וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שת"פ נוסף בין אדידס לפראדה, הפעם גם בישראל. כמה זה יעלה לכם?

1.12.2020 / 12:44

שני המותגים שילבו ידיים פעם נוספת, אבל לאחר ש-Superstar נמכרה רק בחו"ל, נעל ה-LUNA ROSSA 21 תימכר גם באתר של אדידס בישראל. מוכנים להשקיע 2,800 שקל?

ביונסה משיקה את Ivy Park באדידס/צילום: אינסטגרם רשמי ביונסה

בדצמבר 2019 השיקו אדידס ופראדה נעלי ספורט תחת השם Superstar. כמות הנעליים הייתה מוגבלת, 700 במספר, והן לא הגיעו לישראל. הפעם יש בשורה לז'אנר חובבי נעלי המותגים ההיברידיים - שתי החברות משלבות ידיים שוב ומשיקות את דגם LUNA ROSSA 21, שאותו ניתן יהיה לרכוש בישראל במחיר הצנוע של 2,800 שקל.

שיתוף פעולה אדידס עם פראדה. יחצ,
זה לא רק נראה נוצץ. LUNA ROSSA 21/יחצ

הנעל החדשה, LUNA ROSSA 21, משלבת את טכנולוגיית הביצועים המתקדמת של adidas לצד המומחיות העיצובית של פראדה. הנעל נוצרה בהשראת עולם ההפלגה והיא מצטרפת לקולקציית סירות השיט של פראדה PIRRELLI. ההשראות לעיצוב כללו מוטיבים של חופש, ים כחול, גלים ומרחבים אינסופיים.

בטנת הנעל עוצבה באופן חדשני המדמה כפפה ליד, כך שלכל אצבע ברגל ישנו מקום ייעודי עבורה. כמו כן סוליית הנעל מגובה במשטח גומי מחורר ומאוורר. העיצוב הייחודי מאפשר לנעול את הנעליים ללא גרביים ומפחית במשקל הנעל כך שהיא כמעט ולא מורגשת על הרגל ומספקת תחושת עמידות ויציבות מוגברת. בדומה לשאר הקולקציות של adidas, תהליך עיצוב הנעל החדשה כלל דגש רב על ערך הקיימות, והנעל עשויה מ-50% חומרים ממוחזרים.

את הנעליים ניתן יהיה להשיג באתר אדידס החל מ-9 בדצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully