וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי, לבנוני ותימני נפגשים. זו לא בדיחה, זה באמת קרה

27.11.2020 / 15:19

רב האמן הישראלי יבגני פוסטני זכה במקום הראשון באליפות בינלאומית בשחמט און ליין, שהתקיימה השבוע כחלק ממיזם Chess4Solidarity, עם משתתפים ממדינות שונות, בהן עיראק, הרשות הפלסטינית, תימן וסוריה

שחמט בזום. יחצ,
כולם על מסך אחד/יחצ

השבוע התקיימה אליפות בינלאומית בשחמט און ליין כחלק ממיזם Chess4Solidarity שמופעל ע"י מועדון "שחמט לכל" הפועל מטעם מרכז אליצור לחיבור בין מדינות ועמים.

באליפות שהייתה עם קרן פרסים כספיים של 700$ למצטיינים נטלו חלק גם רבי אמנים אמש נטלו חלק 89 שחמטאים מ-20 מדינות בכללם מאלג'יר,הרשות הפלסטינאית, עירק, סודן,מרוקו ואפילו מסוריה.

רב האמן הישראלי יבגני פוסטני זכה במקום הראשון עם 8 נק' 9 אפשריות. רב האמן האמריקאי תהיר וחידוב סיים שני ואלון מינדלין הישראלי סיים שלישי. השניים האחרונים עם 7 נקודות מכובדות. בתחרות המשנה זכה שחמטאי סורי במקום הראשון עם 9 נקודות מתוך 9 אפשריות. גם את המקום השלישי בתחרות זו אייש שחמטאי סורי.

האירוע מצטרף לאירועים קודמים פורצי דרך שהתקיימו בחודשים האחרונים ובראשם מול סודן עם 397 משתתפים וזאת עוד לפני ההכרזה על נירמול היחסים.

מלבד מנהל "שחמט לכל" ליאור איזנברג והשופט הראשי אלון כהן הצטרף לטקס הסיום שנערך בזום ראש מחלקת מצרים והמגרב באגף המזרח התיכון במשרד החוץ מר ליאור בן דור אשר בירך על היוזמה ואת המשתתפים והדגיש את החשיבות לחבר בין העמים בעידן החדש בו נחתמים הסכמי שלום עם מדינות שונות.

במוצ"ש הקרוב ב21:30 בישראל (בניו זילנד יום ראשון ב8.30) יתקיים בתמיכת שגרירות ישראל בניו זילנד והמועצה המקומית בסביון אירוע סולידריות מקוון בשחמט בהשתתפות כ400 משתתפים
מישראל ומניו זילנד

המפגש יכלול פרשנות משחקים בשידור חי בפייסבוק. ענף השחמט פועל בישראל תחת התאחדות "אילת"

  • עוד באותו נושא:
  • שחמט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully