וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד מהמרכז נעצר בחשד להברחת ג'ל לטיפול באין אונות

1.12.2020 / 17:06

שלמה בן חיים נעצר ביום שני בחשד להברחת תכשיר ג'ל מסוג קמאגרה בשווי 8 מיליון שקלים במכולה לייבוא כפכפים, תוך הצהרה כוזבת למכס והתחמקות מתשלום מס. מעצרו הוארך עד יום רביעי

בווידאו: סיכול הברחת סמים בגבול מצרים/צילום: דובר צה"ל

שלמה בן חיים, תושב גבעת שמואל, נעצר אתמול (30.11) בחשד להברחת תכשיר ג'ל מסוג קמאגרה (לטיפול באין אונות) החשוד כמסוכן לציבור, תוך הצהרה כוזבת למכס והתחמקות מתשלום מס. כבוד השופטת זהר דיבון סגל, מבית משפט השלום בראשון לציון האריכה את מעצרו של החשוד עד ליום ד' (02.12) .

קמאגרה. יחצ,
שווי של 8 מיליון שקלים. ג'ל קמאגרה/יחצ

בן חיים, עורך דין במקצועו, נעצר בעקבות חקירה משותפת של מחלקת חקירות מכס ומע"מ תל אביב והמרכז ומכס אשדוד. מבקשת המעצר עולה כי בבדיקה שנערכה בנמל אשדוד למכולה שייבא בן חיים נמצאו קופסאות רבות בהן הוסלקו כמויות גדולות של ג'ל לטיפול באין אונות מסוג קמאגרה, וזאת בניגוד להצהרת החשוד כי המכולה מכילה כפכפים בלבד. ערך הג'ל שהוברח עומד על כ- 8 מיליון ש"ח. מבדיקה עם האגף לאכיפה במשרד הבריאות עולה כי התכשיר קמאגרה מוגדר כתרופה המסוכנת לבריאות הציבור.

כאמור, השופטת זהר דיבון סגל מבית משפט השלום בראשון לציון האריכה את מעצרו של החשוד עד ליום ה-2.12.2020, ודחתה את הבקשה לאיסור פרסום על הפרשייה. במקום, הורתה על עיכוב פרסום הפרשייה עד להיום (1.12).

  • עוד באותו נושא:
  • אין אונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully