וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי חגגה מגה יום הולדת?

רונית מטיאס

29.11.2020 / 11:52

וגם: בני הנוער מראים יוזמה, מצטרפת חדשה לבורסה, שיתוף פעולה אקדמי ואלפא רומיאו יצאה למסע

חמסה חמסה

אגם רודברג, ליאת מוליוב אורית בן אדרת שלום מוליוב. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
אגם רודברג, ליאת מוליוב, אורית בן אדרת, שלום מוליוב/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

ליאת מוליוב, מבעלי קבוצת MGS חגגה יום הולדת 50 למשפחה ולחברות הקרובות בהתאם למגבלות התו הסגול. מוליוב חילקה את המסיבה לשתי קפסולות קטנות של 30 איש בכל אחת, כל קפסולה בטווח שעות אחר, המוזמנים קיבלו מסכות עם לוגו יום ההולדת, והחגיגה נערכה על מרפסת רחבת ידיים במרומי הקומה-11 של לופט המשרדים של מגה ספורט בחולון.
-יפו.

גלית פרבר, ורד רוזן , דגנית חרלפ. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
גלית פרבר, ורד רוזן , דגנית חרלפ/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

מוליוב מפיקה מובילה שמפיקה גם את אירועי החברה זכתה לשלל הפתעות מהבת ספיר והבעל שגם ברכו אותה ורגשו את כולם עד דמעות. המוזמנים נהנו מאוכל של השף איציק טפירו, וממתוקים של דפניס', הופעה של טלולה וציונה פטריוט צמד פאות קדושות, וריקודים עם דיג'י תוך שמירת מרחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
טלולה, עופרה רייף שמלצר, קרן בראז וציונה פטריוט. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
טלולה, עופרה רייף שמלצר, קרן בראז וציונה פטריוט/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

בחוגגים: הבעל שלום, הילדים ניב וספיר והחברות עופרה רייף-שמלצר, לאה שנירר, ורד רוזן, דגנית חרל"פ, אורית בן-אדרת, פולה בליק, הילה קניסטר בר-דוד.

ליאת וספיר מוליוב. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
ליאת וספיר מוליוב/מערכת וואלה!, רונית מטיאס
ליאת מוליוב ולאה שנירר. רונית מטיאס,
ליאת מוליוב ולאה שנירר/רונית מטיאס
seperator

יוניסטרים בבית הנשיא

הראל טובי, עדי סופר תאני, אלהיי טשומה, ראובן רובי ריבלין, יונתן גולסטני, רוני צארום, אסף וייס ויסמין הינו. מארק ניימן לע"מ,
הראל טובי, עדי סופר תאני, אלהיי טשומה, ראובן רובי ריבלין, יונתן גולסטני, רוני צארום, אסף וייס ויסמין הינו/מארק ניימן לע"מ

רוני צארום, יו"ר ומייסד עמותת יוניסטרים, אסף וייס המנכ"ל ועדי סופר-תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל וחברת בורד יוניסטרים, התארחו למפגש עם נשיא המדינה רובי ריבלין, במהלכו הוצגו סטארט אפים, ביניהם מקל הליכה רובוטי מבוסס Waze המיועד ללקויי ראייה ומוביל אותם למעוז חפצם בקלות, שהציגו בני נוער ממרכז שגב שלום שבפזורה הבדואית; בקבוק שתייה המיוצר מחומרים אורגניים ומתכלה במי ים שהציגו בני נוער ממרכז ג'וליס; ואפליקציה המציעה למשתמש מתכונים בריאים ומהירים על פי המצרכים שיש בבית בזמן נתון שהציגו בני נוער מאור יהודה.

בני הנוער הגישו לנשיא את "אמנת בני הנוער למען עתיד מדינת ישראל" עליה חתומים מאות בני נוער חניכי העמותה, שהתחייבו וכתבו בין היתר- "דווקא עכשיו, כשמדינת ישראל שרויה במשבר עמוק ורב פנים, אנחנו- בני ובנות הנוער של מדינת ישראל, מתחייבים: להמשיך לחדש וליזום, לשלב מסורת והתחדשות, לעודד קיימות חברתית כלל ישראלית, להבטיח את קיומה של מדינת ישראל ואת המשך התעצמותה לעוד שנים רבות".

seperator

פותחים וחוגגים

איתי בן זאב, גיל שביט, רמי רשף, יוסי סלומון, גנדי פינקלשטיין וחני שטרית. לי שיין,
איתי בן זאב, גיל שביט, רמי רשף, יוסי סלומון, גנדי פינקלשטיין וחני שטרית/לי שיין

הנהלת חברת ג'נסל - יצרנית ומשווקת מערכות גיבוי ואספקת חשמל המבוססות על שימוש בתאי דלק אלקליים, פתחה את המסחר בבורסה לרגל הצטרפות החברה לבורסה לניירות ערך. החברה גייסה כ-205 מיליון שקל, בדרך של הצעה לא אחידה (Book Building),לפי שווי חברה של כ-803 מיליון שקל.

מניית החברה צפויה להיכנס בתחילת פברואר 2021 (העדכון החצי שנתי) למדדים- SME-60, SME-150, טק עילית, גלובל בלוטק, ת"א טכנולוגיה ות"א תשתיות אנרגיה, וכן למדד ת"א-קלינטק אשר הושק ב- 8 בנובמבר וכולל כיום 12 חברות בשווי כולל של כ-35 מיליארד שקל.

רמי רשף, מנכ"ל חברת ג'נסל, אמר כי הוא נרגש והודה על ההזדמנות להנפיק את החברה כחלוצה וכנציגה הישראלית הראשונה בתעשיית המימן העולמית, וציין כי ג'נסל חרטה על דגלה לקדם ולהוביל את מהפיכת המימן להנגשת פתרונות חדשניים של אנרגיה ירוקה, זמינה, אמינה ויעילה. הוא הודה למשקיעים על הבעת האמון הגדולה, לשותפים לאורך הדרך, ולהנהלה וצוות העובדים שפועלים להביא לעולם פתרונות וטכנולוגיים חדשניים שיקדמו את המעבר למשק אנרגיה מתחדשת ולתרום לפתרון שינוי האקלים החיוני לעתיד כולנו.

חני שטרית-בך, סמנכ"לית בכירה ומנהלת המחלקה הכלכלית אמרה כי ג'נסל היא החברה החדשה ה-17 שהצטרפה השנה למשפחת החברות הנסחרות בבורסה בת"א וחברת הקלינטק השלישית שנרשמה השנה, לאחרונה השיקה הבורסה את מדד הקלינטק, לאור כניסת חברות קלינטק לבורסה בתל אביב בשנה האחרונה, מה שאיפשר להשיק מדד עמוק המייצג ענף צומח זה, ואיחלה לחברה הצלחה בפיתוח פעילותה לטובת החברה, המשקיעים ולטובת עולם ירוק ומפותח יותר.

seperator

דש מאבו דאבי

עוזי רבי עדי אולמרט ציפי ויגאל לנדאו. דוברות אוניברסיטת תל אביב,
עוזי רבי עדי אולמרט ציפי ויגאל לנדאו/דוברות אוניברסיטת תל אביב

אמנון דיק, נשיא אגודת ידידי אוניברסיטת תל-אביב ועו"ד עדי אולמרט המנכ"לית, קיימו וובינר עם בכירים ממרכז המחקר TRENDS באבו-דאבי. מפגש מקוון שבא זמן קצר בעקבות הסיכום הראשוני לשיתוף פעולה אקדמי.

פרופ' עוזי רבי, ראש מרכז משה דיין ללימודי המזרח התיכון ואפריקה באוניברסיטת תל-אביב הנחה, והשתתפו בו יגאל לנדאו ועו"ד יהודה רווה, חברי חבר הנאמנים של האוניברסיטה. במהלך השידור ששודר לחברי אגודת הידידים שוחחו השלושה עם בכירים מהמרכז האקדמי באבו דאבי ביניהם ד"ר מוחמד עבדאאללה אל עלי, ראש המרכז; אחמד אל אסטאד, ראש תחום המחקר המדעי; ד"ר סטפן בלקוול, ראש היחידה למחקרים אסטרטגיים במרכז; וד"ר פאתוח הייכל, היועץ הפוליטי של המרכז.

הדיון שעסק בהיבטים רחבים של שיתוף הפעולה העתידי בין המרכזים בתחומי הכלכלה והטכנולוגיה, הסתיים בטקס חתימה סמלי על מזכר ההבנות לשיתוף הפעולה בין הצדדים.

seperator

מסע גסטרונומי

כלליה די קונסיליו גיאנלואיגי בנדטי ושי פלדמן. רותם ברק,
כלליה די קונסיליו גיאנלואיגי בנדטי ושי פלדמן/רותם ברק

שגריר איטליה בישראל, ג'אנלואיג'י בנדטי וכלליה די-קונסיליו, מנהלת לשכת התיירות של איטליה בישראל, הובילו מסע מיוחד של מעל 70 רכבי המותג האיטלקי אלפא רומיאו מתל-אביב לגן לאומי ציפורי שבצפון, במסגרת שבוע האוכל האיטלקי ה-5 בישראל שהתקיים במקביל ב-120 מדינות ברחבי העולם.

לשכת התיירות של איטליה בישראל יזמה את שיתוף הפעולה עם חברת סמלת-יבואנית מותג הפרימיום אלפא רומיאו בישראל, במסגרתו למעלה מ-70 מכוניות קלאסיות וחדשות של אלפא רומיאו מרחבי הארץ יצאו למסע בו השתתפו מגוון רכבי אלפא רומיאו עתיקות, ממועדון אלפא רומאו קלאסיק ישראל, וביניהם דגמים נדירים, כמו: 1750 6C שנת 1929, מונטראל שנת 1972, ספיידר טורינג שנת 1962, דואטו שנת 1969 וג'ולייטה ספיידר שנת 1962 ועוד. כל אלו לצד הדגמים החדשים של אלפא רומיאו שגם לקחו חלק במסע: ג'וליה, ג'וליה תלתן ירוק, סטלביו, ג'וליטה ועוד. המסע כלל סדנת טעימות שמן זית ופיקניק בסגנון איטלקי.

seperator

עזרה עולמית

יהודה משי זהב ופול וילסון. יח"צ,
יהודה משי זהב ופול וילסון/יח"צ

בטקס שהתקיים במטה ארגון איחוד האמירויות הערביות 'דיהאד בדובאי, חתמו יהודה משי-זהב, יו"ר ארגון זק"א, ופול וילסון מנכ"ל תכנון, פיתוח עסקי ויחסים בינלאומיים באינדקס אחזקות המחזיקה בארגון 'דיאד', על מזכר הבנות לשיתוף פעולה בתחום ההומניטרי לעזרה וסיוע במצבי משבר ואסונות בינלאומיים. הצדדים הודיעו על הצטרפותה הפורמלית של זק"א כחברה פעילה בוועידה הבינלאומית של 'דיאד' - ועידה שנתית המתכנסת בדובאי מדי שנה בהשתתפות למעלה מ-15,000 מבקרים ו-650 ארגונים בינלאומיים לחירום והצלה, ארגונים הומניטריים וארגונים ממשלתיים, ונדונים בה רעיונות תכניות ופתרונות מעשיים לעזרה ולסיוע באירועי משבר ואסון ברחבי העולם.

מזכר ההבנות נחתם בהשתתפות ד"ר עבדול סאלם אל מדאני, יו"ר 'דיהאד' ובנו אנאס אל מדאני, מנכ"ל הארגון. ההשתתפות של ארגון זק"א בוועידה הבינלאומית בדובאי נחשבת להישג היסטורי כארגון הומניטרי ישראלי ראשון בוועידה בינלאומית בחסות ממשל איחוד האמירויות הערביות, וכבעלת ערך רב בשל היות זק"א, ארגון בינלאומי המוכר על-ידי האו"ם, עם ניסיון בעזרה ובסיוע בעשרות אירועי אסון בעולם ללא הבדל לאום דת גזע צבע מין או דעות פוליטיות.

מזכר ההבנות נועד לתמוך בשיתופי פעולה בין שני הארגונים בתחומים הומניטריים במצבים של משברים ואסונות. זק"א יעביר קורסים והכשרות למתנדבים מקומיים והשתתפות בתרגילים משותפים.

סלאם אל מדאני, הודה לזק"א, למשי-זהב ומתי גולדשטיין, מפקד היחידה הבינלאומית של זק"א על האמון ב'דיאד' ובפרויקטים הקיימים לתועלת האדם. משי זהב אמר כי הם רואים זכות גדולה ביישום 'הסכמי אברהם', להיות הארגון הישראלי הראשון שחותם על הסכם לשיתוף פעולה עם 'דיאד באיחוד האמירויות וציין כי אין ביטוי גדול יותר של שלום מאשר יחידות התנדבותיות משותפות לעזרה וסיוע הומניטרי הדדי, כמו גם הכשרות מקצועיות בתחומים של איתור חילוץ והצלה.

seperator

פותחים את הלב

ישראל פרץ ואלי כהן. יח"צ,
ישראל פרץ ואלי כהן/יח"צ

מותג האופנה ARKETA , בשיתוף עסקים ואמנים ישראליים, ערכו בסוף השבוע יריד מכירה מיוחד של יצירה ישראלית למען ארגון פתחון לב. יריד המכירה קיבץ בתוכו מגוון אומנים ובתי עסק מקומיים ל-3 ימי מכירה מיוחדים למען הארגון, לצד האופנה של בתי העסק שהציגו במקום.

המוזמנים נהנו ממנות שף של שפים מקומיים ובראשם שגב משה, צפו במופעי אומנים ביניהם עדי ביטי, הרכב הראפ LFG, והמעוניינים קבלו במתנה קעקוע מאליאב אוזן שהגיע יחד עם צוות הסטודיו שלו להעניק מתנה לרוכשים ביריד.

בנוכחים: ישראל פרץ מנכ"ל ארקטה, אלי כהן מנכ"ל פתחון לב, קסניה טרנטול, טיטי איינהו, אירה דולפין, רמי קאשי, בן אל תבורי והמעצב מעוז דהאן שביקשו לקנות יצירה ישראלית ולתרום לפתחון לב.

seperator

נערת הברזל

לירון ויצמן ואילן לפידות. יח"צ,
לירון ויצמן ואילן לפידות/יח"צ

אילן לפידות, מנכ"ל קבוצת לפידות, בחר במגישת הטלוויזיה לירון ויצמן להמשיך להוביל זו השנה הרביעית את הקמפיינים של "ספאטון" - תוסף הברזל בנוזל הנמכר ביותר בישראל, המשווק בישראל על ידי קבוצת "לפידות". הוא אמר כי הם שמחים על המשך שיתוף הפעולה עם ויצמן שהפכה עבורם למשפחה, ומייצגת את קהל הצרכנים של ספאטון המקפיד על אורח חיים בריא ושחשוב לו להשתמש בתוספי תזונה איכותיים ממקור טבעי.

seperator

מרגישים בעננים

אורי טבצניק, גילי רון, אולג גוכמן, רנית זקצר, רן בן ישי, עדי הייניש, יפתח שונבאום.. סאם יעקובסון,
אורי טבצניק, גילי רון, אולג גוכמן, רנית זקצר, רן בן ישי, עדי הייניש, יפתח שונבאום./סאם יעקובסון

חברת הענן של מטריקס, ושותפת Premier של Amazon Web Services (AWS) משנת 2014, קיבלה התמחות רביעית במספר: Migration Competency, תואר המציב את CloudZone בין השותפים הראשונים של AWS בישראל שזכו במומחיות היוקרתית.

seperator

חדשנות עולמית

אלה אלפסי, אור חביב, אנדרז'ה פורקרט מרטינז , שרון גינדי, בלאז, אורטל אהרון. יח"צ,
אלה אלפסי, אור חביב, אנדרז'ה פורקרט מרטינז , שרון גינדי, בלאז, אורטל אהרון/יח"צ

חברת האחזקות וההשקעות אריאלי קפיטל, אירחה את, אנדרז'ה פורקרט מרטינז, שגרירת סלובניה בישראל, במרכז החדשנות הדרומי במדינת ישראל באילת, במטרה לבחון אפשרות ליצירת תכנית הצמחת חברות טכנולוגיה מסלובניה במרכזי החדשנות של אריאלי.

בין מרכזי החדשנות שאריאלי קפיטל מובילה בישראל נמצאים מרכז החדשנות הגדול במדינה לחקלאות מדברית ברמת הנגב ומרכז החדשנות באילת שמתרכז בתחומי טכנולוגיות התיירות, הים והאוקיינוס.

אור חביב, שותף וראש החדשנות הבינ"ל באריאלי קפיטל, הציג את הנכסים הפיזיים של המרכז ואת פוטנציאל החדשנות והפיתוח הגלום בו, והשניים דנו באפשרויות מגוונות לשיתוף פעולה בין מרכז החדשנות לאקו סיסטם בסלובניה. חביב אמר כי הם הקימו את מרכזי החדשנות בדרום במטרה לאפשר לממש את הפוטנציאל הכלכלי והחברתי הטמון בנכסים האסטרטגיים של אזור הנגב ביניהם: תיירות, מדבר, חקלאות, ים, אנרגיה ועוד, וברך על הביקור שמסמן את המשך החיבור האסטרטגי של אריאלי קפיטל להובלת תוכניות חדשנות יחד עם ממשלות וגופי תעשיה מובילים מהעולם. לדבריו, הם מאמינים שהביקור יאפשר למנף את נושא החדשנות מול סלובניה, לחבר את האקוסיסטם של שתי המדינות ולאתר הזדמנויות כלכליות חדשות.

seperator

מקוונים

גדעון אבן-אור. ניר עמוס,
גדעון אבן-אור/ניר עמוס

עו"ד גדעון אבן-אור, שותף במשרד AYR - עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות', הוביל פאנל מקוון בינלאומי בנושא טכנולוגיה ובוררות בינלאומית, במסגרת הוועידה השנתית המקוונת LEGALINK, שהמשרד הוא נציגה הבלעדי בישראל. LEGALINK היא רשת משפטית בינ"ל הכוללת מעל 70 פירמות עורכי דין עם אוריינטציה עסקית ברחבי העולם, וחברים בה למעלה מ-3,000 אנשי מקצוע בתחום המשפטי.

בפאנל 'בוררויות וטכנולוגיה - השימוש בטכנולוגיה ופתרון סכסוכים טכנולוגיים בהליכי בוררות בינלאומיים', התארחו שותפי מחלקות ליטיגציה ובוררים מכ-50 פירמות, לרבות מארצות הברית, איחוד האמירויות, סינגפור, קפריסין ועוד, שבחנו את הסינרגיה שבין בוררות וטכנולוגיה, פלטפורמות אינטרנטיות ובינה מלאכותית בהליכי בוררות, האם וכיצד האיץ נגיף הקורונה מגמות של הכנסת שימוש בטכנולוגיה מתקדמת להליכי בוררות בינ"ל, ומדוע שיעור הסכסוכים בתחום הטכנולוגיה (המיושבים באמצעות בוררות) נמצא בעלייה.

הנחה עו"ד אבן-אור, שותף במחלקת ליטיגציה ב-AYR -עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות', ונציג ישראל והמזה"ת של פורום הבוררות של לשכת המסחר הבינלאומית (ICC YAF).

seperator

החיים שלנו תותים

דביר בנדק , דינה נבות וישראל אהרוני. אילן בשור,
דביר בנדק , דינה נבות וישראל אהרוני/אילן בשור

דינה נבות, סמנכ"לית השיווק של בנק מזרחי טפחות, קפצה לסט צילומי קמפיין קידום הפיקדון החדש תות בכיכובם של הפרזנטור דביר בנדק והשף ישראל אהרוני. נבות סיפרה כי פיקדון תות הינו פיקדון חדש ובלעדי למזרחי טפחות, המיועד ללקוחות כל הבנקים, ומבטיח אופטימיזציה בין שני מסלולים (מדד וריבית) ובכל שנה הוא זמין ללקוח במסלול שהרוויח הכי הרבה.

seperator

בקטנה

+חברת אורה סמארט אייר, באחזקת חברת מרחביה אחזקות והשקעות הציבורית, זכתה במכרז של עיריית קייברידג' במסגרתו תתקין 1,000 מכשירי טיהור אוויר ו-2,000 פילטרים חכמים שיאפשרו לנטר, לנתח ולטהר את האוויר במתקני העירייה השונים ובאוניברסיטאות המובילות הארוורד ו-MIT . בחברה מעריכים כי בהמשך ירכשו פילטרים נוספים מצד המוסדות השונים ויסופקו שירותי תוכנה למכשירי האוויר המותקנים בהיקף של מיליוני דולרים.

בניסויים שערכה אורה אייר עם בית החולים שיבא התקבלו תוצאות לפיהן הפתרון של אורה אייר הצליח להשמיד את וירוס הקורונה ב-99.9%. אורה אייר הינה חברה ישראלית שפיתחה פלטפורמה לניהול איכות אוויר בחללים סגורים באמצעות ניטור, ניתוח וטיהור האוויר. המערכת מטהרת בזמן אמת בחלל ומחוצה לו את נוכחותם של חלקיקים וגזים הנישאים באוויר, ומבצעת טיהור וחיטוי של ווירוסים, עובשים, בקטריות ופטריות באמצעות 4 פילטרים ייעודיים מוגני פטנט.

+חבר הנאמנים של עמותת מחשבה טובה, העוסקת בקידום אוכלוסיות מהפריפריה החברתית והגיאוגרפית וצמצום הפער החברתי בישראל באמצעות טכנולוגיה, ערך מפגש שנתי בזום במהלכו סקרו המשתתפים את פעילותה המקצועית של העמותה בשנה האחרונה בצל הקורונה, ואת האתגרים וההזדמנויות שנוצרו עקב המשבר. המשתתפים התבשרו כי מספר המשתתפים הוכפל בתוכנית "הסטרטאפים" (StartupisTeam) של העמותה-תוכנית העצמה טכנולוגית הנותנת לבני הנוער מקפצה להשתלבות בעולם הטכנולוגי בצבא ובאזרחות, שהחלה כפיילוט לפני כ-3 שנים.

את התוכנית יזם ומוביל איש העסקים מייקל אייזנברג ומשתתפים בה: ד"ר אסטורה מודנה, ממייסדי העמותה וקרן טרה, ויו"ר הוועד המנהל של העמותה, אורנית בן-ישר, מנכ"לית העמותה; עו"ד אילת טורם, שותפה וראשת הגלובל מרקטס במשרד APM וחברה בוועד המנהל בעמותה; ניל קורני, מנכ"ל סיטי בנק ישראל וחבר בוועד המנהל; יואש טרוקמן, יו"ר דירקטוריון אלעד מערכות ומוביל הקרן ע"ש שלמה טירן; טליה גזית, לשעבר מפקדת ממר"ם ושותפה ב-PWC; משה פרבר, יזם הייטק ממומחי אבטחת המידע בישראל וחבר בחבר הנאמנים; עידית לוסקי, דירקטורית בכירה, יו"ר וועדת ביקורת בבזק ודירקטורית ברפאל; איתי ז'טלני, שותף ב-EY ישראל; אמיר שדה, מייסד ומנכ"ל CliniCrowd; חיים פרידמן, שותף מייסד קרן הון הסיכון ליונבירד (LIONBIRD); ירון פיטרו, מנכ"ל ומנהל השקעות ראשי וולת'סטון החזקות בע"מ; ואבינועם ארמוני, נציג קרן גנדל בישראל ויו"ר הוועד המנהל של המכללה האקדמית תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully