זיו אלול. יחצ,
זיו אלול, מנכ"ל Fyber/יחצ

חברת Fyber שמפתחת טכנולוגיות לפרסום מודעות וידאו במובייל ונחשבת לאחת המובילות בעולם פרסמה היום את תוצאות הרבעון השלישי לשנת 2020. החברה עוזרת למפתחי אפליקציות למקסם את ההכנסות שלהם ומגיעה ליותר ממיליארד משתמשים ייחודיים בחודש ביותר מ-180 מדינות. החברה עובדת בתחום המובייל באופן בלעדי, עם דגש על משחקים במובייל - מנוע הצמיחה המרכזי שלה.

תוצאות הרבעון השלישי לשנת 2020 מראות צמיחה מתמשכת מתחילת השנה. בתשעת החודשים הראשונים של השנה, רשמה החברה הכנסות בגובה 121 מיליון אירו, גידול של 46% מהתקופה המקבילה אשתקד. החברה ראתה גידול משמעותי במיוחד בפרסום בפורמט הוידיאו הפרוגרמטי - עם עלייה של למעלה מ-600% בהשוואה לשנה הקודמת. Fyber גם רשמה EBITDA חיובי לכל תשעת החודשים הראשונים של 2020, וצפויה לסגור כך את השנה.

עולם המובייל גיימינג בו מתרכזת החברה נחשב לתחום המשחקים המוביל בעולם. הכנסות כלליות בעולם הגיימינג הגיעו ללמעלה מ-165 מיליארד דולר בשנת 2020 - כמובייל אחראי ל85 מיליארד דולר מתוך הסכום הכולל. משחקי מחשב וקונסולה עומדים יחד על 73 מיליארד בהכנסות. (מקור).

החברה ממשיכה להראות תוצאות חזקות ואף עדכנה את תחזית התוצאות שלה לפני מספר חודשים - תחזית בה היא עומדת. התחזית לשנת 2020 כולה צופה הכנסות צפויות של 185-195 מיליון אירו ו-EBITDA חיובי, כשהתחזית לשנת 2021 כבר צופה הכנסות של למעלה מ-250 מיליון אירו.

seperator

מנכ"ל חברת Fyber זיו אלול: "המומנטום של שנת 2020 הוא עדות להצלחה של הצוותים שלנו בכל העולם, גם בתקופה המאתגרת הזאת. החלטנו להתמקד במשחקים במובייל תוך הבנה של מגמת הצמיחה בה והיותה שוק המשחקים של העתיד - ובנינו את הטכנולוגיה שמאפשרת תוצאות מעולות ללקוחות שלנו. צמיחת שוק המובייל גיימינג צברה תאוצה והמספרים מדברים בעד עצמם. הרבעון השלישי הראה צמיחה יוצאת דופן של 94% לעומת זה של 2019 - והמטרה שלנו היא להמשיך ולעבוד קשה כדי לסגור את 2020 בצורה החזקה ביותר, ולהסתכל קדימה ל-2021."

חברת Fyber המפתחת טכנולוגיות לפרסום מודעות וידאו במובייל, אשר עוזרת למפתחי אפליקציות למקסם את ההכנסות שלהם ומגיעה ליותר ממיליארד משתמשים ייחודיים בחודש ביותר מ-180 מדינות. לפני כשנתיים רכשהFyber העולמית את Inneractive הישראלית של זיו אלול בסכום של 86 מיליון דולר, ולאחר הרכישה מונה אלול למנכ"ל Fyber כולה. כחלק מתהליך ההתרחבות בקבוצת Fyber העולמית, הושלמה הטמעת החברות Inneractive, Fyber RTB, Heyzap וכיום היא אחת מהגדולות והמובילות בעולם בתחום האד-טק. משרדי החברה הם בישראל, ניו יורק, סן פרנסיקו, ברלין, לונדוןף סיאול וביג'יין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully