וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוביט הישראלית גייסה 8 מיליון דולר

1.12.2020 / 14:26

חברת הסטארט אפ הישראלית ביוביט פיתחה מערכת בינה מלאכותית לזיהוי הידרדרות חולה המבוסס על סנסור חכם. המנכ"ל אריק בן ישי: "2021 תהיה שנת הפריצה הגדולה שלנו"

אריק בן עזרא. טל גלוון,
אריק בן ישי/טל גלוון

חברת הרפואה הדיגיטלית הישראלית ביוביט (BioBeat) גייסה 8 מיליון דולר בסבב גיוסים A האחרון. את הסבב הובילה קרן מנומדין מקבוצת מיטרלי. ביוביט מוכרת כיום ברחבי העולם בהיקף של 7 מיליון דולר וצפויה למכור בהיקפים של 38 מיליון דולר עד לשנת 2021. החברה גייסה לפני סבב הגיוס A, 1 מיליון דולר בשלב הסיד בשנת 2016.

ביוביט חתמה בשנה האחרונה על הסכמים לפריסת המערכת והסנסורים בשלוש רשתות ענק בבתי חולים בארה"ב. בנוסף חתמה החברה הסכמים עם חמשת חברות פארמה הגדולות בעולם לאספקת מערכות לטובת קיצור ניסויים קליניים והגברת הבטיחות בניסויים, דבר שיקל על תהליך של החברות אל מול הFDA האמריקאי.

"אין ספק כי שנת 2021 היא שנת הפריצה הגדולה שלנו" אומר מנכ"ל ביוביט, אריק בן ישי, "כל המאמץ של השנים האחרונות מתנקז לרגע הזה, שבו התחלנו לספק את המוצרים שלנו לרשתות בתי חולים ולחברות האפרמה הגדולות בעולם. כבר עכשיו אנחנו רואים את ההשפעה העצומה בהתנהלות היומיומית בבתי החולים ובאופן שבו מתבצעים ניסויים קליניים. אנחנו צופים שההכנסות בשנת 2021 יצמחו דרמתית בשל הביקושים הגדולים מהשוק".

BioBeat, חברה ישראלית הפועלת בתחום הבריאות הדיגיטלית (Digital Health) נוסדה לפני חמש שנים ע"י בן ישי (מנכ"ל), יוחנן מאי (CTO), וישראל סרוסי (סמנכ"ל מחקר ופיתוח). החברה פיתחה מערכת בינה מלאכותית אשר מבוססת על איסוף מידע רפואי בזמן אמת למתן תובנות לרופאים בבתי חולים או בקהילה - אשפוזי בית. החברה פיתחה חיישן זעיר המבצע מדידה רציפה בזמן אמת של 16 פרמטרים רפואיים ביניהם: קצב נשימה, סטורציה, דופק, לחץ דם רציף, אקו לב, טמפרטורת גוף ועוד. כל הנתונים נאספים ממכשיר אחד (אף הוא פרי פיתוחה של החברה) מדבקה המוצמדת לגוף הנבדק או שעון המוצמד לזרוע, ומועברים למערכת בינה מלאכותית רפואית בענן שהחברה פיתחה. מערכת הבינה מלאכותית שפיתחה החברה משכללת בכל שניה עשרות פרמטרים לכל נבדק ומאפשרת זיהוי מוקדם של חריגות במדדים או התפחות של בעיות רפואיות שונות ומאפשרת לצוות הרפואי להתערב כבר בשלבים מוקדים ולמנוע התדרדרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully