וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסות שיא לפנאקסיה, צמיחה פי 3 מאשתקד

29.11.2020 / 9:41

החברה סיכמה רבעון שלישי עם הכנסות של 16.8 מיליון שקל וגידול של כ-55 אחוז ברווח הגולמי: "השינוי במדיניות משרד הבריאות מאפשר לנו לממש את החזון להפוך לשחקן מוביל בשוק הקנאביס הרפואי"

דדי סגל מנכ"ל פנאקסיה. יחצ,
עובדים במרץ. דדי סגל, מנכ"ל פנאקסיה/יחצ

פנאקסיה מעבדות ישראל בע"מ )"פנאקסיה ישראל", ת"א: פנאק PNAX), יצרנית מוצרי הקנאביס הרפואי הגדולה בישראל, פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי ולתשעת החודשים הראשונים לשנת 2020.

הכנסות החברה ברבעון השלישי לשנת 2020 הסתכמו לשיא של כ- 16.8 מיליון שקל, גידול של כ- 293% בהשוואה להכנסות בסך כ- 4.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, וגידול של כ-14% בהשוואה להכנסות בסך של כ-14.8 מיליון שקל ברבעון השני של 2020. הכנסות החברה בתשעת החודשים הראשונים לשנת 2020 הסתכמו בסך של כ- 43.8 מיליון ש"ח, גידול של כ- 337%, בהשוואה להכנסות בסך כ- 10.0 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הכנסות החברה בשנת 2019 כולה הסתכמו בסך של כ- 16.7 מיליון שקל.

הגידול בהכנסות נובע מגידול במכירת מוצרים מוגמרים בשוק הישראלי, הן מותגים עצמיים כולל מותג הפרימיום אקסיבן המשותף לפנאקסיה ורפא, והן מותגי צד שלישי, באמצעות שירות "פנאקסיה עד הבית" תחת האסדרה החדשה, וכן מגידול משמעותי בפעילות ייצור המוצרים שנארזו ועובדו במפעל החברה, אחסנה והפצה. מתן שירותי ייצור ומכירת מוצרים למטופלים תחת האסדרה החדשה מניבים לחברה הכנסות גבוהות משמעותית בהשוואה למתן שירותים דומים תחת האסדרה הישנה.

הרווח הגולמי ברבעון השלישי לשנת 2020, תחת האסדרה החדשה, הסתכם בסך של כ- 1.9 מיליון שקל (שיעור רווח גולמי של כ- 11.2%), בהשוואה להפסד גולמי, תחת אסדרה ישנה, בסך כ-530 אלף שקל ברבעון המקביל אשתקד.

ד"ר דדי סגל, מייסד ומנכ"ל פנאקסיה ישראל: "אנו שמחים לסכם את הרבעון השלישי של השנה עם שיא נוסף של צמיחה בהכנסות מפעילותנו בשוק הישראלי לצד המשך השיפור ברווחיות הגולמית וצמצום ההפסדים. השינוי המבורך במדיניות משרד הבריאות ברבעון הנוכחי עם אישור פתיחת השוק ליצוא, מאפשר לנו סוף סוף לממש את החזון של פנאקסיה להפוך לשחקן פארמה מוביל בשוק הקנאביס הרפואי הגלובאלי. שורת ההישגים החשובים שרשמנו לאחרונה, עם קבלת היתר השיווק בגרמניה למוצרינו, לצד יצוא מסחרי ראשון לאוסטרליה והיתרי יצוא נוספים לאוסטרליה ופורטוגל, מכינים את הקרקע למימוש התכנית האסטרטגית העסקית של פנאקסיה בשנים הקרובות".

אירועים והתפתחויות עסקיות אחרונות בפנאקסיה

  • רשמה הישג חסר תקדים לחברה ישראלית עם קבלת היתר שיווק מרשויות הבריאות בגרמניה למוצרי הקנאביס הרפואי שלה, כחברה היחידה בישראל כיום בעלת תקן EU-GMP מרשות בריאות אירופאית, הדרוש לייצור וייצוא מסחרי של מוצרי קנאביס רפואי לאירופה. השקה ומכירות ראשונות בגרמניה של המוצרים במיתוג משותף Panaxol-Naxiva עם ענקית הפארמה האירופאית Neuraxpharm צפויות עד סוף שנת 2020, בכפוף לקבלת היתר יצוא ממשרד הבריאות.
  • יצוא מסחרי ראשון של מוצרים מוגמרים של תפרחות קנאביס רפואי לאוסטרליה, במסגרת שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת שיח מדיקל.
  • הרחבת שיתוף הפעולה האסטרטגי עם Neuraxpharm לשוק הצרפתי, בנוסף להסכם השת"פ בשוק הגרמני.
  • היתר ליצוא מסחרי ראשון של מוצרים מבוססי שמן קנאביס לאוסטרליה המיוצרים במסגרת שיתוף פעולה עם חברת בטר.
  • היתר ליצוא מסחרי ראשון לפורטוגל של תפרחות קנאביס רפואי ממשרד הבריאות במסגרת שיתוף פעולה עם חברת קנדוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully