וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Caja Robotics תהפוך מרכזים לוגיסטיים לרובוטיים

30.11.2020 / 12:00

החברה מגייסת 12 מיליון דולר, בהובלת קרן New Era Capital Partners: "חברות המנהלות את שרשרת האספקה מחפשות כל העת פתרונות שיתמכו בהתאמה שלהם לעולם החדש שמתפתח"

קאחה רובוטיקס. יחצ,
קאחה רובוטיקס/יחצ

חברת Caja Robotics המפתחת רובוטים ותוכנה שהופכים מחסן לוגיסטי למרכז רובוטי חכם ואוטומטי מודיעה היום על השלמת גיוס בסך 12 מיליון דולר, בהובלת קרן New Era Capital Partners של גדעון ארגוב ורן שמחה. זוהי השקעתה הראשונה מתוך הקרן השניה שגוייסה לאחרונה של ניו ארה. ארגוב יצטרף לבורד של Caja ומביא איתו ידע וניסיון רב בתחום מיכון תעשייתי מתקדם. בגיוס השתתפו גם פיליפ שפרוך, גיגי לוי וייס, אילן כהן, חנה ינובסקי, אנג'לים ובעלי מניות נוספים. כעת סך הגיוסים של החברה עומד על 26 מיליון דולר לאחר שבסבב הקודם גייסה החברה 6 מיליון דולר. הגיוס צפוי לסייע לחברה בחיזוק המכירות והשיווק ברחבי העולם, האצת ייצור ושירות גלובלי, התקנות ואספקת המערכת אצל לקוחות גלובליים ומקומיים.

את הגיוס מטעם החברה הובילו מנכ"ל החברה ד"ר אילן כהן וחנה ינובסקי המכהנת כסמנכ"לית בכירה ומשנה למנכ"ל, שמאחוריהם מכירת סרווטרוניקס לענקית הסינית Midea. החברה, שהוקמה ע"י גיא גלס וראובן דלה-טורה, מציעה פתרון רובוטי הכולל רובוטים וחומרה לצד תוכנה, שמשתלבים במחסנים המסורתיים והופכים אותם למחסנים חכמים. המערכת של החברה אחראית על פעולות ליקוט הסחורה, ארגון המחסן והכנסת הסחורה, הכל באופן אוטומטי וסטרילי ללא נוכחות אנשים. המערכת שמציעה Caja Robotics מתאפיינת בדינאמיות וגמישות כך שמאפשרת ללקוח להשתנות ולהרחיב את הפעילות הרובוטית במחסן לפי צרכיו. הפתרון נותן מענה לצרכים הגדלים בסחר האלקטרוני ובתחום הלוגיסטיקה, תחום שחווה עלייה בביקוש בתקופת הקורונה.

בחברה מדווחים על התעוררות משמעותית בשוק וכי התחום עובר שינוי גלובלי במגמה ברורה של מעבר מתפעול ידני לתפעול אוטומטי. זאת בשל ההבנה כי את הפעולות הללו כדאי ומומלץ שיבצעו רובוטים. משבר הקורונה גרם לעלייה משמעותית בביקושים בתחומי הלוגיסטיקה והסחר האלקטרוני עם הצטרפות עוד ועוד לקוחות, עסקיים ופרטיים, לתחום, זאת בנוסף לעלייה שנרשמה בשנים האחרונות.
החברה כבר מפעילה כיום את הרובוטים ומערכות החברה באופן מלא במרכז הלוגיסטי של Bergen Logistics בניו ג'רזי שמנהל מוצרים מעשרות מותגים מובילים המיועדים לפעילות online תוך מתן מענה יומי לאלפי הזמנות לאזור מטרופולין ניו יורק. בישראל יותקנו בקרוב הפתרון של החברה במרכז הלוגיסטי של חברת סלע לוגיסטיקה באשדוד.

אילן כהן וחנה ינובסקי. יחצ,
מכינים את המחסנים לעתיד. חנה ינובסקי ואילן כהן/יחצ

"הגיוס יאפשר לחברה את היכולת להרחיב את התפרסותה הגלובאלית וההשקעה הנדרשת ביצור ובהתקנת המערכת אצל הלקוחות" אומרת חנה ינובסקי, סמנכ"לית בכירה ומשנה למנכ"ל Caja Robotics, "תחומי הלוגיסטיקה והסחר האלקטרוני נמצאים בתנופה אדירה ובשינוי בשנים האחרונות ולכך הוסיף גם משבר הקורונה שגורם להצטרפות ההולכת וגוברת של קהלים חדשים לעולם הרכישות באונליין. התהליך מביא לכך שחברות המנהלות את שרשרת האספקה מחפשות כל העת פתרונות שיתמכו בהתאמה שלהם לעולם החדש שמתפתח. חברות בעולם כבר יודעות כי ככל שיחלפו השנים, מחסני ענק ומרכזים לוגיסטיים לא יוכלו להסתמך רק על עובדי לוגיסטיקה וכי יש לשלב בתהליכי הלוגיסטיקה רובוטים ומערכות חכמות. אנו צופים כי הגידול בפעילות הלוגיסטית בעולם בתקופה האחרונה תלך ותגביר את ההתעניינות סביב המוצרים שלנו".

"תחום הרובוטים האוטונומיים בכלל ובמחסנים לוגיסטיים בפרט נמצא בתנופה לאור העלייה החדה בe-commerce " אומר גדעון ארגוב מ- New Era Capital Partners", הטכנולוגיה הייחודית של Caja Robotics, הן במוצר והן במערכת שם אותה בחזית הפתרונות בתחום. היכולת לאכלס כל מחסן ברובוטים של החברה ללא שינוי בתשתית הקיימת מאפשר מעבר לאוטונומיה בעלות נמוכה בהרבה משאר הפתרונות בשוק".

  • עוד באותו נושא:
  • רובוטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully