וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התיירות חזרה, וזה הזמן להזכיר את הגאווה הישראלית החדשה

27.11.2020 / 2:05

על אף ההתקדמות הטכנולוגית, בתחום אכסון הטיולים לא נמצא פיתרון חכם, עד שהגיעו מזוודות NEO החכמות של Rollink. איך זה עובד ומדוע תבינו מהר שמדובר בפריצת דרך ולא בסתם גאדג'ט?

מזוודות של רולינק ב-40 אחוז הנחה בחודש הקניות נובמבר 2020/רולינק

על אף ההתקדמות הטכנולוגית האדירה בשנים האחרונות, והחיבור הכמעט אוטומטי של כל מוצר לטלפון הנייד, נראה שעד עתה הטכנולוגיה לא ממש הצליחה למצוא את דרכה לתוך ענף המזוודות. למעט כמה דגמים עם כבלים המחברים בין סוללות נטענות ניידות אישיות לטלפון הסלולרי או ידית שקילת מובנית, הטכנולוגיה טרם עשתה את כניסתה המרשימה לענף המזוודות כפי שעשתה כבר בהמון מוצרי צריכה קיימים. כמו בחלק לא מבוטל מהפיתוחים הטכנולוגיים בשנים האחרונות, גם כאן חברה ישראלית היא החלוצה הראשונה להביא אלינו את המזוודה החכמה החדשה.

סדרת המזוודות NEO מציגה שתי מזוודות: מזוודה גדולה בגודל של 29" ומזוודת עלייה למטוס בגודל התקני של מרבית חברות התעופה בעולם. המזוודות הן מהסוג הקשיח, שבעקבות התפתחויות מרשימות ביכולות הייצור והנדסת החומרים מעלימות אט אט את המזוודות הרכות המסורתיות מהשווקים. הדגם מציג רמת גימור גבוהה במיוחד למטיילים החכמים וכאלה שאינם מוכנים לוותר על עיצוב, נוחות ונוכחות.

לאחר רכישת המזוודה ניתן להוריד בחנויות האפליקציות של אפל או אנדרואיד את האפליקציה rollink_smart_luggage המאפשרת לבצע דרכה מגוון פעולות אשר הופכות את הנסיעה להרבה יותר, נוחה, בטוחה ואף זולה לאלו מאיתנו שנאלצו לשלם עד היום קנסות overweight כי לא באמת ידעתם כמה קניות עשיתם בחופשה.

מזוודות נאו של רולינק. יחצ,
לטייל באיזי. המזוודה החכמה של רולינק לצד המזוודה/יחצ
  • יישום ראשון - איתור המזוודה במסוע: אם יש רגע באמת מלחיץ אחרי הנחיתה, הוא ההמתנה לקבלת המזוודה על המסוע. כולנו מוצאים את עצמנו עומדים בציפייה ליד המסוע ומצפים בכיליון עיניים למזוודה, וכשזו מופיעה כאילו קרה נס. על מנת לרכך את ההמתנה ולאפשר לקבל את המידע המקסימאלי שניתן לקבל על קבלת המזוודה בהתאם לרגולציות שמאפשרות חברות ושדות התעופה, קיים באפליקציה יישום המודיע כשהמזוודה מתקרבת הרבה לפני שעוד ניתן לראות אותה. היישום מאפשר להמתין ישובים בנינוחות, לעשות שיחות טלפון ולהודיע שנחתם בשלום, או לענות על מיילים, וכשהמזוודה תיכנס לטווח של 30 מטרים מהמכשיר הנייד, תופיע התראה שהמזוודה מתקרבת. עכשיו אפשר לקום ולאסוף את המזוודה מהמסוע.
  • יישום שני - שקילה של המזוודה: עוד רגע מלחיץ בשדה התעופה הוא רגע שקילת המזוודה בתהליך הצ'ק-אין. בדיוק כמו שבדגם הקודם של Rollink, ניתן היה לשקול את המזוודה עוד בבית או במלון, היישום מציע שקילה דרך האפליקציה. באמצעות לחיצה על כפתור השקילה באפליקציה והרמת המזוודה מהידית, ניתן לקבל את משקל המזוודה המדויק ולהימנע מקנסות על עודף משקל.
  • יישום שלישי - שמור על המזוודה קרוב אליי: אם בחרתם לנוח בשדה במהלך קונקשיין ארוך ופחדתם שמישהו ינסה לקחת מכם את המזוודה בזמן שאתם מנמנמים, או חששתם שמישהו ינסה לגנוב לכם את המזוודה, היישום הזה בדיוק בשבילכם. על ידי לחיצה על כפתור היישום שמירה על המזוודה, תוכלו לקבל התראה בכל פעם שהמזוודה שלכם תצא מטווח שהגדרתם מראש, 3 או 12 מטרים. היישום מאפשר לכם להיות שקטים ובטוחים שאם המזוודה שלכם נשארת קרוב אליכם כשאתם בתנועה ולא נשארת מאחור, במלון, במונית או בחנות האחרונה שביקרתם בה.
  • יישום רביעי - נעילה ופתיחה של המזוודה: גם נעילה ופתיחה של המזוודה מתאפשרת באמצעות האפליקציה. לאחר מיקום הרוכסנים במנעול, לחיצה על כפתור הנעילה או הפתיחה באפליקציה יעשה עבורכם את העבודה. לאלו שדואגים מה יקרה במידה והטלפון הנייד ילך לאיבוד או שתיגמר הסוללה, צורפו שתי מפתחות חירום כדי לעשות את זה בדרך הישנה והפשוטה. המנעול כמובן עומד בתקני רשויות הבטיחות של שדות התעופה (תקן TSA) ומאפשר לבודקים לפתוח את המנעול באמצעות מפתחות המאסטר שברשותם.
sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
נוסעים בנמל התעופה בן גוריון לקראת ראש השנה, 17 בספטמבר 2020. ראובן קסטרו
להפוך את החיים לקלים יותר בשדה התעופה ומחוצה לו/ראובן קסטרו

המזוודה החדשה של ROLLINK מאפשרת לנוסעים ליהנות משתי העולמות, גם עומדת בתקני הרגולציה של חברות התעופה וגם מציעה ארבעה יישומים טכנולוגיים שהופכים את חוויית הנסיעה להרבה יותר בטוחה, נעימה ושקטה מדאגות. המזוודה עצמה מיוצרת מהחומרים המתקדמים ביותר בתחום המזוודות, מציעה חוויית משתמש של מותג יוקרה בשילוב חדשנות טכנולוגיית קצה שעומדת בתקינה הרגולטורית של חברות ושדות התעופה. גוף קשיח בלתי שביר וקל משקל המקנה נפח אריזה גדול במיוחד, ארבעה גלגלים כפולים המאפשרים תנועה חלקה וקלה, חלוקה פנימית נוחה ועוד מגוון יתרונות שתמצאו רק במזוודות של מותגי היוקרה. החיבור לאפליקציה מתבצע באמצעות רכיב המוזן מסוללות AAA פשוטות (בדיוק כמו שיש בשלט של הטלוויזיה), ומפעיל תקשורת BT (בדיוק כמו באוזניות האלחוטיות) אשר מאושרים לשימוש בכל חברות ושדות התעופה בעולם.

מזוודת NEO החדשה של Rollink מגיעה לאחר שני המוצרים המוצלחים הקודמים, SOHO הטרנדית עם ידית המשקל והסוללה התקנית הנשלפת ו-FLEX שעדיין מחזיקה בתואר המזוודה הכי דקה בעולם. עם שילוב של קו עיצובי נקי ואלגנטי, יחד עם טכנולוגיה מתקדמת ותקנית, ייצרו ב-Rollink את המזוודה החכמה ביותר בעולם שתקנה לכם חווית נסיעה מתקדמת ובטוחה כאחד.

מחיר מזוודה גדולה 29": 1,299 שקל, מזוודת עלייה למטוס 20": 699 שקל, להשיג באתר www.rollink.com. במהלך סוף השבוע הנוכחי תוכלו לרכוש את המזוודה ב-40 אחוז הנחה במסגרת מבצעי בלאק פריידיי.

  • עוד באותו נושא:
  • מזוודות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully