וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש שהפך את תעשיית הנעליים: מת מייסד זאפוס טוני שיי

28.11.2020 / 15:14

שיי בן ה-46 נלכד בשריפה בבית חברים בקונטיקט ומת מפצעיו. הקים את זאפוס ב-1999 ויצר תודעת שירות מסוג שונה בין מוכר ללקוח: "הסב הרבה אושר לסובבים אותו"

טוני שיי מייסד זאפוס. Bryan Steffy, GettyImages
איש יקר ואהוב. טוני שיי/GettyImages, Bryan Steffy

כשאתם קונים היום נעליים ברשת, זה נראה לכם מובן מאליו, אבל את התודה שלכם אתם חייבים בעיקר לאדם אחד: טוני שיי, מייסד "זאפוס" שהלך לעולמו אתמול (שישי) בגיל 46. זה קרה בגלל שריפה בה נלכד שיי בבית בקונטיקט, בו ביקר חברים. "המנטרה שלו הייתה לשמח אנשים", מסרה המשפחה.

שיי היה בין מקימי זאפוס, שירות מכירת נעליים אונליין, ב-1999. כעבור עשור נמכרה החברה לאמזון בסכום של כ-1.2 מיליארד דולר, אבל בעשור שבו התקיימה לבדה שיי הספיק לעצב תודעת שירות מסוג שונה. הוא טען כי "אנחנו לא מוכרים נעליים, אנחנו מוכרים שירות". הוא אפשר לרוכשים להחזיר נעליים עד שנה ובנה יחסי אמון עם הלקוחות. הוא נתן זכויות שוות לאחרוני העובדים, על מנת שישמיעו את קולם בשוויוניות ויתרמו לרעיונות וליצירתיות של החברה.

שיי המשיך לעבוד בחברה עד לאחרונה, אז פרש לפרויקט אחר בלאס וגאס. "הנדיבות שלו תמיד סבבה אותו", מסרה עוד המשפחה בהודעה, "היא נגעה בכל מי שהיה סביבו ובאנשים מהעולם כולו. במקום להתאבל עליו, תעזרו לנו לחגוג את מי שהוא היה בחייו".

  • עוד באותו נושא:
  • שיווק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully