וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הם על הגל: דוחות כספיים מצוינים ל-weSure

1.12.2020 / 12:06

למרות משבר הקורונה: חברת הביטוח הדיגיטלית סיימה את הרבעון השלישי עם רווח של 2.1 מיליון שקל ועם זינוק של 125% לעומת התקופה המקבילה אשתקד בפרמיות המורווחות, שהסתכמו בכ-120 מיליון שקל. אמיל ויינשל, יו"ר weSure: "נערכים לגיוס הון לטובת שכפול ההצלחה לחו"ל"

אמיל ויינשל, יוחנן דנינו וניצן צעיר הרים ווישור. שני שיק דהרי,
זה נראה טוב. אמיר וינשל/שני שיק דהרי

חברת הביטוח הדיגיטלית 'weSure שהוקמה רק לפני שנתיים והשיקה את פעילותה לקהל הרחב רק לפני כשנה, מסכמת רבעון שלישי חזק עם פרמיות ברוטו לתקופה של תשעה חודשים (תקופת הדוח) בהיקף של כ- 184.1 מיליון שקלים, עליה חדה של 120% לעומת התקופה המקביל אשתקד ועליה של כ- 557% ברבעון השלישי מפרמיות של 11.6 מיליון שקלים בשלושת החודשים אשתקד ל- 76.3 מיליון שקל בשלושת החודשים של שנת 2020. בתקופה זו של 9 חודשים הפרמיות שהורווחו הסתכמו ב-120.6 מיליון שקלים, עלייה של 125% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

הפרמיות שהורווחו בענף רכב חובה גדלו בתקופת הדוח בכ-108% לעומת התקופה המקבילה אשתקד ל-96.9 מיליון שקלים ואילו בענף רכב רכוש (מקיף וצד ג') נרשם זינוק של 237% בתקופת הדוח לעומת התקופה המקבילה אשתקד ל-23.7 מיליון שקלים. הפרמיות שהורווחו ברוטו ברבעון השלישי של השנה, גם הן גדלו באופן משמעותי, והסתכמו ב-57.7 מיליון שקלים בשלושה חודשים, לעומת סך של 20.8 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד, גידול בשיעור של כ- 177%, חלק ניכר מהגידול בפרמיה המרווחת בענף רכב חובה ברבעון השלישי הינו עקב צירוף לקוח משמעותי בתחום זה.

את הרבעון השלישי סיכמה weSure עם רווח כולל לאחר מס של 2.13 מיליון שקלים לעומת הפסד של 421 אלף שקלים ברבעון המקביל אשתקד. ברבעון השלישי נרשם רווח מהשקעות לפני מס של כ- 2.75 מיליון שקלים שצמצם את ההפסדים שנוצרו ברבעון הראשון של השנה כתוצאה מהירידות החדות בשווקי ההון. יובהר, כי נכון למועד פרסום הדו"ח קוזזו כל הפסדי ההשקעות שנוצרו בעקבות משבר הקורונה.

ב-9 החודשים הראשונים של השנה נרשם הפסד כולל לאחר מס של כ- 1.95 מיליון שקלים לעומת רווח כולל של 80 אלף שקלים בתקופה המקבילה אשתקד. ההפסד מקורו בהפסדים משוק ההון של 2.98 מיליון שקלים ובנטרולו רשמה weSure רווח חיתומי לפני מס (מפעילות הביטוח בניכוי תיק ההשקעות) של כ - 1.7 מיליון שקלים.

ווישור 54. we sure, אתר רשמי
ביטוח היברידי. ווישור/אתר רשמי, we sure

אמיל ויינשל, יו"ר weSure: "התוצאות העסקיות שלנו מהוות תקדים ברמה העולמית ביחס לחברות ביטוח דיגיטליות אחרות ועל כך גאוותנו. כחברת ביטוח דיגיטלית חדשה, העליה המשמעותית, המתמשכת והעקבית בהכנסות מפרמיות ובסעיפי המאזן ביחס לתקופה המקבילה אשתקד הביאה אותנו תוך שנתיים מאז ההקמה לפרמיות ברוטו של כ- 184 מיליון שקל ופרמיה מרווחות לתקופה של כ- 120 מיליון שקל וזאת עוד לפני סיום השנה, שהייתה מאתגרת במיוחד על רקע השלכות נגיף הקורונה בארץ ובעולם.

"בניגוד ליזמים אחרים בתחום הביטוח הדיגיטלי, אנחנו בחרנו להביא את הבשורה קודם לציבור הישראלי, אבל אין בכוונתנו לעצור כאן ואנו כבר נערכים לקראת גיוס הון שישמש אותנו כדי לשכפל את ההצלחה הישראלית שלweSure גם למדינות נוספות. אני משוכנע שהיתרון הטכנולוגי שלנו ימשיך לבוא לידי ביטוי בכל הפרמטרים - ובראשם הבאת בשורה צרכנית אמיתית לכל בית בישראל ובהמשך גם לשוק הביטוח העולמי".

ניצן צעיר-הרים, מנכ"ל weSure: "בימים המורכבים והמאתגרים שעוברים על כולנו, החזון הדיגיטלי שלנו כבר מוכיח את עצמו בשטח. התשתית הטכנולוגית המתקדמת שבנינו מאפשרת למבוטחים ליהנות מהיתרונות הרבים של חברת 'אינשורטק' אמיתית, תוך הוזלת עלויות וקבלת שירות מתקדם, מהיר ושקוף. אנו מחוללים שינוי דרמטי בתחום הביטוח - בדיוק כפי שאמזון עשתה לשוק מוצרי הצריכה.

"בתקופת הדוח השקנו את הפעילות הדיגיטלית גם בביטוחי דירות, באמצעותם הלקוחות יכולים לרכוש מגוון חבילות ביטוח, לרבות ביטוח אגב משכנתא אונליין בצורה פשוטה ואינטואיטיבית. במקביל, השקנו מוצר ביטוח ייחודי, בשיתוף פעולה עם בזק, המיועד ללקוחות שהתקינו בביתם מכשירי IOT חכמים".

  • עוד באותו נושא:
  • ביטוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully