וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיגרים מגיעים לראשון לציון: Hermitage תפתח סניף ראשון במרכז

1.12.2020 / 13:41

רשת האלכוהול והסיגרים Hermitage פותחת סניף ראשון במרכז: מקימה חנות ענק בראשון לציון עם למעלה מ-2,000 מותגי אלכוהול ובהשקעה של מעל 16 מיליון שקל

הרמיטאג'. יחצ,
מהצפון למרכז. Hermitage/יחצ

רשת האלכוהול Hermitage מגיעה למרכז ופותחת סניף ענק בראשון לציון. בחנות, שגודלה מעל 1,000 מ"ר, ימכרו למעלה מ 1,000 סוגי יינות ויותר מ- 2000 סוגי אלכוהול שונים. בהקמת החנות הושקעו למעלה מ- 16 מיליון שקל.

בחנות יוצע מגוון אדיר של סוגי משקאות: למעלה מאלף סוגים שונים של יינות, לצד יינות מחוזקים כגון שרי ופורט; מאות סוגי וויסקי; קוניאק ומשקאות איכות נוספים מהאזור; מאות סוגי בירות; מבחר עצות של עשרות טקילות, רום וג'ין; שמפניות, תזקיקים וכל מוצר אלכוהולי שתוכלו לחלום עליו. בכל קטגוריה ניתן יהיה למצוא שורה ארוכה של מותגים, החל מהפשוטים ועד ליוקרתיים, מותגי בוטיק ומותגים מסחריים, מותגים ישראליים ומותגים מרחבי העולם. בין הפריטים המיוחדים שיוצעו בחנות: קונייאק בוטיק מאזורי גראנד ופטי שמפיין, מהדורות מזקקות מיוחדות של סינגל מאלטים שונים ויקבי בוטיק קטנטנים ואיכותיים. בין הפריטים היקרים ביותר בחנות יהיה ניתן למצוא את גרסאות ה- 50 ו-52 שנים של מותג הוויסקי היוקרתי מקאלן שעלותן תוערך בלמעלה מרבע מיליון שקלים לבקבוק.

הרמיטאג'. יחצ,
למעלה מ-1,000 סוגי יינות/יחצ

בסניף הרשת ברחוב ילדי טהרן 6 בראשון לציון תפעל מחלקה יוקרתית ועשירה של סיגרים. בין המותגים שיוצעו שם: קוהיבה, רומיאו וג'ולייט, מונטה כריסטו, רמון אלונס, הויו דה מונטריי, פרטאגס, טרינידד, פאנצ', בוליבר ועוד. הסיגרים יישמרו ב- walk-in humidor משוכלל, המותקנות בו מערכות מתקדמות אשר שומרות על טמפרטורה ולחות אידיאלים עבור הסיגרים. מתחם הסיגרים יפעל תחת המותג 'לה קאסה דל הבאנו', האישור היוקרתי ביותר שמוענק על ידי ממשלת קובה לחנויות העומדות בתנאים המחמירים ביותר. בעולם ישנן פחות מ- 200 חנויות המחזיקות באישור כזה, ורשת Hermitage היא היחידה המחזיקה בו בישראל. בחדרים אלו ימכרו סיגרים נדירים ומהדורות מיוחדות של המותגים הגדולים אשר בלעדיים לרשת.

לצד מכירת האלכוהול, בחנות הוקמו מתחמי חוויה ייחודיים: חדר קירור אשר אליו ניתן להיכנס ולרכוש בירות צוננות; חדר ליישון יינות נדירים ויינות משנתונים מיוחדים ומתקנים מיוחדים לטעימת יין במקום; מחלקת גבינות מבית רשת באשר פרומז'רי עם למעלה מ- 1000 סוגים שונים של דליקטסים וגבינות. בחנות יפעל גם טרקלין יוקרתי הכולל מערכת יניקה מתקדמת שמאפשרת לעשן בו סיגרים תוך שמירה על אוורור החדר. ניתן יהיה לקנות סיגרים בחנות ולעשנם בטרקלין, בו יוגש תפריט משקאות עשיר ופלטות גבינות איכותיות מבית באשר. בחנות יתקיימו ערבי טעימות מיוחדים בקומת הגלריה, אשר נבנתה לצורך זה. כלל צוות העובדים בחנות עבר הכשרה מיוחדת בענף האלכוהול, היין והסיגרים ובעל ניסיון רב בתחום. עיצוב החנות נעשה על ידי האדריכל האיטלקי מיקלה סימאונה שפועל כיום גם בישראל.

רשת הרמיטאז' הוקמה בשנת 2011 על ידי איש העסקים זיקי איראני, וכיום היא מנוהלת על ידי בנו, חסן איראני. הרשת מפעילה כיום 8 סניפים בצפון תחת 3 מותגים, בהתאם לגודל החנות ולמגוון המוצרים שמוצעים בה. הסניף הגדול, תחת המותג Hermitage - Beyond Spirit, פועל במרכז הקונגרסים בחיפה וגודלו מעל 1,000 מ"ר. לצד חסן פועלים סמנכ"ל הסחר דרור חנגרי וסמנכ"ל התפעול שלו פילו. את הסניף בראשון לציון ינהל גל דרי, בעל ניסיון של עשרות שנים בתחום לאחר שניהל את מחלקת האלכוהול של ג'יימס ריצ'רדסון ואת מחלקת הסיגרים והטרקלין ינהל לירז אוסקר אשר לו ניסיון של למעלה מ-15 שנים בתחום.

דרור חנגרי, סמנכ"ל סחר ברשת הרמיטאז': "רשת הרמיטאז' עשתה מהפכה בתודעת הצריכה של יין, אלכוהול וסיגרים, עם פתיחת החנות הראשונה ב- 2011 והיא ממשיכה עכשיו עם פתיחת החנות בראשון לציון. מדובר בשילוב חסר תקדים של היצע, מחירים אטרקטיביים ומקצועיות של כל חברי הצוות. הצד האסתטי חשוב לא פחות. אורחי הרמיטאז' מארץ ומחו''ל נשארים פעורי פה מההשקעה האדירה בעיצוב הסניפים. בעידן שבו בקליק ניתן להזמין כל דבר מהרשת, החנות כבר לא יכולה להיות אוסף של מדפים עם קופה ביציאה. ביקור בהרמיטאז' הוא חוויה, מעין ביקור במוזיאון, ולא לשווא שם הרשת מתכתב עם שם מוזיאון האומנות מהחשובים בעולם. עשרות אלפי לקוחותינו עוזרים לנו להאמין שאנו בדרך הנכונה ונמשיך לייצר חוויה ללא פשרות בכל סניף חדש שייפתח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully