וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתארגנים מחדש": שינויים, חברות, מיתוגים ועוד

3.12.2020 / 0:14

שיתוף פעולה חדש בין אדידס ופראדה, יוזמות של עיריית תל אביב, מיזם תעסוקה חדש, סולוטו מחלקת פרסים ומבול של יוזמות סטארטאפים. אז מה קרה בחלק השני של השבוע? הנה הסיכום

יוזמה בבית החולים בני ציון/עיריית חיפה

בסרטון: עיריית חיפה, שלאחרונה פתחה חשבון "טיקטוק", החליטה ליזום הפוגה קלה עבור אנשי הצוות הרפואי של בית החולים "בני ציון" בחיפה, במטרה להודות להם על עבודתם המסורה בתקופת משבר הקורונה ולהעלות חיוך על פניהם. הצוותים, מכל מחלקות בית החולים, כולל מחלקת הקורונה, הראו נכונות רבה לשתף פעולה ושמחו מאוד על ההזדמנות ואפילו שתי נשים לקראת לידה הצטרפו גם הן לריקוד. התוצאה יצאה משעשעת במיוחד! מוזמנים לצפות וליהנות.

יוזמות

במרכז החדשנות של בית החולים שיבא (ARC) נערך בשיתוף חברת סטרטסיס האקתון לטובת מציאת פתרונות מיגון בטוחים ונוחים יותר מפני נגיף הקורונה עבור מנתחים ומנתחות. המסכות שפותחו במסגרת התחרות הודפסו בזמן אמת במדפסות תלת ממד של סטרטסיס, החברה הגדולה בעולם בתחום התלת ממד, אשר ממשיכה לרתום את יכולותיה לטובת המאבק בנגיף הקורונה.

המסכה הזוכה של חברת Breathing Shield Technologies אותה מפתחים היזמים רמי השמשוני, עמית ניר ושלומי אביטל, הותירה רושם רב על חבר השופטים שהורכב ממנתחים בכירים, נציגי משרד הבריאות, מומחים למניעת זיהומים, מהנדסים ומעצבים, בכך ששילבה סינון וחיטוי אויר במוצר אחד יחד עם האפשרות לראות את מבע הפנים -ולמעשה לחזור לקשר הטבעי בין מטפל למטופל, כל זאת לצד תחושת רעננות שכה נצרכת בזמן עטיית המסכה משך שעות ארוכות.

הקבוצה הזוכה קיבלה מחברת סטרטסיס פרס בשווי 10,000 דולר שכולל המשך תמיכה בפיתוח המסכה לטובת יצירת סדרת פיילוט לניסוי על-ידי צוות חדרי הניתוח של שיבא, בנוסף הוענק לצוות הפיתוח ליווי מחברת סינרג'י וסו-פאד באופטימיזציה של תכנון המוצר.

רמי השמשוני, Breathing Shield Technologies, אמר: "הפתרון שאנו מפתחים כולל מסכה עם סינון וחיטוי אויר במוצר אחד המספק לרופאים ורופאות, אחים ואחיות בחדר הניתוח מיגון שלם יחד עם האפשרות לראות את מבע הפנים -ולמעשה לחזור לקשר הטבעי בין מטפל למטופל. החברה השלימה לאחרונה גיוס ראשוני ומחפשת שותפים אסטרטגים להפצת המוצר בעולם יחד עם התארגנות לסבב גיוס נוסף בתחילת 2021 שיאפשר את המעבר המתוכנן לייצור סידרתי".

מיכאל ליברוס, רמי השמשוני, איל צימליכמן, דינה אורקין, ליאור אליגל וזיו שדה. אסף אריאלי,
מימין לשמאל: מר מיכאל/אסף אריאלי

נסטלה מרחיבה את מאמץ ההתמודדות עם שינויי האקלים - ומציגה תוכנית פעולה מפורטת תוך הקדמת לוחות הזמנים להם התחייבה בעבר, כאשר הייתה מראשוני החותמים על אמנת האו"ם לעסקים לעמידה ביעדי הפחתת ההתחממות הגלובאלית לרמה של פחות מ- 1.5 מעלות ( UN 'Business Ambition for 1.5°C).

התוכנית המפורטת אותה מציגה נסטלה כוללת מגוון פעילויות להפחתת מחצית פליטת גזי החממה שלה בעשור הקרוב - עד 2030 - ולהגעה לאפס פליטות כאלה כבר ב- 2050, תוך המשך הצמיחה של החברה. הפעילות מתמקדת בתמיכה בחקלאים ובספקים המשלבים שיטות של חקלאות מקיימת, רוטציה של גידולים חקלאיים ושתילה של מאות מיליוני עצים בעשור הקרוב. במקביל, מרחיבה החברה את רשימת המותגים שלה המוגדרים כניטראליים בכל הנוגע לפליטת פחמנים.

לדברי אבי בן אסאייג, מנכ"ל קבוצת 'אסם-נסטלה' בישראל, גם בארץ מיושמת תוכנית רב שנתית במסגרתה הציבה החברה לעצמה יעדים שאפתניים לשמירה על הסביבה וצמצום פליטת גזי חממה. "היעד אותו קבענו ל- 2020 להגיע לאפס הטמנת פסולת כבר הושג בכל מפעלי החברה. במפעל בשדרות ובמפעלי 'במבה' ו'צבר' בקרית גת, אליהם יצטרף בתחילת 2021 מפעל חדש של טבעול - עברנו להשתמש בגז טבעי במקום במזוט, מהלך שמביא לחיסכון של כ- 30% בפליטות גזי חממה. גם בתחום הצמצום באריזות אנחנו מתקדמים ובין 2021-2025 נחסוך למעלה מ- 500 טון באריזות מוצרינו".

ב- 2018 ייצרה פעילות נסטלה בכל העולם פליטה של 92 מיליון טונות גזי חממה - ורמת הפליטות הזאת משמשת עתה כנקודת ייחוס ראשונית במאמצי החברה למען הסביבה.

נסטלה עובדת כיום עם חצי מיליון חקלאים ו- 30,000 ספקים, על מנת לתמוך ביישום שיטות חקלאות מקיימת מתחדשת. שיטות אלה משפרות את בריאות הקרקע ומשמרות את המגוון הביולוגי. על מנת לעודד את החקלאים לפעול במתכונת ידידותית לסביבה, רוכשת נסטלה את התוצרת אותה הם מגדלים תוך תשלום פרמיה על המחירים המקובלים, מגדילה את הכמויות הנרכשות, ומשתתפת בהשקעת ההון הנדרש. נסטלה צופה כי תרכוש ב- 2030 יותר מ- 14 מיליון טונות רכיבים המגודלים בשיטות חקלאות מתחדשת ומשמרת סביבה. החברה מרחיבה גם את תוכנית הייעור שלה, ומתכוונת לטעת מדי שנה 20 מיליון עצים, לאורך עשר השנים הבאות - באזורים מהם היא רוכשת את התוצרת החקלאית המשמשת לייצור מוצריה. תוספת עצים מביאה לקליטה רבה יותר של פחמנים המסולקים מן האטמוספירה, יבולים גדולים יותר ושיפור המגוון הביולוגי ובריאות הקרקע. כשני שלישים מפליטת גזי החממה של נסטלה נוצרים בשלב העיבוד החקלאי של המוצרים המשמשים בתהליכי הייצור שלה.

במסגרת פעילויות היצור וההפצה שלה, תשלים נסטלה בחמש השנים הקרובות את המעבר של 800 אתרים ב- 187 מדינות לשימוש ב- 100% חשמל ממקורות מתחדשים. החברה מחליפה את צי הרכב העולמי שלה לכלי רכב המציגים אופציה לרמה נמוכה יותר של פליטת מזהמים, ובמקביל מצמצמת את היקף הנסיעות העסקיות של אנשיה.

בכל הנוגע לסל המוצרים שלה, ממשיכה נסטלה להרחיב את היצע המזון והמשקאות מן הצומח, תוך שהיא משנה את הרכב המוצרים על מנת להפוך אותם ידידותיים יותר לסביבה. החברה מגדילה את מספר המותגים המאופיינים בניטראליות של פליטת פחמנים - על מנת לתת לצרכנים הזדמנות לתרום למלחמה בשינויי האקלים.

המוצרים מן הצומח מסדרת Garden Gourmet - שמקורן בטכנולוגיות של "טבעול" הישראלית יציגו אפס פליטת גזי חממה כבר ב- 2022. מוצרי המזון הצמחיים מסדרת Sweet Earth יעמדו ביעד הזה בשנת 2025. כל אלה, נוספים על המחויבות של נספרסו לאיפוס פליטת הפחמן הדו חמצני שלה עד 2022, ולעמידה ביעד האיפוס הזה

אבי בן אסייג מנכ"ל אסם-נסטלה. איציק שוקל,
אבי בן אסייאג, מנכ"ל אסם-נסטלה/איציק שוקל

בשורה משמחת למתנדבים בודדים: אושר תקציב מיוחד בוועדת העלייה, הקליטה והתפוצות לטובת שיפור תנאיהם של בני ובנות שירות לאומי-אזרחי בודדים

במסגרת דיון בוועדת העלייה, הקליטה והתפוצות, בנושא היבטים תקציביים בתנאי שירותן של בנות שירות לאומי בודדות, בראשותו של ח"כ דוד ביטן, הוחלט, בהמשך למאבקם של הרשות לשירות לאומי-אזרחי, והשר הממונה - צחי הנגבי ויו"ר הוועדה ח"כ דוד ביטן, על תוספת תקציבית של 3 מיליון שקל לטובת שיפור תנאיהם של בני ובנות השירות הלאומי-אזרחי הבודדים.

בקבלת החלטה זו, מתאפשר לראשונה, ובדומה למה שמתרחש בצה"ל, לתת לבנות ובני שירות בודדים, אשר עוזבים את המשפחות שלהם בחו"ל, ובאים במיוחד לארץ לטובת ההתנדבות, או כאלה שלצערנו גורלם לא שפר עליהם, ואין להם ולו הורה אחד, לקבל תוספת על דמי הקיום, וכך גם שיפור בתנאי המחיה, תווי קנייה חודשיים למוצרי מזון ועוד.

ראובן פנסקי, מנכ"ל הרשות לשירות לאומי-אזרחי: "אנו ברשות לשירות לאומי-אזרחי, שמחים מאוד על ההחלטה בוועדה. ההחלטה התקבלה אחרי מו"מ ארוך עם האוצר ושאר הגורמים, ומאפשרת להעניק את התוספת החשובה, שתאפשר לשפר את המצב עבור בני ובנות השירות הלאומי-אזרחי הבודדים. ההחלטה החשובה הזו לא הייתה מתרחשת ללא עבודה רבה וסיוע של אגף התקציבים במשרד האוצר, ח"כ דוד ביטן (יו"ר הוועדה) והשר הממונה צחי הנגבי, ועל כך תודתנו הגדולה להם".

ראובן פנסקי. יחצ,
ראובן פנסקי במהלך הדיון בוועדה/יחצ

ארגון יד שרה יצא בקמפיין מציל חיים - 'לא משאירים אותם לבד' במטרה לחבר ללא עלות, כל אדם מעל גיל 70 שאינו מתגורר בקרבת ילדיו, למוקד החירום הרפואי של יד שרה ולקבל בחינם חיישן נפילה חדשני המציל חיים. הקמפיין המרגש עלה בסושיאל ונגע לליבם של אופירה אסייג, מירן בוזגלו, הג'ודוקא אורי ששון , מור סילבר ועוד שהחליטו לפרגן לקמפיין ושתפו אצלם בסטורי במטרה להעלות מודעות ולא לשכוח את אמא , אבא, סבא וסבתא של כולנו.

בקמפיין שותפים: יפה אפרתי תקשורת ומשרד הפרסום ראובני פרידן, ובקידום הקמפיין מסייעים הסטארט אפ HUMANZ המנהל קמפיינים באמצעות משפיענים בעזרת מערכת ייחודית וחכמה, וסוכנות הפרסום כוורת בבעלותו של עמרי אימבר- המספקת שירותי תוכן ובאז דיגיטלי באמצעות מובילי תוכן ופעילויות בקבוצות אורגניות.

קמפיין לא משאירים אותם לבד. יחצ,
קמפיין "לא משאירים אותם לבד"/יחצ

היום (חמישי) נחתם הסכם הבנות לשיתוף פעולה (MOU) היסטורי בין אמיר שני, סגן נשיא איגוד לשכות המסחר, ובין מר זייד בין ראשיד אלזיאני (Zayed bin Rashid Al-Zayani), שר התעשייה, המסחר והתיירות של בחריין.

הסכם ההבנות הינו חלק משיתוף הפעולה ההדוק עם Export Bahrain, סוכנות הייצוא המובילה של בחריין, איתה איגוד לשכות המסחר פועל לקידום יצירת קשרי מסחר בין חברות ישראליות לחברות בבחריין.

להסכם החתימה קדם אתמול אירוח של הגברת סאפא אקאליק (Safa Akaliq), ממלאת מקום מנכ"ל Export Bahrain, בבית לשכות המסחר בתל אביב, וקיום פגישות עם חמישה יבואנים ישראלים מובילים במטרה לפתח שיתופי פעולה נוספים בין המדינות ובתקווה לקיים עוד פגישות כמו אלה בעתיד.
לדברי אמיר שני במעמד החתימה: "בפגישתי עם השר זייד בן ראשיד אלזיאני הבעתי את מחויבותנו באיגוד לפיתוח היחסים הכלכליים בין המדינות, בדגש על היתרונות שמביאה עמה הטכנולוגיה הישראלית במתן שירותים".

כזכור, במסגרת החתימה על הסכם לכינון היחסים הדיפלומטיים בין ישראל לבחריין באוקטובר השנה, איגוד לשכות המסחר בישראל חתם על MOU מזכר הבנות לשיתוף פעולה עסקי עם לשכת המסחר והתעשייה של בחריין.

ההסכם בין הלשכות כלל הכרה הדדית בשירותי הלשכות וקידום שיתופי פעולה למען העסקים בשתי המדינות, במיוחד לאור המשבר הכלכלי כתוצאה מהתפרצות נגיף הקורונה, שהביא עסקים לחפש אפיקי סחר נוספים ולאתר סקטורים פוטנציאליים למסחר.

שת"פ בין איגוד לשכות המסחר לבחריין. יחצ,
אמיר שני וזייד בן ראשיד אלזיאני/יחצ

סינופסיס (NASDAQ: SNPS), חברת התוכנה ה-15 בגודלה בעולם, ועובדי שלוחת החברה בישראל המונה כ-160 עובדים, תרמו לארגון מגן דוד אדום למעלה מ-215,000 שקלים בכדי לסייע למד"א לרכוש קרוואן חדש לבדיקות קורונה שהארגון מבצע בשיתוף עם קופות החולים, משרד הבריאות ופיקוד העורף. רכישת הקרוואן תסייע להקל על העומס הצפוי בבדיקות קורונה לקראת החורף.

עובדי סינופסיס בישראל חברו לקרן Synopsys Foundation בכדי לתרום יחד את הסכום למד"א ולסייע למטרה החשובה של שיפור בריאות הקהילה בתקופת הקורונה.

התרומות הן חלק מהמאמצים המתמשכים של סינופסיס העולמית לספק מענה לצרכים קהילתיים. בנוסף, עובדי שלוחת סינופסיס בהרצליה העניקו תרומות אישיות למד"א. סינופסיס ומד"א קיימו טקס קצר של חנוכת הקרוואן הייחודי במוקד הלאומי של מד"א בקריית אונו.

אהוד לוונשטיין, מנכ"ל סינופסיס ישראל מסר: "משבר הקורונה הציב אתגרים חסרי תקדים לא רק בפני אזרחי העולם וישראל, אלא גם בפני כל האנשים והגורמים המסייעים למאבק בנגיף. לכן, קשה למצוא יעד טוב יותר לתרומה של סינופסיס העולמית ועובדיה בישראל מאשר ארגון מגן דוד אדום, שעושה עבודת קודש של הצלת נפשות בכל יום מימות השנה, וביתר שאת בזמן משבר הקורונה".

"אנחנו מלאי תודה והערכה כלפי סינופסיס העולמית, לעובדי החברה בישראל ולמנהל מרכז סינופסיס בישראל אהוד לוונשטיין על התרומה הנדיבה לפעילותנו", אמר מנכ"ל מד"א אלי בין. "הקרוואן החדש שנרכש בכספי התרומה של סינופסיס הוא בדיוק מסוג האמצעים שמאפשרים לנו להפעיל את מערך הבדיקות המסיבי הנדרש בכדי לאתר נדבקים בקורונה ולעצור את שרשרת ההדבקה, אתגר שאנו נדרשים להיענות לו במקביל לאתגרינו הרגילים".

אוהד לוונשטיין ואלי בין. ליאור קליינברג,
מנכ"ל סינופסיס אהוד לוונשטיין עם אלי בין/ליאור קליינברג

ארגון אמיצים - ארגון האלמנים, האלמנות והיתומים הצעירים בישראל יוצא במיזם ייחודי לקראת חנוכה, במסגרתו יחולקו 3,000 ערכות ברחבי הארץ ובהם מגוון פריטים בנושא אור, מתוך מטרה להאיר את בתי משפחות היתומים, לשמח ולהביע סולידריות ואכפתיות שייתנו כוחות להתמודד עם אתגרי הזמן.

הערכות נארזו בעזרת מאות מתנדבי הארגון ברחבי הארץ. חלוקת הערכות היא חלק מהרצון של אמיצים להציף במשך ימי החג את המודעות למשפחות היתומים בישראל ולומר להם, אתם חשובים לנו.

הדס דיסין גליק, מנכ"לית ומייסדת אמיצים: "ישנם 30,000 יתומים ויתומות מתחת לגיל 18 ברחבי הארץ ומכל המגזרים. מדי שנה כ-700 משפחות חדשות מצטרפות למעגל האלמנות והיתומים ובבת אחת מציאות חייהם מתחלפת בתחושת חוסר אונים וערפל. השבר בבית הנובע מתוך אובדן מגן יקבל מענה על ידי אור, חום ומתיקות, ועל רקע חנוכה, חג האור, אנו מקדמים יוזמה זו כדי להיות שם בשבילם ולהאיר להם את החג".

ארגון אמיצים. יחצ,
ארגון אמיצים/יחצ

"בית השוקולד שלי" היא ערכת יצירה לפעילות משותפת עם ההורים והילדים שכוללת את כל החומרים והתבניות ליצירה ולקישוט של בית מתוק ואכיל. העבודה על הבית מזמנת לבנאים הצעירים זמן איכות יצירתי של בניית הבית וקישוטו. כל ילד מוזמן לקשט את הבית לפי טעמו ויכולותיו. הוא יכול לעבוד עצמאית או ליהנות מעבודה משותפת ומקרבת עם אח גדול או הורה.

זו הזדמנות לשיחה פתוחה על המושגים בית ומשפחה, על משמעותו של הבית בעיני הילד ועל תפקידו בחייו. במה הבית שלו דומה לבתים אחרים, ובמה הוא שונה? מה מקומו של הילד במשפחה? איך הוא מרגיש בתוכה? האם הוא היה רוצה לשנות משהו? מניסיוננו לשוקולד יש קסם מיוחד, הוא מושך לעבודה גם ילדים שפחות נוטים ליצירה, ויוצר בעצמו אווירה טובה שמאפשרת פתיחות והנאה גדולה. המוצרים כשרים.

מציעים ערכות בשני גדלים, עכשיו במחיר היכרות:

דגם טל - 55 שקל (עמותה, ללא מע"מ)
גובה כ-8 ס"מ
רוחב/אורך כ-6 ס"מ
לפחות 300 גרם שוקולד ובנוסף סוכריות לקישוט

דגם שרון 85 שקל (עמותה, ללא מע"מ):

גובה - 11 ס"מ
רוחב/אורך - 12ס"מ
לפחות 700 גרם שוקולד ובנוסף סוכריות לקישוט.

בית השוקולד שלי. יחצ,
בית השוקולד שלי/יחצ

מרכז לאודר לתעסוקה מוביל ביחד עם זרוע העבודה של משרד העבודה והרווחה פורום תעסוקת צעירים בדרום. הפורום שהוקם בעבר במסגרת יוזמת עובדים ביחד ממשיך ומשדרג את פעילותו ומתאים את עצמו לעידן הקורונה.

הפורום מאגד בתוכו כ-40 ארגונים מובילים בדרום בתחום התעסוקה בניהם מרכזי צעירים, אשכולות רשויות, התאחדות התעשיינים, מרכזי הזדמנות, ארגוני תעסוקה, עמותות, מכללות ועוד. המטרה המרכזית של הפורום היא לגבש ביחד, כל הגופים השותפים, אסטרטגיה אזורית, למידת עמיתים ופיתוח מענים משותפים חדשים עבור צעירים בדרום.

בשבוע שעבר התקיים מפגש ראשון של הפורום במתכונת החדשה והשתתפו בו מומחים בתחום שוק התעסוקה המשתנה ביניהם יוהן אטלן מנכ"ל מועצת הנגב, אביב חצבני, סגן ראש אגף כלכלה ומנהל היחידה לייעוץ עסקי וחדשנות בהתאחדות התעשיינים, גל זהר ראש מחלקת המחקר בשירות התעסוקה ומתן חמו, מנהל תחום בכיר תעסוקת אוכלוסיות מיוחדות במשרד העבודה והרווחה והשירותים המיוחדים.

הפורום יתכנס 6 פעמים בשנה ובכל מפגש יתארחו מומחים בתחום אשר שישפכו אור על עולם התעסוקה המשתנה ויעניקו מניסיונם לגופים השותפים.

פנינה אביטל, מנהלת מרכז לאודר מסרה: "התקופה שאנחנו חיים בה כרגע שינתה את שוק העבודה בארץ בכלל ובדרום בפרט. בתור גוף מרכזי בתחום תעסוקת צעירים בדרום החלטנו לחדש את הפורום יחד עם זרוע העבודה של משרד העבודה והרווחה להתאימו לעידן הקורונה. אני בטוחה שביחד עם כל הארגונים השותפים נצליח להבין איך הכי נכון לפעול על מנת לקדם את התעסוקה בקרב צעירים בדרום וגם לאור אתגרי הקורונה".

seperator

המדרסים של חברת Upstep"" שהינם פריצת דרך בתחום אורטופדיה . מופיעים במגזין של חברת התעופה הגדולה בעולם חב' "אמריקן איירליינס" כאחד מ-20 המוצרים המומלצים.

לחברת "אמריקן איירליינס" כ-968 מטוסים + 239 מטוסים בהזמנה והחברה טסה כ- 350 יעדים בעולם.
"Upstep" הינה חב' סטארט אפ בבעלות האחים לימור כץ (רז) אורן ואביעד רז מראשון לציון שהינו פריצת דרך בתחום האורתופדיה ייצור ושיווק מדרסים רפואיים באון ליין המשווקים בארה"ב ומיוצרים בישראל. החברה הוקמה בשנת 2017 לאחר שנתיים וחצי של מחקר פיתוח, והקמת מפעל בראשל"צ בהשקעה של כ- 18 מיליון שקל. המפעל נחשב כמתקדם ביותר בישראל לייצור מדרסים.

במהלך 3 שנות הפעילות בשוק האמריקאי הפכה חברת "Upstep" לאוטוריטה רפואית אונליין מס' 1 בארה"ב לטיפול בכאבי רגליים. בתקופת משבר הקורונה הגדילה חברת "Upstep" את היקף המכירות בכ- 180%. בעקבות זאת משקיעה החברה 5 מיליון שקלים בהכפלת שטח מפעל החברה בראשל"צ.

מדרסים של UPSTEP. יחצ,
מדרסים של Upstep/יחצ

בתחילת דצמבר (6/12) יצוין בישראל "שבוע הנערה הישראלית" ביוזמת עמותת "שוות", במטרה לעורר מודעות להזדמנויות ולאתגרים של נערות, ולעודד צמיחה והתפתחות שוויונית לכולן. השבוע התקיימו הצילומים המקדימים באולפנים החדישים של ארגון Start-Up Nation Central (SNC), שהזמין בנדיבותו מספר נערות פעילות בעמותה, יחד עם עדי אלטשולר, מנכ"לית הכנפיים של קרמבו; אשת העסקים עופרה שטראוס; העיתונאית הילה קורח; הספורטאית הפאראלימפית מורן סמואל, ומתי צויג, מנכל"ית Scale-Up Velocity מבית SNC לספר את סיפורן מול המצלמות. הקטעים ישודרו כחלק משבוע הפעילויות - שיהיה מלא בהרצאות של נשים מובילות בתחומים שונים ויכלול מאות פגישות בין נשים מעוררות השראה לבני נוער, באמצעות פלטפורמת Microsoft Teams.

מורן סמואל ונערות. עמותת שוות,
מורן סמואל ונערות/עמותת שוות

Visa וקרן-שמש העוסקת בהכוונה ליזמים/ות, בעלי/ות עסקים קטנים ועמותות, משיקות תוכנית שנתית לתמיכה בעסקים קטנים בישראל. במרכזה של התוכנית עומדת סדרת הרצאות וכלים לפיתוח עסקים קטנים, בדגש על מעבר לצמיחה ושגשוג באמצעות פעילות מקוונת - תחומים רלוונטים במיוחד בעת הזו.

התוכנית הושקה על ידי מנכ"ל Visa בישראל ברק מלניק, ביחד עם מנכ"לית קרן-שמש מוניקה לב-כהן, במסגרת ארוע זום חגיגי בהשתתפות יזמים ובעלי עסקים קטנים הרשומים בקרן-שמש, שבמרכזו עמד שיח מעצים עם הג'ודוקא ואלוף העולם שגיא מוקי. הם שמעו על צמיחה מתוך משבר והתמודדות עם מצבים קיימים חדשים, דרך עיניו של הספורטאי הצעיר ורב המדליות. כזכור, שגיא מוקי נבחר להיות הישראלי הראשון בנבחרת Team Visa למשחקים האולימפיים והפאראלימפיים שיערכו בטוקיו בשנת 2021.

התוכנית החדשה של Visa וקרן-שמש מתוכננת להגיע ליותר מ-1,000 עסקים קטנים בכל הארץ במהלך השנה הקרובה תוך שהיא עונה לצורך אמיתי ומוחשי של עסקים אלה לצמוח בעידן השיווק הדיגיטלי והמסחר המקוון. בין הנושאים יהיו: בנייה והקמה של אתרים, קידום אתרים בגוגל, פעילות ברשתות החברתיות, פתרונות תשלומים באונליין, והרצאה מיוחדת של אמון הציבור בכל הקשור לפעילות נכונה ברשת.

מנכ"ל Visa ברק מלניק אמר: בכל העולם, העסקים הקטנים הם חלק מעמוד השדרה של הכלכלה, ושרידותם של עסקים אלה חשובה מאוד ליציבותה של הכלכלה בישראל. אני שמח מאד משיתוף פעולה זה עם קרן-שמש, המשרת את פעילותה של Visa לתמוך גלובאלית בעסקים הקטנים בעיקר על רקע מגפת ה- Covid -19. ממחקרים שערכנו לאחרונה(*) עולה, כי בעלי עסקים קטנים מעריכים כי ששת החודשים הראשונים לקיומם הם המאתגרים ביותר וזאת עוד לפני הגעה לפעילות מלאה, ויתרה מכך - 86% מוטרדים משרידות בית העסק שלהם בחודש הבא. התנהגות הצרכנים השתנתה משמעותית והאיצה את המעבר שלהם לדיגיטל אך מהמחקרים עולה כי רק מחצית מהעסקים הקטנים מאפשרים קבלת תשלום באופן מקוון. לכן אחת מהמטרות שלנו בתוכנית היא לספק כלים ותמיכה בכמה תחומים אסטרטגיים הקריטיים להישרדותם של עסקים קטנים ובעיקר בבניית נוכחות מקוונת".

מנכ"לית קרן שמש מוניקה לב-כהן אמרה: "אנו מברכים את חברת Visa על הרמת הכפפה. ההיכרות עם כלים לשיווק דיגיטלי הינה קריטית כיום במיוחד לבעלי עסקים קטנים בפריפריה החברתית והגיאוגרפית המבקשים לשרוד ולהגיע לקהלים רחבים יותר בארץ ובעולם."מסקר שנערך בספטמבר האחרון בקרב יזמי קרן-שמש, עולה כי שיעור העסקים הפעילים לאורך זמן עמד על 83%.

שגיא מוקי וברק מלניק. נוגה גור אריה,
שגיא מוקי וברק מלניק/נוגה גור אריה

"מועדון ה-5 בבוקר", תכנית שיצרה מיקרוסופט ישראל בהשראת הספר המצליח, מציעה לעובדיה שגרת טרום-בוקר משנה חיים שכוללת פעילות מאומצת, התרגעות ולמידה. בארבעת השבועות הקרובים מיקרוסופט ישראל תביא למשתתפי התכנית מדי יום, במשך שעה, רגע לפני הזריחה, שורה של מרצים ומנטורים מהטובים בארץ, שיעבירו להם אונליין 3 סדנאות מתחלפות - לגוף, אבל בעיקר לנשמה: גמישות, משמעות, מיינדפולנס, אינטרוולים, מדיטיציה, תזונה, מוטיבציה ועוד כל מיני דברים טובים שעשויים להצדיק קימה שלוש שעות לפני רוב האנשים. מיקרוסופט ישראל יצרה את התוכנית על מנת לתת לעובדיה הזדמנות להתנסות בחוויות חדשות, לסגל יכולות חדשות ולגלות על עצמם דברים שלא ידעו בשעות שפחות הכירו.

שני ברקוביץ, מנהלת תוכניות לעובדים במיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח, מספרת על התוכנית: "השבוע יצאה תוכנית ראשונה מסוגה, בת 4 שבועות, הכוללת מנטורים קבוצתיים צמודים ומנטורים מקצועיים מתחלפים בכל בוקר. הכל כמובן מתנהל מרחוק בבתי העובדים, שבמיוחד בתקופת הקורונה מחפשים שגרה בריאה ושינויים שיובילו אותם להישגים ותחושת סיפוק ומסוגלות".

מארז 5 בבוקר מיקרוסופט. יחצ,
מארז 5 בבוקר/יחצ

חג חנוכה קרב ובא ונמצא ממש מעבר לפינה, השנה לרגל המציאות החדשה מועדון הצרכנות "שלך", ו"שלך לגמלאי" מנכ"לית העמותה לקידום מקצועי הילה קניסטר בר דויד בשיתוף חברת "ארקוסטיל" והפרזנטור מיקי שמו. החליטו ליצור סדנת אפייה מיוחדת לחברי המועדון שלך ושלך לגמלאי. הסדנא תועבר בלייב בנר השמיני של חנוכה לאלפי אנשים במקביל. הילה קניסטר מוסיפה, " חג החנוכה זה חג של ניסים ונפלאות גם השנה למרות המצב בארץ ובעולם החלטנו לייצר מפגש וירטואלי בין המאסטר מיקי שמו לבין חברי המועדון, להפוך את החוויה של החג לארוע המשלב יצירה מתוקה לצד חגיגה גם בבית הפרטי וגם בעולם הוירטואלי, חג שמח".

הילה קניסטר בר דויד ומיקי שמו. יחצ,
הילה קניסטר בר דויד ומיקי שמו/יחצ

מוסדות, חינוך ופעילויות

עמותת יוניטי ארט, המאגדת למעלה מ-250 אומנים מכל רחבי הארץ וממוקמת בלב יפו, פותחת תערוכה חדשה תחת השם: "קרח חם" - המשלבת שתי אומניות: מעצבת התכשיטים יוג'ניה אסתר דמין, אומנית מוערכת שבעבר לקחה חלק בפסטיבלים ותערוכות ברחבי העולם ואת הציירת אירינה קוגן.

יוג'יניה יוצרת בטכניקות מיוחדות לייצור תכשיטים, בניהן, טכניקת תחרה פריבוליטה, טכניקת עבודה עם כסף בשם שרשרת רשת ועוד. בתכשיטים שלה היא משלבת מגוון אבני חן עם משמעות, יוצרת שיתופי פעולה עם אמנים היוצרים תכשיטים מזכוכית, קרמיקה ועוד.

לצד התכשיטים תוצג תערוכת ציורים של האמנית אירינה קוגן, המדגישה את האווירה המיסטית של תכשיטיה של יוג'ניה אסתר דמין.

התערוכה תיפתח לקהל הרחב, ללא תשלום החל מה 8.12.20 ותוצג עד ה-30.12.20, ותחשוף שלל עבודות חדשות של המעצבות.

המעצבת יוג'ניה אסתר דמין מסברה על בחירת השם לתערוכה: " השנה החלטתי ליצור תערוכה בשם "קרח חם". מאוד עניין אותי להראות כיצד ניתן לחבר שני איתני טבע מנוגדים. כמה חם יכול להיות קר, איך קרח יכול להישרף, כמה אדום יכול לאפיין כחול קר." הוא מוסיפה: " נולדתי בריגה, עיר מסוגננת ואלגנטית, אולי משם הייחודיות של התכשיטים שלי. סבתי חשפה אותי לעבודות יד מגיל קטן. המשכתי ללמוד לייצר עבודות יד בטכניקות שונות בתיכון. כדי ליצור אני לא צריכה אפילו שולחן או תאורה, רק ידיים פנויות ומקום לשבת. רוב האמנות שלי נוצר בנסיעות באוטובוסים ובבית אחרי שמשכיבה את הילדים."

גלריית האמנות הקהילתית אמנות אחדות מציגה כל העת אנשים יצירתיים מוכשרים בישראל. UNITY ART היא עמותה ללא כוונת רווח עם יותר מ 200 אמנים בכיוונים שונים. משימת העמותה היא לאפשר לאנשים יצירתיים לממש את המוצרים שלהם - אומרת המארגנת וראש העמותה מריה פרייגר.

הגלריה תתהיה פתוחה לקהל הרחב בין התאריכים 8.12.20-30.12.20.

תערוכת קרח חם. מריה פרייגר,
קרח חם/מריה פרייגר

בימים אלה עלה על הקרקע בעמק חפר, אחרי אינסוף תיכנונים ותקוות, 'הבית לשירה', הראשון מסוגו בישראל. 'הבית לשירה' תוכנן בקפידה מתוך חזון תרבותי וקהילתי רחב של עמותת מקהלות מורן, הפועלת מעל 30 שנה באזור עמק חפר, ושמה הולך לפניה בתחומי השירה, העשייה הקהילתית והיצירה למען הדורות הבאים. נעמי פארן, המייסדת, המנהלת המוסיקלית והמנצחת של מקהלת מורן, היא בעלת החזון והחלום, שזה עתה מגשימה אותו.

לפני כשנה אושרה הקמתו של "הבית לשירה", בית ייחודי וראשון מסוגו במועצה אזורית עמק חפר, וממש בימים אלה, על אף המצב התרבותי המורכב והקשה בשל משבר הקורונה, נקבעו היתדות הראשונים על הקרקע והחלה בנייתו המרגשת של המיזם החדשני הזה. הבית לשירה, מוקם במתחם קריית החינוך בן גוריון, ויהווה מרכז ווקאלי אזורי, ארצי ובינלאומי שיעודד ויפרה את אזור עמק חפר כמוקד תרבותי ותיירותי וכמנוף לפיתוח האזור. כמו כן, יהוה מרכז ליצירת שותפות עם הקהילה בעמק חפר והאוכלוסיות המיוחדות , תחת קורת גג אחת וחיבורים דרך השירה: נוער בסיכון, ילדים ונוער בצרכים מיוחדים, פעילות עם ילדים חולי סרטן ואוכלוסיית הגיל השלישי.

המקום ישמש כבית הפיזי, האומנותי והרוחני של מקהלות מורן בשיתוף ושילוב עם כל מקהלות ומוסדות האזור. כן ישמש הבית למרכז למפגש יוצרים, כתיבת לחנים ועיבודים מקוריים, לקידום יוצרים ואמנים מסוגי מוסיקה שונים ומגוונים. הבית לשירה יכלול אולם קונצרטים אקוסטי חדיש ומשוכלל שיכיל 550 מקומות, אולפן הקלטות, ספריה מקצועית, מוזיאון שירה, מרכז ייחודי ארצי ובינלאומי לפסטיבלים ווקאליים, לאירוח מקהלות מן העולם ולכיתות אומן בינלאומיות.

נעמי פארן: "הרעיון להקמת 'בית לשירה' התחיל בחלום וחזון שלי לפני 30 שנה, ואני שמחה ומודה שהשותפים התאהבו בו כמונו . מדובר במקום ייחודי בישראל ובעולם כולו. עברנו כולנו תהליך למידה ובשלות עד שהחיינו והגענו בשעה טובה לרגע זה, בו הבית מתחיל לקרום עור וגידים, קירות ותהודה. אני רואה מרחב אינסופי של שיתופי פעולה שמתחיל מהמעגל הקרוב של קריית החינוך בן גוריון והמרכז האקדמי רופין אל מעגלים הולכים וגדלים ארציים ובינלאומיים. מקהלת מורן ידועה במצויינותה ומקצועיותה ברחבי העולם והופיעה על במות ובאולמות בכל העולם וזכתה לשבחים והוקרה ברמה בינ"ל, שמעוררים השראה וגאווה רבה לישראל. דווקא בתקופה זו, שהעולם התרבותי בארץ ובעולם כולו סגור ומדוכא, אלו חדשות מעודדות שמפיחות תקווה ושמחה לעתיד לבוא. עד כה מאות הופעות בארץ ובחו"ל התבטלו למקהלות שהיא מובילה ומנצחת עליהן ביד רמה, מאז משבר הקורונה, אך רוחם לא תישבר והם לא יפסיקו לשיר ולפעול למען הקהילה".

הבית לשירה. יחצ,
הבית לשירה/יחצ

לכל מטרופולין מוביל בעולם - טוקיו, ניו יורק, ברלין, לונדון - יש מידטאון. מתחם שמרכז את כל מה שטוב בעיר: בילויים, תרבות, תיירות, קולינריה ולייפסטייל, עסקים ומגורים. לראשונה, גם לת"א יש מידטאון משלה בזכותה היא נכנסת לקטגוריה זו לצד אותן ערים גדולות ומתהדרת באזור אורבני חדש.

מידטאון תל אביב בבעלות ישראל-קנדה של ברק רוזן ואסף טוכמאייר, הינה הלב הפועם החדש של העיר והעורק הראשי לסטריפ מע"ר צפון-מרכז עסקים ראשי. הסטריפ, מתחיל סמוך לרכבת השלום ומסתיים בתחנת רכבת ארלוזורוב ונפרש על פני מיליון מ"ר וכולל 12 מגדלי עסקים ומגורים, מרכזי סחר ומבנים אורבניים.

עם סיום בניית גורדי השחקים במתחם, הוא יהווה את הציר המרכזי ביותר של מרכז העסקים וחיי התרבות של תל אביב. במקום יפתח בית זאפה החדש ואולפן הקלטות שיעבור ממיקומו המיתולוגי ברמת החייל. עירית תל אביב בחרה למקם שם את אולם הספורט החדש והמשוכלל שלה. במקום, היצע גדול של מסעדות שף ובתי קפה ובקרוב יפתח גם בית מלון אורבני.

לנוכח מיקומה המרכזי של מידטאון והנגישות הקלה אליה בכל סוגי התחבורה (ציבורית, פרטית ורכבות ,תפתח תערוכת הצילום בפיאצה המרכזית שבין שני גורדי השחקים ותהפוך ל"מוזיאון חיצוני" תחת כיפת השמיים. החלטה זו של הנהלת מידטאון לפרוש חסות ולארח את התערוכה ללא דמי כניסה לקהל הרחב, מגיעה על רקע מצוקת תחום התרבות בעיר ובכלל. ומתכתבת עם החזון של המתחם.

צילומי השנה משקפים את התקופה ההיסטורית שעוברת על כולנו, חלק גדול מהתצלומים מציגים את משבר הקורונה, ריחוק חברתי, פוליטיקה, מחאות, טבע, ספורט וסדרי עולם חדשים. כל מה ששנת 2020 מייצגת. התערוכה תוצג בשטח כולל של 2321 מ"ר, כאשר מסביב מבחר מתחמי אוכל ובילוי: המקסיקני, ארומה, ארקפה, מסעדת קומפנייא,חומוס אליהו, גלידה גולדה ועוד.

"אנו שמחים מאד לארח את תערוכת 'עדות מקומית' בשנה כה דרמטית, שתיעודה מהווה אבן מרכזית בהיסטוריה של העת המודרנית. מידטאון הינו מתחם אורבני ראשון מסוגו בישראל, שמאתגר את המודלים המסורתיים של מרחבי מגורים, עסקים ופלז'ר ומיקומו במטרופולין יאפשר גישה נוחה לציבור רחב להגיע ולקחת חלק באירוע זה", מסרה שרון חן, מנכ"לית מידטאון, "כשם שהחזון שלנו בבחירת התמהיל המסחרי אינו 'קלאסי', אלא מתבסס על אוצרות אורבנית כך גם התוכן והחוויות התרבותיות והאורבניות שאנו רוצים ליצור. זו גם אחת הסיבות שהחלטנו להנגיש את התערוכה לראשונה ללא תשלום במסורת ארוכת השנים של קיומה לתת לקהל רחב להגיע למקום, בבטחה ולהביט על השנה שחלפה".

עדות מקומית, תציין 17 שנים לפעילותה ותרכז את מיטב צילומי העיתונות והתיעוד מהשנה החולפת בישראל. מעל 430 צלמים הגישו עבודות השנה - מדובר במספר שיא! כמו כן נרשמה עלייה חדה בכמות התצלומים שהוגשו - מעל 7000 בסה"כ. אחוז ניכר מהם תיעדו את משבר הקורונה, הסגר וההפגנות ומשקפים כמראה את המציאות שנכפתה על כולנו.

מאז 2003, השנה הראשונה בה הוצגה "עדות מקומית", היא מושכת אליה עשרות אלפי מבקרים מדיי שנה. התערוכה מציגה רטרוספקטיבה של אירועי השנה החולפת, כפי שהיא משתקפת מבעד לעדשה בתחומים שונים: תרבות ואורבניזם; דת ואמונה; חברה וקהילה; חדשות; טבע וסביבה, ספורט ועוד. תחום מיוחד "חשיפה ארוכה", מוקדש לסדרות צילומים ייחודיות המבטאות עבודה ממושכת של עומק תיעודי ושפה חזותית אישית. מתוך כלל התמונות המוצגות, יוענקו פרסים בסך 40,000 ש"ח לזוכים בקטגוריות: תמונת השנה, סדרת השנה, עבודת הוידאו של השנה ו"פרס שומרים" (על ביטוי ערכי הדמוקרטיה).

השנה לראשונה מתקיים שת"פ רחב עם משרד החינוך במסגרתו תוצג תערוכת "עדות צעירה" המאגדת את מיטב העבודות של בוגרי מגמות הצילום השונות. "עדות צעירה" תספק הצצה נדירה לנראות החברה שלנו מבעד לעדשת הצעירים- צלמי העתיד.

שרון חן מנכ"לית מידטאון. גבריאל בהרליה,
שרון חן, מנכ"לית מידטאון/גבריאל בהרליה

נשיא המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה, פרופ' אריה מהרשק, הוזמן בשבוע שעבר להרצאת מליאה בכנס מקוון שערכה אוניברסיטת שנגחאי בנושא היערכות האקדמיה ליום שאחרי הקורונה.
השותפים הסינים ביקשו לשמוע כיצד האקדמיה בישראל נערכת, דרך מקרה הבוחן של המכללה הצפונית להנדסה. פרופ' מהרשק הרצה אודות ייחודיות המכללה, אופן התארגנותה מאז פרוץ משבר הקורונה, והיערכותה ליום שאחרי.

ההרצאה התמקדה בהחלטות הניהוליות והאקדמיות המעצבות את תפישת ההכשרה של מהנדסי העתיד על בסיס תמהיל מפגשים פרונטלים-דיגיטלים. הסטודנטים יוכשרו להבנה יסודית של האתגר אותו מציבה בפניהם התעשייה, ולעיצוב מענה הנדסי הולם המתחשב בכל התנאים והאילוצים המגדירים את מרחב האפשרויות.

פרופ' אריה מהרשק. יחצ,
פרופ' אריה מהרשק/יחצ

מוזיאון נחום גוטמן לאמנות משיק תערוכה חדשה: "הכד של גוטמן". כדים מקודדים - אמנים מאיירים על חומר. התערוכה תתקיים במסגרת אירועי פסטיבל האיור.

"הכד של גוטמן מארח: כדים מקודדים - אמנים מאיירים על חומר", היא תערוכה קבוצתית שנפתחת לרגל חג החנוכה ופסטיבל האיור, במסגרתה מוצגים איורים על גבי כדים וצלחות מחומר וקרמיקה.

התערוכה מתארחת במוזיאון נחום גוטמן לאמנות, במהלך חודש דצמבר, בחלל התערוכה "נופים נעלמים ומפות נסתרות", אותה אצרה מוניקה לביא לציון120 שנה להולדתו של נחום גוטמן.

בתערוכה יציגו אומניות ואמנים, המגיבים ליצירתו של גוטמן, לציוריו המוצגים בתערוכה "נופים נעלמים ומפות נסתרות" כמו גם לעבודות הפיסול שלו, שנוצרו בזיקה לכדים עתיקים. האומניות והאומנים המשתתפים יצרו עבודות במיוחד עבור התערוכה תוך שימוש במצע הקרמיקה והחומר ואיור על גביו - טכניקה המשותפת לתרבויות רבות לאורך אלפי שנים ומאפשרת הטבעה וקידוד של מיתולוגיות, נרטיבים היסטוריים ואישיים, תוך שמירה על ערכם הפונקציונאלי.

העבודות עוסקות בנרטיבים עם הקשרים אוטוביוגרפיים - זיכרונות ילדות, מערכות יחסים ועולם רגשי. כל אלה מתייחסים לדואליות בין השלמות הצורנית של הכד לבין השבריריות שלו.

אמנים משתתפים: אנה לוקשבסקי, גליה ארמלנד, דוד גרשטיין ועדו מזורסקי, יעל עצמוני, מאירה אונא, נולי עומר, שולי בורנשטיין וולף.

אוצרת התערוכה: ורה פילפול. התערוכה תתקיים עד ה-31.12.2020.

כדים במוזיאון נחום גוטמן. יחצ,
כדים במוזיאון נחום גוטמן/יחצ

נבחרת ישראל ניצחה את נבחרת ספרד גם בשחמט. כחלק ממיזם Chess4Solidarity מטעם עמותת מועדון "שחמט לכל" לחיזוק הקשרים של מדינת ישראל עם המדינות השונות והגברת סולידריות בין אנשים, אמש התקיים מפגש ישראל-ספרד בשחמט און ליין.

אחרי ניצחון של הישראלים מול ניו זילנדים בשבת, וביום בראשון ניצחו הישראלים גם את השחקנים מצ'ילה, אמש ניצחה בתחרות הקבוצה הישראלית את הקבוצה הספרדית. האירוע כלל גם פרשנות חיה בסגנון ספרדי אופייני.

בטקס הפתיחה של התחרות בירכו הזמר דיויד ברוזה, שגרירת ישראל בספרד מרודיקה רדיאן גורדון וכן חבר הכנסת עוזי דיין, ידיד השחמט בישראל.

חשוב לציין כי ענף השחמט בישראל פועל תחת התאחדות "אילת", הבית של הענפים הלא אולימפיים.
המיזם הייחודי ברמה העולמית כולל גם מפגשים עם שחמטאים ממדינות ערב.

שחמט ישראל ספרד. יחצ,
ניצחון ישראלי על ספרד/יחצ

ארגון ONWARD ISRAEL, ארגון הגג של תכניות התמחות הביניים לסטודנטים מחו"ל בישראל, הודיע על הגעתם של כ-200 סטודנטים מארה"ב ואמריקה הלטינית החודש, תחת אישורם של רשות האוכלוסין ומשרד הבריאות, בזכות שיתוף פעולה עם ארגון "מסע". פרויקט מסוג זה, מטרתו לתמוך ולעזור למשק הישראלי במיוחד בתקופה רגישה זו. הסטודנטים צפויים להשתלב ב-כ100 חברות וארגונים בישראל כמתמחים מן השורה במגוון תחומים: פיננסים, משפטים, הנדסה, מחקר, שיווק ופיתוח עסקי ועוד.

הסטודנטים מגיעים במסגרת תכניות ההתמחות של ארגון ONWARD ISRAEL ובשת"פ עם ארגון "מסע". בשנת 2021, צפויים להגיע משתתפים נוספים מרחבי העולם לתקופות התמחות שונות שיארכו כחודשיים עד שלושה חודשים. התוכניות מתקיימות במודלים שונים הכוללים התמחות מלאה בארץ או התמחות מרחוק, במידה והגעתם הפיזית לישראל אינה מתאפשרת בשל המצב. במסגרת התוכנית, הסטודנטים ישתלבו בחברות מובילות במשק הישראלי כגון: Our Crowd ,Sonovia ,Tech for good, Orbia Ventures, Tel Aviv Global,Ex.co ועוד.

בנוסף, הארגון מציע גם התמחות המבוססת על מודלים היברידיים המשלבים תקופת התמחות בארץ ותקופת התמחות מרחוק. החודש צפויות להגיע הקבוצות הראשונות שימנו כ-200 מתמחים בארץ ועוד כ-40 מתמחים מרחוק, בעיקר מארה"ב ומאמריקה הלטינית. עיקר הפעילות של הארגון מתבצעת בקיץ עם למעלה מ-100 קבוצות שונות.

בהתאם להנחיות משרד הבריאות, צפויים המשתתפים להיכנס לבידוד של 14 יום, במהלכו, ידאג ארגון ONWARD ISRAEL בשיתוף חברות ועמותות תיירות חינוכיות, לרווחתם ובריאותם של המשתתפים בתכנית, תוך מימון ביטוח רפואי ותנאי דיור מתאימים במתווה המאושר על ידי משרד הבריאות.

אחת מן התכניות המרכזיות של ארגון ONWARD ISRAEL הוא של ארגון TAMID אשר מלווה סטודנטים מצטיינים מכל העולם, תוך דגש על השתלבותם בחברות מובילות בישראל. הפרויקט התחיל ב-2012 עם סטודנטים שהגיעו להתמחות בת 8 שבועות בחודשי הקיץ בחברות שנבחרו בקפידה, בהן לקחו הסטודנטים חלק, במגוון רחב של תפקידים.

אילן וגנר, מנכ"ל ארגון ONWARD ISRAEL: "הגעתם של המתמחים היא ערך מוסף ובשורה משמחת לחברות המובילות במשק, אשר עתידות לקחת חלק בפרויקט הקרוב וגם לאלו אשר היו רוצות להשתלב בפרויקטים הנוכחים והעתידיים לבוא. יש כאן חיבור עסקי חשוב ומשמעותי לסטודנטים המתמחים, לתעשיית הסטארט אפ ניישן ובפרט ולשוק העבודה הישראלי. התמחויות הקיץ בארה"ב ובאירופה הן סטנדרט למצוינות, הסטודנטים עובדים קשה על מנת להגיע להתמחויות המובילות ביותר, ובשונה מישראל, הן מתקיימות כחודשיים בלבד. את המודל הזה אנחנו רוצים לבסס גם בישראל, וחשוב מכך, לחבר בין דור העתיד של המנהיגים, קובעי הדעה, היזמים ואנשי העסקים בעולם לבין שוק העבודה הישראלי. החיבור לישראל, לתרבות הישראלית ולעמיתים המקצועיים שלהם בארץ תורמת להם רבות והביקוש להגיע להתמחות בארץ גדולה. עבור החברות הישראליות, מדובר בתרומה יקרה מפז, מתמחים מצטיינים שבאים לעבוד ולתרום את הידע ואת הזמן שלהם. זה WIN WIN , עד היום יש לנו בוגרים שממשיכים לקיים את הקשר עם החברות הישראליות, עוד כשחוזרים לחו"ל, חלקם אף חוזרים לישראל כאשר הם מתחילים לעבוד בעצמם והתרומה לישראל אדירה".

אילן וגנר מנכ"ל ONWARD. יחצ,
אילן וגנר/יחצ

חברות וטכנולוגיה

חממת הטכנולוגיה הדרומית InNegev הפועלת מפארק עידן הנגב שבצומת להבים רהט, מכריזה על ההשקעה ראשונה שלה מול חברת ההזנק הישראלית המבטיחה SightBit. רשות החדשנות אישרה את ההשקעה.

SightBit מרחיבה את יכולות הערים החכמות לאזורים ימיים במטרה להציל חיי אדם בחופים. בעזרת מערכת המשתמשת בזיהוי תמונה בשילוב יכולת למידה ממוחשבת, טכנולוגיית SightBit יכולה לזהות תמונה עכשווית מהשטח, לנתח ולהסיק מסקנות ולקבוע שיפוט, באמצעות אלגוריתמים ממוחשבים ולהפעיל מכשירים קונבנציונליים להתראות בזמן אמת.

ההשקעה הינה משמעותית ונועדה לפתח את חברת ההזנק שאמורה לפעול בדרום הארץ. זהו הפרוטפוליו הראשון של החממה הטכנולוגית InNegev שהוקמה כדי לקדם חברות הזנק בדרום בתחומי הפודטק, אגריטק, קלינטק ותעשיה 4.0. החממה הדרומית הוקמה בסוף שנת 2019 בתמיכת רשות החדשנות וכשיתוף פעולה בין חברות תעשיתיות מהמובילות והגדולות בנגב כמו: נטפים, סודה-סטרים, דולב, מקרנות ההשקעה - Alpha Capital , קיבוץ חצרים, ומהאקדמיה -SCE המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון. חממת InNegev משקיעה עד כשני מליון שקלים במיזמים שאותם היא מקדמת.

יו"ר החממה, אלי בן סימון, ומנכ"ל החממה, אייל גינזברג, בירכו על אישור רשות החדשות ואמרו כי מדובר השקעה ראשונה לקראת עוד ההשקעות עם חברות הזנק נוספות שיפעלו בדרום הארץ.

אמיר צח, דרור שגיא, אלי בן סימון, אייל גינזברג. צבי תקשורת,
אמיר צח, דרור שגיא, אלי בן סימון ואייל גינזברג/צבי תקשורת

דווקא עכשיו כשחברות רבות מתקשות למצוא דרך לגבש את העובדים, בחרו בחברת ההייטק סולוטו (Soluto) לשמור על המסורת ולקיים את ההאקתון השנתי שלהם באופן וירטואלי, ובמהלכו פיתחו העובדים פיצ'רים וטכנולוגיות שיעזרו לאנשים בקשיים שהם חווים בקורונה, מתוך מחשבה שהאקתון הוא הזדמנות מצוינת לאפשר לעובדים להתפנות מהעבודה היום יומית ולעבוד על דברים שהם אוהבים יחד עם עבודת צוות וחשיבה יצירתית.

במהלך האירוע עלו העובדים לזום משותף, ענו על חידות וקיבלו קוד פתיחה לקופסאות הסודיות. במארזים הם הופתעו לקבל ארוחת בוקר מפנקת, נשנושים ושוקו, קוקטייל מפנק עם קוביות קרח מעוצבות ועוד.

בסיום ההאקתון התקיים מופע בזום של אמן החושים הצעיר נבו אבוטבול, בו צפו העובדים יחד עם בני הזוג בזמן שהזמינו להם לייט נייט עם שוברים לוולט על חשבון החברה.

עובדי החברה התגייסו והצליחו לפתח לא פחות מתשעה פיצ'רים, שכולם מעניקים פתרונות לאתגרים שחווים העובדים והמשתמשים סביב מגיפת הקורונה והריחוק החברתי. לדוגמה: מערכת סטייל הובר של מורים פרטיים, שיכולים לעזור לתלמידים המתקשים בפתרון שיעורי הבית, או מפה וירטואלית של המשרד, שמראה לעובדים מי נמצא במשרד ומציעה להם לאכול צהריים ביחד או לעשות הפסקת קפה.
הזוכים בהאקתון: שירה גרשוני, שיר פרי-ליכטיג, שי טובול, נועם גינדי, דנה פורת, יובל אזוב ורותם הבר, פיתחו פלטפורמת סטרימינג מתקדמת, שתאפשר לכל המומחים ברחבי העולם לשדר לייב מדי יום ולשתף טריקים טכנולוגיים למליוני יוזרים.

סולוטו זוכים. יחצ,
הזוכים של סולוטו/יחצ

בעקבות הקורונה, ישנם מעל לחצי מיליון ישראלים מחוסרי עבודה שרובם זכאים להחזר מס אך אינם מגישים את הבקשה כיוון שהמידע אינו נגיש, התהליך נתפס כמסורבל ובירוקרטי, יקר ובעיקר לא משתלם.

חברת הסטארטאפ tax:on מציעה לשכירים לקבל החזר במחיר חודשי וקבוע של 8 שקלים. בנוסף, היא גם מאפשרת להם לקבל החזר עבור שנים קודמות במחיר אחיד של 69 שקלים לכל שנת מס. בחודש נובמבר האחרון הוחזרו לשכירים מעל 320,000 שקל.

מדובר, כאמור, באתר טכנולוגי ומבוסס אוטומציה מלאה של תהליך החזר המס. החזר המס נעשה ללא עמלות פתיחת תיק ללא גזירת אחוזים מסך ההחזר. ונעשה ישירות לחשבון הבנק וכל זאת באופן פשוט ואוטומטי במחיר הנמוך ביותר בשוק.

השירות מיועד לכל שכיר שהיה לו שינוי כלשהו בשכר ב- 6 השנים האחרונות (מה שהופך אותו לזכאי ככל הנראה להחזר מס).

הממשק הוקם לפני מספר חודשים ע"י טל כרמון ואוריאן מוס - כרמון שימש ב-20 השנים האחרונות כמפקח מס הכנסה ומומחה בעל שם בתחום השכר. בהמשך, הוא חבר אל אוריאן מוס, חשבת שכר ויזמית בתחומי המדיה והחשבונאות ובעלת ידע וניסיון נרחב בהשקת מוצרים בעולמות הללו. החזון של השניים הוקם כדי להוות בית לשכירים, ליצור מהפיכה בתהליך החזרי המס לשכירים וחשוב מכך - להשיב את כספי הציבור מהמדינה.

טל כרמון: "המטרה שלנו היא לחנך את השכירים בישראל. ב-20 השנים החולפות עולם המס עבר שינויים ותקנות רבות. אולם, הדבר הבולט בו ושלא אבד עליו הכלח, זו העובדה שישראלים רבים פשוט לא דורשים את החזרי המס שמגיעים להם. אם בארה"ב מדובר בחובה שכל שכיר מגיש דו"ח מסך בסוף השנה- בישראל הדבר הזה לא קיים . מדובר באלפי שקלים מדי שנה שמגיעים בעיקר לשכירים שפשוט יושבים בקופת המדינה ללא דורש. הרוב של השכירים, חוששים רק מעצם המחשבה של לפנות לרשויות המס, שנתפסות כגורם מסובך ומורכב למדי. המטרה שלנו היא לסייע להם לקבל בקלות את מה שמגיע להם ולאפשר להם לקבל שירות פשוט ונח במחרי סמלי של סה"כ 8 שקלים".

טל כרמון. יחצ,
טל כרמון/יחצ
אוריאן מוס. יחצ,
אוריאן מוס/יחצ

רשת האקסלקטורים העולמית, Techstars, שלה כ-50 תכניות בינלאומיות בוורטיקלים שונים, מזמינה חברות סטארט- אפ מרחבי העולם, להירשם לתוכנית הגלובלית באתר טקסטארס ולהיכלל ברשימת עשרת החברות שישתתפו באקסלרטור הנחשק של הרשת העולמית בישראל. מנהלת התכנית בישראל היא הילה אוביל ברנר, יזמת סדרתית ומקימת הארגון החברתי- התנדבותי, "יזמיות", אשר תומך ומקדם נשים יוזמות בתעשיית הייטק.

החברות הנבחרות, יקבלו הדרכה ממנטורים מקצועיים בעלי שם עולמי, יכירו אנשי מקצוע רבים ויחשפו ליצירת קשרים חדשים עם אנשים ומשקיעים מובילים בתעשייה בכל העולם. ההרשמה לתכנית נפתחה ב- 14 בספטמבר ותהיה פתוחה להגשת מועמדויות עד - 20 בדצמבר 2020. תוכנית האקסלרטור תחל בתאריך 3 באפריל 2021 ואירוע הדמו דיי יתקיים בסוף חודש יולי 2021.

התכנית תימשך 13 שבועות ובה כל אחת מעשר החברות שהתקבלו לתוכנית תקבל השקעה של עד 120 אלף דולר. בנוסף, החברות ייהנו ממנטורינג מעשי בשטח, גישה לרשת העולמית של טקסטארס, לקשרים עם גורמים עסקיים בחו"ל ולחברות בינלאומיות.

Techstars פועלת בישראל כבר למעלה מארבע שנים, ומשתפת פעולה עם יזמים, מומחים, מנטורים, בוגרי אקדמיה, משקיעים, מנהיגים עסקיים ושותפים תאגידיים כדי לסייע לסטרטאפים לצמוח. היא מפעילה כ- 50 מאיצים במדינות שונות ברחבי העולם בניהן: אבו דאבי, הולנד, ארה"ב, גרמניה, הודו, בריטניה, קנדה, סינגפור, אוסטרליה, איטליה ועוד. כיום שווי השוק של החברות בוגרות שלה גדול מ-30 מיליארד דולר.

הילה אוביל ברנר. יורם רשף,
הילה אוביל ברנר/יורם רשף

סטרטאפ הקלינטק UBQ Materials מקיבוץ צאלים חתם על הסכם עם קונצרן Motherson שבמסגרתו יסופק לחברה חומר גלם חדשני חליפי לפלסטיק שייוצר מפסולת של תושבי ישראל.

חברת Motherson, שותפות הודית - יפנית, היא יצרנית חלקי החילוף הגדולה בהודו ומהמובילות בעולם עם היקף מכירות של 9 מיליארד דולר בשנה. לחברה מפעלים ב-41 מדינות שמייצרים מגוון של חלקי חילוף לרכבים כולל מראות, כבלים חשמליים ועוד. על פי ההסכם, חומר הגלם הישראלי ישולב במוצרי החברה כתחליף לפלסטיק במטרה להפחית את טביעת הרגל הפחמנית בתהליכי היצור.

במפעל UBQ Materials מופעלת טכנולוגיה ראשונה מסוגה בעולם שמצליחה להפוך את כל סוגי הפסולת, כולל שאריות אוכל וצמחים, פלסטיקים שונים, קרטונים ואף חיתולים מלוכלכים לחומר גלם שימושי ליצור משטחים, פחי אשפה, עגלות קניות, צינורות, הדפסת תלת מימד ומוצרים רבים אחרים. הודות לטיפול בסוגי פסולת שכיום אינם ממוחזרים, כל טון של חומר גלם שמעובד במפעל מונע כ-12 טון של פליטות פחמן וגזים רעילים, ומסייע לחברות להשיג את היעדים שהן מחויבות להם בתחום הקיימות.

לדברי טאטו ביג'יו, מייסד-שותף ומנכ"ל UBQ בישראל, ההסכם עם Motherson מתווסף להסכם קודם שחתמה החברה עם תאגיד דיימלר לשילוב של חומר הגלם בכלי רכב ומשאיות של מרצדס בנץ. יצרני המוצרים מבוססי פלסטיק מהגדולים בעולם מצטרפים למגמה של מעבר לחומר ידידותי מתוך המחויבות שלהם לסביבה ועל מנת להבטיח שהם ולקוחותיהם יעמדו בדרישות המחמירות של תקני איכות הסביבה.

חברת UBQ Materials הוקמה על ידי יהודה פרל וטאטו ביג'יו. מרכז המו"פ של החברה ממוקם בקיבוץ צאלים והחברה נמצאת בשלבי פיתוח והקמה של מפעלים בארה"ב ובהולנד. החומר של חברת UBQ הוסמך על ידי Quantis , חברת הערכת ההשפעה הסביבתית המובילה, כחומר התרמופלסטי הירוק ביותר בעולם.

פריקת אשפה. יחצ,
פריקת אשפה של UBQ/יחצ

מלם תים, קבוצת IT ואינטגרציה מובילה, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת ReviveSec, המתמחה באבטחת מידע בתחום האוטומציה, בעיקר חומות אש (Firewalls) ומוצרי צ'קפוינט ותייצג את פתרונותיה בישראל.

ReviveSec היא חברה ישראלית צעירה, שמייסדיה עבדו שנים רבות בצ'קפוינט ותודות לידע ולניסיון שלהם, הם פיתחו תוכנה מתוחכמת בתחום האוטומציה, המזהה כשלים לפני הופעתם.
מדובר במוצר מתמחה ייחודי וללא מתחרים לניהול, שו"ב, זיהוי תקיפות אנומאליות, גיבוי הגדרות ועוד, תוך התמקדות ב- Gateway ו- Firewall של חברת צ'קפוינט.

הפתרון שפיתחה ReviveSec מספק למנהלי אבטחת מידע ארגז כלים איכותי, המתאים עצמו לכל בעיה או סיטואציה, תוך שהוא מתנהל אוטונומית, ללא צורך בניהול חיצוני או תחזוקה ובהטמעה פשוטה. כל זאת, עם יכולת שליפת מידע פשוטה ביותר, תוך שקיפות מלאה. המערכת יודעת לזהות כשלים בצד הפיזי עד האפליקטיבי ומנתחת באופן מדוייק את המשתנים, האפליקציות והבליידים (תוספות) השונים, באופן המאפשר הגעה לתוצאות והסקת מסקנות מהירות. הפיתוח האחרון של החברה הוא היכולת לגילוי חיבורים זרים בתוך ה- Firewall ודיווח עליהם כמעט בזמן אמת. למערכת מודול נוסף יחיד במינו, אשר בהסתמך על ניתוח התנהגות (Behavior Analysis), מאפשר לזהות ולחסום באופן אוטומטי כתובות חריגות מעולם הסייבר, המיועדות ל-SYN Attack ,Dos ,Botnet ,Scanners ועוד. ראוי לציון כי ReviveSec לא נסמכת על מקורות אחרים, כגון מאגרי מידע זדוניים חיצוניים, או על אלגוריתם ייחודי המאפשר גילוי התקפות.

דניאל לביא, מייסד ו-CTO בחברת ReviveSec: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם מלם תים, חברת אינטגרציה מהמובילות במשק. אנו צופים שהחשיפה שנקבל במגוון ורטיקלים עסקיים, תאפשר ל- ReviveSec להפוך לסטנדרט דה-פקטו בניהול תשתיות צ'קפוינט, כמו גם במניעה וצמצום פגיעה בפעילות העסקית, הנובעת מהתקפות על רשתות הארגון. מלם תים מתמחה בפתרונות אבטחת מידע ותשתיות ונמצאת בחוד החנית של אספקת פתרונות מסוג זה, המאפשרים אוטומציה, לצד צמצום עלויות וזמן יקר בניהול הפעילות העסקית של לקוחותיה".

דרור רייפר, מנהל מכירות תים תוכנה בקבוצת מלם תים: "ייצוג ReviveSec בישראל, כשותף המרכזי של החברה, הוא מהלך מתבקש עבורנו, עקב התמחותה הייחודית של החברה במוצרי צ'קפוינט, הידועים במורכבותם. הפתרון של ReviveSec עונה על צורך אמיתי וכואב בנושאי אבטחת מידע והמשכיות עסקית. ה- Firewall הארגוני מהווה את השער לארגון וככזה, מושקעים משאבים רבים באבטחת פעולתו התקינה. התעצמות אירועי הסייבר בעולם מובילה אותנו להציע ללקוחותינו פתרונות יצירתיים, בעלי יתרון טכנולוגי מובהק. אנו מזהים זאת במערכת של ReviveSec, אשר הטמעתה מאפשרת לארגונים שקיפות, מזעור סיכונים והמשכיות עסקית, תוך צמצום עלויות תפעוליות והגברת האוטומציה סביב נושא אבטחת המידע והסייבר".

דרור רייפר. יחצ,
דרור רייפר/יחצ

בטקס פתיחת המסחר שנערך ביום רביעי, חברת הפודטק SavorEat, המתמחה בטכנולוגיית ייצור תחליפי בשר מתאמים אישית וברי קיימא, הצטרפה לבורסת תל אביב ותיכלל בענף ההייטק, הכולל כיום 124 חברות עם שווי שוק כולל של כ-257 מיליארד שקל, ומהווה כשליש מהשווי הכולל של המניות הנסחרות בבורסה.

רחלי ויזמן, מייסדת שותפה ומנכ"לית סבוריט ברכה ואמרה, "SavorEat היא תוצר של חדשנות פורצת דרך שהתחילה את צעדיה הראשונים באקדמיה ולה בשורה אמיתית לשוק תחליפי הבשר. הטכנולוגיה הייחודית שאנחנו מפתחים עומדת באותה שורה עם תפיסת העולם שלנו, כי רק אלטרנטיבות טעימות, איכותיות ובריאות לבשר יצליחו להוביל את השינוי המיוחל של צמצום צריכת בשר. אנחנו מודים למשקיעים שהפגינו אמון בחזון, בטכנולוגיה ובצוות המקצועי שלנו. אנחנו רק בתחילתו של המסע ובטוחים שהגיוס הנוכחי יתרום רבות להתפתחות החברה ויאפשר להציג חידושים רבים בהמשך".

בין המשתתפים: פרופ' עידו ברסלבסקי, מייסד שותף בסבוריט; רחלי ויזמן, מייסדת שותפה ומנכ"לית סבוריט; פרופ' עודד שוסיוב, מייסד שותף ומדען ראשי בסבוריט; שרית ברמן, כלכלנית ביחידת ההנפקות בבורסה; חני שטרית בך, סמנכל"ית בכירה ומנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה; עו"ד יובל הורן, מייסד משרד הורן ושות'; חנן שניידר, מנכ"ל מילניום פודטק ועוד.

שרית ברמן, עידו ברסלבסקי, רחלי ויזמן, עודד שוסיוב, חני שטרית בך. ישראל הדרי,
שרית ברמן, עידו ברסלבסקי, רחלי ויזמן, עודד שוסיוב, חני שטרית בך/ישראל הדרי

שר התעשייה, המסחר והתיירות הבחרייני זאייד אל זייאני שהגיע אמש לישראל פנה לאחראיו במשרד החוץ ודרש להגיע לבורסת היהלומים הישראלית. הביקור שאורגן ביממה האחרונה מתקיים היום (חמישי) בשעה 12.00, במסגרתו ייחתם הסכם הבנות לשיתוף פעולה. הוא יגיע יחד עם פמלייתו המונה כ-35 איש ביניהם גורמי ממשל וגורמים כלכליים. בביקורו ייפגש עם נשיא בורסת היהלומים הישרראלית מר יורם דבש, ינאם ויחתום על הסכם ההבנות.

הסיבה העיקרית לחתימת הסכם שיתוף הפעולה הוא הרצון העז של הבחריינים המתמחים בתחום הפנינים, להתמקצע ולהיכנס גם לתחום היהלומים.

יורם דבש. אסף לב,
יורם דבש/אסף לב

הסכם השלום שנחתם עם איחוד האמירויות ופתיחתה של דובאי באופן רשמי בפני הקהל הישראלי מעוררים סקרנות רבה בקרב הישראלים ששמעו רבות על היעד האקזוטי. על פי הערכות כבר בחג החנוכה הקרוב צפויים לפקוד את היעד החדש כ-50 אלף ישראלים, שעבור רבים מהם תהיה זו הפעם הראשונה בה הם מבקרים באחת ממדינות המפרץ הפרסי. היעד שמוגדר כמדינה ירוקה ונחשב לבטוח למדי, בין היתר בשל מערכת בריאות מתקדמת בסטנדרטים אמריקאים, תוך הקפדה יתרה על הנחיות הקורונה, הפך אטרקטיבי גם עבור בני הגיל השלישי. על פי ההערכות של חברת ביטוחי הנסיעות Passportcard למעלה ממחצית הנוסעים בחג הקרוב נמנים עם בני הגיל השלישי, כשרובם צפויים לטייל במסגרת טיולים מאורגנים.

אלון קצף, נשיא PassportCard ו-DavidSheiled: "בימים האחרונים עם פתיחת השמיים לדובאי אנו רואים עליה ניכרת בביקוש לביטוחי נסיעות ליעד החדש, בעיקר בקרב בני הגיל השלישי שלאחר חודשים ארוכים בבית מראים התעניינות רבה ביעד החדש. איחוד האמירויות הוא יעד בטוח עם מערכת בריאות מערבית המאפשרת לבני כל הגילאים לנסוע בבטחה."

איחוד האמירויות נמנית בין המדינות היחידות שלאורך כל תקופת הקורונה לא הפסיקה את הטיסות הסדירות באמצעות מודל בדיקות קפדני בכניסה וביציאה מהמדינה, כשכל מבקר בה נדרש לביצוע של שתיים עד שלוש בדיקות בהתאם לזמן השהות שלו.

בשל האטרקציות והפארקים הרבים באזור דובאי שרבים מהם כוללים גם פעילויות אקסטרים, טיולי ג'יפים וכמובן אתר הסקי המקורה בתוך "קניון האמירויות" דורשים ביטוח המכסה ספורט אתגרי. מלבד בני הגיל השלישי, גם משפחות עם ילדים וזוגות צפויים להגיע ליעד המסקרן בחג הקרוב, כשמרבית הנוסעים יגיעו לביקור של 5-8 ימים בממוצע.

אלון קצף. יחצ,
אלון קצף/יחצ

לפני שהקניונים נפתחו וגררו תורים עצומים, תקנות ועדת הקורונה התנו את פתיחתם בכך שהאוויר יוחלף בהם אחת לשלוש שעות, כדי למנוע הדבקה טיפתית שתחזיר את הקורונה ואת הסגר ששוב יפגעו בשגרת החיים. הסיבה העיקרית להדבקה טיפתית במתחמים סגורים היא שתחלופת האוויר הנקי נמוכה מאוד ובאוויר הסגור, קיימת הצטברות ועלייה בריכוז הנגיפים. בתקופה הקורונה, החלו לחפש פתרונות לאוורור החלל הסגור כך שהאוויר כן יתחלף במהירות ויאפשר ליושבים במתחמים סגורים ליהנות מאוויר נקי וצח וכך ימנע אוויר ממוחזר.

רוב המתחמים הסגורים משתמשים בפתרונות שונים לתחלופת האוויר אך הם עדיין מוגבלים מכיוון שמדובר במתחמים סגורים לחלוטין. האופציה של פתיחת מספר כיווני אוויר אינה קיימת כי לרובם אין חלונות ודלתות חיצוניות. מכיוון שהשימוש במזגנים גורם למיחזור האוויר הקיים, רוב המתחמים הסוגים בישראל השמישו את המזגנים כמאווררים אך גם כאן אין מדובר בתחלופה מלאה של האוויר. אחד הפתרונות המדוברים שמדינות כמו דרום קוריאה ויפן אימצו הוא שימוש במערכת אוורור מכנית הבנויה מוונטות.

וונטה היא אלמנט יניקה המיועד לאוורר חלל מסוים במטרה להוציא ממנו את הריחות או את האוויר הלא נקי ולעשות סירקולציה של הזרמת אוויר נקי וצח לחלל הסגור. מערכות האוורור האלו כוללות פילטרים, מנדפים ותאי סינון שמסננים גם אבק, ריחות רעים וגזים ולכן עד כה השימוש בוונטות נעשה בעיקר לצרכי מסחר, תעשייה וגם לצרכים פרטיים, בעיקר להוצאת אדים וריחות מהשירותים, מהמקלחת והמטבח ובשימושים המסחריים יותר כמו מחסנים, אולמות ייצור או מתחמי משרדים. המערכות האלה מסננות את האוויר בתוך החלל הסגור וע"י מערכות נידוף נלוות הן מסלקות את החומרים הבלתי רצויים אל מחוץ למתחם ומכניסות אוויר נקי פנימה מתוך מטרה להחליף את האוויר העומד וכך להשביח את כמות החמצן.

אילן אדדי, מומחה ובעלים של חברת "אילן אדדי- פתרונות מתקדמים בזכוכית", חברה המספקת פתרונות זכוכית ואלומיניום בבנייני משרדים ופרטיים: "הצורך החשוב מכל הוא לחטא ולנקות את האוויר כל הזמן. הכוונה היא שמערכות האוורור הטמונות בתוך הקירות ובתקרות יעברו שינוי מאסיבי. לא עוד מזגנים מרכזיים שממחזרים את אותו אוויר, אלא התקנת מערכות אוורור חכמות הקיימות כבר היום בשוק והן יונקות את האוויר הקיים במתחם הסגור ומכניסות אוויר נקי ומחוטא. התחושה תהיה כמו לשהות בחוץ עם משב רוח רענן".

ונטות מותקנות במשרד. עדי הראל הפקות,
ונטות מותקנות/עדי הראל הפקות

ארמון סרסואלה המשמש את מלך ספרד במדריד, שילב טכנולוגיה ישראלית המטהרת את האוויר גם מנגיף הקורונה. הטכנולוגיה היא של חברת Aura Air והיא מותקנת בארמון בו משפחת המלוכה מקבלת את פני האורחים הזרים שמגיעים לארמון והמלך עורך את פגישותיו עם ראש הממשלה והשרים בממשלת ספרד. המערכות אשר הותקנו בארמון מאפשרות לנטר, לנתח ולטהר את האוויר על מנת להעניק למלך פליפה השישי ולאורחיו סביבה בטוחה עם אוויר נקי וטהור.

אורה אייר פיתחה טכנולוגיה לאיתור זיהומי אוויר וניקוי האוויר, כולל השמדת וירוסי קורונה, המבוססת על חיישנים, אלגוריתמיקה מיוחדת וטכנולוגיית טיהור אוויר. המערכת מבוססת על מערך של חיישנים אשר בודקים את כל החלקיקים המצויים באוויר וכן את הטמפרטורה, לחות, כמות הפחמן הדו חמצני, גזים אורגנים ועוד. החיישנים מזהים תופעות יוצאות דופן או עלייה מסוכנת בזיהום, מטהרים את האוויר ומחזירים אותו אל החדר ויוצרים תחלופה מלאה של האויר בקצב ממוצע של 2.5 פעמים בשעה. במחקר שנערך בבית החולים שיבא נקבע כי המערכת בעלת יכולת השמדה של נגיפים שונים כולל נגיף הקורונה בשיעור של 99.9%.

המערכת של Aura Air מבצעת במקביל ובזמן אמת מדידות של האוויר בתוך החדר ומחוץ לחדר ונותנת המלצות ותובנות לגבי ניהול איכות האוויר. בנוסף, המערכת מנבא תרחישים עתידיים בכל הנוגע למפגעים או בעיות באיכות האוויר בחלל הסגור. כך למשל, היא מזהה שריפה בחדר עוד לפני שיש עשן, באמצעות זיהוי רמה גבוהה של מולקולות פלסטיק שרוף ופחמן דו-חמצני המאפיינים את התופעה.

חברת אורה אייר הוקמה על-ידי האחים אביעד ואלדר שניידרמן והשקיעו בה מרחביה אחזקות והשקעות, א.י אלקטרוניקה, שאחראית על ייצור המערכות באמצעות שירהטק ביחד עם משקיעים נוספים. החברה מונה 14 עובדים, ומייצרת את המערכת בישראל בשיתוף תעשיות בית אל. מוצרי החברה נמכרים ללקוחות ארגוניים דוגמת בתי ספר, תחנות רכבת, משרדים וגופים גדולים בארץ ובאירופה וכן לאנשים פרטיים באמצעות אתר החברה.

התקנת מערכות טיהור של AURA AIR בארמון מלך ספרד. יחצ,
המערכת מותקנת בארמון המלך/יחצ

בתקופת משבר הקורונה כשרוב החברות במשק מצטמצמות מוציאות עובדים לחל"ת ואף נסגרות -
בחב' "קליל" בכרמיאל הניחו אבן פינה להקמת מפעל תריסים בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת בהשקעה של כ-20 מיליון שקל - מפעל התריסים.

מפעל התריסים ישתרע על שטח של כ 3000 מ"ר ויכלול טכנולוגיה תעשייתית חדשנית והמתקדמת מסוגה בעולם, עם כושר יצור משמעותי מאוד לשווקים הרלוונטיים. המפעל מתוכנן לייצר תריסים וארגזי תריס מוכנים להתקנה בכמויות תעשייתיות. הטכנולוגיה המתקדמת תתמודד עם המגבלות של דיוק הבניה בארץ ולכן כל תריס מיוצר במידה ייחודית להתאמה מירבית לחלון. בהנחת אבן פינה למפעל החדש השתתפו צורי דבוש יו"ר "קליל", פרדי אבוקרט מנכ"ל "קליל", משה קונינסקי ראש עיריית כרמיאל ואיתמר אוחיון מנכ"ל "מפעל התריסים".

צורי דבוש יו"ר "קליל": "דווקא בתקופת מגפה עולמית המאופיינת בבידוד בהתכנסות וריחוק חברתי חב' "קליל" מקבלת החלטה להקים מפעל חדש שכולו טכנולוגיה תעשייתית ייחודית מתקדמת מסוגה בעולם פרי פיתוח של מיטב מוחות "בקליל" ובראשם מנהל מפעל התריסים איתמר אוחיון. אני מבקש מכולנו לדמיין מה יקרה אם כל מפעל תעשיה בארץ יקים עוד מפעל חדש זה יתן תנופה אדירה לכלכלה ולפיתוח של תעשיה הישראלית".

פרדי אבוקרט מנכ"ל "קליל" : אני שמח שבתקופה מאתגרת של הקורונה "קליל" ממשיכה בתנופת הצמיחה ומקימה מפעל חדש ומתקדם תוך יצירת מקומות תעסוקה חדשים למשק הישראלי.
בזכות מהלך זה פעילות התריסים של קליל תצמח בגידול דו ספרתי בשנים הקרובות, ואני רוצה להודות לכל העוסקים במלאכת הקמת המפעל ולהודות למשה קונינסקי ראש עיריית כרמיאל על תמיכתו.

משה קונינסקי ראש עירית כרמיאל: אני שמח על הכבוד שנפל בחלקי להיות שותף לחזון של הקמת המפעל החדש המתקדם מסוגו. זאת הפעם השנייה שאני נוכח בהנחת אבן פינה בפעם הראשונה נכחתי בהנחת אבן פינה לפארק הפרפרים ולפני מספר שבועות סיירתי בפארק הפרפרים החדש שקליל מקימה ושיחנך בקרוב. עיריית כרמיאל חרטה על דגלה לעודד ולטפח תעשיות מתקדמות בעיר.

פרדי אבוקרט, משה קונינסקי, איתמר אוחיון. יחצ,
פרדי אבוקרט, משה קונינסקי ואיתמר אוחיון/יחצ

הסטארטאפ הישראלי PointMe פיתח פתרון שיהפוך את העולם הפיזי לעולם קליקבילי (Clickable), תוך שהוא לוקח את חוויות האופ-ליין לעולם האונליין. הפתרון של החברה, המבוסס על טכנולוגיית שירותים מבוססי מיקום (LBS), מאפשר לראשונה לצרכנים להצביע ולהקליק עם הטלפון החכם שלהם על אובייקטים בעולם האמיתי, וכך לייצר אינטראקציה איתם.

כחלק מפיילוט עם חברת AcousticGuide, מובילה עולמית (מישראל) בתחום סיורים אינטראקטיביים למוזיאונים, הפתרון של PointMe נבחן כעת במוזיאון באירופה. הפתרון מתאים למגוון תעשיות ויישומים, בהם: קמעונאות, פרסום חוצות (OOH), ערים חכמות, בקרת גישה (כניסה לחניונים, לכבישי אגרה), מוזיאונים ועוד.

החברה הוקמה בחממת אינקוביט על ידי שני יזמים מנוסים, המנכ"ל רן סופר ומנהל הטכנולוגיות הראשי שי חומסקי, אשר לקחו בעבר חלק במכירת חברה ישראלית לברודקום.

רן סופר. יחצ,
רן סופר/יחצ

פוקס מאמינה בחריש ומתמקדת במתחמי מסחר פתוחים: רשת הטיפוח והלייף סטייל, 'ללין' מקבוצת פוקס הגיעה לחריש ופתחה אתמול חנות פופ אפ בקניון More של קבוצת More. החנות שתהיה פעילה בחודשים הקרובים, בשטח של 50 מ"ר, תציג את הקולקציות החדשות של המותג - בישום ולחות הגוף, טיפוח פנים, מפיצי ריח ונרות וכן טקסטיל ואקססוריז.

קניון More בחריש, שנחנך ביולי 2019 בשטח של 10,500 מ"ר ובהשקעה של כ-76.5 מיליון ₪, הינו מתחם ייחודי המשלב מרכז מסחרי פתוח עם קומת מסחר מקורה. תמהיל החנויות בקניון, כולל בין היתר: חנות דגל של שופרסל, חנויות של קבוצת פוקס (פוקס הום ופוקס), סופר פארם, ביגוד, תחנת דלק של רשת דור אלון ועוד, וכן מתחם בילוי והסעדה ובו סניפי רשתות מובילות, כגון: מקדונלד'ס, גלידה גולדה ויין בעיר.

"קבוצת פוקס מאמינה בחריש ומצרפת להצלחת פוקס ופוקס הום בקניון, מותג נוסף ואהוב של הקבוצה" ציין חנן מור יו"ר קבוצת MORE והוסיף: "נגיף הקורונה יצר מיקוד אסטרטגי של חברות ריטייל במתחמי סחר פתוחים לצד זיהוי הזדמנויות של הקמת חנויות פופ אפ שממשיכות לצבור תאוצה. אנו פועלים כל העת בהתאמת תמהיל המתחם לצרכי התושבים הגדלים בעיר המתפתחת".

"אנו שמחות על הצטרפותה של ללין לקניון חריש. בתקופה המאתגרת כאשר חוסר וודאות הוא משתנה קבוע בענף הקמעונאות - המרכזים הפתוחים מהווים עוגן יציב. אסטרטגיית קבוצת פוקס להיכנס למרכזי שכונות ורחוב בנגישות יומיומית היא נכונה ותואמת את אסטרטגיית קבוצת More. השילוב ביניהם מנצח". מדגישות טל שניצר ושירה שגב- מור מחברת RETALE שמלוות את תהליכי הפיתוח העסקי בתחום המניבים בקבוצה.

קניון חריש. מור שקיפי,
ללין מצטרפת לקניון חריש/מור שקיפי

רשת האופנה Black&White פותחת פופ-אפ בדיזנגוף תל אביב. הרשת, שכל הסניפים שלה עד היום ממוקמים בקניונים הגדולים משיקה חנות POP UP בדיזנגוף 122 תל אביב ומצטרפת לטרנד חנויות הרחוב שתפס תאוצה.

Black&White מצטרפת לרשתות הגדולות ופותחת לראשונה חנות פופ-אפ מחוץ לקניונים מתוך ההבנה שהקהל זקוק לחווית קנייה פיזית וכעת, כשרובם המוחלט של הקניונים הגדולים סגורים, זה הזמן של חנויות הרחוב. מעבר לכך, החנויות הפיזיות מהוות 80% מהכנסות הרשת וכאשר הן סגורות מדובר בצמצום משמעותי בהכנסות. בחנות הפופ אפ יהיה ניתן לרכוש את קולקציית החורף החדשה ומגוון פריטים נוספים בתחומי ההנעלה, הלבשה ואקססוריז המוכרים והאהובים של הרשת.

החנות תיפתח היום וצפויה להיות פתוחה כחודשיים.

מותגים

גם דברים טובים יכולים לקרות בשנת 2020: חברת adidas ובית האופנה האייקוני פראדה משיקים שיתוף פעולה חדש וחושפים את הנעל: 21 LUNA ROSSA. מדובר בשיתוף הפעולה השני בין adidas לפראדה, כאשר הראשון הושק בשנת 2019 כחלק מקמפיין Superstar ועורר התפעלות רבה בכל העולם.
הנעל החדשה, LUNA ROSSA 21, משלבת את טכנולוגיית הביצועים המתקדמת של adidas לצד המומחיות העיצובית של פראדה.

הנעל נוצרה בהשראת עולם ההפלגה והיא מצטרפת לקולקציית סירות השיט של פראדה PRADA" "PIRRELLI. ההשראות לעיצוב כללו מוטיבים של חופש, ים כחול, גלים ומרחבים אינסופיים. בטנת הנעל עוצבה באופן חדשני המדמה כפפה ליד, כך שלכל אצבע ברגל ישנו מקום ייעודי עבורה. כמו כן סוליית הנעל מגובה במשטח גומי מחורר ומאוורר. העיצוב הייחודי מאפשר לנעול את הנעליים ללא גרביים ומפחית במשקל הנעל כך שהיא כמעט ולא מורגשת על הרגל ומספקת תחושת עמידות ויציבות מוגברת. בדומה לשאר הקולקציות של adidas, תהליך עיצוב הנעל החדשה כלל דגש רב על ערך הקיימות, והנעל עשויה מ-50% חומרים ממוחזרים.

שיתוף פעולה אדידס עם פראדה. יחצ,
איזו נעל, איזו נעל/יחצ

מעצבת האופנה ויקטוריה בקהאם וחברת הספורט והלייף סטייל Reebok משתפים פעולה פעם נוספת בקולקציה החדשה לחדר הכושר ולרחוב Reebok x Victoria Beckham

הקולקציה החדשה מציעה פריטי לבוש והנעלה ספורטיביים המשלבים בין אסתטיקת העיצוב המוקפדת המזוהה עם בקהאם, לצד הפונקציונליות והקפדנות המזוהים עם Reebok.
התוצאה: דגמים איכותיים, יוקרתיים ונוחים אשר מתאימים לאימון בעצימות גבוהה בחדר הכושר, לסטריט סטייל ולשאר פעילויות היום יום.

את הקולקציה ניתן להשיג החל מה-3 בדצמבר באתר הסחר החדש של ריבוק ישראל.

בהתאם לעונות הקודמות, כל פריט בקולקציה החדשה נבדק ונלבש על ידי ויקטוריה עצמה, כדי להבטיח שהוא אכן משקף את החזון בנוגע לסטייל שלה ואת אהבתה לבגדי הספורט ולשעות הרבות שהיא מבלה בחדר הכושר.

"הקולקציה החדשה עוסקת בבגדים שגורמים לי להרגיש ביטחון", סיפרה ויקטוריה בקהאם והוסיפה, "אני מעצבת בגדים שתוכננו בקפדנות אשר מצד אחד יתאימו לאימון בחדר כושר ומצד שני יתאימו לכל היבט נוסף בחיי".

הצבעים המאפיינים את הקולקציה הם אדום ארגמן ובורדו עם נגיעות מתוחכמות של קאמל וגווני אבן. כמו כן קיים מוטיב חוזר של צבע השחור הקלאסי, המככב במיתוג הגרפי של הקולקציה לצד גוונים זהובים המחזקים את תחושת הפרימיום.

ויקטוריה בקהאם עם ריבוק. יחצ,
טאץ' משולב. הקולקציה החדשה של ויקטוריה בקהאם וריבוק/יחצ

חג החנוכה כבר ממש בפתח וכמות הטיגונים במטבחי ישראל ממריאה לשחקים. לקראת החג פותח המותג נעמן בחגיגת מחבתות ומציע דיל שווה במיוחד - קונים מחבת ממגוון סדרות המשתתפות במבצע ומקבלים מחבת שניה בשקל אחד בלבד!

בין הסדרות של מחבתות איכותיות ועמידות במיוחד שיעשירו את אפשרויות הבישול שלכם בבית:

  • סדרת BLUE DIAMOND - מחבתות יציקת אלומיניום המאופיינות בדופן עמוקה המתאימה לטיגונים עמוקים - פתרון מושלם לטיגונים בימי החנוכה.
  • סדרת גרניט - מחבתות יציקת אלומיניום המתאימה לכלל הטיגונים, בעלות ציפוי נון סטיק משובח GREBLON C 3+.
  • סדרת Free Your Cooking - סדרת מחבתות נירוסטה חדשנית בעלת ציפוי נון סטיק ייחודי המאפשר שימוש בכלי מתכת. הסדרה כוללת גם מחבתות עם עומק ומחבת ווק המתאימות במיוחד לטיגונים עמוקים.
  • סדרתPRIMO - מגוון של מחבתות FORGED בעלות ציפוי נון סטיק רב שכבתי למניעת הדבקות המזון ונותנות מענה ופתרון מחיר לכלל סוגי הטיגונים.
  • סדרת וינטאז - מחבתות יציקת אלומיניום, עם יתרון מיוחד לחנוכה בהן ניתן לאפות סופגניות בתנור וזאת בזכות הידית הנשלפת.
מחבת נעמן. תמי בר שי,
מחבתות נעמן/תמי בר שי

Moroccanoil, חברת הטיפוח הבינלאומית, חותמת את השנה עם מהדורה מוגבלת בחודש דצמבר,
ומשיקה את הסט המושלם לעיצוב שיער אשר יהפוך את שיגרת הטיפוח שלכם לקלה ופשוטה בכל יום.
הסט כולל שמן טיפולי 100 מ"ל המגיע ב-2 וריאציות (רגיל/לייט) ומברשת סירוק קראמית.

סט שמן טיפולי לשיער רגיל עד עבה כולל

  • שמן טיפולי ( 100מ"ל) - מבוסס על פורמולה מועשרת בשמן ארגן ומשמש לעיצוב , גימור וריכך השיער. מקצר את זמן העיצוב בפן ומעניק ברק מושלם לשיער.
  • מברשת סירוק קראמית - עשוייה מחומרים איכותיים ובעלת תכונות קרמיות ויוניות המאפשרות פיזור חום אחיד, מקצרת את זמן העיצוב בפן ומגבירה ברק.
  • סט שמן טיפולי לייט לשיער דק/דליל או מובהר כולל:
  • שמן טיפולי לייט (100 מ"ל)- מבוסס על פורמולה מועשרת בשמן ארגן ומשמש לעיצוב , גימור וריכך השיער. מקצר את זמן העיצוב בפן ומעניק ברק מושלם לשיער.
  • מברשת סירוק קראמית - עשוייה מחומרים איכותיים ובעלת תכונות קרמיות ויוניות המאפשרות פיזור חום אחיד, מקצרת את זמן העיצוב בפן ומגבירה ברק.
  • טיפים לשימוש: שמן טיפולי רגיל/לייט: למרוח על שיער לח או יבש מהאמצע ועד לקצוות. מברשת סירוק קראמית: להבריש את השיער מכיוון השורשים ומטה עד לקבלת מרקם חלק וללא קשרים. מברשת זו מתאימה גם לעיצוב השיער בפן.
  • מחיר מומלץ לצרכן: 160 שקל
  • את מוצרי חברת Moroccanoil® (מורוקנאוייל) ניתן להשיג במספרות ובחנויות מורשות ברחבי הארץ
מורוקנאויל. יחצ,
מורוקנאויל/יחצ

חברת אורגניקזון, המתמחה בייבוא ושיווק מוצרים אורגניים החלה לייבא ולשווק בישראל חיתולים אורגניים לתינוקות, של המותג הבינלאומי COTTONY (כותוני), במבחר מידות עם שכבת מגן עליונה העשויה מ-100% כותנה אורגנית.

הכותנה האורגנית משמשת למגע רך ונעים לגוף התינוק וכן למניעת גירויים. ללא בישום, ללא הלבנה בכלור, ללא פראבנים ותוצרי נפט וללא גלוטן, אינו מכיל פלסטיק או מתכות כבדות,כותנה טהורה למניעת תפרחות חיתולים וגירויים. המוצר הינו היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית.

העיצוב הגמיש והדק במיוחד מספק נוחות ורכות מירבית וספיגה מצוינת. מיוצר ממקור טבעי ומתחדש מכותנה אורגנית וסיבי תאית מיערות מפוקחים, לא נוסה על בעלי חיים - VEGAN 100%.

מחירים לצרכן לחבילת חיתולים (38 יחידות) : החל מ-44 עד 52 שקל. לרגל ההשקה מבצעים והנחות לרכישה של 2 או 4 חבילות.

חיתולים של אורגניקזון. עדי גלעד,
צילום: עדי גלעד/עדי גלעד

קולקציית פריטי החורף של מותג הלייפסטייל KUMI היא 100% טבעונית. הסניקרס החדשות עשויות מאריג עם טקסטורה בהשראת סריגי צמר. בנוסף יש להן כיווצים מאחור ושרוכים קצרים, למראה נונשלנטי קולי. סוליית גומי קלת משקל וגמישה, רפידות נוחות להליכה ממושכת, גפה מבד ארוג דוחה מים, בטנה פנימית מכותנה נושמת ותפירה מוקפדת. העונה סקאלת הצבעים מגיעה בצבעוניות חורפית בטונים טבעיים: מרווה, קרמל וחול.

בגזרת המעילים, הדגמים החדשים משלבים ציפוי גומי עם בטנת כותנה רכה, כולל קפוצ'ון, רוכסן עמיד ואיכותי של YKK והם מגיעים בצבעי חול, מנטה ורוד בלאש. מותג הלייפסטייל KUMI מאגד תחתיו אוסף של פריטים מעולמות תוכן שונים, בהם: אופנה, אקססוריז, ביוטי ולייפסטייל בייבוא אישי.

מחירים: סניקרס - 190 שקל, מעילים 290 שקל. להשיג באתר www.ku-mi.com

סניקרס של kumi. יחצ,
סניקרס ומעילים של קומי/יחצ

לקראת חנוכה: גולף & קו משיקים חנוכיות וקולקציית פמוטים ונרות. מחירים: 19.90- 229 שקלים

חנוכיית גולף קו. ערן סלם ועידן מלכה,
חנוכיה של גולף אנד קו/ערן סלם ועידן מלכה

חודש דצמבר הינו החודש האחרון של השנה וגדוש בחגיגות - חנוכה, כריסמס ומסתיים בשיאו של חגיגות הסילבסטר והנוביגוד. רשת טיב טעם חוגגת ב-41 סניפיה ברחבי הארץ ובאתר המכירות און ליין "טיב טעם בקליק" את סוף שנת 2020. עם מגוון רחב של מבצעים אטרקטיביים - מוצרי מזון, יינות, בירות ואלכוהול ועוד. הרשת תשקיע במהלך כ- 500 אלף שקל.

הרשת תציע, ללקוחותיה חוויית קנייה חגיגית, עם מגוון טעימות של מזון ויינות ואלכוהול, מתכונים, מבצעים מיוחדים ועוד. סניפי הרשת יקושטו בסממני ואווירת חגיגית של סוף השנה האזרחית. טיב טעם מייבאת ומשווקת, באמצעות חברת הבת "ישרקו" את מיטב המותגים המובילים בארץ ובעולם בתחום היין, הבירות והאלכוהול וכן מוצרי מזון ייחודיים לארוחת החג המסורתית, כגון: עוגת פנטונה, מוצרי מיונז, דגים מלוחים, קוויאר ועוד ומציעה מחלקות יין והאלכוהול עשירות מהארץ והעולם בקטגוריות מגוונות, ביניהם: יינות מבעבעים, שמפניות, וודקה, ליקרים, יינות לבנים ואדומים, קאווה, למברוסקו, וויסקי, קוניאק ועוד.

רוני גרין מנהל המכירות ומועדון לקוחות טיב טעם: לקוחות הרשת ייהנו גם מהוזלה של כ- 2000 מוצרים מובילים, בכל הקטגוריות הנמכרות ביותר: מוצרי מכולת, גבינות, נקניקים, יין ואלכוהול, מוצרי טואלטיקה, חומרי ניקוי ועוד. במיוחד עכשיו, כשכולנו נשארים בארץ ומתגעגעים לחווית חו"ל, חשוב לנו בטיב טעם להעניק ללקוחות שלנו חוויה ייחודית של סופשנה המעניקה אווירה של חו"ל".

פעילות חגיגות חודש דצמבר תלווה בקמפיין עם ניחוח קולינארי ברשתות החברתיות, דיגיטל, דיוור ישיר, רדיו , קמפיין במגזר הרוסי וכן נראות חוויתית בכל סניפי טיב טעם ובאתר.

התקופה האחרונה חידדה אצל כולנו את חשיבות התא המשפחתי והקרובים לנו, וזאת בדיוק ההזדמנות גם בחג החנוכה, שמאיר את הבית באור נרות, שירים וסביבונים.

לכבוד החג, מציעה קינדר, מארז חנוכייה חגיגי עם תשעה יחידות שוקולד קינדר בצורת נרות דולקים. בכל יום של החג, ניתן לחלק לילדים, שוקולד אחד במקביל להדלקת הנרות. משהו קטן, מתוק ומשמח. כמו כן, יוצע שוקולד קינדר בגודל חצי מטר כאשר האריזה מקושטת בסביבון, קינדר האפי היפו וקינדר מאקסי - ביצת הפתעה ענקית עם צעצועי גיבורי העל PJ masks.

באתר קינדר ניתן יהיה למצוא את "חנוקידס", מתחם הפעלות לכל המשפחה. במתחם יהיו הפעלות כמו הדרכת DIY (עשו זאת בעצמכם), חידונים ברוח החג ודפי צביעה.

מחיר עפ"י אתר mysupermarket: קינדר בצורת חנוכייה 15.90 שקל, ביצת הפעה מקסי 24.60 שקל, קינדר חצי מטר 19.80 שקל, הפי היפו אגוזי לוז 11.80 שקל.

ביצת הפתעה קינדר. יחצ,
ביצת הפתעה של קינדר/יחצ

לקראת חגיגות פתיחת השנה האזרחית, יקב תבור משיק את 'פנינים לבן' - יין לבן, מבעבע, מתקתק ומרענן המופק מ-100% ענבי מוסקט קנלי, בעיצוב חדש, צעיר וחגיגי.

טעמיו הארומטיים והנפלאים של מוסקט קנלי מצליחים להתמזג בהרמוניה עדינה עם תחושת פריכות נעימה. ליין ארומה ייחודית של אפרסק, הדרים וסיומת דבשית מפנקת.

יין פנינים מאופיין בבעבוע עדין ומוקפד שנוצר באופן טבעי במכלי לחץ. בעבוע זה נעשה בשיטת שרמט המאפיינת את היינות המבעבעים האיטלקיים ממחוז פיאמונטה.

היין יתאים כמשקה פתיחה לארוחה או כאפריטיף נעים לשעת אחר הצהריים (אפריטיבו), וכן כליווי נהדר למנות קינוח כגון סלט פירות, עוגות פאי למיניהן וקינוחים על בסיס קרם ופירות. מומלץ לשתות אותו כאשר הוא מצונן היטב.

כרמי המוסקט קנלי של היקב ממוקמים בצפון הארץ באקלים הקריר של רמת הגולן. מזה עשור שיקב תבור מגדל ומשקיע בכרמים אקולוגים, בהם מתקיים איזון מושלם בין החקלאות לטבע, אשר יוצר גפנים בריאות יותר וענבים איכותיים יותר.

פנינים לבן מהווה אלטרנטיבה חגיגית ומרשימה במחיר אטרקטיבי של כ-35 שקל לבקבוק.

יין פנינים לבן. יחצ,
פנינים לבן/יחצ

כמדי שנה, תאגיד היוקרה הצרפתי Moët-Hennessy משיק בקבוקים בעיצוב חדש, חגיגי ונוצץ של שמפניה וקוניאק המזוהים במיוחד עם חגיגות סוף השנה הנחגגות ברחבי העולם.

השנה, לכבוד חגיגות סיום שנת 2020 ופתיחת שנת 2021, משיקים בתאגיד Moët-Hennessy בקבוק מהודר בעיצוב אלגנטי שחור-זהב מבית השמפניה המפורסם Moët & Chandon וכן קוניאק V.S Hennessy מוזהב, נוצץ ומרשים.

הבקבוקים מהודרים, מוזהבים וחגיגיים ועוצבו בהקפדה רבה שתגנוב את ההצגה בכל חגיגה ויהוו מתנה מושלמת לחגיגות הסילבסטר. שני הבקבוקים יופצו בארץ ע"י IBBLS היבואנית הרשמית של מותגי מואט-הנסי.

  • Moët Impérial במהדורה נוצצת "Tie your wish": חגיגות הסילבסטר מזוהות במיוחד עם יינות מבעבעים בכלל ושמפניה בפרט. בית השמפניה המפורסם Moët & Chandon מציג מהדורת מוגבלת וחגיגית לבקבוק השמפניה הקלאסי - ברוט אימפריאל. השמפניה מיוצרת מיותר מ100 יינות שנבחרו בקפידה מלב שמפיין היוצרים מורכבות ויציבות ליין, תחת הכותרת "Tie your wish" כמחווה לאופי התוסס של Moët Impérial. מהדורה זו נועדה לחגוג את ההבטחה לשנה חדשה טובה ומוארת באופן שמח. העיצוב של "Tie your wish" מפרש מחדש את הקודים הייחודיים הקלאסיים של בית השמפניה בעזרת טוויסט עכשווי המעטר את הבקבוק ויוצר מראה אלגנטי ומפואר שיוצא במהדורה מוגבלת של 1000 יחידות בלבד ויימכר ב200 ₪/ 750 מ"ל.
  • Hennessy V.S קוניאק מוזהב וחגיגי: מהדורה מוגבלת וחגיגית של בית הקוניאק המפורסם Hennessy בגרסת מוזהבת של V.S במטרה לחגוג יחד את הכבוד לטבע וכן כתזכורת יפה לכך שהעולם בו אנו חיים הוא האוצר היקר מכל. בקבוק V.S Hennessy החדש מעוטר בגימור זהב מט בגוון המדמה את צבע הענבים המשתזפים על הגפן בשמש החמימה. התוויות הקלאסית של V.S Hennessy הוחלפה בעיצוב אלגנטי עם תבליט מוזהב המביעה כבוד למסורת של למעלה מ- 250 שנה, עונות השנה וכוחות הטבע. מהדורה זו מושלמת כמתנה או לחגיגות סוף השנה. בקבוק זה יגיע לארץ ב-2,400 יחידות בלבד ויוצע במחיר של 189-199 ₪ לבקבוק.
  • כמו כן, מספר סניפים נבחרים של רשת טיב טעם ברחבי הארץ (אשקלון, אשדוד, בת-ים, ראשון לציון מזרח, תל אביב רמת החייל ונתניה) אף יציבו עמדות אריזה חגיגיות וממותגות שיציעו עטיפות, שקיות, סרטים ואיגרות ברכה לאחר רכישת אחד המותגים המשתתפים במבצע מבית מואט- הנסי: Hennessy, Moët & Chandon, וודקה .Belvedere
  • את מהדורות הזהב ניתן להשיג בחנויות האלכוהול המתמחות וכן בסניפי טיב טעם נבחרים.
  • המחיר הסופי ייקבע ע"י הקמעונאי בלבד.
שמפניה מואט הנסי. יחצ,
מואט הנסי/יחצ

תחום הכיריים נחשב לאחד התחומים המתפתחים ביותר במטבח הביתי, הן מבחינת פתרונות עיצוביים והן בשילוב טכנולוגיות מתקדמות. כעת מושקת סדרת כיריים היברידיות של מותג מוצרי החשמל TEKA שלא רק מאפשרות להתאים את טכנולוגיית הבישול לזמן ולסוג המתכון אלא גם מציגה מוצר גמיש מבחינת גדלים 60-90 ס"מ ושילובי מספר להבות, בזכוכית קרמית עמידה במיוחד, תוך שילוב הטכנולוגיות המתקדמות ExactFlame ו- Multislider Control אשר מאפשרות רמות דיוק בישול חדשות, מקצרות זמני הכנה, וחוסכות באנרגיה.


אזור גז: בישול מסורתי בטכנולוגיה חדשנית - אוהבי המטבח המסורתי מתקשים לוותר על בישול בלהבה גלויה שמספקת לתבשילים רבים את הארומה המדויקת והנוסטלגית. הסדרה ההיברידית החדשה מאפשרת להנות מיתרונות הבישול בלהבה במקביל לשליטה מלאה עם טכנולוגיית "הלהבה המדויקת" (ExactFlame),המציעה לא פחות מתשעה מצבי בישול שונים, אשר כוונו מראש כך שיתאימו לכלל שיטות ההכנה להן תזדקקו, ביניהן: בישול איטי על אש קטנה, שמירה על חום התבשיל אחרי שהוא כבר מוכן, הרתחת מים לפסטה ובישול ירקות, צריבת בשר, ואפילו המסה בשיטת בן מארי, בעוצמת להבה מדויקת שחוסכת מהבשלן את בדיקת עוצמת הלהבה והתאמתה למנה.

אזור אינדוקציה: לבישול מהיר ומדויק - אזור האינדוקציה של הכיריים כולל שליטה במסך טאץ' אינטואיטיבי מבוסס החלקה בטכנולוגיית Multislider Control, באמצעותו תוכלו לבחור את העוצמה של כל להבה באופן פשוט על ידי החלקת האצבע. פונקציות הגישה הישירה מאפשרת לתכנת את הכיריים לפעולה הנדרשת באופן אוטומטי, תוך התאמת ושמירה על טמפרטורה אחידה, באופן שמפחית בצורה משמעותית את זמן הבישול ואת צריכת החשמל וממקם את הסדרה מעל התקן האירופי ליעילות אנרגטית. בין הפונקציות הבולטות: הרתחה מהירה להרתחת ליטר מים תוך שלוש דקות, אש קטנה לבישול איטי, תוכנית המסה: להמסת שוקולד או חמאה מבלי לשרוף את תחתית הסיר ועוד.

על מנת להבטיח רמת בטיחות שימוש גבוהה כוללים הכיריים פונקציית הצתה עצמית, כמו גם פונקציית נעילה אוטומטית ומערכת חסימה אוטומטית המאפשרת לבשלן להשתמש בגז בבטיחות הגבוהה ביותר. זאת מאחר ולטכנולוגיה זו חיישן אשר מאתר אם הלהבה דולקת. ברגע שהלהבה כבה, זרימת הגז מנותקת באופן אוטומטי.

כיריים משולבות גז ואינדוקציה של TEKA. יחצ,
הכיריים המשולבים של TEKA/יחצ

מותג הטיפוח 417 יוצא במבצעי דצמבר על מגוון המוצרים באתר סופר פארם און ליין.

  • מסיכת בוץ משקמת לפנים מחיר מבצע 285 שקל במקום 380 שקל
  • קרם שינה ביוטי - קרם טבעוני אלסטי המסייע בהצערה של העור, מחיר מבצע 160 במקום 210 שקל
  • סרום לפנים מכיל חומצה הילאורונית, שמן זית , חמאת שיאה, אלואוורה, מחיר מבצע 185 שקל במקום 250 שקל
  • קרם ייחודי ומתקדם להקלה והרגעה על עור מגורה , מחיר מבצע 85 שקל במקום 120 שקל
  • חמאת גוף ארומטית להזנה עשירה- אוקינוס, מחיר מבצע 80 שקל במקום 100 שקל
  • מי מיסלייר מינרליים לניקוי והסרת איפור מחיר מבצע 70 שקל במקום 110 שקל
קרם של מותג 417. יחצ,
קרם המותג 417/יחצ

ג'מבו סטוק משיקים לקראת חנוכה: קולקציית פריטים מעוצבת באווירת החג לכל המשפחה. הקולקציה כוללת מגוון רחב של חנוכיות צבעוניות המעוצבות במגוון דגמים: חנוכיות קריסטל, חנוכיית כסף, חנוכיות בשילוב מנורה וחנוכיות בשילוב כדי שמן בדגמים שונים, וכן נרות צבעוניים להשלמת החוויה.

קולקציית הסביבונים כוללת סביבון קרטון גדול לצביעה, הרכבה ומשחק שיכול לשמש גם כפעילות לכל המשפחה, סביבוני עץ ומגוון רחב של סביבוני אורות ושירים בגדלים וסוגים שונים, בהם גם סביבונים מעוצבים של המותגים המובילים - כוח פיג'יי, פרוזן, מיקי מאוס, בעיצוב חד קרן ועוד. את קולקציית החג משלימה קולקציית אביזרים ומתנות לילדים, הכוללת: קופות חסכון לדמי חנוכה, משחק טריוויה לחג, פאזלים באווירת החג, משחק רביעיות, מארזי חנוכה של משחקים ומגוון רחב של ערכות יצירה - סביבונים, כדי שמן, חנוכיות ועוד.

טווח מחירים:

חנוכיות - 5.90 שקלים ועד 89.9 שקלים.
סביבונים - 2.90 שקלים ועד 35 שקלים.
אביזרים ומתנות - 2.90 ועד 20 שקלים.

חנוכיות ג'מבו סטוק. יחצ,
חנוכיית ג'מבו סטוק/יחצ

נדל"ן וערים

פירמת BDO גאה להשיק את שבוע הנדל"ן - סדרת מפגשים עם בעלי תפקידים מרכזיים בעולם הנדל''ן.

בין הדוברים: אסף וונד, מנכ"ל היפו; אסף טוכמאייר, יו"ר הדירקטוריון ומבעלי השליטה בישראל קנדה; רוביק דנילוביץ' ראש עיריית באר שבע; חיים פייגלין, יו"ר צמח המרמן; עמי פרץ, מנכ"ל ובעלים, בוני התיכון; ערן ענבים, מנכ"ל אזורים Living; פנינה אלה מנהלת סקטור בנייה ונדל"ן, מזרחי טפחות; אבי כראל יזם ובעלים של קבוצת כראל השקעות ויזמות מודרנית; עו"ד ענת בירן, בעלים משרד עו"ד לתכנון ובניית נדל"ן; ראובן אלקס, שותף מנהל במלונות ישראל קנדה; ירון בורגין -שותף ומייסד ומנכל קבוצת אברם הוסטלס; דן זכאי, מנכ"ל ומייסד מיינספייס; יורם בלומנטל- מנכ"ל משותף, קושמן אנד ווייקפילד אינטר ישראל; אמיר חייק, מנכ"ל התאחדות המלונות; רינת פאר CEO and co-founder, ZIRA1; דורון ארנון מנכ"ל מגדלי הים התיכון; חיים ברקן מנכ"ל בית גיל פז; יגאל וידאל מנכ"ל בית בלב; מיקי פרנס מנכ"ל בית בכפר; אילן תמיר, מנכ"ל אחוזת רובינשטיין; טלי קידר -סמנכלית שווק -רשת מלונות דן; סילבי כהן -מנכלית מלון כרמים -רשת ישרוטל; דניאל מילוא מנכ"ל אלקטרה FM ; מיכל גולוגורסקי - מנכ"ל פרופטק זון ועוד רבים אחרים

הדוברים יבחנו כיצד משפיעה העבודה מהבית על תחום המשרדים וחללי העבודה, כיצד מתמודד ענף המלונאות עם משבר הקורונה ומהם והעוגנים החדשים לחוויית אירוח במציאות החדשה וכיצד מתמודדת בירת התיירות אילת עם הקורונה. בתחום הדיור למגורים נבחן מהן המגמות בתחום ההתחדשות העירונית הדיור למגורים ולאן פונה השוק, מהם אתגרי 2021 ואיך השתנו העדפות המשקיעים, נעסוק בחדשנות וטכנולוגיה בענף וכיצד היא באה לידי ביטוי בביצוע בבניה, בשירותי המכירה, ההשכרה והביטוח, נדבר על השפעת הקורונה על תחום הדיור המוגן ואיך הוא מתאים את עצמו כדי להגן על הדיירים. וכמובן על נדבר על מימון, מיסוי וכניסת קרנות נדל"ן לשוק ככלי מימון פרויקטים וכל מה שהתחדש במיסוי הנדל"ן השנה.

שבוע הנדל"ן יערך בתאריכים 6-9 בדצמבר.

seperator

תל אביב-יפו לא מפסיקה. פופ-אפ פיקניק בגינות בעיר - חלוקת סלי פיקניק שנרכשו מעסקים מקומיים לתושבים בגינות ברחבי העיר, מטעמים מבתי עסק מובילים כמו - דלאל, בית קנדינוף, שרויטמן, לחמנינה, האחים, לה שוק, נולה ועוד.

זה קורה בין ה-1 ל-9 בדצמבר בשעות 17:00- 19:00 וביום שישי 4.12 בשעות 11:00-13:00. המחיר הוא 40 שקל לזוג ללקוחות מועדון דיגיתל.

התושבים יוכלו לרכוש סל פיקניק זוגי בעלות של 40 שקלים המלא בכל הדרוש לפיקניק מושלם בגינות ובפארקים הכי יפים בעיר. סלי הפיקניק מוכנים ונארזים על ידי בתי עסק מקומיים כדוגמת: דלאל, בית קנדינוף, שרויטמן, לחמנינה, האחים, לה שוק, נולה, אל ואסינו וג'ונו.

פופ-אפ הפיקניק יתקיים בגינות - פארק הירקון, גינת אליפלט, גן הפיסגה, שדרות ההשכלה, פארק דרום, פארק צ'ראלס קלור, גן העצמאות.- כל גינה תואר ותקושט ויחולקו מחצלות ממותגות לישיבה במקום. אורך הפיקניק כשעה וחצי.

התושבים מוזמנים לרכוש סל פיקניק ולבחור את הגינה בה ירצו לקיים אותו בעמוד דיגיתל באתר עיריית תל אביב-יפו. לאחר הרכישה יקבלו שובר שאיתו יאספו את הסלסלה בגינה שבחרו.

עיריית תל אביב. אילן ספירא,
פיקניק בתל אביב/אילן ספירא

מיזם חדש של עיריית תל אביב-יפו: השאלה בחינם של חכות, ציוד דיג ופתיונות. מדי סוף שבוע מוזמנים תושבי העיר מחזיקי כרטיס דיגיתל להירשם מראש וליהנות ללא תשלום מהדגה של הים הכחול - בהתאם לכללי התו הסגול.

המיזם מתקיים במסגרת עונת תרבות ופנאי חורפית בשם "תל אביב-יפו לא מפסיקה", במסגרתו מקיימת העירייה מדי שבוע מאות אירועים האוויר הפתוח, בקפסולות קטנות, ותוך הפרדה בין המשתתפים. בין השאר מממנת העירייה הצגות יחיד בגינות, מופעים של זמרים ורקדנים בכיכרות, ומופעים של סטנדאפיסטים ושחקנים בחצרות בתים.

במקביל פועלת העירייה מול הממשלה להתיר חזרה מהירה של מוסדות התרבות לפעילות תחת מגבלות. ניצחון אחד יירשם השבוע כששני המוזאונים הגדולים של העיר ייפתחו לקהל הרחב.

דייגים. אילן ספירא,
דייג, אוהב דגים?/אילן ספירא

המועצה האזורית באר טוביה חנכה ביום שלישי את הרמזור החדש בצומת המסוכן ניר בנים. "הסדרת הצומת היא בבחינת הצלת נפשות ואני שמח שעמדנו בלוח הזמנים", אמר ראש המועצה קובי אביבי.

ביום שלישי בבוקר, חצי שנה בדיוק מאז שהחלו עבודות להסדרת התנועה בצומת המסוכן של מושב ניר בנים, הופעל הרמזור החדש לראשונה. במעמד נכחו ראש המועצה קובי אביבי, תמר ממן, מנכ"ל החברה לפיתוח, שאול פלקוביץ ועדי נאמן, נציגה וחברת מליאה של המושב ניר בנים. בחודשים האחרונים פעלה המועצה האזורית באר טוביה, באמצעות מחלקת ההנדסה, משרד התחבורה וחברת נתיבי ישראל, להסדרת התנועה בצומת ניר בנים, אשר נחשב למסוכן, בעיקר לפונים שמאלה לכיוון צפון. בצומת נגרמו תאונות רבות, ביניהן קטלניות ונהגים רבים נפצעו.

נתון זה הוביל את המועצה לקדם הסדר תנועה ושינוי מקיף הכולל עבודות הרחבה, ניקוז, החלפת מדרכות, התקנת תאורה, הקמת תחנת אוטובוס, ריבוד הכביש באספלט חדש והתקנת מערכת רמזורים. זה המקום לציין כי מדובר ברמזור השלישי שהותקן בצומת מרכזי במועצה, לאחר שתי התקנות נוספות של רמזורים בצומת המושב שדה עוזיה ובצומת המושב בית עזרא.

ראש המועצה האזורית באר טוביה, קובי אביבי: "הסדרת הצומת במושב ניר בנים, כמו בצמתים אחרים, היא בבחינת הצלת נפשות ואני שמח שעמדנו בלוח הזמנים שקבענו מראש. אני מודה למחלקת ההנדסה, לוועדה לתכנון ובנייה, להנהגת מושב ניר בנים, למשרד התחבורה ולחברת נתיבי ישראל. נסיעה בטוחה ובריאות לכולם".

רמזור. יחצ,
חניכת הרמזור בניר בנים/יחצ

עיריית אשקלון פרסמה לאחרונה מכרז למיגון מוסדות ציבור וחינוך ברחבי העיר. לאחר בחינתן של מספר חברות, החליטה ועדת המכרזים של עיריית אשקלון לבחור בחברת האבטחה והשמירה צוות 3, שמציינת השנה 30 שנות פעילות.

במסגרת המכרז חיברה החברה כ-600 מוסדות עירייה ברחבי העיר באשקלון, כולל גני ילדים וצהרונים, מתנ"סים, בתי ספר יסודיים ובתי ספר תיכונים, מתנ"סים, מועדוניות יום, מועדוניות לילדים עם צרכים מיוחדים, לרבות אגפי העירייה ומחסני ציוד.

אל המוקד המבצעי של החברה, אשר נותן מענה 24 שעות, שבעה ימים בשבוע. בכל מוסד יותקנו מערכות אזעקה ולחצני מצוקה על מנת לתת מענה הולם לטיפול במקרי מצוקה. להשלמת מעטפת המיגון, הסיירים של צוות 3 יגיעו אל המקום במידת הצורך.

לחצני המצוקה נועדו לצוות החינוכי במוסדות החינוך ולעובדי המוסד הציבורי, כאשר יש צורך בהזעקת עזרה מידית בין אם בשל מקרה רפואי, ניסיון תקיפה ואלימות ועד לשריפה ועוד. ברגע שמופעל לחצן המצוקה, הקריאה מתקבלת במוקד המבצעי של צוות 3, שיוצר קשר עם המנהל של המוסד החינוכי או המוסד הציבורי, מברר את מהות הקריאה ובמידת הצורך מזעיקים את הסיירים אל המקום ובמקרים חמורים- גם את משטרת ישראל.

ניסים כהן, מנהל שיווק ומכירות ארצי בצוות 3, אמר היום: "עיריית אשקלון היא לקוח אסטרטגי נוסף וחשוב בדרום, אשר יקבל את השירות המקצועי והמנוסה של המוקד והסיור של צוות 3".

לחצן מצוקה של צוות 3. יחצ,
לחצן המצוקה של צוות 3/יחצ

פרסום ויחסי ציבור

מעתה, לישראלים שירצו להשתלב באיחוד האמירויות יש כתובת ישראלית. איש העסקים והיזם יוסי בורנשטיין פותח חברת ייעוץ שתפעל בדובאי וכן משרד עו"ד ישראלי שיסייע למשקיעים ישראלים המעוניינים לבצע את צעדיהם הראשונים באיחוד.

חברת הייעוץ תסייע לישראלים בתחומי הנדל"ן, ביטקוין, מימון משכנתאות, גיוסי משקיעים וקשרי משקיעים, פתיחת חברות וגיוס עובדים וכן ליווי משפטי צמוד. בין הפרוייקטים עליהם כבר החלה לעבוד היא חממה טכנולוגית עם מגורים ליזמים שיתקבלו אליה.

היזם ואיש העסקים יוסף בורנשטיין הוא הבעלים של תאגיד Y.B.D הכולל 4 חברות בבעלותו (כוכב שמים, רוח חמה, ג'ט בלו וניו אייר). סיפורו של בורנשטיין מרתק. הוא נולד כילד חרדי למהדרין אך נטש את אורח החיים הדתי. למרות שמעולם לא למד במוסד להשכלה גבוהה הוא פיתח מערכת חשמלית פשוטה להתקנה לכל מכשיר חשמלי ושהופכת אותו ליעיל יותר מבחינה אנרגטית ותורמת לחיסכון של כמעט פי 4 בצריכה. פיתוח זה נבדק כעת ע"י משקיעים כתנאי להשקיע במיזם.

יוסי בורנשטיין. יחצ,
יוסי בורנשטיין/יחצ

בנק מזרחי טפחות יוצא בקמפיין לקידום פיקדון "תות", פיקדון חדש בסדרת "פיקדונות פרי השעה" של הבנק. מי שנבחר להוביל את הקמפיין , לצד הפרזנטור דביר בנדק הוא השף ישראל אהרוני. פיקדון תות הינו פיקדון המיועד ללקוחות כל הבנקים. הפיקדון מבטיח אופטימיזציה בין שני מסלולים (מדד וריבית) ובכל שנה הוא זמין ללקוח במסלול שהרוויח הכי הרבה.

בקמפיין, שצולם בחלקו בשדה תותים, יוצא דביר עם אהרוני לגלות את יתרונות התות ומוביל אותו למקצוענית סוזי טובי מנהלת לקוחות בחדר העסקאות של הבנק.

לדברי דינה נבות, סמנכ"לית השיווק בבנק מזרחי טפחות: "פיקדון תות הוא עוד מוצר בלעדי וחדשני של מזרחי טפחות שעונה על צרכי הציבור ומציע להם פתרון ייחודי, גם נזילות בכל שנה וגם הבטחה למסלול ריווחי מבין מדד וריבית. הציבור בישראל מחפש פתרונות לתקופת המשבר ואי הוודאות ומזרחי טפחות ממשיכים לספק כאלו".

הקמפיין בהפקתו של משרד הפרסום של הבנק ראובני פרידן IPG עלה בטלוויזיה, ברדיו ובדיגיטל.

דביר בנדק וישראל אהרוני. אילן בשור,
דביר בנדק וישראל אהרוני/אילן בשור

מגישת הטלוויזיה לירון ויצמן תמשיך להוביל זאת השנה הרביעית את הקמפיינים של "ספאטון" תוסף הברזל בנוזל הנמכר ביותר בישראל* המשווק בישראל על ידי קבוצת "לפידות".

ויצמן, המנחה המבטיחה בעולם הבידור, הנחתה את תוכנית הריאליטי "אהבה חדשה" ששודרה לאחרונה ברשת. בנוסף, היא נערכת בימים אלו לקראת עליית העונה החדשה של "האח הגדול" בהנחייתה שצפויה לחזור לעונת נוספת ב-5.12.

אילן לפידות, מנכ"ל קבוצת לפידות: " אנו שמחים על המשך שיתוף הפעולה עם לירון שכבר הפכה עבורנו למשפחה ומייצגת מבחינתי בצורה נהדרת את קהל הצרכנים של ספאטון המקפיד על אורח חיים בריא ושחשוב לו להשתמש בתוספי תזונה איכותיים ממקור טבעי".

לירון ויצמן. רפי דלויה,
לירון ויצמן/רפי דלויה
  • עוד באותו נושא:
  • חברות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully