וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד השיווק העניק פרס Booster למהלכים דיגיטליים פורצי דרך ב-TikTok

30.11.2020 / 15:39

"שמור עליי", הקמפיין המנצח לתקופת הקורונה, וקמפיין בזק 'הסיסמה של יעקב' היו המהלכים המובילים ברבעון האחרון של 2020

פרס בוסטר טיקטוק. יחצ,
קמפיין "שמור עלי" בטיקטוק/יחצ

איגוד השיווק העניק בשבוע שעבר פרסי Booster לקמפיין שמור עליי של חברת התוכן פיץ' ולמהלך של בזק שהוביל 200 אלף ישראלים בעקבות הסיסמא של יעקב.

פרס Booster מיוחד הוענק למהלך הדיגיטלי המנצח של תקופת הקורונה לקמפיין "שמור עליי" מאת חברת התוכן פיץ'. במסגרת הפרויקט שמטרתו הגברת המודעות להנחיות הקורונה, הופק שיר מקורי שהולחן ועובד על ידי דולי ופן, ובהשתתפות קריאטורים מובילים בטיקטוק איתי לוי, אגם בוחבוט, אנה זק וקווין רובין. לאחר השקת הקליפ, יצאה פיץ' לאתגר #שמורעליי בשיתוף טיקטוק ישראל כדי להניע לפעולה את קהל היעד שנמצא בפלטפורמה. לאחר שהאתגר צבר תאוצה, הופק סרטון שמאגד אתגרים שהועלו על ידי ילדים ובני נוער בטיקטוק.

התוצאות: 2,800,000 צפיות בקליפ, 18,200,000, צפיות בעמוד האתגר, 15,700 סרטונים שנעשו במסגרת האתגר.

פרס Booster נוסף ניתן על ידי איגוד השיווק לקמפיין בזק ייחודי ופורץ דרך, קמפיין 200 אלף ישראלים בעקבות הסיסמא של יעקב. באוגוסט 2020 יצאה בזק למהלך דיגיטלי ראשון מסוגו בישראל שניפץ שיאי מעורבות ובאזז ותורגם להצלחה עסקית מסחררת. במסגרת המהלך שלחה בזק מיליוני ישראלים לחפש את הסיסמא ל-Wifi של יעקב בוזגלו, באמצעות רמזים שהסתתרו בפרסומת טלוויזיה שעלתה קודם לכן. המהלך שמר על סטורי טלינג עקבי ומעניין ובעידן שבו הצרכן מנסה לברוח מפרסומות, שלח אותו לצפות בפרסומת שוב ושוב. המהלך כלל רמזים ברשתות חברתיות שונות, אך החדשנות התבטאה בעיקר בארבעה סרטוני רמזים בטיק-טוק.

התוצאות: כ-13 אלף משתתפים, מנחשים שהשאירו פרטים וסיפקו Data איכותית. 221,700 כניסות למיניסייט ייעודי. שבירת שיאי צפייה: 710 אלף צפיות בעמוד בטיקטוק. והכי חשוב - 9000 מצטרפים חדשים לאינטרנט של בזק - עלייה של 50% בהשוואה לקמפיינים קודמים.

Booster הוא פרס המוענק עבור מהלכים מבוססי דיגיטל, טכנולוגיה, דאטה או תוכן המיועדים מראש לדיגיטל, מציגים יכולות ייחודיות בתחום ומשפיעים על מדדים ברורים כמו עלייה בטראפיק, הורדות, זמן שהיה, מספר צפיות, גיוס לידים וכו'. מדי רבעון יתכנס צוות שופטים הכולל בכירים בתחום השיווק בדיגיטל ובוחר את המהלך הדיגיטלי המצטיין, על פי שבעה קריטריונים אותם קבעה הנהלת האיגוד.

  • עוד באותו נושא:
  • טיקטוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully