וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

50 יחידות ב-35 שקל: הכירו את המסכה הישראלית "הכי נעימה לפנים"

30.11.2020 / 13:56

תו תקן בינלאומי הכתיר את המסכה הישראלית SN98 כמסכה הטובה ביותר לעור הפנים וללא גירודים. עד כה שימשה המסכה את המגזר הציבורי בלבד, אולם כעת תימכר לציבור הרחב

בווידאו: מנהל המכון הביולוגי מעריך שהחיסון שלהם יהיה מוכן בקיץ 2021/צילום: ערוץ הכנסת

בסוף אוקטובר 2020 העניקה המעבדה הבינלאומיתGLR Laboratories אשר מתמחה בבדיקות איכות של מכשירים וציוד רפואי, את תו התקן ותואר 'המסכה הטובה ביותר לעור הפנים' למסכה הישראלית SN98. תו התקן מאשר כי המסכה הישראלית מיועדת לעור רגיש ומונעת גירודים. SN98 היא המסכה היחידה בישראל הזוכה לתו התקן הבינלאומי.

מסכת ה-98SN מיוצרת במפעל "סופרגום" והיא היחידה בישראל בעלת יכולת סינון של 98% על פי בדיקה של מכון התקנים, מפוקחת על ידי משרד הבריאות וכן היחידה המיוצרת כולה באמצעות חומרי גלם כחול לבן, הישר ממפעל לטיטולים בדימונה.

מסכת סופרגום. יחצ,
רק בישראל, משלב הייצור ועד שמגיעה לפנים שלכם. מסכת SN98/יחצ

SN98 הפכה לציוד המבוקש ביותר בקרב צוותים רפואיים, לטענת החברה בשל הנוחות ובזכות ההגנה המקסימלית. המסכה מורכבת משלוש שכבות הגנה, כאשר השכבה החיצונית מבד לא-ארוג ומאפשרת הגנה מלאה. הבד הינו היפו-אלרגני, מותאם במיוחד לעור הפנים ומאפשר נשימה קלה תוך חבישת המסכה. עד כה שימשה המסכה את עובדי המגזר הציבורי ואנשי הרפואה בלבד והפכה למבוקשת ביותר בקרב צוותים העובדים מול מטופלים בסיכון גבוה ובקרב בעלי משמרות ארוכות המחויבים במסכה. כעת, תונגש המסכה לציבור הרחב ותימכר בחנויות אופטיקה הלפרין בחבילות המכילות 50 מסכות במחיר של 35 שקל לחבילה. יש לציין כי מדובר במחיר לא זול בשוק של היום - 50 מסכות נמכרות ברשתות ב-10 שקלים, אולם נראה כי ההבדל בתחושה עצום ועל נוחות משלמים.

מפעל סופרגום החל לייצר את מסכת ה-SN98 בעקבות פנייה של ממשלת ישראל למנכ"ל החברה יניב חדד בלב גל הקורונה הראשון, בבקשה להקים יחד נכס לאומי אסטרטגי שיסיר את התלות הישראלית בייבוא מסכות ממדינות זרות וכן, על מנת לדאוג שעובדי המגזר הציבורי שמטפלים באזרחי ישראל יהיו מוגנים במסכה איכותית המפוקחת על ידי משרד הבריאות.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מסכת סופרגום. יחצ,
יניב חדד ועובדי סופרגום בשלב הייצור. שווה את המחיר?/יחצ

חדד אמר: "אנו מברכים על קבלת תו התקן הבינלאומי שנותן חותמת נוספת לאיכות הישראלית ולתעשייה הישראלית כולה שמתכנסת למאמצים אדירים במיוחד בתקופה זו. הביקוש העצום של הצוותים הרפואיים למסכות שלנו גלש לציבור הרחב בישראל והדרישה למכור את המסכה בחנויות גברה. במאמץ גדול אנחנו מתחילים לשווק את המסכה בחנויות נוספות על מנת להנגיש את האיכות הטובה ביותר במחיר הטוב ביותר לכולם, על מנת לשמור על הביטחון והחוסן הבריאותי של כולנו".

  • עוד באותו נושא:
  • מסכות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully