וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסור לפספס! מה יוקרן על חומות העיר העתיקה בירושלים?

בשיתוף קרן ג'נסיס

7.12.2020 / 17:29

הערב, יום שני, בשעה 17:30, באירוע הדלקת נרות חגיגי לכבוד חנוכה, תעלה מגילת הייעוד המשותף שלנו על החומות, שם תוקרן לאורכו של החג. כדי להשתתף בחגיגה - היכנסו לאתר, הביעו תמיכה והוסיפו תמונה שלכם ואת המדינה בה אתם מתגוררים

"יוזמת הייעוד המשותף שלנו" מזמינה אתכם להשתתף במיצג המיוחד, שיוקרן על חומות העיר העתיקה בירושלים במהלך חג החנוכה.

באירוע הדלקת נרות חגיגי, שיתקיים הערב (שני) בשעה 17:30, וישודר מחומות העיר העתיקה באתר וואלה! NEWS, תוצג מגילת הייעוד המשותף שלנו על החומות. כל שאתם צריכים לעשות על מנת להשתתף בחגיגה הוא להיכנס לאתר ולהביע תמיכה במיזם על ידי חתימה, העלאת תמונה שלכם וציון המדינה בה אתם מתגוררים. חלק מהתמונות יוקרנו במיצג האור-קולי המיוחד. במהלך כל ימי חג החנוכה יוזמן הציבור לצפות במיצג הייחודי על חומות העיר.

האירו את חומות העיר העתיקה: שלחו ברכה והיא תופיע לצד ברכות מכל העולם

תוכן המגילה נכתב על ידי משתתפי הפרויקט, המייצגים קשת רחבה של זרמים ודעות הן מישראל והן מקהילות יהודיות בתפוצות והיא מבוססת על נתוני משאל העם היהודי הגדול שקיימה קרן ג'נסיס בשנה האחרונה בקרב מאות קהילות יהודיות ברחבי העולם. המגילה מציעה "מפת דרכים" לעתיד העם היהודי, במטרה לשמור על אחדותו ונושאים לדיון עתידי בין קהילות יהודיות בעולם ובישראל.

לקריאת מגילת יוזמת הייעוד המשותף שלנו

המגילה נשלחה לקהילות יהודיות ברחבי העולם, ואלה גיבשו את הנוסח שלה על ידי דיונים מרובים. יוזמי הפרויקט גורסים כי המטרה של השיח הגלובלי היא להביא להסכמה רחבה ככל הניתן על תוכן המגילה.

סנדי קרדין, מנכ"ל "יוזמת הייעוד המשותף שלנו": "אנו שמחים להיות בנקודת זמן זו, כשנה לאחר שיצאנו לדרך, במסע לגיבוש ההצהרה ליהודי העולם. פעלנו מתוך האמונה כי חוכמת ההמונים, השונים זה מזה בגילם, תפיסתם ומוצאם, תביא למעורבות נרחבת ואכן הופתענו לגלות עד כמה הצורך להגדרת הזהות והערכים הבסיסיים גדול ומשותף לכל יהודי העולם. רעיון המגילה נולד דווקא בנקודת בזמן הזו, בה עם ישראל משגשג - בנינו בית לאומי, יחסינו עם מעצמות העולם טובים מאי פעם והעם היהודי ניצב בשורה אחת עם הדמויות המשפיעות ביותר בעולם המודרני.

אנו נרגשים מאוד מהתמיכה והעידוד שקיבלנו מנשיא המדינה ומשרד התפוצות. כעת אנו יכולים לומר כי נענינו לאתגר שמר ריבלין הציב בפנינו ואנו מזמינים את עם ישראל ויהודי העולם כולו לקחת חלק בתמיכה בתוכן המגילה ובאירוע החגיגי, שיציין את השלמתו של התהליך על חומות העיר העתיקה".

מראה מצודת דוד מחומות העיר העתיקה של ירושלים. ShutterStock
אירוע חגיגי על חומות העיר/ShutterStock
בשיתוף קרן ג'נסיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully